Bank gekocht, die eerst erg kraakte, gemeld en gemaakt. Daarna werden ons rvs poten roestig. Meermalen gebeld. Een monteur in huis gehad met verkeerde poten. Hij zou snel terug komen maar niemand meer gezien. Roels de fabrikant aangeschreven maar die laat helemaal niets van zich horen.
Al met al, balen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Esser
|
In oktober een hoekbank van €3000 gekocht. Boven het budget wat we in gedachte hadden maar hij zag er prachtig uit. Levertijd bedroeg 18 weken!! De verkoopster vertelde dat het een Nederlands gefabriceerde bank was. Na 20 weken eindelijk de bank te hebben gekregen zat er en een stiksel los en een hele naad over de lengte los die al begon met wijken. Hoe is dat moelijk vroegen we ons af! Uiteindelijk na veel gedoe hebben ze de bank weer opgehaald en er zou een nieuwe bekleding op komen. We kregen een leenbank voor die tijd wat uiteindelijk ook 8 weken weer heeft geduurd. Die leenbank was te goor om aan te zien. Kleden moeten kopen om eroverheen te leggen. Na 8 weken onze bank terug wat vreemd was want vd Wilt zei dat die naar het buitenland moest voor reperatie en de verkoopster vertelde dat de bank in Nederland gefabriceerd was. Eenmaal terug helemaal niet zo mooi en netjes afgewerkt als dat die was. Echt hele slechte zaak!! Zou hier never nooit meer iets kopen en het andere ook afraden. Voor dat geld krijg je betere kwaliteit elders. In de winkel zijn ze heel aardig eenmaal je handtekening gezet moeilijk contact met ze te krijgen. Eens en nooit meer!!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Wilma
|
Heel jammer. We dachten met plezier een bank gekocht te hebben. De bank werd geleverd. Diverse problemen. Diverse telefoontjes. Per toeval mee kunnen luisteren met een gesprek tussen Van der Wilt en één van de transportjongens: "zorg er voor dat HIJ wel ….. Euro betaalt"! Met HIJ werd mijn man bedoeld. Naderhand monteur geweest; deze sprak welgeteld 2 zinnen of het kunnen er ook 3 geweest zijn. Weg plezier, heel jammer... Conclusie: Window Dressing!!! Nooit meer.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sandra lokhoff
|
2 jaar geleden bankstel bij deze firma gekocht. De stof werd raar vlekkerig. Na klacht hierover is bank opgehaald en speciaal gereinigd. Na 1 week alweer terug en als nieuw. Gewoon goede service en het personeel was bij ons heel aardig.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan Boslooper
|
Ik begrijp de mensen met een slechte ervaring. Bij elk bedrijf is er wel wat. Wij hebben ook meubelen gekocht bij van der Wilt. Na een half jaar bleek een beweegbaar onderdeel in het inwendige losgebroken te zijn. Ik heb gebeld en binnen veertien dagen stond er een monteur op de stoep die het gedeelte wat kapot was demonteerde, mee nam en na twee weken weer terug monteerde. Het kan dus ook wel goed gaan.
32 Reviews Plaats review
Zwanenburg
|Bank gekocht, die eerst erg kraakte, gemeld en gemaakt. Daarna werden ons rvs poten roestig. Meermalen gebeld. Een monteur in huis gehad met verkeerde poten. Hij zou snel terug komen maar niemand meer gezien. Roels de fabrikant aangeschreven maar die laat helemaal niets van zich horen.
Al met al, balen.
Esser
|In oktober een hoekbank van €3000 gekocht. Boven het budget wat we in gedachte hadden maar hij zag er prachtig uit. Levertijd bedroeg 18 weken!! De verkoopster vertelde dat het een Nederlands gefabriceerde bank was. Na 20 weken eindelijk de bank te hebben gekregen zat er en een stiksel los en een hele naad over de lengte los die al begon met wijken. Hoe is dat moelijk vroegen we ons af! Uiteindelijk na veel gedoe hebben ze de bank weer opgehaald en er zou een nieuwe bekleding op komen. We kregen een leenbank voor die tijd wat uiteindelijk ook 8 weken weer heeft geduurd. Die leenbank was te goor om aan te zien. Kleden moeten kopen om eroverheen te leggen. Na 8 weken onze bank terug wat vreemd was want vd Wilt zei dat die naar het buitenland moest voor reperatie en de verkoopster vertelde dat de bank in Nederland gefabriceerd was. Eenmaal terug helemaal niet zo mooi en netjes afgewerkt als dat die was. Echt hele slechte zaak!! Zou hier never nooit meer iets kopen en het andere ook afraden. Voor dat geld krijg je betere kwaliteit elders. In de winkel zijn ze heel aardig eenmaal je handtekening gezet moeilijk contact met ze te krijgen. Eens en nooit meer!!!
Wilma
|Heel jammer. We dachten met plezier een bank gekocht te hebben. De bank werd geleverd. Diverse problemen. Diverse telefoontjes. Per toeval mee kunnen luisteren met een gesprek tussen Van der Wilt en één van de transportjongens: "zorg er voor dat HIJ wel ….. Euro betaalt"! Met HIJ werd mijn man bedoeld. Naderhand monteur geweest; deze sprak welgeteld 2 zinnen of het kunnen er ook 3 geweest zijn. Weg plezier, heel jammer... Conclusie: Window Dressing!!! Nooit meer.
Sandra lokhoff
|2 jaar geleden bankstel bij deze firma gekocht. De stof werd raar vlekkerig. Na klacht hierover is bank opgehaald en speciaal gereinigd. Na 1 week alweer terug en als nieuw. Gewoon goede service en het personeel was bij ons heel aardig.
Jan Boslooper
|Ik begrijp de mensen met een slechte ervaring. Bij elk bedrijf is er wel wat. Wij hebben ook meubelen gekocht bij van der Wilt. Na een half jaar bleek een beweegbaar onderdeel in het inwendige losgebroken te zijn. Ik heb gebeld en binnen veertien dagen stond er een monteur op de stoep die het gedeelte wat kapot was demonteerde, mee nam en na twee weken weer terug monteerde. Het kan dus ook wel goed gaan.