Product niet geleverd door Mastertools t.w.v. € 345,99 door slechte wijze van verpakken!
Op 24 april bestel ik een Makita breekhamer HM0871C met bijbehorende beitels. Ivm koningsdag wordt deze maandag 28 april geleverd. Direct na het ophalen bij het Post NL punt valt de bodem deels open. Thuis aangekomen blijken alleen de beitels in de doos te zitten en ontbreekt de breekhamer. De doos van zeer dun karton (4 mm) was aan de onderzijde met één enkel plakbandje dichtgeplakt. In elk geval niet geschikt om 15 kg in te transporteren.
De klantenservice van Mastertools hoort mijn verhaal aan en reageert zakelijk dat ze een onderzoek instellen bij Post NL. Geen sorry of wat vervelend voor u! Uiteindelijk wordt 2 weken later geageerd dat het onderzoek bij post NL niets heeft opgeleverd anders dan dat het gewicht van het pakket tijdens het transport gelijk is gebleven. Daarmee is voor Mastertools de zaak afgehandeld en zit ik met een schadepost van € 345,99.
Bedankt Mastertools! Als jullie een fatsoenlijke verpakking zouden gebruiken en deze ook nog een goed zouden afdichten was dit niet mogelijk geweest.
De verpakking heb ik bewaard en de foto's heb ik aan jullie opgestuurd. Dat jullie ondanks deze bewijzen niet eens SORRY zeggen maar het probleem bij de klant neerleggen zegt veel over jullie bedrijfsmentaliteit.
De aansprakelijkheidstelling volgt.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Gerrit
|
Wan rotzooi bij mastertools ,wacht al 8 weken op n heggenschaar hoor v niemand niks en als je belt geven ze liever geld trug ipv je bestelling te bezorgen
Nooit geen euro meer naar dit bedrijf ronduit treurig gesteld
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Niek en Koos
|
Heel snel en correcte levering
Sterke punten
Net voor 21.00 h besteld en rond 11.30 de volgende dag brengt DPD het pakker al. Geweldig
Verbeterpunten of tips
Geen
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Danny van Geffen
|
Alleen maar positief over deze webshop. Mensen zijn vriendelijk aan de telefoon. Niets is een probleem en ze houden je goed op de hoogte van wat er gebeurt. 1 product hadden ze niet op vooraad en meerde mogelijkheden werden aangeboden. Service van de bovenste plank.
Sterke punten
De mensen zijn heel vriendelijk en meerdere mogelijkhedsn worden geboden
Verbeterpunten of tips
Geen
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
Anoniem
|
bestelling zou de volgende dag binnen zijn. ACTIE . Na 6 dagen nog steeds niks ontvangen. Ik heb nog een bericht gestuurd . En het zou zo snel mogelijk worden verstuurd. Maar geen excuses . Op de site staat dat het pakketje verzonden zou worden door post nl. Ik kreeg net een bericht dat het verzonden wordt door DPD .
257 Reviews Plaats review
Hans Godding
|Product niet geleverd door Mastertools t.w.v. € 345,99 door slechte wijze van verpakken!
Op 24 april bestel ik een Makita breekhamer HM0871C met bijbehorende beitels. Ivm koningsdag wordt deze maandag 28 april geleverd. Direct na het ophalen bij het Post NL punt valt de bodem deels open. Thuis aangekomen blijken alleen de beitels in de doos te zitten en ontbreekt de breekhamer. De doos van zeer dun karton (4 mm) was aan de onderzijde met één enkel plakbandje dichtgeplakt. In elk geval niet geschikt om 15 kg in te transporteren.
De klantenservice van Mastertools hoort mijn verhaal aan en reageert zakelijk dat ze een onderzoek instellen bij Post NL. Geen sorry of wat vervelend voor u! Uiteindelijk wordt 2 weken later geageerd dat het onderzoek bij post NL niets heeft opgeleverd anders dan dat het gewicht van het pakket tijdens het transport gelijk is gebleven. Daarmee is voor Mastertools de zaak afgehandeld en zit ik met een schadepost van € 345,99.
Bedankt Mastertools! Als jullie een fatsoenlijke verpakking zouden gebruiken en deze ook nog een goed zouden afdichten was dit niet mogelijk geweest.
De verpakking heb ik bewaard en de foto's heb ik aan jullie opgestuurd. Dat jullie ondanks deze bewijzen niet eens SORRY zeggen maar het probleem bij de klant neerleggen zegt veel over jullie bedrijfsmentaliteit.
De aansprakelijkheidstelling volgt.
Gerrit
|Wan rotzooi bij mastertools ,wacht al 8 weken op n heggenschaar hoor v niemand niks en als je belt geven ze liever geld trug ipv je bestelling te bezorgen
Nooit geen euro meer naar dit bedrijf ronduit treurig gesteld
Niek en Koos
|Heel snel en correcte levering
Sterke punten
Net voor 21.00 h besteld en rond 11.30 de volgende dag brengt DPD het pakker al. Geweldig
Verbeterpunten of tips
Geen
Danny van Geffen
|Alleen maar positief over deze webshop. Mensen zijn vriendelijk aan de telefoon. Niets is een probleem en ze houden je goed op de hoogte van wat er gebeurt. 1 product hadden ze niet op vooraad en meerde mogelijkheden werden aangeboden. Service van de bovenste plank.
Sterke punten
De mensen zijn heel vriendelijk en meerdere mogelijkhedsn worden geboden
Verbeterpunten of tips
Geen
Anoniem
|bestelling zou de volgende dag binnen zijn. ACTIE . Na 6 dagen nog steeds niks ontvangen. Ik heb nog een bericht gestuurd . En het zou zo snel mogelijk worden verstuurd. Maar geen excuses . Op de site staat dat het pakketje verzonden zou worden door post nl. Ik kreeg net een bericht dat het verzonden wordt door DPD .