I found another reliable lender Who cares about the client. Your company is regrettable and it's a waste of Time trying to get loan from you.
Weeks of waiting, no answer's for mails
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
mo
|
Ferratum is overgenomen door Saldodipje en sindsdien is het niet meer mogelijk om een lening aan te vragen. Als u toch lening aanvraagt zult u niks ontvangen van de klantenservice. Ze geven aan dat er een storing is, maar dat is behalve waar. Zij innen alleen nog maar geld van openstaande rekeningen. Zodra deze allemaal betaald zijn zal deze website Saldodipje ook verdwijnen. Er kunnen dus GEEN leningen meer aangevraagd worden.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Noelle
|
Hallo,
Donderdag een lening aangevraagt van 200 euro.
Geen bericht gekregen en er is nergens op gereageerd.
Niet op mails, en telefonisch onbereikbaar.
Controle over je maandbedrag. Zelf je bel- & dataplafond instellen
Gratis klantenservice. Telecom Service Award winnaar 2016
Top kwaliteit voor een lage prijs en winnaar Opiness Service Award 2016.
Betrouwbaar KPN netwerk en 4G+ internet
Fefe
|
In het verleden was hetzelfde storing of overname dat ik niet kon betalen via de site. Heb gewacht tot ik iets van hun hoor, en jahoor, moest flinke boete betalen die ik netjes heb afbetaald.
Daarna mocht ik niet meer in 2 jaar lenen. Nu 2 jaar voorbij hebben ze 7 dg na aanvraag €100 geleend, daarna kreeg ik een mail voor persoonlijke garant anders boete betalen.
Persoonlijke garantie heb ik niet dus wil ik gauw terug betalen maar hoe? Op de site geen betaalknoppen. Overal e-mails gestuurd, geen antwoord.
Tot vandaag probeerde ik via Ferratum.nl en NIET via .uk mijn Ferratum geopend Bie een pincode en zag ik iDeal staan met €101 terug betalen.
Nu in spanning afwachten of ik e-mail krijgt met hoge boete of ik niet meer mag lenen. Denk ik niet want ik heb binnen 2 wkn terug betaald. Halleuja..
Dus mensen kijk op .nl en niet .uk
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Ontevreden klant
|
Altijd tevreden geweest over ferratum, maar sinds kort niet meer, sinds saldodipje tussen is gekomen. Mijn minileningem werden altijd binnen 24 uur uitbetaald, nu na een week nog steeds niet. Ik krijg een verificatieverzoek waarbij ik mijn inloggegevens van mijn internetbankieren moet invullen, nooit hoeven doen. Dit natuurlijk niet gedaan!!!
Ga een melding doen bij fraude helpdesk.
209 Reviews Plaats review
Nn
|I found another reliable lender Who cares about the client. Your company is regrettable and it's a waste of Time trying to get loan from you.
Weeks of waiting, no answer's for mails
mo
|Ferratum is overgenomen door Saldodipje en sindsdien is het niet meer mogelijk om een lening aan te vragen. Als u toch lening aanvraagt zult u niks ontvangen van de klantenservice. Ze geven aan dat er een storing is, maar dat is behalve waar. Zij innen alleen nog maar geld van openstaande rekeningen. Zodra deze allemaal betaald zijn zal deze website Saldodipje ook verdwijnen. Er kunnen dus GEEN leningen meer aangevraagd worden.
Noelle
|Hallo,
Donderdag een lening aangevraagt van 200 euro.
Geen bericht gekregen en er is nergens op gereageerd.
Niet op mails, en telefonisch onbereikbaar.
Zeer slecht!!
Op zoek naar een goede provider? Bekijk de voordelen van Youfone!
Fefe
|In het verleden was hetzelfde storing of overname dat ik niet kon betalen via de site. Heb gewacht tot ik iets van hun hoor, en jahoor, moest flinke boete betalen die ik netjes heb afbetaald.
Daarna mocht ik niet meer in 2 jaar lenen. Nu 2 jaar voorbij hebben ze 7 dg na aanvraag €100 geleend, daarna kreeg ik een mail voor persoonlijke garant anders boete betalen.
Persoonlijke garantie heb ik niet dus wil ik gauw terug betalen maar hoe? Op de site geen betaalknoppen. Overal e-mails gestuurd, geen antwoord.
Tot vandaag probeerde ik via Ferratum.nl en NIET via .uk mijn Ferratum geopend Bie een pincode en zag ik iDeal staan met €101 terug betalen.
Nu in spanning afwachten of ik e-mail krijgt met hoge boete of ik niet meer mag lenen. Denk ik niet want ik heb binnen 2 wkn terug betaald. Halleuja..
Dus mensen kijk op .nl en niet .uk
Ontevreden klant
|Altijd tevreden geweest over ferratum, maar sinds kort niet meer, sinds saldodipje tussen is gekomen. Mijn minileningem werden altijd binnen 24 uur uitbetaald, nu na een week nog steeds niet. Ik krijg een verificatieverzoek waarbij ik mijn inloggegevens van mijn internetbankieren moet invullen, nooit hoeven doen. Dit natuurlijk niet gedaan!!!
Ga een melding doen bij fraude helpdesk.