Klantvriendelijk en service gericht we vonden het moeilijk om een keuze te maken voor het juiste bed maar door de slaaptest waren we overtuigd. Ook de bezorging was naar wens gegaan.
Heel fijn bed gekocht, gesprek was ook goed gegaan. Niet opdringerig en alles werd goed uitgelegd. Daarnaast slapen we er nu een paar maanden op en kan niet anders zeggen dat het aan onze verwachting voldoet.
Enig min punt was dat het hoeslaken niet direct bij het bed zat maar deze kon de zelfde dag nog opgehaald worden.
Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Nam uitgebreid de tijd voor ons en gaf zeer goed en uitgebreid advies voor onze specifieke vragen en slaapproblemen.
De slaaptest was een uitkomst , we hebben niet hoeven wennen aan het nieuwe slaapsysteem, bezorging was heel netjes en behulpzaam , in de winkel prettig geholpen
We zijn bij Morgana prima geslaagd. We wilden eigenlijk kijken voor een kast maar waren ook wel toe aan een nieuw bed. De adviseur Jacqueline heeft ons prima geadviseerd en ons de slaap DNA test laten doen. Zo een test laat je echt ervaren wat een Morgana bed voor je lichaam kan doen. Niet alleen Jacqueline maar ook de andere adviseurs geven je een heel gastvrij gevoel. Dus wij hebben een heerlijk en compleet bed en een hele mooie kast. Super Morgana een dikke 10 !!
ik heb een goed advies gekregen voor een nieuw slaapsysteem waardoor ik minder rugklachten heb dan op mijn oude slaapsysteem. Er wordt goed meegedacht voor een goed totaaladvies.
Alles naar onze volle tevredenheid geleverd en gemonteerd, jullie mensen werken echt keurig netjes! Wij zullen jullie aanraden in Sint Philipsland e.o.
Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn echtgenote een mooi horloge. Een Tissot T Touch Solar smart watch, gekocht bij Bouman Online. Het horloge was netjes verpakt en voorzien van een mooi kadopapiertje.
Nadat ik de handleiding van internet gedownload had en de benodigde app uit de appstore had opgehaald kon ik beginnen met het installeren van het horloge. Volgens de handleiding eerst ongeveer 4 uur opladen van de batterij. Toen dat achter de rug was heb ik alles ingesteld en aan het einde van de middag het horloge omgedaan. Het touchscreen en alle functies werkten prima. Mooi horloge, waar ik erg blij mee was. Omdat ik in bed geen horloge draag ’s avonds voor het naar bed gaan het horloge netjes opgeborgen. De volgende ochtend het horloge omgedaan en toen ontdekt dat het touchscherm op geen enkele aanraking meer reageerde, waardoor alle extra smartfuncties en de menu’s niet meer te benaderen waren.
Uiteraard flink de pest in, want ik had het horloge bij elkaar een uur of 6 gedragen. Omdat de klok en de datumweergave wel werken lijkt het een softwareprobleem. Van een horloge van EUR 995 van een goed en bekend merk verwacht je dit niet natuurlijk. Direct gebeld met Bouman Online. Een medewerker bood aan het horloge kosteloos bij mij te laten ophalen zodat het gerepareerd kan worden. Ik heb aangegeven geen vertrouwen in dit horloge te hebben en niet in een ellenlang reparatietraject terecht te willen komen. Ik wil gebruik maken van mijn recht om de online koop (koop op afstand) ongedaan te maken. Volgens de medewerker geen enkel probleem! Hij zou mij een retourformulier sturen, waarna het horloge bij mij zou worden op gehaald door Post NL en het geld teruggestort. So far so good dus…..?
Ik heb de gemaakte afspraak direct per email bevestigd. Binnen een uur kreeg ik een email van de directeur/eigenaar die mij even kwam duidelijk maken dat dit niet zomaar ging. Het horloge kon gewoon onder garantie gerepareerd worden. Dus direct maar gebeld en verwezen naar de eerder die middag gemaakte afspraak. Die was volgens de directeur niet juist geweest. Ik gaf nogmaals aan totaal geen vertrouwen te hebben in een horloge waar binnen een dag al zulke problemen mee waren en dat ik gebruik wilde maken van mijn recht de koop op afstand ongedaan te maken. Op de website van Bouman Online staat ook dat dit mogelijk is, mits het artikel in onbeschadigde staat wordt geretourneerd natuurlijk.
En nu komt het beruchte addertje onder het gras! Ik moest dan nu het horloge op eigen kosten opsturen, waarna Bouman Online (de directeur) het horloge zou inspecteren en van een waarde zou voorzien. Leek mij beter om dan maar zelf naar de winkel in Culemborg te gaan om te voorkomen dat er allerlei zaken “mis” zouden gaan.
De volgende dag met een blinkend horloge in originele verpakking naar de winkel gegaan en kennis gemaakt met de directeur. Die bood aan het horloge eerst een reset te geven omdat het dan daarna vast wel weer zou werken….?? Ik bedankte vriendelijk en gaf aan bij mijn besluit te blijven. Dat viel niet in goede aarde. Met een juweliers-vergrootglas werd mijn horloge van alle kanten bekeken. Of mijn horloge gevallen was? Met het blote oog was er aan het horloge niets te zien en het was zoals te verwachten in nieuwstaat. Meneer kon mij ook de gebruik sporen niet laten zien.
Vervolgens kwam de aap uit de mouw. Ik kwam nu een niet goed werkend horloge terugbrengen en ja, daar hing natuurlijk een ander prijskaartje dan EUR 995 aan! Hij moest even op Marktplaats kijken waarvoor ze nu te koop worden aangeboden. En ja hoor, daar was dan volgens hem een iets duurdere uitvoering van 6 maanden oud die voor EUR 800 te koop stond. De mijne was jonger dus hij kon er wel EUR 850 van maken……! Natuurlijk was ik allang helemaal klaar met dit bedrijf en deze man. Aangegeven dat als hij EUR 900 betaalde we elkaar nooit meer hoefden te zien.
In de diverse reviews op internet zie je dat dit een rode draad is bij dit bedrijf. De reacties van het bedrijf zijn zodanig dat het altijd aan de klant ligt en nooit aan het bedrijf. Ook goede reviews, maar dan hebben klanten nog geen problemen met de aankoop gehad. Dom dat wij niet even vooraf de reviews beter hebben bekeken!
Of je zaken moet gaan doen met Bouman Online is natuurlijk niet aan mij. Ik deel deze ervaring en hoop dat het mensen helpt de voor hen juiste beslissing te nemen.
wat een fantastisch bedrijf, top service en prima prijs-kwaliteit verhouding. Zoals gisteren, gemeld dat 20jarige magnetron niet optimaal meer was, vandaag is probleem al opgelost en beslist niet duur. Toppers.
wat een fantastisch bedrijf, top service en prima prijs-kwaliteit verhouding. Zoals gisteren, gemeld dat 20jarige magnetron niet optimaal meer was, vandaag is probleem al opgelost en beslist niet duur. Toppers.
Nick heeft ons zeer goed geholpen. Nam de tijd voor ons en dacht mee. Ook voelde we ons niet opgedrongen om iets te kopen en dacht zelfs mee om het zo schappelijk mogelijk te houden. Aangezien het al een fors bedrag is wat er betalen.
Klant van Morgana Utrecht
|review over: Morgana Utrecht in Utrecht
Klantvriendelijk en service gericht we vonden het moeilijk om een keuze te maken voor het juiste bed maar door de slaaptest waren we overtuigd. Ook de bezorging was naar wens gegaan.
Klant van Morgana Utrecht
|review over: Morgana Utrecht in Utrecht
Heel fijn bed gekocht, gesprek was ook goed gegaan. Niet opdringerig en alles werd goed uitgelegd. Daarnaast slapen we er nu een paar maanden op en kan niet anders zeggen dat het aan onze verwachting voldoet.
Enig min punt was dat het hoeslaken niet direct bij het bed zat maar deze kon de zelfde dag nog opgehaald worden.
Klant van Lodewijk Mode voor Mannen
|review over: Lodewijk Mode voor Mannen in Franeker / Frjentsjer
Ik ben erg goed geholpen
Klant van Morgana Heemstede
|review over: Morgana Heemstede in Heemstede
Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Nam uitgebreid de tijd voor ons en gaf zeer goed en uitgebreid advies voor onze specifieke vragen en slaapproblemen.
Klant van Morgana De Best-Noy
|review over: Morgana De Best-Noy in Boxmeer
Prettige behandeling door de verkoper. We konden eerst rondkijken en kregen daarna goede uitleg.
We hadden geen aanbieding.
Klant van Morgana Breda
|review over: Morgana Breda in Breda
De slaaptest was een uitkomst , we hebben niet hoeven wennen aan het nieuwe slaapsysteem, bezorging was heel netjes en behulpzaam , in de winkel prettig geholpen
Klant van Morgana Leiderdorp
|review over: Morgana Leiderdorp in Leiderdorp
We zijn bij Morgana prima geslaagd. We wilden eigenlijk kijken voor een kast maar waren ook wel toe aan een nieuw bed. De adviseur Jacqueline heeft ons prima geadviseerd en ons de slaap DNA test laten doen. Zo een test laat je echt ervaren wat een Morgana bed voor je lichaam kan doen. Niet alleen Jacqueline maar ook de andere adviseurs geven je een heel gastvrij gevoel. Dus wij hebben een heerlijk en compleet bed en een hele mooie kast. Super Morgana een dikke 10 !!
Klant van Morgana Utrecht
|review over: Morgana Utrecht in Utrecht
Het is een heerlijk bed, ook na 6 jaar. Elke vakantie verlangen we terug naar ons eigen bed. Het slaapt voortreffelijk.
Klant van Morgana Utrecht
|review over: Morgana Utrecht in Utrecht
ik heb een goed advies gekregen voor een nieuw slaapsysteem waardoor ik minder rugklachten heb dan op mijn oude slaapsysteem. Er wordt goed meegedacht voor een goed totaaladvies.
Klant van Tieleman Keukens
|review over: Tieleman Keukens in Middelharnis
Alles naar onze volle tevredenheid geleverd en gemonteerd, jullie mensen werken echt keurig netjes! Wij zullen jullie aanraden in Sint Philipsland e.o.
Pieter
|review over: Pearle Opticiens in Zoetermeer
Pearle rokkeveen is de beste en heeft het beste personeel
Adri van Leeuwen
|review over: Boumanonline.nl in Nederland
Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn echtgenote een mooi horloge. Een Tissot T Touch Solar smart watch, gekocht bij Bouman Online. Het horloge was netjes verpakt en voorzien van een mooi kadopapiertje.
Nadat ik de handleiding van internet gedownload had en de benodigde app uit de appstore had opgehaald kon ik beginnen met het installeren van het horloge. Volgens de handleiding eerst ongeveer 4 uur opladen van de batterij. Toen dat achter de rug was heb ik alles ingesteld en aan het einde van de middag het horloge omgedaan. Het touchscreen en alle functies werkten prima. Mooi horloge, waar ik erg blij mee was. Omdat ik in bed geen horloge draag ’s avonds voor het naar bed gaan het horloge netjes opgeborgen. De volgende ochtend het horloge omgedaan en toen ontdekt dat het touchscherm op geen enkele aanraking meer reageerde, waardoor alle extra smartfuncties en de menu’s niet meer te benaderen waren.
Uiteraard flink de pest in, want ik had het horloge bij elkaar een uur of 6 gedragen. Omdat de klok en de datumweergave wel werken lijkt het een softwareprobleem. Van een horloge van EUR 995 van een goed en bekend merk verwacht je dit niet natuurlijk. Direct gebeld met Bouman Online. Een medewerker bood aan het horloge kosteloos bij mij te laten ophalen zodat het gerepareerd kan worden. Ik heb aangegeven geen vertrouwen in dit horloge te hebben en niet in een ellenlang reparatietraject terecht te willen komen. Ik wil gebruik maken van mijn recht om de online koop (koop op afstand) ongedaan te maken. Volgens de medewerker geen enkel probleem! Hij zou mij een retourformulier sturen, waarna het horloge bij mij zou worden op gehaald door Post NL en het geld teruggestort. So far so good dus…..?
Ik heb de gemaakte afspraak direct per email bevestigd. Binnen een uur kreeg ik een email van de directeur/eigenaar die mij even kwam duidelijk maken dat dit niet zomaar ging. Het horloge kon gewoon onder garantie gerepareerd worden. Dus direct maar gebeld en verwezen naar de eerder die middag gemaakte afspraak. Die was volgens de directeur niet juist geweest. Ik gaf nogmaals aan totaal geen vertrouwen te hebben in een horloge waar binnen een dag al zulke problemen mee waren en dat ik gebruik wilde maken van mijn recht de koop op afstand ongedaan te maken. Op de website van Bouman Online staat ook dat dit mogelijk is, mits het artikel in onbeschadigde staat wordt geretourneerd natuurlijk.
En nu komt het beruchte addertje onder het gras! Ik moest dan nu het horloge op eigen kosten opsturen, waarna Bouman Online (de directeur) het horloge zou inspecteren en van een waarde zou voorzien. Leek mij beter om dan maar zelf naar de winkel in Culemborg te gaan om te voorkomen dat er allerlei zaken “mis” zouden gaan.
De volgende dag met een blinkend horloge in originele verpakking naar de winkel gegaan en kennis gemaakt met de directeur. Die bood aan het horloge eerst een reset te geven omdat het dan daarna vast wel weer zou werken….?? Ik bedankte vriendelijk en gaf aan bij mijn besluit te blijven. Dat viel niet in goede aarde. Met een juweliers-vergrootglas werd mijn horloge van alle kanten bekeken. Of mijn horloge gevallen was? Met het blote oog was er aan het horloge niets te zien en het was zoals te verwachten in nieuwstaat. Meneer kon mij ook de gebruik sporen niet laten zien.
Vervolgens kwam de aap uit de mouw. Ik kwam nu een niet goed werkend horloge terugbrengen en ja, daar hing natuurlijk een ander prijskaartje dan EUR 995 aan! Hij moest even op Marktplaats kijken waarvoor ze nu te koop worden aangeboden. En ja hoor, daar was dan volgens hem een iets duurdere uitvoering van 6 maanden oud die voor EUR 800 te koop stond. De mijne was jonger dus hij kon er wel EUR 850 van maken……! Natuurlijk was ik allang helemaal klaar met dit bedrijf en deze man. Aangegeven dat als hij EUR 900 betaalde we elkaar nooit meer hoefden te zien.
In de diverse reviews op internet zie je dat dit een rode draad is bij dit bedrijf. De reacties van het bedrijf zijn zodanig dat het altijd aan de klant ligt en nooit aan het bedrijf. Ook goede reviews, maar dan hebben klanten nog geen problemen met de aankoop gehad. Dom dat wij niet even vooraf de reviews beter hebben bekeken!
Of je zaken moet gaan doen met Bouman Online is natuurlijk niet aan mij. Ik deel deze ervaring en hoop dat het mensen helpt de voor hen juiste beslissing te nemen.
Arthur Pauwels
|review over: 't Wasmachinehuis in Delft
wat een fantastisch bedrijf, top service en prima prijs-kwaliteit verhouding. Zoals gisteren, gemeld dat 20jarige magnetron niet optimaal meer was, vandaag is probleem al opgelost en beslist niet duur. Toppers.
Arthur Pauwels
|review over: 't Wasmachinehuis in Delft
wat een fantastisch bedrijf, top service en prima prijs-kwaliteit verhouding. Zoals gisteren, gemeld dat 20jarige magnetron niet optimaal meer was, vandaag is probleem al opgelost en beslist niet duur. Toppers.
J.Brusik
|review over: Youfone Vast Internet, TV en Bellen in Rotterdam
Wij zijn goed tevreden qua prijs en kwaliteit
Klant van Wanrooij Warenhuys
|review over: Van Wanrooij keuken, badkamer & tegel warenhuys in Waardenburg
Vakman, goede communicatie en tijd om vragen te beantwoorden.
Mevr. Woods
|review over: Van Wanrooij keuken, badkamer & tegel warenhuys in Waardenburg
Nick heeft ons zeer goed geholpen. Nam de tijd voor ons en dacht mee. Ook voelde we ons niet opgedrongen om iets te kopen en dacht zelfs mee om het zo schappelijk mogelijk te houden. Aangezien het al een fors bedrag is wat er betalen.
Klant van Wanrooij Warenhuys
|review over: Van Wanrooij keuken, badkamer & tegel warenhuys in Waardenburg
Tim oriënteert goed met welke intenties je komt en speelt daar op de perfecte manier op in.
Dhr. Bossers
|review over: Van Wanrooij keuken, badkamer & tegel warenhuys in Waardenburg
Marcel heeft goed aangevoeld wat we zochten.
Klant van Tieleman Keukens
|review over: Tieleman Keukens in Middelharnis
Keuken is vervangen Hans, heel blij mee. Geen op of aanmerkingen, gewoon top!