Persoonlijk contact, bij dealers ontstaat er wel eens discussie over te vervangen onderdelen.
Langere wachttijden bij aanvraag van autorisatie voor kosten
7.0
De communicatie en informatieverstrekking
De financiele en administratieve aspecten
De contractuele aspecten
Het onderhoud / ondersteuning / afhandeling
Klant van Superlease Holland
|
Relatief kleine leasemaatschappij waarbij je als klant wordt gehoord. Men doet echt hun best om aan jouw wensen tegemoet te komen. Ik had met spoed een voorloopauto nodig en die stond dezelfde dag nog op de stoep.
8.0
Sturing
De communicatie en informatieverstrekking
Het onderhoud / ondersteuning / afhandeling
De contractuele aspecten
Klant van Superlease Holland
|
Goede service , korte lijnen en meedenken
8.0
Sturing
De contractuele aspecten
De financiele en administratieve aspecten
De communicatie en informatieverstrekking
Het onderhoud / ondersteuning / afhandeling
Klant van Superlease Holland
|
goed, reageren snel op vragen
9.0
De contractuele aspecten
De financiele en administratieve aspecten
De communicatie en informatieverstrekking
Het onderhoud / ondersteuning / afhandeling
Klant van Superlease Holland
|
Organisatie heeft zijn prioriteiten bij hun auto dealerschap liggen. De leaseklanten kunnen geenszins op service uit de organisatie wachten. In drie jaar tijd is er nog nooit op hun initiatief contact geweest met ons, en als je belt word er opgenomen met autogarage ... Problemen moet je als berijder zelf oplossen met de garage of serviceorganisatie europe assistance.
7 Reviews Plaats review
Klant van Superlease Holland
|Persoonlijk contact, bij dealers ontstaat er wel eens discussie over te vervangen onderdelen.
Langere wachttijden bij aanvraag van autorisatie voor kosten
Klant van Superlease Holland
|Relatief kleine leasemaatschappij waarbij je als klant wordt gehoord. Men doet echt hun best om aan jouw wensen tegemoet te komen. Ik had met spoed een voorloopauto nodig en die stond dezelfde dag nog op de stoep.
Klant van Superlease Holland
|Goede service , korte lijnen en meedenken
Klant van Superlease Holland
|goed, reageren snel op vragen
Klant van Superlease Holland
|Organisatie heeft zijn prioriteiten bij hun auto dealerschap liggen. De leaseklanten kunnen geenszins op service uit de organisatie wachten. In drie jaar tijd is er nog nooit op hun initiatief contact geweest met ons, en als je belt word er opgenomen met autogarage ... Problemen moet je als berijder zelf oplossen met de garage of serviceorganisatie europe assistance.