Na twee jaar nog steeds geen glasvezel, hoef het ook niet meer, in geen geval van kabel noord
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Boon
|
Sinds de aanleg van glasvezelkabel verplicht afnemer van alle diensten. Zeer slechte ontvangst, geen tv programma voor-of achteruit spoelen of pauzeren, internet vreselijk traag na meerdere aanpassingen en wijzigingen nog steeds problematisch. En vooral : DUUR
zodra het kan ga ik terug naar KPN
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
zelfde klant iets meer tevreden nu
|
Glasvezelinternet doet het wel goed. Is goedkoper dan de enige andere leverancier, die heeft de prijzen blijkbaar flink omhoog gedaan. Maar bij de aanleg en opening van het abonnement waren ze wel slordig. Verder ben ik voorlopig wel redelijk tevreden eigenlijk.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan
|
Kabelnoord levert mij dagelijk ergernis. Voorheen zat ik bij KPN. Omdat in het buitengebied glasvezel door deze firma is uitgevoerd, zit je er aan vast. Een flink bedrag bestaald voor alleen de aanleg vd glasvezel.
De Wi-Fi is erg slecht, de afstandsbediening vd tv en het tv menu is erg langzaam en niet intuïtief te noemen. Uitzending terug kijken loopt regelmatig vast. Laat de mensen van kabelnoord even in de leer bij de grote spelers, bij kpn had ik geen problemen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rudie
|
sinds de aanschaf van de wifi versterkers is de snelheid goed, maar wat een drama met de tv, doorspoelen kan niet, loopt vast, opnemen een drama enz.enz
32 Reviews Plaats review
Jaap Dorhout
|Na twee jaar nog steeds geen glasvezel, hoef het ook niet meer, in geen geval van kabel noord
Boon
|Sinds de aanleg van glasvezelkabel verplicht afnemer van alle diensten. Zeer slechte ontvangst, geen tv programma voor-of achteruit spoelen of pauzeren, internet vreselijk traag na meerdere aanpassingen en wijzigingen nog steeds problematisch. En vooral : DUUR
zodra het kan ga ik terug naar KPN
zelfde klant iets meer tevreden nu
|Glasvezelinternet doet het wel goed. Is goedkoper dan de enige andere leverancier, die heeft de prijzen blijkbaar flink omhoog gedaan. Maar bij de aanleg en opening van het abonnement waren ze wel slordig. Verder ben ik voorlopig wel redelijk tevreden eigenlijk.
Jan
|Kabelnoord levert mij dagelijk ergernis. Voorheen zat ik bij KPN. Omdat in het buitengebied glasvezel door deze firma is uitgevoerd, zit je er aan vast. Een flink bedrag bestaald voor alleen de aanleg vd glasvezel.
De Wi-Fi is erg slecht, de afstandsbediening vd tv en het tv menu is erg langzaam en niet intuïtief te noemen. Uitzending terug kijken loopt regelmatig vast. Laat de mensen van kabelnoord even in de leer bij de grote spelers, bij kpn had ik geen problemen.
Rudie
|sinds de aanschaf van de wifi versterkers is de snelheid goed, maar wat een drama met de tv, doorspoelen kan niet, loopt vast, opnemen een drama enz.enz