Uw ervaring
Bestelling gedaan voor 12 00u zou dus volgens de website de volgende dag geleverd worden maar niets ontvangen. Nog een dag afgewacht en weer niets. Daarop gebeld antwoordapparaat ingesproken maar niet teruggebeld. Contactformulier ingevuld geen reactie. Volgende dag zelf maar weer gebeld en toen bleek dat de bestelde artikelen nog van de leverancier moesten komen. Als je een belofte doet kom die dan ook na en als dat niet lukt laat dan iets weten. De artikelen zijn prima maar de communicatie laat veel te wensen over.
2.0
0
Sjoerd
|
Goede ervaring
Uw ervaring
Product besteld was niet op voorraad. Duurde 1 dag langer netjes over gecommuniceerd. Erg tevreden ook niet duur
10
0
GJ
|
19 FEBR. een bestelling en betaling gedaan maar geen product ontvangen
Uw ervaring
Het bedrijf gebeld antwoordapp. bezocht in Groningen aan de Osloweg 91a. Dit blijkt een leeg pand te zijn
2.0
0
Lies Heylen
|
Foute bestelling kosten post niet vergoed voor Belgische klanten
Uw ervaring
Vorige maand een douchestoel besteld en een toiletstoel in de plaats gekregen. Ik heb daarna contact met het bedrijf opgenomen. Ze vertelde me dat ze het artikel dat ik besteld had niet verkochten. Na het terugsturen van de douchestoel zou ik mijn geld teruggestord krijgen. Ze stuurden me ook een retoursticker door waarmee ik het pakket gratis naar hen kon terugsturen. Aangekomen bij de post bleek dat de retoursticker enkel werkt in Nederland en niet in Belgie. Ik moest dus 16 5 betalen voor het pakket terug te sturen. Na dit te melden heb ik enkel het geld dat ik betaald heb voor de stoel terug gekregen maar dat voor het artikel terug te sturen niet. Ik had dus uiteindelijk nog altijd geen douchestoel was 16 5 kwijt en heb een heleboel moeten regelen voor mijn geld terug te krijgen. De douchestoel staat ondertussen nog steeds op hun website terwijl ze die niet verkopen.
21 Reviews Plaats review
j sablerolle
|bezorgkosten niet terug betaald
Bas Kuijpers
|Slechte communicatie
Uw ervaring
Bestelling gedaan voor 12 00u zou dus volgens de website de volgende dag geleverd worden maar niets ontvangen. Nog een dag afgewacht en weer niets. Daarop gebeld antwoordapparaat ingesproken maar niet teruggebeld. Contactformulier ingevuld geen reactie. Volgende dag zelf maar weer gebeld en toen bleek dat de bestelde artikelen nog van de leverancier moesten komen. Als je een belofte doet kom die dan ook na en als dat niet lukt laat dan iets weten. De artikelen zijn prima maar de communicatie laat veel te wensen over.
Sjoerd
|Goede ervaring
Uw ervaring
Product besteld was niet op voorraad. Duurde 1 dag langer netjes over gecommuniceerd. Erg tevreden ook niet duur
GJ
|19 FEBR. een bestelling en betaling gedaan maar geen product ontvangen
Uw ervaring
Het bedrijf gebeld antwoordapp. bezocht in Groningen aan de Osloweg 91a. Dit blijkt een leeg pand te zijn
Lies Heylen
|Foute bestelling kosten post niet vergoed voor Belgische klanten
Uw ervaring
Vorige maand een douchestoel besteld en een toiletstoel in de plaats gekregen. Ik heb daarna contact met het bedrijf opgenomen. Ze vertelde me dat ze het artikel dat ik besteld had niet verkochten. Na het terugsturen van de douchestoel zou ik mijn geld teruggestord krijgen. Ze stuurden me ook een retoursticker door waarmee ik het pakket gratis naar hen kon terugsturen. Aangekomen bij de post bleek dat de retoursticker enkel werkt in Nederland en niet in Belgie. Ik moest dus 16 5 betalen voor het pakket terug te sturen. Na dit te melden heb ik enkel het geld dat ik betaald heb voor de stoel terug gekregen maar dat voor het artikel terug te sturen niet. Ik had dus uiteindelijk nog altijd geen douchestoel was 16 5 kwijt en heb een heleboel moeten regelen voor mijn geld terug te krijgen. De douchestoel staat ondertussen nog steeds op hun website terwijl ze die niet verkopen.