In de winkel tijdens aankoop kon alles, de levertijd zou 10 weken zijn, maar werd 14 weken.
Toen de relaxstoel gebracht werd zag de man die hem afleverde iets maar zei niets, hij liet ons snel het bedrag pinnen en ging direct weg.
Toen wij de stoel gingen bekijken waren de leuningen krom en er zat een naad in het midden wat niet hoorde.
Ik heb direct foto's gemaakt en binnen 10 minuten na aflevering gebeld en een mail gestuurd dat dit niet in orde was, ik weet nu de reden waarom de man zo snel weg was.
Na 3 weken gebeld waarom nog geen reactie.
Daarna een afspraak gemaakt om de stoel te bekijken en de expert vertelde dat hij zijn best zou doen voor een nieuwe stoel.
Daarna 2 maanden niets gehoord en zelf maar weer gebeld, men wist van niets( vergeten) en moest contact opnemen met de administratie.
Weer na 2 dagen weer contact gehad ( inmiddels 4e keer) Toen vertelde dezelfde expert dat de stoel opgehaald moest worden voor onderzoek .
Dit verhaal speelt nu 4 maanden en de klachten worden niet naar behoren en volgens afspraak netjes behandeld,Wij kopen daar nooit meer na deze zeer slechte behandeling.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Recep
|
Na 8 maanden eindelijk een mankementloze tafel ontvangen. Was de derde poging. Moest er continu zelf achteraan 'rennen'. Weinig informatie van het bedrijf zelf over levering. Heb dus ook 3 keer vrij moeten nemen van werk / thuis moeten zitten om op de levering te wachten. Maar als het op betalen aankomt geen flexibiliteit van hun kant. Meteen betalen. Geen compensatie voor het lang wachten en 3 X vrij moeten nemen. Wel goede spullen (als het zonder mankement aankomt) maar een niet klant vriendelijk bedrijf
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Halil Cimtay
|
Op 25 september 2022 hebben we een keramieken eettafel met stoelen gekocht. De aflever datum werd half januari 2023. Eind januari werden ze nog niet afgeleverd. We hebben zelf gebeld en gevraagd waar onze tafel en de stoelen bleef. Blad en onderstel van tafel was niet op voorraad, dus werd eind februari. We hebben zelf gevraagd of we ondertussen hun showroom tafel mochten gebruiken. Overlegd, was akkoord, op 10 februari kregen we showroom tafel ter leen.
Eind februari werden we gebeld, het blad bleek beschadigd, dus het zou nog langer duren. Op 13 maart werd onze tafel geleverd en showroom tafel meegenomen. We zijn onaangenaam verrast met een kleurverschil in tafelblad. Het schil tussen showroom model en blad wat bij ons is afgeleverd is enorm. Dit gemeld aan het bedrijf en werd gezocht naar een oplossing en uiterlijk zouden we ons geld terugkrijgen. Na 3 weken heel veel bellen en achteraan gaan, blijkt dr van der Wilt niet zijn uitspraak na wil komen. Hij vindt het kleurverschil binnen de marge vallen, wij niet.
Ruilen met show room model wil hij ook niet.
We vallen van de ene verbazing naar de ander.
Wat een waardeloze bedrif!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Fatma Cimtay
|
Op basis van een show room model, keramieken eettafel gekocht. Nadat deze veel later dan afleverdatum is geleverd, bleek deze tafel ok nog een enorm kleurverschil te hebben met de show room model. Winkel benaderd en gevraagd naar een oplossing. Eigenaar gaf aan geen oplossingen te hebben dan tafel terugnemen. Na een week lang bellen en achteraangaan, wil hij de tafel niet meer terugnemen. We zijn zeer verontwaardigd en teleurgesteld. Wees waarschuwd!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rotteveel T
|
Scheurtjes in het leer van ons 4 jaar oude bankstel.
Zonder problemen door de Wilt Wonen opgelost, prima service .
En het eindresultaat is onvoorstelbaar, zo mooi gedaan vakwerk.
Ga zeker in de toekomst weer terug voor een nieuwe zithoek.????
30 Reviews Plaats review
Willem
|In de winkel tijdens aankoop kon alles, de levertijd zou 10 weken zijn, maar werd 14 weken.
Toen de relaxstoel gebracht werd zag de man die hem afleverde iets maar zei niets, hij liet ons snel het bedrag pinnen en ging direct weg.
Toen wij de stoel gingen bekijken waren de leuningen krom en er zat een naad in het midden wat niet hoorde.
Ik heb direct foto's gemaakt en binnen 10 minuten na aflevering gebeld en een mail gestuurd dat dit niet in orde was, ik weet nu de reden waarom de man zo snel weg was.
Na 3 weken gebeld waarom nog geen reactie.
Daarna een afspraak gemaakt om de stoel te bekijken en de expert vertelde dat hij zijn best zou doen voor een nieuwe stoel.
Daarna 2 maanden niets gehoord en zelf maar weer gebeld, men wist van niets( vergeten) en moest contact opnemen met de administratie.
Weer na 2 dagen weer contact gehad ( inmiddels 4e keer) Toen vertelde dezelfde expert dat de stoel opgehaald moest worden voor onderzoek .
Dit verhaal speelt nu 4 maanden en de klachten worden niet naar behoren en volgens afspraak netjes behandeld,Wij kopen daar nooit meer na deze zeer slechte behandeling.
Recep
|Na 8 maanden eindelijk een mankementloze tafel ontvangen. Was de derde poging. Moest er continu zelf achteraan 'rennen'. Weinig informatie van het bedrijf zelf over levering. Heb dus ook 3 keer vrij moeten nemen van werk / thuis moeten zitten om op de levering te wachten. Maar als het op betalen aankomt geen flexibiliteit van hun kant. Meteen betalen. Geen compensatie voor het lang wachten en 3 X vrij moeten nemen. Wel goede spullen (als het zonder mankement aankomt) maar een niet klant vriendelijk bedrijf
Halil Cimtay
|Op 25 september 2022 hebben we een keramieken eettafel met stoelen gekocht. De aflever datum werd half januari 2023. Eind januari werden ze nog niet afgeleverd. We hebben zelf gebeld en gevraagd waar onze tafel en de stoelen bleef. Blad en onderstel van tafel was niet op voorraad, dus werd eind februari. We hebben zelf gevraagd of we ondertussen hun showroom tafel mochten gebruiken. Overlegd, was akkoord, op 10 februari kregen we showroom tafel ter leen.
Eind februari werden we gebeld, het blad bleek beschadigd, dus het zou nog langer duren. Op 13 maart werd onze tafel geleverd en showroom tafel meegenomen. We zijn onaangenaam verrast met een kleurverschil in tafelblad. Het schil tussen showroom model en blad wat bij ons is afgeleverd is enorm. Dit gemeld aan het bedrijf en werd gezocht naar een oplossing en uiterlijk zouden we ons geld terugkrijgen. Na 3 weken heel veel bellen en achteraan gaan, blijkt dr van der Wilt niet zijn uitspraak na wil komen. Hij vindt het kleurverschil binnen de marge vallen, wij niet.
Ruilen met show room model wil hij ook niet.
We vallen van de ene verbazing naar de ander.
Wat een waardeloze bedrif!
Fatma Cimtay
|Op basis van een show room model, keramieken eettafel gekocht. Nadat deze veel later dan afleverdatum is geleverd, bleek deze tafel ok nog een enorm kleurverschil te hebben met de show room model. Winkel benaderd en gevraagd naar een oplossing. Eigenaar gaf aan geen oplossingen te hebben dan tafel terugnemen. Na een week lang bellen en achteraangaan, wil hij de tafel niet meer terugnemen. We zijn zeer verontwaardigd en teleurgesteld. Wees waarschuwd!
Rotteveel T
|Scheurtjes in het leer van ons 4 jaar oude bankstel.
Zonder problemen door de Wilt Wonen opgelost, prima service .
En het eindresultaat is onvoorstelbaar, zo mooi gedaan vakwerk.
Ga zeker in de toekomst weer terug voor een nieuwe zithoek.????