Ons bed hebben wij bij Morgana Leiderdorp gekocht en wel omdat de uitleg en het geduld van de adviseur echt top was. Ronald heeft ons de slaap dna test laten doen en uitgelegd. Zo konden we op de eerste etage de matrassen testen en ons overtuigen dat hun systeem echt werkt. Ook de bezorging en installatie is super.
Kortom we slapen heerlijk op ons Morgana bed!
Misleidende informatie en onprofessioneel gedrag bij Pearle Horst.
Afspraak gemaakt voor een lenzenmeting via de website, waar duidelijk staat dat de meting t.w.v. €35 is. Geen woord over dat het iets kost. Zodra ik in de stoel zat, beweerde de eigenaar doodleuk dat de meting €45 kost en dat dit “op de site staat” — wat gewoon niet waar is. Toen ik dit aangaf, werd er defensief en onvriendelijk gereageerd. De meting vervolgens geweigerd.
Als je transparantie en klantvriendelijkheid belangrijk vindt, kun je deze vestiging beter overslaan.
Bij Morgana zijn we prima geslaagd voor een bed ook de uitleg was prima. De slaap DNA test is heel verhelderend. Toen ons bed kwam wilde we toch nog wat aanpassen, en daar was iemand uit de winkel bereid om dat bij ons te regelen. Dat is nog eens service.
Wij waren niet op zoek naar een heel bed maar naar een bed wat makkelijker op te maken is. Wij vonden bij Morgana een bed wat uit elkaar geschoven kan worden waar we dus heel blij mee zijn.
Wij zijn prima geslaagd bij Morgana Leiderdorp. Toen we binnen kwamen in een uitnodigende showroom zagen we best wel diverse prijzen, maar vonden wel een heerlijk bed binnen ons budget. Ook de uitleg was heel compleet en duidelijk.
What great service in the store, this employee knows what he's talking about. The delivery was also really good. Good communication and neat installation.
Plus, I've been sleeping wonderfully for months!
A great company, indeed.
Wij zijn nu verschillende keren geweest voor ook verschillende producten van tuinplanten/potten tot interieur en bij iedere afdeling echt top geholpen. Erg tevreden over alles, wat een prachtige
zaak.
Wij zijn bij zitmaxx heel goed geholpen. Echt heel veel keuze en ook in de prijs. Voor iedere portemonnee is er een mooie bank. Als je een keuze hebt gemaakt ga je met een adviseur zitten om stof keuze te maken. De adviseurs nemen de tijd voor je en is nog met ons door de zaak gelopen om de stof op een andere bank te laten zien. Helaas wel een lange levertijd, maar dat zal bij elke meubelzaak wel zijn.
Vandaag een hoekbank en eetkamerstoelen gekocht.
Zeer vriendelijk geholpen door medewerkster.
Zeer ruim en mooi assortiment voor een betaalbare prijs !
Ik heb zelden zo’n frustrerende ervaring gehad met een bedrijf. Op 29 mei 2025 heb ik een hele mooie, nette bank uitgezocht bij A-Meubel in Delft.
Daar kreeg ik te horen dat de maximale levertijd 10 weken zou zijn dat kwam precies goed uit.
Vanaf week 10 begon echter de onduidelijkheid over de levering. Wekenlang kreeg ik geen concrete informatie men kon mij niets vertellen. Wat het extra vreemd maakt, is dat ik in het begin altijd binnen 1 dag reactie kreeg op mijn mails, maar zodra het aankwam op de levering bleef het stil.
Ik heb meerdere keren gemaild en duidelijk uitgelegd dat de bank binnen een bepaalde termijn geleverd moest worden. Uiteindelijk stond ik op het punt om de bestelling te annuleren en precies toen kon de bank “ineens” wel geleverd worden. Alleen was ik toen niet meer in de mogelijkheid om de bank te ontvangen.
Ik probeerde nog mee te denken en stelde verschillende oplossingen voor, maar dat was allemaal niet mogelijk. Met veel moeite heb ik toen iemand geregeld die de bank alsnog kon aannemen, maar daarop kreeg ik geen enkele reactie meer.
Twaalf dagen gingen voorbij je zou bijna denken dat ze tijd probeerden te rekken omdat de bank er nog niet was. Pas op het allerlaatste moment, na weer dagen stilte, kon de bank geleverd worden.
Volgens hun eigen CDW-voorwaarden zou de maximale levertijd 14 + 30 dagen moeten zijn, maar uiteindelijk is de bank pas na 4 maanden en 16 dagen geleverd puur door de verlate reacties en slechte opvolging van A-Meubel zelf.
Vandaag is de bank eindelijk binnengekomen. Het is enorm teleurstellend om te merken dat de communicatie goed was zolang alles in hun straatje viel, maar volledig instort zodra het aankomt op verantwoordelijkheid nemen of klantgericht handelen.
De bank zelf zal ongetwijfeld mooi zijn, maar de manier waarop dit proces verlopen is, heeft voor mij alle plezier aan de aankoop weggenomen.
Ik hoop oprecht dat A-Meubel hier iets mee doet, want dit is niet netjes zo ga je niet met klanten om.
Ik had een plissé verduisteringsrolgordijn besteld en laten plaatsen door Karwei.
Eén van de rolgordijnen hing niet helemaal zoals het behoorde te zijn.
Dit heb ik gemeld bij hun. Mijn klacht is serieus behandeld en kreeg het geld terug
voor een nieuw gordijn. Super!
If I could give half a star, I would.
We put a holding deposit down on a Opel in die yard. With 4 conditions to be met before we buy it. 3 of the 4 was met. Service, water cap and Arial. The biggest one, fixing a oil leak was not done. We decided not to take the car. And the owner is refusing to give back our deposit after we told him we do not want to buy the car with a oil leak. Very disappointing and frustrated with the poor service and lack of responsibility.
Klant van Morgana Leiderdorp
|review over: Morgana Leiderdorp in Leiderdorp
We zijn zeer tevreden met onze nieuwe matrassen. Als we straks het geld ervoor hebben kopen we daar ook een heel bed!!
Klant van Morgana Leiderdorp
|review over: Morgana Leiderdorp in Leiderdorp
Ons bed hebben wij bij Morgana Leiderdorp gekocht en wel omdat de uitleg en het geduld van de adviseur echt top was. Ronald heeft ons de slaap dna test laten doen en uitgelegd. Zo konden we op de eerste etage de matrassen testen en ons overtuigen dat hun systeem echt werkt. Ook de bezorging en installatie is super.
Kortom we slapen heerlijk op ons Morgana bed!
Klant van Morgana Waddinxveen (van der Linde)
|review over: Morgana Waddinxveen (van der Linde) in Waddinxveen
goed geholpen bij het uitzoeken van een nieuw matras
Klaassen
|review over: Pearle Opticiens in Horst aan de Maas
Misleidende informatie en onprofessioneel gedrag bij Pearle Horst.
Afspraak gemaakt voor een lenzenmeting via de website, waar duidelijk staat dat de meting t.w.v. €35 is. Geen woord over dat het iets kost. Zodra ik in de stoel zat, beweerde de eigenaar doodleuk dat de meting €45 kost en dat dit “op de site staat” — wat gewoon niet waar is. Toen ik dit aangaf, werd er defensief en onvriendelijk gereageerd. De meting vervolgens geweigerd.
Als je transparantie en klantvriendelijkheid belangrijk vindt, kun je deze vestiging beter overslaan.
Klant van Morgana Leiderdorp
|review over: Morgana Leiderdorp in Leiderdorp
Bij Morgana zijn we prima geslaagd voor een bed ook de uitleg was prima. De slaap DNA test is heel verhelderend. Toen ons bed kwam wilde we toch nog wat aanpassen, en daar was iemand uit de winkel bereid om dat bij ons te regelen. Dat is nog eens service.
Klant van Morgana Leiderdorp
|review over: Morgana Leiderdorp in Leiderdorp
Wij waren niet op zoek naar een heel bed maar naar een bed wat makkelijker op te maken is. Wij vonden bij Morgana een bed wat uit elkaar geschoven kan worden waar we dus heel blij mee zijn.
Klant van Morgana Leiderdorp
|review over: Morgana Leiderdorp in Leiderdorp
Wij zijn prima geslaagd bij Morgana Leiderdorp. Toen we binnen kwamen in een uitnodigende showroom zagen we best wel diverse prijzen, maar vonden wel een heerlijk bed binnen ons budget. Ook de uitleg was heel compleet en duidelijk.
Klant van Morgana Amsterdam
|review over: Morgana Amsterdam in Amsterdam
What great service in the store, this employee knows what he's talking about. The delivery was also really good. Good communication and neat installation.
Plus, I've been sleeping wonderfully for months!
A great company, indeed.
A.Doppenberg
|review over: Eurofleur Leusden in Leusden
Wij zijn nu verschillende keren geweest voor ook verschillende producten van tuinplanten/potten tot interieur en bij iedere afdeling echt top geholpen. Erg tevreden over alles, wat een prachtige
zaak.
Klant van Morgana Waddinxveen (van der Linde)
|review over: Morgana Waddinxveen (van der Linde) in Waddinxveen
Goede service, deskundig en zeer prettig.
Klant van Morgana Waddinxveen (van der Linde)
|review over: Morgana Waddinxveen (van der Linde) in Waddinxveen
Topbedrijf! Heel vriendelijk en meedenkend. Zelfs na problemen met ons bed staan ze voor ons klaar. Een aanrader.
Ilse
|review over: Zitmaxx Wonen in Ter Aar
Wij zijn bij zitmaxx heel goed geholpen. Echt heel veel keuze en ook in de prijs. Voor iedere portemonnee is er een mooie bank. Als je een keuze hebt gemaakt ga je met een adviseur zitten om stof keuze te maken. De adviseurs nemen de tijd voor je en is nog met ons door de zaak gelopen om de stof op een andere bank te laten zien. Helaas wel een lange levertijd, maar dat zal bij elke meubelzaak wel zijn.
John
|review over: Autobedrijf Saro in Beek en Donk
Nog steeds een tevreden klant
M. Den Breems
|review over: Bike Totaal Wijtman Vlaardingen in Vlaardingen
Zeer vriendelijke medewerkers. Ze leveren topkwaliteit werk en service.
Klant van Morgana Waddinxveen (van der Linde)
|review over: Morgana Waddinxveen (van der Linde) in Waddinxveen
Ze maken tijd voor je
Leonard
|review over: Swinkels Glas in Eindhoven
Een fijn bedrijf. Prima bediening. Vriendelijke medewerkers. Men gaat niet over 1 nacht ijs bij de voorbereiding. Zeer aanbevolen
Patrick Peters
|review over: Zitmaxx Wonen in Ter Aar
Vandaag een hoekbank en eetkamerstoelen gekocht.
Zeer vriendelijk geholpen door medewerkster.
Zeer ruim en mooi assortiment voor een betaalbare prijs !
Kiki
|review over: A-meubel in Delft
Ik heb zelden zo’n frustrerende ervaring gehad met een bedrijf. Op 29 mei 2025 heb ik een hele mooie, nette bank uitgezocht bij A-Meubel in Delft.
Daar kreeg ik te horen dat de maximale levertijd 10 weken zou zijn dat kwam precies goed uit.
Vanaf week 10 begon echter de onduidelijkheid over de levering. Wekenlang kreeg ik geen concrete informatie men kon mij niets vertellen. Wat het extra vreemd maakt, is dat ik in het begin altijd binnen 1 dag reactie kreeg op mijn mails, maar zodra het aankwam op de levering bleef het stil.
Ik heb meerdere keren gemaild en duidelijk uitgelegd dat de bank binnen een bepaalde termijn geleverd moest worden. Uiteindelijk stond ik op het punt om de bestelling te annuleren en precies toen kon de bank “ineens” wel geleverd worden. Alleen was ik toen niet meer in de mogelijkheid om de bank te ontvangen.
Ik probeerde nog mee te denken en stelde verschillende oplossingen voor, maar dat was allemaal niet mogelijk. Met veel moeite heb ik toen iemand geregeld die de bank alsnog kon aannemen, maar daarop kreeg ik geen enkele reactie meer.
Twaalf dagen gingen voorbij je zou bijna denken dat ze tijd probeerden te rekken omdat de bank er nog niet was. Pas op het allerlaatste moment, na weer dagen stilte, kon de bank geleverd worden.
Volgens hun eigen CDW-voorwaarden zou de maximale levertijd 14 + 30 dagen moeten zijn, maar uiteindelijk is de bank pas na 4 maanden en 16 dagen geleverd puur door de verlate reacties en slechte opvolging van A-Meubel zelf.
Vandaag is de bank eindelijk binnengekomen. Het is enorm teleurstellend om te merken dat de communicatie goed was zolang alles in hun straatje viel, maar volledig instort zodra het aankomt op verantwoordelijkheid nemen of klantgericht handelen.
De bank zelf zal ongetwijfeld mooi zijn, maar de manier waarop dit proces verlopen is, heeft voor mij alle plezier aan de aankoop weggenomen.
Ik hoop oprecht dat A-Meubel hier iets mee doet, want dit is niet netjes zo ga je niet met klanten om.
P.Borghs
|review over: KARWEI Alphen aan den Rijn in Alphen aan den Rijn
Ik had een plissé verduisteringsrolgordijn besteld en laten plaatsen door Karwei.
Eén van de rolgordijnen hing niet helemaal zoals het behoorde te zijn.
Dit heb ik gemeld bij hun. Mijn klacht is serieus behandeld en kreeg het geld terug
voor een nieuw gordijn. Super!
Unhappy customer
|review over: Eduard Auto's in Dongen
If I could give half a star, I would.
We put a holding deposit down on a Opel in die yard. With 4 conditions to be met before we buy it. 3 of the 4 was met. Service, water cap and Arial. The biggest one, fixing a oil leak was not done. We decided not to take the car. And the owner is refusing to give back our deposit after we told him we do not want to buy the car with a oil leak. Very disappointing and frustrated with the poor service and lack of responsibility.