Ik mijn auto een grote beurt laten geven en ik ben erg tevreden over de service en vriendelijkheid bij garage loef en de prijs was ook erg vriendelijk voor mijn portemonnee kortom een aanrader
Ik kom al jaren bij Ami Putten, op een gegeven moment dacht ik over te gaan stappen, de goede sfeer weg, veel wisseling van personeel en een paar keer slecht geknipt. Twee maanden terug besloot ik nog één keer en als de sfeer weer zo slecht is ga ik definitief naar een ander. Maar toen...wat een veranderingen...de collega's hielpen elkaar, er was rust...na mijn bezoek daarvoor was er een postieve flow gekomen, nieuwe kapsters en leerlingen én Marjanne! Wat een topper is dat, ze heeft een salon die ver weggezakt was weer een ontzettend goede boost gegeven. Een topteam, knippen volgens de laatste technieken, hoogstaande service, kortom, dikke pluim voor Marjanne en haar team!
In eerste instantie leek het goed te gaan, maar nadat wij een opmerking maakten over de kwaliteit, werden wij doorverwezen naar de fabrikant. Er wordt vooral gewezen naar hun leverancier (en denken totaal niet in oplossingen) terwijl wij juist een klantgerichte oplossing hadden verwacht. Helaas hebben wij dit niet zo ervaren.
Omdat wij er samen niet uitkomen, zullen wij de zaak nu aan de rechter voorleggen.
Samen met mn vriendin hebben de afspraak als zeer positief ervaren. De verkoper was erg vriendelijk, en had veel kennis. Al onze wensen werden besproken en uiteindelijk kwam er een mooi resultaat uit. Veel aanbod en ervaren verkopers met hele goede service.
Dit bedrijf scooterbox heiloo hebt de beste scooter service die ik ooit heb gehad ik had gebeld en werd opgehaald gingen naar me scooter waar hij stond hebben hem in geladen en de beste man brengde me terug wat een service .dat heb ik nog nooit mee gemaakt op een zondag geweldige service .en hun halen je scooter 7 dagen per week op .is je scooter kapot en je denkt kan hij opgehaald worden bel scooterbox heiloo ze hebben ook een erge professionele reparatie afdeling .ze verkopen ook mooie scooter s .ik zeg scooterbox een geweldig bedrijf vandaar mijn 10e
We waren in Limburg op vakantie en zijn naar makado gegaan. Gaan normaal ook altijd naar een bakker Bart, dus nu dan ook. Maar mag wel zeggen dat deze bakker Bart boven onze verwachting uitsteeg. Hier is de klant nog echt koning en worden de broodjes echt naar wens gemaakt en zeer rijkelijk belegd. Broodjes smaakte hier erg lekker en super vers. De aandacht wat hun aan de broodjes geven proef je dus letterlijk terug.
Wederom kom ik met mijn lege krat bier bij de statiegeldautomaat en doet deze het weer niet.
Dat gebeurt hier regelmatig dus kan ik na eerst in de rij te hebben gestaan weer terug met mijn krat.
Dan wil je fruit afwegen doet de weegschaal het ook niet.
Zorg eens dat er 1 of 2 statiegeldautomaten bij komen.
1 statiegeldautomaat is toch niet genoeg voor deze AH
Je staat hier altijd een kwartier in de rij.
De laatste keer dat ik mijn medicijnen ging halen, bleken er nog medicijnen uit maart te liggen. Hoe kan dat, want ben in de tussentijd al lang weer geweest. De mevrouw haalde haar schouders op en moest lachen. Alles liep altijd synchroon, waardoor ik alles in 1x kon ophalen. Opeens moest ik zo’n beetje iedere week langs om weer iets anders op te halen. Langs geweest, ze zou het weer gelijk laten lopen, maar ik werd bestookt met berichtjes dat er weer medicijnen klaar lagen en het is ook nooit meer goed gelijk gekomen. Daarnaast kreeg ik het bericht dat ik nieuwe medicijnen kreeg, waarvoor ik een gesprek zou krijgen met uitleg. Ik slik ze echter al 32 jaar, nieuw kan ik dat niet noemen. Pakketten bleven standaard hangen achter de klep van de automaten achter een elastiekje. Kon ik weer een andere keer terug, kreeg ik een boze mevrouw die zei dat ik ze uit de automaat moest halen. Toen ik zei dat ze bleven hangen, ging ze ze halen met een grote zucht. Wat dat betreft zal ik ze zeker niet missen, de laatste jaren vaak een rommeltje en ongeorganiseerd, wel de locatie, nu moet ik een stuk verder en per se op de fiets.
Vrijdag tijdens mijn werktijd ben ik langs Zara geweest om artikelen te retouneren. De medewerker genaamd Milena heeft mij super vriendelijk geholpen. Ik was op zoek naar een artikel maar kon het in de winkel niet vinden ondanks het drukte in de winkel heeft zij moeite gedaan om mij zo snel mogelijk te helpen. Ook heeft de zelfde medewerker aantal weken geleden mij geholpen met een online bestelling wat helemaal verkeerd was gegaan. Ze heeft de klantenservice voor mij gebeld en geregeld dat ik mijn geld terug zou krijgen. Andere medewerkers mogen haar zeker als voorbeeld nemen!
Fantastische ervaring bij Van Woerden Tweewielers!
In het voortraject zijn we geweldig geholpen door Floris. Zijn enorme kennis, enthousiasme en passie voor fietsen hebben ons overtuigd om twee Riese & Müller-fietsen aan te schaffen.
Bij de aflevering werden we geholpen door Robin, en ook daar was het weer raak: dezelfde passie, vakkennis en liefde voor de prachtige materialen en fietsen die zij verkopen. Je merkt dat hier mensen werken die echt achter hun producten staan en daar met plezier over vertellen.
Absolute toppers en een winkel waar service en deskundigheid nog vanzelfsprekend zijn.
Slechtste cafe dat ik in tijden ben geweest. Ik was met een Afrikaanse vriend (uit Angola) op bezoek. Gelijk moesten wij weg vanwege ongewenst bezoek. Het zijn racisten. Nooit langs komen!!!
Slechte winkel de klantenservice is bagger, jongeman met een kuifje bij de balie zit alleen maar op zijn telefoon en zit te eten waar klanten bij zijn voor de rest vindt ik amper personeel in de winkel.
Vandaag geweest verschrikkelijk alsof je in een oven loopt,medelijden met het personeel totaal geen verkoeling niets open geen ventilatie. Een personeelslid had zelf een Fin bij zijn kassa gezet voor een beetje verkoeling .
Errol
|review over: Garage Loeff Elden in Arnhem
Ik mijn auto een grote beurt laten geven en ik ben erg tevreden over de service en vriendelijkheid bij garage loef en de prijs was ook erg vriendelijk voor mijn portemonnee kortom een aanrader
Fien
|review over: Ami Kappers in Putten
Ik kom al jaren bij Ami Putten, op een gegeven moment dacht ik over te gaan stappen, de goede sfeer weg, veel wisseling van personeel en een paar keer slecht geknipt. Twee maanden terug besloot ik nog één keer en als de sfeer weer zo slecht is ga ik definitief naar een ander. Maar toen...wat een veranderingen...de collega's hielpen elkaar, er was rust...na mijn bezoek daarvoor was er een postieve flow gekomen, nieuwe kapsters en leerlingen én Marjanne! Wat een topper is dat, ze heeft een salon die ver weggezakt was weer een ontzettend goede boost gegeven. Een topteam, knippen volgens de laatste technieken, hoogstaande service, kortom, dikke pluim voor Marjanne en haar team!
Klant
|review over: Van Kreuningen Woninginrichting V.O.F. in Mijdrecht
In eerste instantie leek het goed te gaan, maar nadat wij een opmerking maakten over de kwaliteit, werden wij doorverwezen naar de fabrikant. Er wordt vooral gewezen naar hun leverancier (en denken totaal niet in oplossingen) terwijl wij juist een klantgerichte oplossing hadden verwacht. Helaas hebben wij dit niet zo ervaren.
Omdat wij er samen niet uitkomen, zullen wij de zaak nu aan de rechter voorleggen.
klant Huysinc
|review over: Huysinc in Waardenburg
sneller dan gedacht en goed. verbeter punten zijn er altijd maar dit was perfect.
Dhr. Hardon
|review over: Huysinc in Waardenburg
Het was gewoon erg goed... Omdat het erg goed was / is...
Ronald Broek
|review over: Mediq Apotheek Warnsveld in Warnsveld
Uitstekend op alle fronten, behalve de privacy waarborging
Je hoort alles aangaande gebruik en de daaruit concluderende gezondheid van klanten
Dhr. Kuijer
|review over: Huysinc in Waardenburg
Samen met mn vriendin hebben de afspraak als zeer positief ervaren. De verkoper was erg vriendelijk, en had veel kennis. Al onze wensen werden besproken en uiteindelijk kwam er een mooi resultaat uit. Veel aanbod en ervaren verkopers met hele goede service.
Margreet
|review over: Slagerij verhoef in Almere
Wij hebben biefstuk gehaald kogelbiefstuk was echt perfect
Veenstra
|review over: Bastiaansen Mode in Bavel
Arrogantie was ten top.
Voelen zich meer als de klant
M nijman
|review over: De Scooter Box in Akersloot
Dit bedrijf scooterbox heiloo hebt de beste scooter service die ik ooit heb gehad ik had gebeld en werd opgehaald gingen naar me scooter waar hij stond hebben hem in geladen en de beste man brengde me terug wat een service .dat heb ik nog nooit mee gemaakt op een zondag geweldige service .en hun halen je scooter 7 dagen per week op .is je scooter kapot en je denkt kan hij opgehaald worden bel scooterbox heiloo ze hebben ook een erge professionele reparatie afdeling .ze verkopen ook mooie scooter s .ik zeg scooterbox een geweldig bedrijf vandaar mijn 10e
Kirsty
|review over: Bakker Bart in Beek
We waren in Limburg op vakantie en zijn naar makado gegaan. Gaan normaal ook altijd naar een bakker Bart, dus nu dan ook. Maar mag wel zeggen dat deze bakker Bart boven onze verwachting uitsteeg. Hier is de klant nog echt koning en worden de broodjes echt naar wens gemaakt en zeer rijkelijk belegd. Broodjes smaakte hier erg lekker en super vers. De aandacht wat hun aan de broodjes geven proef je dus letterlijk terug.
Reanne Verschoor
|review over: BENU Apotheek Gezondheidscentrum Casa Cura in Hilversum
Deze apotheek is zo ontzettend goed. De eigenaar heeft mij in een vervelende situatie zo geholpen. Ik prijs deze Casa cura apotheek erg aan.
Richard
|review over: Albert Heijn in Oegstgeest
Wederom kom ik met mijn lege krat bier bij de statiegeldautomaat en doet deze het weer niet.
Dat gebeurt hier regelmatig dus kan ik na eerst in de rij te hebben gestaan weer terug met mijn krat.
Dan wil je fruit afwegen doet de weegschaal het ook niet.
Zorg eens dat er 1 of 2 statiegeldautomaten bij komen.
1 statiegeldautomaat is toch niet genoeg voor deze AH
Je staat hier altijd een kwartier in de rij.
Klant van Jumbo
|review over: Jumbo in Oost-Souburg
Fijne winkel. Allemaal mooie kassa-dames.
José
|review over: SAL Apotheek Segbroek in Den Haag
De laatste keer dat ik mijn medicijnen ging halen, bleken er nog medicijnen uit maart te liggen. Hoe kan dat, want ben in de tussentijd al lang weer geweest. De mevrouw haalde haar schouders op en moest lachen. Alles liep altijd synchroon, waardoor ik alles in 1x kon ophalen. Opeens moest ik zo’n beetje iedere week langs om weer iets anders op te halen. Langs geweest, ze zou het weer gelijk laten lopen, maar ik werd bestookt met berichtjes dat er weer medicijnen klaar lagen en het is ook nooit meer goed gelijk gekomen. Daarnaast kreeg ik het bericht dat ik nieuwe medicijnen kreeg, waarvoor ik een gesprek zou krijgen met uitleg. Ik slik ze echter al 32 jaar, nieuw kan ik dat niet noemen. Pakketten bleven standaard hangen achter de klep van de automaten achter een elastiekje. Kon ik weer een andere keer terug, kreeg ik een boze mevrouw die zei dat ik ze uit de automaat moest halen. Toen ik zei dat ze bleven hangen, ging ze ze halen met een grote zucht. Wat dat betreft zal ik ze zeker niet missen, de laatste jaren vaak een rommeltje en ongeorganiseerd, wel de locatie, nu moet ik een stuk verder en per se op de fiets.
Funda
|review over: ZARA in Arnhem
Vrijdag tijdens mijn werktijd ben ik langs Zara geweest om artikelen te retouneren. De medewerker genaamd Milena heeft mij super vriendelijk geholpen. Ik was op zoek naar een artikel maar kon het in de winkel niet vinden ondanks het drukte in de winkel heeft zij moeite gedaan om mij zo snel mogelijk te helpen. Ook heeft de zelfde medewerker aantal weken geleden mij geholpen met een online bestelling wat helemaal verkeerd was gegaan. Ze heeft de klantenservice voor mij gebeld en geregeld dat ik mijn geld terug zou krijgen. Andere medewerkers mogen haar zeker als voorbeeld nemen!
Robin
|review over: Van Woerden Tweewielers in Den Haag
Fantastische ervaring bij Van Woerden Tweewielers!
In het voortraject zijn we geweldig geholpen door Floris. Zijn enorme kennis, enthousiasme en passie voor fietsen hebben ons overtuigd om twee Riese & Müller-fietsen aan te schaffen.
Bij de aflevering werden we geholpen door Robin, en ook daar was het weer raak: dezelfde passie, vakkennis en liefde voor de prachtige materialen en fietsen die zij verkopen. Je merkt dat hier mensen werken die echt achter hun producten staan en daar met plezier over vertellen.
Absolute toppers en een winkel waar service en deskundigheid nog vanzelfsprekend zijn.
Koop lokaal, steun vakmensen!
Job
|review over: Cafë Het Bruine Paard"" in Amsterdam
Slechtste cafe dat ik in tijden ben geweest. Ik was met een Afrikaanse vriend (uit Angola) op bezoek. Gelijk moesten wij weg vanwege ongewenst bezoek. Het zijn racisten. Nooit langs komen!!!
Peter
|review over: Karwei Franeker in Franeker / Frjentsjer
Slechte winkel de klantenservice is bagger, jongeman met een kuifje bij de balie zit alleen maar op zijn telefoon en zit te eten waar klanten bij zijn voor de rest vindt ik amper personeel in de winkel.
Ida
|review over: Tuincentrum het Oosten in Aalsmeer
Vandaag geweest verschrikkelijk alsof je in een oven loopt,medelijden met het personeel totaal geen verkoeling niets open geen ventilatie. Een personeelslid had zelf een Fin bij zijn kassa gezet voor een beetje verkoeling .