goeie zaak. de fiets zaak waar ik mijn hele leven mee te kampen heb gehad. ze zaten bij me om de hoek. Pluspunten: ben altijd netjes gebeld en ik heb nooit hoeven schrikken van de prijs. Nooit gezeik met iets dat ze niet konden maken en geloof me, ik heb daar heel wat crap ingeleverd. Minpunten: Het is er vrij donker.
6 Reviews Plaats review
matteo iannella
|goeie zaak. de fiets zaak waar ik mijn hele leven mee te kampen heb gehad. ze zaten bij me om de hoek. Pluspunten: ben altijd netjes gebeld en ik heb nooit hoeven schrikken van de prijs. Nooit gezeik met iets dat ze niet konden maken en geloof me, ik heb daar heel wat crap ingeleverd. Minpunten: Het is er vrij donker.