De mensen die hier werken hebben niet alleen verstand van fietsen maar ook van mensen klant gericht en ze luisteren naar wat je wil hebben
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Toet
|
Slechte service zo onvriendelijk.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Henk
|
ruim 3 jaar geleden een elektrische fiets van Gazelle gekocht. Heb goed advies gekregen. Ook de servicebeurten door Badoux goed uitgevoerd. Kan zeker niet klagen over de service, kennis en klantgerichtheid door de medewerkers. Kan me niet vinden in wat hierboven is geschreven. ***
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Samanta
|
Ik had februari 2017 fiets gekocht van 580 euro gekocht nieuw bij de ameloplein na 8 maanden is me band gescheurd aan de zeikant wat gewoon onder gerantie normaal valt. zeg die ja dit en dat je moest hem pompen en blabla onzin want ik pomp hem altijd. gebruik hem heel weinig had nog een pomp ook gekocht zeg die je moet die achterband betalen en dit en dat en blabla wat een oplichters hoorde al verhalen. Ik ga ergens anders me band laten maken blijkt 2dehands band tezijn niet normaal en die man zei is niet waar als die te zacht was had die hier gescheurd geworden was dus niet zo! niks daar kopen hoor oplichters ze zitten bij de ameloplein! Toen ik hem net had waren de handvaten al los toen me remmen niet goed steeds wat en handvaten laten steeds los gewoon raar hij zeg nu is die goed gelijmt hoor dus niet elke keer kost me nog een hoop geld steeds wat!! Man is nog bijdehand ook nog en wilde me niet helpen omdat die het raar vond dat ik boos keek met ze verkoop praatjes
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Samanta
|
Ik had februari 2017 fiets gekocht van 580 euro gekocht nieuw bij de ameloplein na 8 maanden is me band gescheurd aan de zeikant wat gewoon onder gerantie normaal valt. zeg die ja dit en dat je moest hem pompen en blabla onzin want ik pomp hem altijd. gebruik hem heel weinig had nog een pomp ook gekocht zeg die je moet die achterband betalen en dit en dat en blabla wat een oplichters hoorde al verhalen. Ik ga er gene ander me band laten maken blijkt 2dehands band tezijn niet normaal en die man zei is niet waar als die te zacht was had die hier gescheurd geworden was dus niet zo! niks daar kopen hoor *** ze zitten bij de ameloplein! Toen ik hem net had waren de handvaten al los toen me remmen niet goed steeds wat en handvaten laten steeds los gewoon raar hij zeg nu is die goed gelijmt hoor dus niet elke keer kost me nog een hoop geld steeds wat!! kale man heb steeds verkoop praatjes
5 Reviews Plaats review
Marcel V’t hek
|De mensen die hier werken hebben niet alleen verstand van fietsen maar ook van mensen klant gericht en ze luisteren naar wat je wil hebben
Toet
|Slechte service zo onvriendelijk.
Aad Wiekamp
|Henk
|ruim 3 jaar geleden een elektrische fiets van Gazelle gekocht. Heb goed advies gekregen. Ook de servicebeurten door Badoux goed uitgevoerd. Kan zeker niet klagen over de service, kennis en klantgerichtheid door de medewerkers. Kan me niet vinden in wat hierboven is geschreven. ***
Samanta
|Ik had februari 2017 fiets gekocht van 580 euro gekocht nieuw bij de ameloplein na 8 maanden is me band gescheurd aan de zeikant wat gewoon onder gerantie normaal valt. zeg die ja dit en dat je moest hem pompen en blabla onzin want ik pomp hem altijd. gebruik hem heel weinig had nog een pomp ook gekocht zeg die je moet die achterband betalen en dit en dat en blabla wat een oplichters hoorde al verhalen. Ik ga ergens anders me band laten maken blijkt 2dehands band tezijn niet normaal en die man zei is niet waar als die te zacht was had die hier gescheurd geworden was dus niet zo! niks daar kopen hoor oplichters ze zitten bij de ameloplein! Toen ik hem net had waren de handvaten al los toen me remmen niet goed steeds wat en handvaten laten steeds los gewoon raar hij zeg nu is die goed gelijmt hoor dus niet elke keer kost me nog een hoop geld steeds wat!! Man is nog bijdehand ook nog en wilde me niet helpen omdat die het raar vond dat ik boos keek met ze verkoop praatjes
Samanta
|Ik had februari 2017 fiets gekocht van 580 euro gekocht nieuw bij de ameloplein na 8 maanden is me band gescheurd aan de zeikant wat gewoon onder gerantie normaal valt. zeg die ja dit en dat je moest hem pompen en blabla onzin want ik pomp hem altijd. gebruik hem heel weinig had nog een pomp ook gekocht zeg die je moet die achterband betalen en dit en dat en blabla wat een oplichters hoorde al verhalen. Ik ga er gene ander me band laten maken blijkt 2dehands band tezijn niet normaal en die man zei is niet waar als die te zacht was had die hier gescheurd geworden was dus niet zo! niks daar kopen hoor *** ze zitten bij de ameloplein! Toen ik hem net had waren de handvaten al los toen me remmen niet goed steeds wat en handvaten laten steeds los gewoon raar hij zeg nu is die goed gelijmt hoor dus niet elke keer kost me nog een hoop geld steeds wat!! kale man heb steeds verkoop praatjes
*** verwijderd door de redactie