goede ervaringen met sumatra tweewielers. Ik heb nu een brommer 2 jaar geleden gekocht en ook in onderhoud.
Als er iets niet naar tevredenheid is uitgevoerd herstellen ze dat direct. Pluspunten: Prima zaak met prima producten. Minpunten: soms een beetje rommelig maar wel vriendlijk personeel.
6.0
anoniem
|
Sumatra tweewielers opgedoekt. Tent is plotseling op de fles, men kwam van verschillende kanten spullen terughalen en de zaak is leeg. Prima oplossing voor deze criminele bende (eigenaar werd al een keer door een AT team van de politie met getrokken pistolen opgehaald). Pluspunten: geen. Minpunten: alleen maar.
2.0
anoniem
|
Sumatra Tweewielers oplichters !!. Mensen wees verstandig en ga hier met een grote boog omheen!!!. Minpunten: ze naaien je daar waar ze kunnen.
2.0
Henk
|
Slechtste zaak in den haag. Beschuldigen je van alles maar verkopen ondeugelijke scooters en zijn heel goed in bedriegen. Pluspunten: Zijn er niet. Minpunten: Slechte service liegen en bedriegen.
2.0
Regina
|
Sumatra Tweewielers zijn oplichters!. Ik heb 3 maanden geleden mijn Tomos Rivival bij de garage Sumatra Scooters in Den Haag gebracht. ik heb ze een lijst met punten voor reparatie opgegeven, wat meer dan een maand duurde om gemaakt te worden. Na de tweede week belde ik elke week hoe het met de scooter stond, en elke week nieuwe smoesjes. Toen mijn moeder eenmaal belde waren ze terug bij het smoesje wat ze de eerste keer hadden gebruikt. Vervolgens kreeg ik binnen 2 dagen bericht dat ik de scooter kon ophalen nadat mijn moeder boos had gebeld. Vervolgens heeft Sumatra Scooters de helft nog niet gemaakt en ging dus weer terug naar Sumatra Scooters. Deze keer duurde het weer ruim een maand en toen ik de scooter eindelijk kon ophalen waren als nog een antal punten niet gemaakt. Voor de derde keer ben ik terug gegaan en kon 3 weken laten en veel smoesjes verder mijn scooter ophalen. Natuurlijk was de scooter nog niet goed gemaakt en ik belde gelijk op naar Sumtra Scooters dat het nu genoeg is, dat ik heb betaald, en dat ze de scooter moeten ophalen en maken! De eigenaar was erg onbeschoft aan de telefoon en nadat ik hem duidelijk heb gemaakt dat ik maatregelen zal nemen, onder andere via Das, heeft hij niet echt gereageerd. Bij deze de vraag, was zijn mijn rechten hierin? Ik ben maanden aan verzekerings geld kwijt, heb nog nooit normaal van mijn scooter gebruik kunnen maken, heb extra kosten door het gebruik van openbaar vervoer en heb veel tijd en moeite hierin moeten steken!
7 Reviews Plaats review
h veen
|goede ervaringen met sumatra tweewielers. Ik heb nu een brommer 2 jaar geleden gekocht en ook in onderhoud.
Als er iets niet naar tevredenheid is uitgevoerd herstellen ze dat direct. Pluspunten: Prima zaak met prima producten. Minpunten: soms een beetje rommelig maar wel vriendlijk personeel.
anoniem
|Sumatra tweewielers opgedoekt. Tent is plotseling op de fles, men kwam van verschillende kanten spullen terughalen en de zaak is leeg. Prima oplossing voor deze criminele bende (eigenaar werd al een keer door een AT team van de politie met getrokken pistolen opgehaald). Pluspunten: geen. Minpunten: alleen maar.
anoniem
|Sumatra Tweewielers oplichters !!. Mensen wees verstandig en ga hier met een grote boog omheen!!!. Minpunten: ze naaien je daar waar ze kunnen.
Henk
|Slechtste zaak in den haag. Beschuldigen je van alles maar verkopen ondeugelijke scooters en zijn heel goed in bedriegen. Pluspunten: Zijn er niet. Minpunten: Slechte service liegen en bedriegen.
Regina
|Sumatra Tweewielers zijn oplichters!. Ik heb 3 maanden geleden mijn Tomos Rivival bij de garage Sumatra Scooters in Den Haag gebracht. ik heb ze een lijst met punten voor reparatie opgegeven, wat meer dan een maand duurde om gemaakt te worden. Na de tweede week belde ik elke week hoe het met de scooter stond, en elke week nieuwe smoesjes. Toen mijn moeder eenmaal belde waren ze terug bij het smoesje wat ze de eerste keer hadden gebruikt. Vervolgens kreeg ik binnen 2 dagen bericht dat ik de scooter kon ophalen nadat mijn moeder boos had gebeld. Vervolgens heeft Sumatra Scooters de helft nog niet gemaakt en ging dus weer terug naar Sumatra Scooters. Deze keer duurde het weer ruim een maand en toen ik de scooter eindelijk kon ophalen waren als nog een antal punten niet gemaakt. Voor de derde keer ben ik terug gegaan en kon 3 weken laten en veel smoesjes verder mijn scooter ophalen. Natuurlijk was de scooter nog niet goed gemaakt en ik belde gelijk op naar Sumtra Scooters dat het nu genoeg is, dat ik heb betaald, en dat ze de scooter moeten ophalen en maken! De eigenaar was erg onbeschoft aan de telefoon en nadat ik hem duidelijk heb gemaakt dat ik maatregelen zal nemen, onder andere via Das, heeft hij niet echt gereageerd. Bij deze de vraag, was zijn mijn rechten hierin? Ik ben maanden aan verzekerings geld kwijt, heb nog nooit normaal van mijn scooter gebruik kunnen maken, heb extra kosten door het gebruik van openbaar vervoer en heb veel tijd en moeite hierin moeten steken!