Menu
opiness-logo-compact
  • Inloggen | Registreer
Bezig met zoeken...
Zoek op bedrijfsnaam of rubriek
opiness-logo-small
Account
  • Inloggen | Registreer
Opiness
  • Over Opiness
  • Voor bedrijven

Laatste reviews

  1. Klant van Tieleman Keukens

    |

    25 november 2025

    review over: Tieleman Keukens in Middelharnis

    Aan Nico: bedankt weer voor de snelle service, we zijn erg blij met de keuken zoals hij nu is geworden.

    9.7
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  2. Klant van Morgana Amsterdam

    |

    25 november 2025

    review over: Morgana Amsterdam in Amsterdam

    Hele goede boxspring gekocht, hoogste niveau ondersteuning, wat een geweldig bed!
    Erg goed advies gekregen in de winkel, er wordt meegedacht wat het beste voor je is. De slaaptest was ook een openbaring. Aardige mannen van de bezorging!

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  3. Klant van Tieleman Keukens

    |

    25 november 2025

    review over: Tieleman Keukens in Middelharnis

    Hierbij een bedankje van een blije klant: bedankt voor de installatie van de mooie keuken, mijn vrouw is helemaal in haar nopjes (ik ook trouwens). Een tevreden Tieleman-klant uit Honselersdijk

    10
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  4. Klant van Morgana Amsterdam

    |

    25 november 2025

    review over: Morgana Amsterdam in Amsterdam

    Wij zijn helemaal tevreden, prachtige elektrische boxspring gekocht en alles in vlekkeloos verlopen, van aankoop tot montage. Dat maken wij niet vaak mee. Ga zo door!

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  5. Klant van Morgana Amsterdam

    |

    25 november 2025

    review over: Morgana Amsterdam in Amsterdam


    Hele fijne boxspring gekocht met een TV lift, ben er erg blij mee!

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  6. Klant van Morgana Amsterdam

    |

    25 november 2025

    review over: Morgana Amsterdam in Amsterdam

    Wij zijn zeer tevreden over onze boxspring en slapen er heerlijk op! Zeer goede kwaliteit. De begeleiding en ontvangst door Ingrid, de slaaptest, de kennis van het personeel, het voelde goed! Aanrader als je een goed bed wil kopen.

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  7. Klant van Morgana Amsterdam

    |

    24 november 2025

    review over: Morgana Amsterdam in Amsterdam

    Wij hebben een ledikant en lattenbodems aangeschaft. Heel prettig geholpen door Ramon, eerlijk advies!
    Montage en bezorging ging perfect.

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  8. Klant van Morgana Amsterdam

    |

    24 november 2025

    review over: Morgana Amsterdam in Amsterdam

    We bought two mattresses from Morgana
    and are very happy with them.

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  9. Klant van Lodewijk Mode voor Mannen

    |

    24 november 2025

    review over: Lodewijk Mode voor Mannen in Franeker / Frjentsjer

    Mooi veelzijdig assortiment, prachtige winkel en vriendelijk en behulpzaam personeel !
    Kom zeker terug !

    8.0
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  10. Eric

    |

    24 november 2025

    review over: 50plusmobiel in Eindhoven

    Serieus goeie service die ik niet gewend ben van vorige providers. 2x een 8 omdat er ook een medewerker bij was die niet helemaal aan die 10 toekwam maar nog steeds heel goed. Het was een heel complex probleem en er werd veel moeite gedaan om het te verhelpen.

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  11. Lisa

    |

    24 november 2025

    review over: Boots apotheek Loevestein in Amsterdam

    This pharmacy is terrible. Because of type 1 diabetes, I've been ordering insulin cartridges for years. Now they gave me the wrong ones, which don't fit my pen. They're supposed to open at 8:00 a.m., but they're usually open at 9:00 a.m., and this morning even at 9:10 a.m. Initially, she didn't want to help anyone because she was alone, but when I showed her my blood sugar and told her about their mistake, she agreed to help me. She did tell me it would be better to order prefilled pens. They didn't apologize or take responsibility, but even partially blamed me for the mistake. It's just not human anymore.

    1.0
    De lokatie
    De service
    De informatieverstrekking
    De medewerkers
    bron: Opiness
  12. J.A

    |

    23 november 2025

    review over: Albert Heijn Beatrixplein in Zetten

    Heel vriendelijk personeel, afrekenen gaat ook snel (mede door de zelfscans) aanbiedingen kloppen ook (je kunt alles van te vorwn al zien in de app en nog nooit gehad dat het niet klopte) dus voor ons 5 sterren!

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  13. Sascha

    |

    23 november 2025

    review over: Nettorama in Geldrop

    Ik vind het kut personeel wat daar werkt, begrijp niet hoe ze aan die mensen komen.
    Je moet wel erg wanhopig zijn om die gasten aan te nemen, want met mensen om gang kunnen ze niet.
    Er is helemaal geen vriendelijkheid, spontaniteit, dat is ver zoeken, het straalt er niet vanaf de meeste kijken lelijk.
    Ze kijken achterdochtig gebrek zelfvertrouwen.
    Jaren geleden heb ik wat mee gemaakt in de Nettorama Geldrop.
    Ik ging de winkel in en stond vlak bij de ingang.
    En besefte ineens dat ik een winkelwagen nodig heb, omdat ik meestal meer koop dan ik nodig heb.
    Dus ga de winkel uit waar ik in kwam om een wagen te pakken.
    Voor ik de wagen wilde pakken stonden daar 2 meiden wilden in mijn tas kijken.
    Ik zei nee en van het 1 kwam het ander, laat mij niet vernederen door 2 bitchen, die dieven willen vangen.
    Ik zei dat ze verkeerde baan hebben gekozen.
    Hoe moet ik in 1 min iets stelen terwijl ik bij de ingang stond.
    Ze zullen ook niet op de camera kijken die in de winkel hangen.
    Ik was echt kwaad op die 2 meiden, ik was een trouwe klant vanaf dat ze op de Eindhovense weg zaten.
    Dat ben ik dus niet meer infijte had ik een klacht in kunnen dienen.
    Ze bleven er op hameren om in mijn tas te kijken dus liet ik dat toe.
    Wat erin zat was boodschappen van de Ah.
    Ik steel sowieso niet.
    Dat ze zo je behandeldelen als een crimineel gaat mij veel te ver.
    Komt niet eens sorry van af.
    Bij de Ah weten ze hoe met mensen om moeten gaan, iets wat die meiden van Nettorama missen.
    Ik heb zelf in de detailhandel gewerkt, klantvriendelijkheid staat voorop en waarschijnlijk hebben meiden dat nooit geleerd of ze bezitten het niet.
    Ik ben nog steeds van mening dat ze een verkeerde baan hebben.













    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  14. Rien jansen

    |

    23 november 2025

    review over: Autobedrijf Jan Bogers in Breda

    Heel vriendelijk personeel en je wordt altijd professioneel geholpen kom er al 50 jaar met vol vertrouwen

    10
    De lokatie
    De service
    De informatieverstrekking
    De medewerkers
    bron: Opiness
  15. Cin

    |

    23 november 2025

    review over: KARWEI Landgraaf in Landgraaf

    Ik schrijf zelden of nooit een slechte review en was altijd tevreden over deze winkel, maar de laatste tijd heb ik mij helaas meermaals verbaasd over hoe onvriendelijk (zeg maar gerust chagrijnig) het personeel in deze winkel is. Het lijkt voor een aantal vaste krachten té veel moeite om even mee te lopen of zelfs fatsoendelijk te antwoorden op een vraag. Jammer, want in een bouwmarkt is wat advies of meedenken soms prettig. Ik gun het personeel hier dan ook wat meer plezier in hun werk!

    5.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  16. Kim Hoogvliet

    |

    22 november 2025

    review over: Autobedrijf Jeroen Postma in Alkmaar

    Vandaag voor de derde keer zaken gedaan met Jeroen. Wederom met veel plezier! Snel en eerlijk. Doet wat hij belooft. Tot de volgende keer weer, Jeroen! :)

    10
    De lokatie
    De service
    De informatieverstrekking
    De medewerkers
    bron: Opiness
  17. Suzanne

    |

    22 november 2025

    review over: KLM in Amstelveen

    Een retour vlucht met KLM, Amsterdam/Bali gehad en assistentie aangevraagd en ook gekregen, tot in de details verzorgd, overal stonden er een rolstoel klaar met begeleiding en de plaatsen die we kregen in het toestel waren perfect, dichtbij het rolstoel toilet en redelijk vooraan.
    Ook In Singapore en op Bali was alles perfect geregeld.
    Dank medewerkers KLM, dankzij jullie was de vakantie nog fijner.

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  18. Paul

    |

    22 november 2025

    review over: Natuurlijk slapen Hästens Utrecht in Utrecht

    We zijn door Monique in de vestiging in Utrecht centrum ontzettend goed geadviseerd. Het bed, dekens, kussens en lakens zijn een verademing. Ze verkopen goede bedden en accessoires in het midden tot hoge prijssegment waar je nog persoonlijke aandacht en service krijgt. Ook de levering en installatie was wat het van mag verwachten. Dus ben je op zoek naar een goed bed, goede service en ben je bereid daar voor te betalen. Dan ben je hier aan het goede adres.

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  19. Arjan Selles

    |

    22 november 2025

    review over: Jumbo in Coevorden

    Onbeschoft, onklantvriendelijk soms zelfs agressief personeel.
    Wist niet hoe ik moest afrekenen met hand scanner (eerste keer dat ik hem heb geprobeerd).
    Ik werd bespot, afgesnauwd, uitgelachen en zelf nagewezen door het personeel daar.
    Vervolgens werd bijna mijn hele tas omgekeerd om te kijken of ik alles wel had afgerekend.
    Van mij mag er wel grondig een bezem door dit bedrijf, en heel wat van dit associale gespuis dat zich Jumbo medewerker noemt, de laan uit worden gestuurd.
    Ik kom zelf uit de recreatie sector en weet hoe je met mensen moet omgaan.
    Dit personeel kan wel een cursus gast vrijheid gebruiken.
    Ben heel gefrustreerd deze winkel uitgelopen.

    4.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  20. Tamara

    |

    22 november 2025

    review over: Nexxus Kapsalon in Amstelveen

    Leuke meiden, gezellige sfeer en loop altijd blij de salon uit.

    10
    Prijs / kwaliteit
    Service van de medewerkers
    Deskundigheid
    Sfeer
    Behandeling
    bron: Opiness
Volgende pagina »
Opiness - Spreekt uit ervaring
  • Over Opiness
  • Nieuws
  • Veelgestelde vragen
  • Artikelen

Laatste nieuws

Certificaathouders 2025

Opiness Account houders die uitzonderlijk goede service verlenen volgens hun klanten worden beloond met een certificaat  ‘Aanbevolen door klanten op Opiness' en de allerbeste in een rubriek met een Opiness Award.

… lees verder

Voor bedrijven

  • Abonnementen
  • Voor bedrijven
  • Voeg een nieuw bedrijf toe
  • Veelgestelde vragen
  • Geschillenbeleid
  • Opiness Certificaten

Voor consumenten

  • Beoordelingsrichtlijnen
  • Veelgestelde vragen
revision 61