Bleek dat ik via het call center een afspraak had gemaakt voor een kleine check wat ik ook 2 x expliciet had aangegeven. Op mijn vraag - meerdere malen- bleef een prijsopgaaf per e-mail uit. In de ochtend leverde ik mijn auto in. Bij het ophalen moest ik opeens 460 euro aftekenen. Had ik maar ook in de ochtend moeten aangeven dat het niet om een grote beurt ging kreeg ik te horen. En ik niet zo snel moest weglopen. Hoezo weglopen? Jullie hadden toch al mijn gegevens? Op mijn vraag waarom er niet in mijn autoboek was gekeken en geschreven wat er aan onderhoud was gebeurd. Want hier hadden ze kunnen lezen dat de grote beurt 6 maanden terug al was gedaan. Zei de leidinggevende: we gaan toch niet aan uw spullen zitten?! Serieus?!! Is dit niet de wijze waarop er altijd wordt gewerkt? Pad nadat ik de politie belde midden in de zaak werd mij een korting gegeven. Maar nog steeds te veel als wat mij telefonisch was vermeld. En als klap op de vuurpijl vertelde de bedrijfsleider dat hij hierdoor zo teleurgesteld raakte in mensen. Pardon?! Dit is natuurlijk de omgekeerde wereld! Je bent zelf teleurstellend en zeer oneerlijk. Zeer aandoenlijk dat je je mw wilt beschermen, omdat hij hier onzeker van wordt en mij bijna een schuldgevoel aan praten. Serieus? Not my problem dit natuurlijk. Ik vraag mij af of een man ook zo een behandeling had gekregen. Waarschijnlijk niet. Een advies: onderschat nooit wie je voor je hebt.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
zonnenberg
|
Ging er vandaag heen om naar een mercedes A 160 te kijken De vraagprijs 21.950 euro was al ruim over de top maarja.
Wilde mijn Audi A 1 2011 inruilen.
De verkoper moest de auto zien,dus de auto opgehaald.
Hij constateerde dat er geen enkele schade aanzat ,dus moeilijk invullen voor de kopers zij hij.
Ik zou worden gebeld,maar zoals al eerder gewend van Preuninger Kerketuinen.
U raad het al We werden niet gebeld.
Vind het dus een shitzaak en ga naar een andere dealer.
2 Reviews Plaats review
Yamon
|Bleek dat ik via het call center een afspraak had gemaakt voor een kleine check wat ik ook 2 x expliciet had aangegeven. Op mijn vraag - meerdere malen- bleef een prijsopgaaf per e-mail uit. In de ochtend leverde ik mijn auto in. Bij het ophalen moest ik opeens 460 euro aftekenen. Had ik maar ook in de ochtend moeten aangeven dat het niet om een grote beurt ging kreeg ik te horen. En ik niet zo snel moest weglopen. Hoezo weglopen? Jullie hadden toch al mijn gegevens? Op mijn vraag waarom er niet in mijn autoboek was gekeken en geschreven wat er aan onderhoud was gebeurd. Want hier hadden ze kunnen lezen dat de grote beurt 6 maanden terug al was gedaan. Zei de leidinggevende: we gaan toch niet aan uw spullen zitten?! Serieus?!! Is dit niet de wijze waarop er altijd wordt gewerkt? Pad nadat ik de politie belde midden in de zaak werd mij een korting gegeven. Maar nog steeds te veel als wat mij telefonisch was vermeld. En als klap op de vuurpijl vertelde de bedrijfsleider dat hij hierdoor zo teleurgesteld raakte in mensen. Pardon?! Dit is natuurlijk de omgekeerde wereld! Je bent zelf teleurstellend en zeer oneerlijk. Zeer aandoenlijk dat je je mw wilt beschermen, omdat hij hier onzeker van wordt en mij bijna een schuldgevoel aan praten. Serieus? Not my problem dit natuurlijk. Ik vraag mij af of een man ook zo een behandeling had gekregen. Waarschijnlijk niet. Een advies: onderschat nooit wie je voor je hebt.
zonnenberg
|Ging er vandaag heen om naar een mercedes A 160 te kijken De vraagprijs 21.950 euro was al ruim over de top maarja.
Wilde mijn Audi A 1 2011 inruilen.
De verkoper moest de auto zien,dus de auto opgehaald.
Hij constateerde dat er geen enkele schade aanzat ,dus moeilijk invullen voor de kopers zij hij.
Ik zou worden gebeld,maar zoals al eerder gewend van Preuninger Kerketuinen.
U raad het al We werden niet gebeld.
Vind het dus een shitzaak en ga naar een andere dealer.