Ik kom al jaren bij Dior in de Bijenkorf Rotterdam. Daar staat een verkoopster die al jaren het gezicht van dit merk is. Zij is mijn enige reden dat ik dit bedrijf bezoek, elders heb je namelijk flinke korting. Deze dame is lief, behulpzaam en zeer zeer klantvriendelijk. Altijd zoekt zij naar de juiste oplossing voor mij. Ook voor andere zaken kan ik altijd bij haar terecht. Een verkoopster die haar vak verstaat, klant gericht is en ook altijd oprechte interesse toont Een waar goudhaantje is Liesbeth Ik zeg, koester haar!!!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van De Bijenkorf
|
Ze kunnen iets minder arrogant doen. Bijenkorf en andere winkels maken verder geen verschil qua minimumloon. Ik kom hier wel graag, maar niet bij mensen waarvan ze arrogant zijn/kijken.
6.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van De Bijenkorf
|
Jammer dat het eigen merk van de herenoverhemden is komen te vervallen.
7.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Theo van der Linden
|
Verkopen kwaliteitsproducten. Soms te weinig personeel op afdelingen waardoor je ze eerst moet opzoeken.
7.9
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Theo van der Linden
|
Deskundig en bijzonder vriendelijk personeel. Groot assortiment.
266 Reviews Plaats review
Annie
|Ik kom al jaren bij Dior in de Bijenkorf Rotterdam. Daar staat een verkoopster die al jaren het gezicht van dit merk is. Zij is mijn enige reden dat ik dit bedrijf bezoek, elders heb je namelijk flinke korting. Deze dame is lief, behulpzaam en zeer zeer klantvriendelijk. Altijd zoekt zij naar de juiste oplossing voor mij. Ook voor andere zaken kan ik altijd bij haar terecht. Een verkoopster die haar vak verstaat, klant gericht is en ook altijd oprechte interesse toont Een waar goudhaantje is Liesbeth Ik zeg, koester haar!!!
Klant van De Bijenkorf
|Ze kunnen iets minder arrogant doen. Bijenkorf en andere winkels maken verder geen verschil qua minimumloon. Ik kom hier wel graag, maar niet bij mensen waarvan ze arrogant zijn/kijken.
Klant van De Bijenkorf
|Jammer dat het eigen merk van de herenoverhemden is komen te vervallen.
Theo van der Linden
|Verkopen kwaliteitsproducten. Soms te weinig personeel op afdelingen waardoor je ze eerst moet opzoeken.
Theo van der Linden
|Deskundig en bijzonder vriendelijk personeel. Groot assortiment.