Vanaf augustus 2019 bezig met een cashback actie! Ik word afgescheept dat ik een streepjescode niet meer heb omdat ik deze moest meesturen met mijn oude toestel (was een van de voorwaarden) waar ik een karige €28 voor heb gekregen. Privé had ik hier veel meer voor kunnen krijgen en nu krijg ik mijn extra cashback niet terwijl ik zwart op wit heb ontvangen dat ik het ga ontvangen én ik ben mijn oude toestel kwijt.
Zeer slechte actie van Samsung, jullie moeten je schamen dat jullie dit aanbieden en het niet waarmaken! Voor mij part schrijven jullie een kortingbon uit, gewoon iets dan alleen maar smoesjes verzinnen waarom de extra cashback niet uitgekeerd wordt. Iedere keer als ik contact opnam was er wel weer iets niet goed geregistreerd. IK heb voldaan aan alle voorwaarden, jullie registeren dit niet goed dat is niet aan mij maar aan jullie om dit goed te doen. Jullie moeten rekenschap hiervoor afleggen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
erwin Smith
|
Waardeloze service ronduit slecht. na meerdere malen mijn dure LED televisie aangeboden te hebben voor reparatie krijg ik nu te horen dat ie buiten de garantie van 24 maanden valt. TV is van moment 1 niet goed geweest
2.5
0
1
emretezel
|
Tevreden Het scherm is goed van de gsm het gaat moeilijk kapot het geluid is goed en het reageert goed maar af en toe niet.
8.5
0
1
che1979
|
In 't algemeen, helemaal TOP Wij hebben inmiddels allerlei verschillende producten in huis staan van Samsung. Wasmachine, Droger, Tv etc. Stuk voor Stuk allemaal toppers.
In de tijd dat ik vragen had over een product, kan je via de website contact zoeken live chat session via klantenservice met een medewerker. Van alles kunnen vragen hier en overal werd ik meegeholpen. Geen vraag was te gek.
10
0
1
Trendbox Panel
|
zeer goed produkt de prijs was zeer goed maar dan wel bij een internet bedrijf de gratis tablet laat lang op zich wachten
30 Reviews Plaats review
Femke
|Vanaf augustus 2019 bezig met een cashback actie! Ik word afgescheept dat ik een streepjescode niet meer heb omdat ik deze moest meesturen met mijn oude toestel (was een van de voorwaarden) waar ik een karige €28 voor heb gekregen. Privé had ik hier veel meer voor kunnen krijgen en nu krijg ik mijn extra cashback niet terwijl ik zwart op wit heb ontvangen dat ik het ga ontvangen én ik ben mijn oude toestel kwijt.
Zeer slechte actie van Samsung, jullie moeten je schamen dat jullie dit aanbieden en het niet waarmaken! Voor mij part schrijven jullie een kortingbon uit, gewoon iets dan alleen maar smoesjes verzinnen waarom de extra cashback niet uitgekeerd wordt. Iedere keer als ik contact opnam was er wel weer iets niet goed geregistreerd. IK heb voldaan aan alle voorwaarden, jullie registeren dit niet goed dat is niet aan mij maar aan jullie om dit goed te doen. Jullie moeten rekenschap hiervoor afleggen.
erwin Smith
|Waardeloze service
ronduit slecht. na meerdere malen mijn dure LED televisie aangeboden te hebben voor reparatie krijg ik nu te horen dat ie buiten de garantie van 24 maanden valt. TV is van moment 1 niet goed geweest
emretezel
|Tevreden
Het scherm is goed van de gsm het gaat moeilijk kapot het geluid is goed en het reageert goed maar af en toe niet.
che1979
|In 't algemeen, helemaal TOP
Wij hebben inmiddels allerlei verschillende producten in huis staan van Samsung. Wasmachine, Droger, Tv etc. Stuk voor Stuk allemaal toppers.
In de tijd dat ik vragen had over een product, kan je via de website contact zoeken live chat session via klantenservice met een medewerker. Van alles kunnen vragen hier en overal werd ik meegeholpen. Geen vraag was te gek.
Trendbox Panel
|zeer goed produkt
de prijs was zeer goed maar dan wel bij een internet bedrijf de gratis tablet laat lang op zich wachten