Algemene Review OV-Chipkaart. 1. De lettertjes op de kaart zijn dermate klein, dat ze nauwelijks leesbaar zijn. Een bewijs van de belabberde, service gevoelige instelling van de organisatie, die deze kaarten op de markt brengt. Bijvoorbeeld leveringsvoorwaarden met dergelijk kleine lettertjes van bedrijven voor consumenten, zijn conform jurisprudentie niet van toepassing. 2. Vanzelfsprekend loop ik bij een dergelijke organisatie onmiddellijk tegen een probleem aan, zodra ik mijn, lang geleden gekochte, OV-Chipkaart eens een keertje wil gebruiken (ik heb twee e-mailadressen. Zou dus met een van die twee hier moeten kunnen inloggen, maar beiden doen het niet. Ik heb dus de eer om te veronderstellen, dat het gedonder bij mij ligt. Maar wellicht ligt die eer bij de organisatie, die dit gedonder in het leven geroepen heeft...). Ik kan dit domme ding nu 'dus' niet gebruiken en moet een eventueel saldo daarop misschien voor lief nemen. Mathieu Raemaekers,***
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
paul
|
Juli 2019 was mijn ov kaart verlopen. Geen enkele waarschuwing vooraf; niet even 3 maanden eerder een mail gestuurd om mij te alarmeren. Sta dus voor joker in de bus en moet een dure enkele reis kopen. Ik neem voortaan dus maar een anonieme kaart en probeer het saldo van de oude terug te krijgen. On line lukt het niet, telefonisch in een ellenlange en dure wachtrij. Kortom, met afschrijven gaat alles vlotjes, maar de service is bagger. In het exceptionele geval dat een lid van ons parlement met het OV gaat: stel eens kritische vragen over de monopolist die deze kaarten aan de man/vrouw brengt.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Rudy
|
Waardeloos!! Je levert alle gegeven correct aan voor een pas verlenging en dan zetten ze er de verkeerde naam op de pas. Ik bel ze op, sta eerst een kwartier in de wacht om vervolgens te horen dat ik maar een nieuwe pas moet aanvragen en opnieuw moet gaan betalen voor hun fout!! Vreselijke service!! Oftewel geen service!! En ze zijn amper te verstaan bij de helpdesk!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Laure
|
After almost a month, still no ovchipkaart and no compensation nor good explanation.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
J.Thatcher
|
Had simpel vraagje: er wordt 40 euro van mijn rekening afgeschreven terwijl kaart maar een keer gebruikt is 3 weken geleden op stukje tussen Haarlem en Amsterdam en toen al 2 x opgeladen; kreeg meest grove, onbeschofte eikel aan de lijn. Dat noemt zich klanten SERVICE!! vraag kon hij niet beantwoorden, alleen maar generieke nonsence opdreunen. Super slecht, je kunt beter gewoon een kaartje kopen op het station.
28 Reviews Plaats review
Mathieu Raemaekers
|Algemene Review OV-Chipkaart. 1. De lettertjes op de kaart zijn dermate klein, dat ze nauwelijks leesbaar zijn. Een bewijs van de belabberde, service gevoelige instelling van de organisatie, die deze kaarten op de markt brengt. Bijvoorbeeld leveringsvoorwaarden met dergelijk kleine lettertjes van bedrijven voor consumenten, zijn conform jurisprudentie niet van toepassing. 2. Vanzelfsprekend loop ik bij een dergelijke organisatie onmiddellijk tegen een probleem aan, zodra ik mijn, lang geleden gekochte, OV-Chipkaart eens een keertje wil gebruiken (ik heb twee e-mailadressen. Zou dus met een van die twee hier moeten kunnen inloggen, maar beiden doen het niet. Ik heb dus de eer om te veronderstellen, dat het gedonder bij mij ligt. Maar wellicht ligt die eer bij de organisatie, die dit gedonder in het leven geroepen heeft...). Ik kan dit domme ding nu 'dus' niet gebruiken en moet een eventueel saldo daarop misschien voor lief nemen. Mathieu Raemaekers,***
paul
|Juli 2019 was mijn ov kaart verlopen. Geen enkele waarschuwing vooraf; niet even 3 maanden eerder een mail gestuurd om mij te alarmeren. Sta dus voor joker in de bus en moet een dure enkele reis kopen. Ik neem voortaan dus maar een anonieme kaart en probeer het saldo van de oude terug te krijgen. On line lukt het niet, telefonisch in een ellenlange en dure wachtrij. Kortom, met afschrijven gaat alles vlotjes, maar de service is bagger. In het exceptionele geval dat een lid van ons parlement met het OV gaat: stel eens kritische vragen over de monopolist die deze kaarten aan de man/vrouw brengt.
Rudy
|Waardeloos!! Je levert alle gegeven correct aan voor een pas verlenging en dan zetten ze er de verkeerde naam op de pas. Ik bel ze op, sta eerst een kwartier in de wacht om vervolgens te horen dat ik maar een nieuwe pas moet aanvragen en opnieuw moet gaan betalen voor hun fout!! Vreselijke service!! Oftewel geen service!! En ze zijn amper te verstaan bij de helpdesk!!
Laure
|After almost a month, still no ovchipkaart and no compensation nor good explanation.
J.Thatcher
|Had simpel vraagje: er wordt 40 euro van mijn rekening afgeschreven terwijl kaart maar een keer gebruikt is 3 weken geleden op stukje tussen Haarlem en Amsterdam en toen al 2 x opgeladen; kreeg meest grove, onbeschofte eikel aan de lijn. Dat noemt zich klanten SERVICE!! vraag kon hij niet beantwoorden, alleen maar generieke nonsence opdreunen. Super slecht, je kunt beter gewoon een kaartje kopen op het station.