k had via MediaMarkt een PL bij Santander dit was allemaal prima verlopen (heb in deze periode van 2 jaar nooit contact gehad met hun).
Dus toen ik weer een lening wou nemen ging ik rechtstreeks voor Santander via hun website.
Ten eerste werkt die website al niet naar behoren maar goed.
Na aanvraag te hebben gedaan en akkoord van PL ontvangen.
Daarna alle benodigde documenten verstuurd.
En toen niks meer van Santander gehoord helemaal nul reactie.
Ik heb hun gemaild en vele terug bel verzoeken achter gelaten maar werd nooit terug gebeld.
Elke keer als ik belde was het "We gaan het gelijk oppakken" "We werken er aan" "We bellen u zo terug" etc. etc.
En dit op de meest klantonvriendelijkste toon die ik ooit heb mee gemaakt.
Ik heb de PL uiteindelijk maar zelf geannuleerd omdat ik op dit moment nog maar 1 dag van de 14 dagen bedenk over had.
Let wel mijn vorige lening is prima verlopen bij hun dus ik ben 2 jaar lang een krediet waardige klant van hun geweest !!
Heb verder ook nergens geen schulden.
En dan wordt je zo behandeld.
Het lijkt wel of Santander hun best doen hun product niet aan de man te brengen.
Denk dat hun verdien model nu bestaat uit klanten data te verkopen aan cambridge analytica ofzo ???
Echt de meest amateuristische klanten service ooit.
Ik heb serieus medelijden met mensen die bij Santander een betaal achterstand zijn opgelopen want met zo'n klanten service kom je er echt nooit uit.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jelmer
|
Niet veel gedoe om af te sluiten en duidelijk van te voren waar ik aan begon.
Heb een lening via Mediamarkt afgesloten en vind het erg soepel verlopen allemaal.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Ismail
|
Beste lezer,
Santander begin er nooit aan.
Bij dit bedrijf heb ik zakelijk auto financering die van af 2018 al 1 maand loopt in begin geven ze nooit aan hoeveel procent rente er brekend wordt daarna vragen wat rente is geven ze je aan 12.5 procent heel hoog ze maken Van de jaarlijkse kosten percentage over 4 jaar 5000€ inrekening.
auto gekocht voor 42.000
32.000 gefinancierd.
5000 slottermijn.
Ik betaal 48 maanden 758.79= 36.421.22 uitkomst maar hier op wordt er nog 5000 euro gezet slottermijn hoe kan dat Ze maken fouten maar als je vraagt voor oplossing verbergen ze zich achter het getekende contract.
Begin hier nooit aan zal fout van je leven worden. Ze reageren heek snikkie ze reageren niet op alle emails die je stuur ze reageren allen wat ze zelf blangrijk vinden.
Laat je je niet gebruiken door dit bedrijf.
Door dit bedrijf is mij de auto met 42.000euro gekochst uit uitdelijk 53.000euro.
met vriendelijke groet,
Ismail
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
ikke
|
lastig te bereiken
6.0
King Heile Selassie the first rastafarie
|
Moeilijk doen om voorgeschreven medicijnen. Niet willen vergoeden ivm omschrijving voedingssupplement.
282 Reviews Plaats review
Willem
|k had via MediaMarkt een PL bij Santander dit was allemaal prima verlopen (heb in deze periode van 2 jaar nooit contact gehad met hun).
Dus toen ik weer een lening wou nemen ging ik rechtstreeks voor Santander via hun website.
Ten eerste werkt die website al niet naar behoren maar goed.
Na aanvraag te hebben gedaan en akkoord van PL ontvangen.
Daarna alle benodigde documenten verstuurd.
En toen niks meer van Santander gehoord helemaal nul reactie.
Ik heb hun gemaild en vele terug bel verzoeken achter gelaten maar werd nooit terug gebeld.
Elke keer als ik belde was het "We gaan het gelijk oppakken" "We werken er aan" "We bellen u zo terug" etc. etc.
En dit op de meest klantonvriendelijkste toon die ik ooit heb mee gemaakt.
Ik heb de PL uiteindelijk maar zelf geannuleerd omdat ik op dit moment nog maar 1 dag van de 14 dagen bedenk over had.
Let wel mijn vorige lening is prima verlopen bij hun dus ik ben 2 jaar lang een krediet waardige klant van hun geweest !!
Heb verder ook nergens geen schulden.
En dan wordt je zo behandeld.
Het lijkt wel of Santander hun best doen hun product niet aan de man te brengen.
Denk dat hun verdien model nu bestaat uit klanten data te verkopen aan cambridge analytica ofzo ???
Echt de meest amateuristische klanten service ooit.
Ik heb serieus medelijden met mensen die bij Santander een betaal achterstand zijn opgelopen want met zo'n klanten service kom je er echt nooit uit.
Jelmer
|Niet veel gedoe om af te sluiten en duidelijk van te voren waar ik aan begon.
Heb een lening via Mediamarkt afgesloten en vind het erg soepel verlopen allemaal.
Ismail
|Beste lezer,
Santander begin er nooit aan.
Bij dit bedrijf heb ik zakelijk auto financering die van af 2018 al 1 maand loopt in begin geven ze nooit aan hoeveel procent rente er brekend wordt daarna vragen wat rente is geven ze je aan 12.5 procent heel hoog ze maken Van de jaarlijkse kosten percentage over 4 jaar 5000€ inrekening.
auto gekocht voor 42.000
32.000 gefinancierd.
5000 slottermijn.
Ik betaal 48 maanden 758.79= 36.421.22 uitkomst maar hier op wordt er nog 5000 euro gezet slottermijn hoe kan dat Ze maken fouten maar als je vraagt voor oplossing verbergen ze zich achter het getekende contract.
Begin hier nooit aan zal fout van je leven worden. Ze reageren heek snikkie ze reageren niet op alle emails die je stuur ze reageren allen wat ze zelf blangrijk vinden.
Laat je je niet gebruiken door dit bedrijf.
Door dit bedrijf is mij de auto met 42.000euro gekochst uit uitdelijk 53.000euro.
met vriendelijke groet,
Ismail
ikke
|lastig te bereiken
bron: opiness
King Heile Selassie the first rastafarie
|Moeilijk doen om voorgeschreven medicijnen. Niet willen vergoeden ivm omschrijving voedingssupplement.
bron: opiness