Het is dat ik noet lager kan dan een 1.
Lp besteld slaat over.
Nemen ze niet terug, want ligt aan mijn platenspeler.tuurlijk.
Ze kunnen door de mail zien wat ik heb.
Heb 750 lp.s en singles. Geen 1 slaat over. En die van hun wel . Beetje gek.
Nou om een lang verhaal kort te maken.
Hele slechte service. Nooit weer dat ik hier iets koop
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Arie de Vries
|
CD box (32 cd's) van Rob de Nijs besteld bij Sounds Delft.
Gee enkele cd geeft de titels van de nummers weer in het display van de speler.
Klacht gemaild en er werd gezegd dat deze doorgezet werd naar de leverancier. Twee weken later nog niets gehoord en zelf maar weer naar Sounds Delft gemaild. Een slechte zaak dat je daar zelf weer achteraan moet. Ze hebben toen met de leverancier gebeld Het antwoord was dat er bij de productie iets fout was gegaan. Dan denk ik oké ik krijg een andere set die wel titels laat zien. Nee dus!
Ze vonden het zelf ook vreemd maar konden verder niets voor me doen. Verder hebben ze niets meer ondernomen om het op te lossen.
Ik bestel er echt nooit meer iets.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Amber
|
ik heb hier een bestelling gedaan van 2 platen, eentje die op vooraad was en een die moest worden verzonden en is niet verzonden en ik kan nergens een track & trace vinden.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Messchendorp
|
Op 15/12/2021 een cd besteld, die 21/12/2021 verzonden zou worden. Ruim voor Kerst dus. Nu is het 05/01/2022 en nog altijd heb ik niets ontvangen. Problemen bij de leverancier die zelf problemen heeft met zijn bestellingen, zegt men. Niet op de hoogte gebracht van verlate verzending, je moet overal zelf achteraan. Niet oké.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ceyhun
|
Ik kom uit Den Haag, hartje Den Haag. Ik bestel weleens platen bij sounds Delft, online en ik haal ze op in de winkel. Dat heeft mijn voorkeur, want als ik ze per post laat bezorgen dan worden de platen of beschadigd afgeleverd, of de platen stonden reeds beschadigd in de bakken of…na ja goed, je begrijpt het, de kans dat ze beschadigd worden afgeleverd met de post is groot, dat had ik met mijn eerste bestelling bij sounds. Je betaald ook nog eens bezorgkosten en met de tram naar Delft ben ik veel minder kwijt…dus haal ik ze liever op in de winkel en als ze al beschadigd of niet in mint conditie zijn, dan geef ik netjes aan dat ik er van af zie, maar ik vertrek nooit met lege handen, anders heb ik voor niks een half uur in de tram gezeten!
Vandaag ging ik dus naar sounds Delft, om twee platen op te halen(ordernummer 195101), ik heb er van afgezien, want ze voldeden niet aan mijn verwachtingen. Deze platen waren dus in de bakken beschadigd geraakt of iemand heeft ze online besteld en ze zo geretourneerd. Ik gaf aan dat ik verder zou rondneuzen. Tien minuten later komt een medewerker(vermoedelijk manager/eigenaar), lang en kaal, naar mij toe om te vragen waarom ik desbetreffende platen niet meer hoef, ik geef aan dat de sleeve niet in mint conditie verkeerd en hij verzoekt mij om niet meer online te bestellen, want zegt hij, “wij moeten heel veel moeite doen, we moeten de platen opzoeken, verzamelen en dat kost tijd en geld”. Tja, kennelijk weegt al die moeite niet op aan die euro’s die ik uitgeef. Ik gaf aan dat ik dat geen enkel probleem vond, ik ga geen scène maken in de zaak, dat is niet netjes, maar deze kerel was overduidelijk niet in zijn beste humeur, hij zag er gestrest uit en volgens mij stond er iemand nieuw achter de kassa, die aan het stuntelen was met het vinden van mijn bestelling en dat wekte bij hem ook enige frustratie op, thans die indruk kreeg ik. Dus ik heb de platen die in winkel had gevonden en van plan was om af te rekenen, netjes achtergelaten en ben toen wel met lege handen vertrokken.
Wat deze nare persoon vergat te doen, was verder kijken dan zijn neus lang is. Klopt, ik heb inderdaad een keer of drie of vier online een bestelling geplaatst om deze in de winkel op te halen en er dan vanaf te zien, omdat de sleeves niet in mint conditie verkeerden, maar ik ben geen enkel keer met lege handen vertrokken en een aantal keer had ik zelfs meer geld uitgegeven dan het totaal bedrag van de online bestelling, m.a.w. deze medewerker had zijn oordeel al klaarliggen toen hij op mij afstapte om zijn vraag te stellen en dat is heel jammer, want ik heb al die keren dat ik de moeite had genomen om naar Delft af te reizen voor sounds, want anders heb ik geen reden om af te reizen naar Delft, er veel plezier aan beleeft. Het is jammer, maar ik ga in op het verzoek van deze nare en gefrustreerde medewerker van sounds Delft en zal geen online bestellingen meer plaatsen en komt daarmee dan ook een einde aan mijn verhaal met sounds, want ik kom daar helaas niet meer terug. Ik wens ze bij sounds Delft, heel veel succes met alles. Van mij zullen ze in ieder geval niets meer vernemen. Ik doe voortaan geen platen kopen meer bij sounds Delft.
9 Reviews Plaats review
Monique terpstra
|Het is dat ik noet lager kan dan een 1.
Lp besteld slaat over.
Nemen ze niet terug, want ligt aan mijn platenspeler.tuurlijk.
Ze kunnen door de mail zien wat ik heb.
Heb 750 lp.s en singles. Geen 1 slaat over. En die van hun wel . Beetje gek.
Nou om een lang verhaal kort te maken.
Hele slechte service. Nooit weer dat ik hier iets koop
Arie de Vries
|CD box (32 cd's) van Rob de Nijs besteld bij Sounds Delft.
Gee enkele cd geeft de titels van de nummers weer in het display van de speler.
Klacht gemaild en er werd gezegd dat deze doorgezet werd naar de leverancier. Twee weken later nog niets gehoord en zelf maar weer naar Sounds Delft gemaild. Een slechte zaak dat je daar zelf weer achteraan moet. Ze hebben toen met de leverancier gebeld Het antwoord was dat er bij de productie iets fout was gegaan. Dan denk ik oké ik krijg een andere set die wel titels laat zien. Nee dus!
Ze vonden het zelf ook vreemd maar konden verder niets voor me doen. Verder hebben ze niets meer ondernomen om het op te lossen.
Ik bestel er echt nooit meer iets.
Amber
|ik heb hier een bestelling gedaan van 2 platen, eentje die op vooraad was en een die moest worden verzonden en is niet verzonden en ik kan nergens een track & trace vinden.
Messchendorp
|Op 15/12/2021 een cd besteld, die 21/12/2021 verzonden zou worden. Ruim voor Kerst dus. Nu is het 05/01/2022 en nog altijd heb ik niets ontvangen. Problemen bij de leverancier die zelf problemen heeft met zijn bestellingen, zegt men. Niet op de hoogte gebracht van verlate verzending, je moet overal zelf achteraan. Niet oké.
Ceyhun
|Ik kom uit Den Haag, hartje Den Haag. Ik bestel weleens platen bij sounds Delft, online en ik haal ze op in de winkel. Dat heeft mijn voorkeur, want als ik ze per post laat bezorgen dan worden de platen of beschadigd afgeleverd, of de platen stonden reeds beschadigd in de bakken of…na ja goed, je begrijpt het, de kans dat ze beschadigd worden afgeleverd met de post is groot, dat had ik met mijn eerste bestelling bij sounds. Je betaald ook nog eens bezorgkosten en met de tram naar Delft ben ik veel minder kwijt…dus haal ik ze liever op in de winkel en als ze al beschadigd of niet in mint conditie zijn, dan geef ik netjes aan dat ik er van af zie, maar ik vertrek nooit met lege handen, anders heb ik voor niks een half uur in de tram gezeten!
Vandaag ging ik dus naar sounds Delft, om twee platen op te halen(ordernummer 195101), ik heb er van afgezien, want ze voldeden niet aan mijn verwachtingen. Deze platen waren dus in de bakken beschadigd geraakt of iemand heeft ze online besteld en ze zo geretourneerd. Ik gaf aan dat ik verder zou rondneuzen. Tien minuten later komt een medewerker(vermoedelijk manager/eigenaar), lang en kaal, naar mij toe om te vragen waarom ik desbetreffende platen niet meer hoef, ik geef aan dat de sleeve niet in mint conditie verkeerd en hij verzoekt mij om niet meer online te bestellen, want zegt hij, “wij moeten heel veel moeite doen, we moeten de platen opzoeken, verzamelen en dat kost tijd en geld”. Tja, kennelijk weegt al die moeite niet op aan die euro’s die ik uitgeef. Ik gaf aan dat ik dat geen enkel probleem vond, ik ga geen scène maken in de zaak, dat is niet netjes, maar deze kerel was overduidelijk niet in zijn beste humeur, hij zag er gestrest uit en volgens mij stond er iemand nieuw achter de kassa, die aan het stuntelen was met het vinden van mijn bestelling en dat wekte bij hem ook enige frustratie op, thans die indruk kreeg ik. Dus ik heb de platen die in winkel had gevonden en van plan was om af te rekenen, netjes achtergelaten en ben toen wel met lege handen vertrokken.
Wat deze nare persoon vergat te doen, was verder kijken dan zijn neus lang is. Klopt, ik heb inderdaad een keer of drie of vier online een bestelling geplaatst om deze in de winkel op te halen en er dan vanaf te zien, omdat de sleeves niet in mint conditie verkeerden, maar ik ben geen enkel keer met lege handen vertrokken en een aantal keer had ik zelfs meer geld uitgegeven dan het totaal bedrag van de online bestelling, m.a.w. deze medewerker had zijn oordeel al klaarliggen toen hij op mij afstapte om zijn vraag te stellen en dat is heel jammer, want ik heb al die keren dat ik de moeite had genomen om naar Delft af te reizen voor sounds, want anders heb ik geen reden om af te reizen naar Delft, er veel plezier aan beleeft. Het is jammer, maar ik ga in op het verzoek van deze nare en gefrustreerde medewerker van sounds Delft en zal geen online bestellingen meer plaatsen en komt daarmee dan ook een einde aan mijn verhaal met sounds, want ik kom daar helaas niet meer terug. Ik wens ze bij sounds Delft, heel veel succes met alles. Van mij zullen ze in ieder geval niets meer vernemen. Ik doe voortaan geen platen kopen meer bij sounds Delft.