Auto kapot bij Wassink Nijmegen, volgende dag kapot maar werd onvriendelijk duidelijk gemaakt dat ik pas over 5 weken terecht kon. Na verkoop zien ze je niet meer staan.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Leonie
|
Verkopen zijn ze goed in maar als er iets aan je auto is zijn ze niet thuis
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Tang
|
Ik ben bij Wassink Nijmegen geweest met het doel om naar de nieuwe 308 te kijken. Tot mijn verbazing werd ik niet aangesproken, moet ik zelf op zoek gaan naar de nieuwe 308, het staat ergens achter een muur buiten. Verkoper had geen tijd, want hij moest nog voor 17 uur klanten bellen (ik ben immers ook klant aangezien ik echt interesse heb in het bestellen van een nieuwe 308 sw). Auto werd op afstand geopend en als we klaar waren dan moesten we het even aangeven zodat de auto op slot gezet kon worden. Hierdoor voel ik me niet echt serieus genomen.
Al en met al kregen we geen informatie, verkopers bleven zitten, helaas gaan we deze auto niet bij jullie bestellen.
Tip, misschien raadzaam om de nieuwe 308 mooi podium te geven ipv in een hoekje weg te duwen.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Wassink Opgenoort Nijmegen
|
Goed
7.0
De prijs
De communicatie
De uitstraling
De klantgerichtheid
De service
Klant van Wassink Opgenoort Nijmegen
|
Eerste indruk was positief. Netjes ontvangen en vriendelijk maar: Afspraak = afspraak? niet bij Wassink. Verkopen gewoon een auto ondanks een afspraak voor een proefrit twee dagen later. Er was sprake van een overduidelijke koopintentie. Daarnaast zijn de afleveringskosten van euro 695 werkelijk buitensporig. Poetsen, halve tank brandstof, kleine beurt, overschrijven, APK en vloeistoffen bijvullen mogen samen echt niet meer kosten dan euro 295.
18 Reviews Plaats review
Fam. Kools
|Auto kapot bij Wassink Nijmegen, volgende dag kapot maar werd onvriendelijk duidelijk gemaakt dat ik pas over 5 weken terecht kon. Na verkoop zien ze je niet meer staan.
Leonie
|Verkopen zijn ze goed in maar als er iets aan je auto is zijn ze niet thuis
Tang
|Ik ben bij Wassink Nijmegen geweest met het doel om naar de nieuwe 308 te kijken. Tot mijn verbazing werd ik niet aangesproken, moet ik zelf op zoek gaan naar de nieuwe 308, het staat ergens achter een muur buiten. Verkoper had geen tijd, want hij moest nog voor 17 uur klanten bellen (ik ben immers ook klant aangezien ik echt interesse heb in het bestellen van een nieuwe 308 sw). Auto werd op afstand geopend en als we klaar waren dan moesten we het even aangeven zodat de auto op slot gezet kon worden. Hierdoor voel ik me niet echt serieus genomen.
Al en met al kregen we geen informatie, verkopers bleven zitten, helaas gaan we deze auto niet bij jullie bestellen.
Tip, misschien raadzaam om de nieuwe 308 mooi podium te geven ipv in een hoekje weg te duwen.
Klant van Wassink Opgenoort Nijmegen
|Goed
Klant van Wassink Opgenoort Nijmegen
|Eerste indruk was positief. Netjes ontvangen en vriendelijk maar: Afspraak = afspraak? niet bij Wassink. Verkopen gewoon een auto ondanks een afspraak voor een proefrit twee dagen later. Er was sprake van een overduidelijke koopintentie. Daarnaast zijn de afleveringskosten van euro 695 werkelijk buitensporig. Poetsen, halve tank brandstof, kleine beurt, overschrijven, APK en vloeistoffen bijvullen mogen samen echt niet meer kosten dan euro 295.