Zojuist was ik bij NAMA, zaak voor verfspullen in Arnhem. Ik kocht voor een aanzienlijk bedrag (90 euro) aan verf en overigen. Bij het afrekenen vroeg ik een extra mengstokje. De kassa medewerker gaf aan dat dat niet mogelijk was, ik kon ze zo nodig bijkopen.
Ik ga nooit mee naar deze zaak, dat is voor mij volstrekt duidelijk. Dat heb ik ook duidelijk gemaakt bij afscheid.
Bij binnenkonst werd ik l vergeten. Na 3 kwartiwr en vragen waarom ik nog wachtte mocht ik naar mijn zaal. Daar was de info erg slecht. Comminicatie erg slecht -geen aandacht voor de patient-voor de ablatie medische handelijgen vergeten. Op mijn vraag kreeg ik bij de lift nog mijn paracetamol.toen kreeg ik een infuus die niet goed was aangesloten en erg pijnlijk was bij de operatie zaal kreeg ik een nieuw infuus Na de ablatie vergaten ze de knop om hulp t vragen. Tv werd niet aangesloten. Dit alles deed een mede patient. 3x aangegeven dat ik wilde gaan plassen. Er kwan geen po. Laatste keer gevraagd en ik moest maar wachten tot het drukverband eraf ging . Ik haalde duizelug net aan het toilet. Ik had beter in mijn bed moeten plassen. Avond bezoek kwam, dus mijn echtgenoot. Hij bleef 1 5 uur. Om20.30 werd de hechting verwijderd en gezegd dat ik baar huis mocht. Ik heel verbaasd. Ze hebben mijn man gezien. Niets verteld. Manlief was alweer in zoetermeer en door de warmte(37gr) erg vermoed. Hij is 72 jaar en ook hartpatieet. Hij mocht me morgenochtend dan wel ophalen werd zuchtend verteld.er werd ook niet gevraagd of ik zelf mijn medicatie bij me had en in nam er was geen persoonlijke controle. Geen aandacht voor de patient. Geen vriendelijke aandacht niet vragen hoe het met je ging of hoe ik me voelde. Ik voelde me een kruimel die maar snel weer weg moest. Degene die thee en eten rond bracht was vriendelujker. Wat gaat de zorg achteruit!!!!! Ik ga deze ervaring met menzis mijn zorgverzekering
Als ik vragen heb helpen ze me altijd vrolijk en waar nodig, ook groeten ze en bij afrekenen zeggen ze fijne avond/dag netjes en ook met een lach. Alleen de winkel moet wel meer voorraad hebben want ik kwam voor een rokje en die was helaas al uitverkocht maar verder echt een Top winkel en personeel
In januari ging ik met mijn hondje van 7 jaar naar dierenartspraktijk zwarte zee voor zijn jaarlijkse vaccinatie. Ik benoemde gelijk dat ik vond dat het oogje van mijn hond wat verkleurde. Ze keek, zonder lampje en zei dat is staar en daar doen we niets aan. Kan verder geen kwaad. In mei ging in langs een andere dierenarts omdat mijn gevoel erover niet goed bleef. Deze dierenarts onderzocht het oogje nauwkeurig en constateerde glaucoom. Mijn hondje zou helse pijnen hebben en het enige was om het oog direct te verwijderen. Het oogje begon al uit te puilen. We schrokken ons rot en natuurlijk hebben wij haar onmiddellijk laten opereren. Misschien had het oogje nog gered kunnen worden, misschien ook niet. Wat misschien nog erger is dat mijn hondje maanden met zware migraine hoofdpijn gelopen moet hebben. Alles is nu achter de rug. Onze lieve schat lijkt gelukkig met 1 oog. Wat ik wel heel kwalijk vind hoe de medewerker van de Zwarte Zee reageert op de verkeerde diagnose. Heel laconiek en niet hun fout. Naar mijn mening heeft ze nog geen 20 seconden naar het oog gekeken en het afgedaan met niets aan de hand.
Voor mij zou BK transport een mobiele split airco komen afleveren.
Er was een dag, datum en tijdstip afgesproken en ongeveer een half uur voor aflevering werd ik netjes gebeld dat men er aan kwam plus kreeg ik tevens nog een sms ter bevestiging!! Prima en klantgericht.
Toen mijn pakket er was heeft de chauffeur annex bezorger ook nog het grote en zware pakket voor mij 2 kleine trappen op getild tot onze woning!!!
Geweldig gewoon en zeer klantvriendelijk want dit hoefde hij feitelijk niet te doen!!
De bezorger heeft nog zijn naam genoemd maar is door mij niet goed verstaan. Ik dacht aan Hilbert of iets wat hierop lijkt.
Bij mij kan de firma niets verkeerds meer doen op deze manier!
Ook had ik nog de dag voor de levering goed contact via mail met BK transport.
Ik ben in ieder geval uitermate tevreden met de service van BK.
In de toekomst graag nog wel eens!!
We vonden lidl goed en makkelijk, een enkele keer een rotte plek midden in het fruit. Maar de laatste tijd is dit schering en inslag, ongeacht welke appel je neemt, het komt wekelijks voor. En dan bij de kassa, het is noodzaak geworden dat je terplekke de bon goed na kijkt. Ook daar regelmatig een fout, vreemd, altijd in ons nadeel. 2x in de haast de bon laten zitten waar we toen voor €1,75 en €2,zoveel benadeeld zijn. Geen bon geen bewijs. Nu ga ik niet failliet op een paar euro, maar ik wet dat ik zeker niet de enige ben. Wij zeggen ook al heel lang toemaar. Maar wil het nou toch even kwijt met m'n rotte granny smit in de hand. Jammer voor zo'n fijne makkellijke winkel. Er is 1 medewerkster die wij mijden. Pakken een andere kass of zelfstandig.
We wonen nog geen kilometer van deze snackbar en vanwege een voetbalwedstrijd gekozen voor bezorging.
De wedstrijd was al bijna afgelopen toen het eten kwam. Alles was koud. Vooral de patat was hierdoor niet meer te eten.
1 ster verdienen ze niet eens! Ik heb eind oktober 2025 een 7 zits auto gekocht om veilig met mijn 4 kinderen te kunnen rijden. We hebben alleen maar ellende ervaren en zo onbehulpzaam vanuit Feretti Cars te Hillegom (inmiddels heten ze weer anders...auto2go). Het dakraam sloot niet goed dus hebben we tot medio maart 2026 de heeft en winter rondgereden in een lekkende auto. Daartussen begonnen allerlei motorproblemen tevoorschijn te komen. We weigeren de koop te ontbinden terwijl we al een week na koop kenbaar maakten de auto niet meer te willen met alle nattigheid van de lekkage. 1 ster is nog te gul voor deze zaak - VERTEL HET DOOR...NIET KOPEN VAN AUTO2GO FERETTI CARS!
De laatste tijd verdwijnen er veel artikelen, zijn uit het assortiment gehaald!
Naar ik begreep gaat de winkel nu ook op zondag dicht. Terug naar de middeleeuwen.
Tijd om deze winkel volledig te mijden en naar een ander om te zien.
Henk
|review over: NAMA in Arnhem
Zojuist was ik bij NAMA, zaak voor verfspullen in Arnhem. Ik kocht voor een aanzienlijk bedrag (90 euro) aan verf en overigen. Bij het afrekenen vroeg ik een extra mengstokje. De kassa medewerker gaf aan dat dat niet mogelijk was, ik kon ze zo nodig bijkopen.
Ik ga nooit mee naar deze zaak, dat is voor mij volstrekt duidelijk. Dat heb ik ook duidelijk gemaakt bij afscheid.
David
|review over: Han Vos in Alblasserdam
Vandaag weer maintenance gehad voor mijn hr ketel. Hele fijne monteur die mij meeneemt in wat hij doet. Erg tevreden over Hanvos!
V Boxtel
|review over: Zicht adviseurs in Den Bosch
Alleen maar teleurstellingen bij zicht adviseurs. Slechte communicatie. Zijn goed in de prijs opdrijven en je te veel te laten betalen. Etc etc.
Klant Huysinc
|review over: Huysinc in Waardenburg
Alles is netjes geleverd geplaatst en kleine onvolkomenheden snel en vakkundig opgelost.
M.meerpoel
|review over: HagaZiekenhuis in Den Haag
Bij binnenkonst werd ik l vergeten. Na 3 kwartiwr en vragen waarom ik nog wachtte mocht ik naar mijn zaal. Daar was de info erg slecht. Comminicatie erg slecht -geen aandacht voor de patient-voor de ablatie medische handelijgen vergeten. Op mijn vraag kreeg ik bij de lift nog mijn paracetamol.toen kreeg ik een infuus die niet goed was aangesloten en erg pijnlijk was bij de operatie zaal kreeg ik een nieuw infuus Na de ablatie vergaten ze de knop om hulp t vragen. Tv werd niet aangesloten. Dit alles deed een mede patient. 3x aangegeven dat ik wilde gaan plassen. Er kwan geen po. Laatste keer gevraagd en ik moest maar wachten tot het drukverband eraf ging . Ik haalde duizelug net aan het toilet. Ik had beter in mijn bed moeten plassen. Avond bezoek kwam, dus mijn echtgenoot. Hij bleef 1 5 uur. Om20.30 werd de hechting verwijderd en gezegd dat ik baar huis mocht. Ik heel verbaasd. Ze hebben mijn man gezien. Niets verteld. Manlief was alweer in zoetermeer en door de warmte(37gr) erg vermoed. Hij is 72 jaar en ook hartpatieet. Hij mocht me morgenochtend dan wel ophalen werd zuchtend verteld.er werd ook niet gevraagd of ik zelf mijn medicatie bij me had en in nam er was geen persoonlijke controle. Geen aandacht voor de patient. Geen vriendelijke aandacht niet vragen hoe het met je ging of hoe ik me voelde. Ik voelde me een kruimel die maar snel weer weg moest. Degene die thee en eten rond bracht was vriendelujker. Wat gaat de zorg achteruit!!!!! Ik ga deze ervaring met menzis mijn zorgverzekering
Cynthia
|review over: Nelson Schoenen in Nieuw Vennep
Leuke winkel met vriendelijk personeel.
Romy
|review over: New Yorker in Lelystad
Als ik vragen heb helpen ze me altijd vrolijk en waar nodig, ook groeten ze en bij afrekenen zeggen ze fijne avond/dag netjes en ook met een lach. Alleen de winkel moet wel meer voorraad hebben want ik kwam voor een rokje en die was helaas al uitverkocht maar verder echt een Top winkel en personeel
Mathieu Schellen
|review over: Autobedrijf Saro in Beek en Donk
Prima autobedrijf. Deskundig, correct, klantvriendelijk.
Liz
|review over: Dierenkliniek Zwarte Zee in Maassluis
In januari ging ik met mijn hondje van 7 jaar naar dierenartspraktijk zwarte zee voor zijn jaarlijkse vaccinatie. Ik benoemde gelijk dat ik vond dat het oogje van mijn hond wat verkleurde. Ze keek, zonder lampje en zei dat is staar en daar doen we niets aan. Kan verder geen kwaad. In mei ging in langs een andere dierenarts omdat mijn gevoel erover niet goed bleef. Deze dierenarts onderzocht het oogje nauwkeurig en constateerde glaucoom. Mijn hondje zou helse pijnen hebben en het enige was om het oog direct te verwijderen. Het oogje begon al uit te puilen. We schrokken ons rot en natuurlijk hebben wij haar onmiddellijk laten opereren. Misschien had het oogje nog gered kunnen worden, misschien ook niet. Wat misschien nog erger is dat mijn hondje maanden met zware migraine hoofdpijn gelopen moet hebben. Alles is nu achter de rug. Onze lieve schat lijkt gelukkig met 1 oog. Wat ik wel heel kwalijk vind hoe de medewerker van de Zwarte Zee reageert op de verkeerde diagnose. Heel laconiek en niet hun fout. Naar mijn mening heeft ze nog geen 20 seconden naar het oog gekeken en het afgedaan met niets aan de hand.
J
|review over: Slijterij Van der Maas in Fijnaart
Winkel dicht tijdens openingstijden.
Pierre Kleinjans
|review over: Bk Sneltransport BV in Veghel
Voor mij zou BK transport een mobiele split airco komen afleveren.
Er was een dag, datum en tijdstip afgesproken en ongeveer een half uur voor aflevering werd ik netjes gebeld dat men er aan kwam plus kreeg ik tevens nog een sms ter bevestiging!! Prima en klantgericht.
Toen mijn pakket er was heeft de chauffeur annex bezorger ook nog het grote en zware pakket voor mij 2 kleine trappen op getild tot onze woning!!!
Geweldig gewoon en zeer klantvriendelijk want dit hoefde hij feitelijk niet te doen!!
De bezorger heeft nog zijn naam genoemd maar is door mij niet goed verstaan. Ik dacht aan Hilbert of iets wat hierop lijkt.
Bij mij kan de firma niets verkeerds meer doen op deze manier!
Ook had ik nog de dag voor de levering goed contact via mail met BK transport.
Ik ben in ieder geval uitermate tevreden met de service van BK.
In de toekomst graag nog wel eens!!
Arno
|review over: Lidl in Beuningen
We vonden lidl goed en makkelijk, een enkele keer een rotte plek midden in het fruit. Maar de laatste tijd is dit schering en inslag, ongeacht welke appel je neemt, het komt wekelijks voor. En dan bij de kassa, het is noodzaak geworden dat je terplekke de bon goed na kijkt. Ook daar regelmatig een fout, vreemd, altijd in ons nadeel. 2x in de haast de bon laten zitten waar we toen voor €1,75 en €2,zoveel benadeeld zijn. Geen bon geen bewijs. Nu ga ik niet failliet op een paar euro, maar ik wet dat ik zeker niet de enige ben. Wij zeggen ook al heel lang toemaar. Maar wil het nou toch even kwijt met m'n rotte granny smit in de hand. Jammer voor zo'n fijne makkellijke winkel. Er is 1 medewerkster die wij mijden. Pakken een andere kass of zelfstandig.
Jantine
|review over: Han Vos in Alblasserdam
Fijne monteur, heeft goed uitgelegd wat hij ging doen.
Peter
|review over: Automobielbedrijf Eef Heijmink in Nijmegen
Erg fijne garage we komen hier al heel lang nooit teleurgesteld.
goede prijs en altijd overleg
Rita van der Post
|review over: Electro World in Spijkenisse
Dankjewel voor jullie geweldige service.
De ventilator is in huis, doet z'n werk :) en jullie hebben het karton ook nog meegenomen en dat alles in deze enorme hitte.
Dus dankjewel.
Rob van Vuuren
|review over: Eduard Auto's in Dongen
Heel fijn zaken doen met dit bedrijf. Ben ook nog door hen naar het station gebracht. Super service
Cindy
|review over: De Boemerang in Assen
We wonen nog geen kilometer van deze snackbar en vanwege een voetbalwedstrijd gekozen voor bezorging.
De wedstrijd was al bijna afgelopen toen het eten kwam. Alles was koud. Vooral de patat was hierdoor niet meer te eten.
BO
|review over: Car Sales Hillegom B.V. in Hillegom
1 ster verdienen ze niet eens! Ik heb eind oktober 2025 een 7 zits auto gekocht om veilig met mijn 4 kinderen te kunnen rijden. We hebben alleen maar ellende ervaren en zo onbehulpzaam vanuit Feretti Cars te Hillegom (inmiddels heten ze weer anders...auto2go). Het dakraam sloot niet goed dus hebben we tot medio maart 2026 de heeft en winter rondgereden in een lekkende auto. Daartussen begonnen allerlei motorproblemen tevoorschijn te komen. We weigeren de koop te ontbinden terwijl we al een week na koop kenbaar maakten de auto niet meer te willen met alle nattigheid van de lekkage. 1 ster is nog te gul voor deze zaak - VERTEL HET DOOR...NIET KOPEN VAN AUTO2GO FERETTI CARS!
Tom
|review over: Albert Heijn Hagastraat in Schiedam
De laatste tijd verdwijnen er veel artikelen, zijn uit het assortiment gehaald!
Naar ik begreep gaat de winkel nu ook op zondag dicht. Terug naar de middeleeuwen.
Tijd om deze winkel volledig te mijden en naar een ander om te zien.
Klant Huysinc
|review over: Huysinc in Waardenburg
Melding werd snel opgepakt en netjes afgehandeld.