Heb een TV met een CI module en wilde alleen een card bestellen. 2 Weken geleden gebeld naar de helpdesk en mevrouw adviseerde mij naar de winkel te gaan. Toen ik in de winkel was zei men dat ze in de winkel ook geen kaartjes hebben en dat ik moet bellen. Weer gebeld en toen zei dame alleen de card op te sturen. Kreeg bevestiging van de card MET CI module. Weer de helpdesk gebeld en kreeg brutale man aan de lijn met een nare attitude. Wat een vervelend bedrijf.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gosia
|
Ik ben al 5 jaar klant bij Ziggo. Nu hebben ze bij KvK ontdekt dat ik een klein bedrijfje heb, geregistreerd op mijn adres. Ze hebben iemand langs de deur gestuurd die mijn man een zakelijke abonnement heeft aangesmeerd, 20% duurder dan wat we nu hebben. Ze hebben het op mijn bedrijf gezet zonder mijn toestemming. Ze zijn 'vergeten' te zeggen dat zakelijke klanten geen 14-dagen bedenktijd hebben. De klantenservice is niet behulpzaam en tamelijk onbeleefd. Nu zit ik opgeschept met een duur abonnement.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
tijmen van well
|
grote problemen en foutieve informatie met kastjes voor verlenging abonnement. Helaas
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ilse Simons
|
Met alles tevreden behalve internet is niet overal optimaal ondanks belofte, dat je overal in huis goede internet hebt. Zeker nu met Covid-19 en 3 tieners in huis handig om goed te hebben. We konden voor 10 euro meer betalen beter internet krijgen, maar dat vind ik een beetje oneerlijk, omdat ze de belofte doen van overal goed internet bij ons huidige internet, daarom geen 10. Wel duidelijke rekeningen en duidelijke briefing over de kosten ook als ze omhoog gaan.
2247 Reviews Plaats review
Jansen
|Heb een TV met een CI module en wilde alleen een card bestellen. 2 Weken geleden gebeld naar de helpdesk en mevrouw adviseerde mij naar de winkel te gaan. Toen ik in de winkel was zei men dat ze in de winkel ook geen kaartjes hebben en dat ik moet bellen. Weer gebeld en toen zei dame alleen de card op te sturen. Kreeg bevestiging van de card MET CI module. Weer de helpdesk gebeld en kreeg brutale man aan de lijn met een nare attitude. Wat een vervelend bedrijf.
Gosia
|Ik ben al 5 jaar klant bij Ziggo. Nu hebben ze bij KvK ontdekt dat ik een klein bedrijfje heb, geregistreerd op mijn adres. Ze hebben iemand langs de deur gestuurd die mijn man een zakelijke abonnement heeft aangesmeerd, 20% duurder dan wat we nu hebben. Ze hebben het op mijn bedrijf gezet zonder mijn toestemming. Ze zijn 'vergeten' te zeggen dat zakelijke klanten geen 14-dagen bedenktijd hebben. De klantenservice is niet behulpzaam en tamelijk onbeleefd. Nu zit ik opgeschept met een duur abonnement.
tijmen van well
|grote problemen en foutieve informatie met kastjes voor verlenging abonnement. Helaas
Ilse Simons
|Met alles tevreden behalve internet is niet overal optimaal ondanks belofte, dat je overal in huis goede internet hebt. Zeker nu met Covid-19 en 3 tieners in huis handig om goed te hebben. We konden voor 10 euro meer betalen beter internet krijgen, maar dat vind ik een beetje oneerlijk, omdat ze de belofte doen van overal goed internet bij ons huidige internet, daarom geen 10. Wel duidelijke rekeningen en duidelijke briefing over de kosten ook als ze omhoog gaan.
J. Jansen
|Veel mogelijkheden, maar veel storingen in de box