Op 25 september 2022 hebben we een keramieken eettafel met stoelen gekocht. De aflever datum werd half januari 2023. Eind januari werden ze nog niet afgeleverd. We hebben zelf gebeld en gevraagd waar onze tafel en de stoelen bleef. Blad en onderstel van tafel was niet op voorraad, dus werd eind februari. We hebben zelf gevraagd of we ondertussen hun showroom tafel mochten gebruiken. Overlegd, was akkoord, op 10 februari kregen we showroom tafel ter leen.
Eind februari werden we gebeld, het blad bleek beschadigd, dus het zou nog langer duren. Op 13 maart werd onze tafel geleverd en showroom tafel meegenomen. We zijn onaangenaam verrast met een kleurverschil in tafelblad. Het schil tussen showroom model en blad wat bij ons is afgeleverd is enorm. Dit gemeld aan het bedrijf en werd gezocht naar een oplossing en uiterlijk zouden we ons geld terugkrijgen. Na 3 weken heel veel bellen en achteraan gaan, blijkt dr van der Wilt niet zijn uitspraak na wil komen. Hij vindt het kleurverschil binnen de marge vallen, wij niet.
Ruilen met show room model wil hij ook niet.
We vallen van de ene verbazing naar de ander.
Wat een waardeloze bedrif!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Fatma Cimtay
|
Op basis van een show room model, keramieken eettafel gekocht. Nadat deze veel later dan afleverdatum is geleverd, bleek deze tafel ok nog een enorm kleurverschil te hebben met de show room model. Winkel benaderd en gevraagd naar een oplossing. Eigenaar gaf aan geen oplossingen te hebben dan tafel terugnemen. Na een week lang bellen en achteraangaan, wil hij de tafel niet meer terugnemen. We zijn zeer verontwaardigd en teleurgesteld. Wees waarschuwd!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rotteveel T
|
Scheurtjes in het leer van ons 4 jaar oude bankstel.
Zonder problemen door de Wilt Wonen opgelost, prima service .
En het eindresultaat is onvoorstelbaar, zo mooi gedaan vakwerk.
Ga zeker in de toekomst weer terug voor een nieuwe zithoek.????
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Diana van Leijden
|
Twee maanden geleden een mail met foto's gestuurd, omdat bij twee fauteuils de stof op de naden begint te scheuren. Geen reactie: na twee weken opnieuw gemaild: geen reactie. Als je belt, krijg je niemand te pakken. Op andere sites staan soortgelijke verhalen. Je eordt als klant genegeerd en je staat volkomen in de kou. Je betaalt veel geld voor slechte kwaliteit.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Henk Blom
|
In september 2020, twee mooie ceramische tafels gekocht, een eet en salontafel, we werden goed geholpen door de verkoopster. medio januari 2021 werden de tafels geleverd, bleek dat het blad van de eettafel 10 cm te breed was, fabrieksfoutje. Zou ander blad besteld worden na +/- 6 weken kwam het juiste blad echter deze was beschadigd, fabrieksfoutje of transportfoutje, Zou een ander blad besteld worden, na +/- 5 weken kwam het goede blad op maat en niet beschadigd.
Alle begrip voor de fouten van de leverancier en/of transport en Covid19. was de verdere afhandeling correct met 1 uitzondering dat bij winkelsluiting van de overheid niemand bereikbaar is. Verder zijn wij blij met de nieuwe tafels.
28 Reviews Plaats review
Halil Cimtay
|Op 25 september 2022 hebben we een keramieken eettafel met stoelen gekocht. De aflever datum werd half januari 2023. Eind januari werden ze nog niet afgeleverd. We hebben zelf gebeld en gevraagd waar onze tafel en de stoelen bleef. Blad en onderstel van tafel was niet op voorraad, dus werd eind februari. We hebben zelf gevraagd of we ondertussen hun showroom tafel mochten gebruiken. Overlegd, was akkoord, op 10 februari kregen we showroom tafel ter leen.
Eind februari werden we gebeld, het blad bleek beschadigd, dus het zou nog langer duren. Op 13 maart werd onze tafel geleverd en showroom tafel meegenomen. We zijn onaangenaam verrast met een kleurverschil in tafelblad. Het schil tussen showroom model en blad wat bij ons is afgeleverd is enorm. Dit gemeld aan het bedrijf en werd gezocht naar een oplossing en uiterlijk zouden we ons geld terugkrijgen. Na 3 weken heel veel bellen en achteraan gaan, blijkt dr van der Wilt niet zijn uitspraak na wil komen. Hij vindt het kleurverschil binnen de marge vallen, wij niet.
Ruilen met show room model wil hij ook niet.
We vallen van de ene verbazing naar de ander.
Wat een waardeloze bedrif!
Fatma Cimtay
|Op basis van een show room model, keramieken eettafel gekocht. Nadat deze veel later dan afleverdatum is geleverd, bleek deze tafel ok nog een enorm kleurverschil te hebben met de show room model. Winkel benaderd en gevraagd naar een oplossing. Eigenaar gaf aan geen oplossingen te hebben dan tafel terugnemen. Na een week lang bellen en achteraangaan, wil hij de tafel niet meer terugnemen. We zijn zeer verontwaardigd en teleurgesteld. Wees waarschuwd!
Rotteveel T
|Scheurtjes in het leer van ons 4 jaar oude bankstel.
Zonder problemen door de Wilt Wonen opgelost, prima service .
En het eindresultaat is onvoorstelbaar, zo mooi gedaan vakwerk.
Ga zeker in de toekomst weer terug voor een nieuwe zithoek.????
Diana van Leijden
|Twee maanden geleden een mail met foto's gestuurd, omdat bij twee fauteuils de stof op de naden begint te scheuren. Geen reactie: na twee weken opnieuw gemaild: geen reactie. Als je belt, krijg je niemand te pakken. Op andere sites staan soortgelijke verhalen. Je eordt als klant genegeerd en je staat volkomen in de kou. Je betaalt veel geld voor slechte kwaliteit.
Henk Blom
|In september 2020, twee mooie ceramische tafels gekocht, een eet en salontafel, we werden goed geholpen door de verkoopster. medio januari 2021 werden de tafels geleverd, bleek dat het blad van de eettafel 10 cm te breed was, fabrieksfoutje. Zou ander blad besteld worden na +/- 6 weken kwam het juiste blad echter deze was beschadigd, fabrieksfoutje of transportfoutje, Zou een ander blad besteld worden, na +/- 5 weken kwam het goede blad op maat en niet beschadigd.
Alle begrip voor de fouten van de leverancier en/of transport en Covid19. was de verdere afhandeling correct met 1 uitzondering dat bij winkelsluiting van de overheid niemand bereikbaar is. Verder zijn wij blij met de nieuwe tafels.
.