Menu
opiness-logo-compact
  • Inloggen | Registreer
Bezig met zoeken...
Zoek op bedrijfsnaam of rubriek
opiness-logo-small
Account
  • Inloggen | Registreer
Opiness
  • Over Opiness
  • Voor bedrijven

Laatste reviews

  1. Klant van Morgana Utrecht

    |

    24 december 2025

    review over: Morgana Utrecht in Utrecht

    We waren naar deze winkel doorverwezen via onze zoon. Het was een hele beleving. We gingen een ruimte in en we moesten in allemaal posities stil liggen. Na enkele maanden in onze nieuwe boxspring te hebben geslapen, merkt ik dat het voor mijn vrouw een enorme vooruitgang is, qua slapen. Ik sliep altijd al goed.

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  2. Klant van Morgana Utrecht

    |

    24 december 2025

    review over: Morgana Utrecht in Utrecht

    Onze matrassen bevallen perfect! We waren al heel erg tevreden over het bed van Morgana. Intussen hebben we ook een Emmamatras geprobeerd, maar die hebben we inmiddels aan onze schoondochter gegeven en slapen we zelf weer op een Ergosleep matras. We worden hier altijd fantastisch geholpen, ze verkopen kwaliteit.

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  3. Klant van Morgana Amersfoort

    |

    24 december 2025

    review over: Morgana Amersfoort in Amersfoort

    We slapen heerlijk. Waren meteen gewend nadat de bodems en matrassen geleverd waren.
    We vonden et fijn dat de monteurs alles goed uitgelegd hebben. Ze namen alle afval netjes mee. Echt top.

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  4. Klant van Morgana Amersfoort

    |

    24 december 2025

    review over: Morgana Amersfoort in Amersfoort

    We zijn helemaal tevreden. Het ligt heerlijk nadat we even moesten wennen.
    Ook de levering door de monteurs is netjes verlopen.
    Het voldoet geheel aan onze verwachting

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  5. Klant van Morgana Amersfoort

    |

    24 december 2025

    review over: Morgana Amersfoort in Amersfoort

    In de winkel goed geholpen en goed geadviseerd.
    Bed is voor onze zoon. Hij slaapt heerlijk. Echt fijn en naar tevredenheid

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  6. Klant van Morgana Amersfoort

    |

    24 december 2025

    review over: Morgana Amersfoort in Amersfoort

    We hebben een boxspring van Morgana. Waren er snel aan gewend en het ligt heerlijk.
    We zouden vrienden en familie zeker adviseren om bij Morgana te gaan kijken naar een nieuw bed.
    Prettig personeel.

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  7. Klant van Morgana Amersfoort

    |

    24 december 2025

    review over: Morgana Amersfoort in Amersfoort

    Het was fijn zoals je in de winkel geholpen wordt. De slaaptest was een goede ervaring. Fijn personeel in de winkel Morgana Amersfoort.
    Het was in het begin even wennen aan het nieuwe bed. Ligt echt heel anders. Nu we er aan gewend zijn slapen we heerlijk.

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  8. Klant van Tieleman Keukens

    |

    24 december 2025

    review over: Tieleman Keukens in Middelharnis

    aan thirza en team; wij zijn super blij met onze keuken. Alle tijd en ruimte tijdens orientatie en advies in rust met geduld. Jullie eigen vakmannen geweldig, kwaliteit en service ook top, al met al inderdaad een feest!

    9.7
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  9. Klant van Tieleman Keukens

    |

    24 december 2025

    review over: Tieleman Keukens in Middelharnis

    Het is wel heel erg mooi te worden! dank voor de goede zorgen!

    9.5
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  10. Klant van Tieleman Keukens

    |

    23 december 2025

    review over: Tieleman Keukens in Middelharnis

    Beste mensen (van Tieleman), wij hebben door Tieleman Keukens een keuken laten plaatsen. Wij vinden het wel zo aardig te vermelden dat dit tot onze grote tevredenheid is gebeurd. Het is een fantastische keuken geworden. Maar bovenal is hij met zorg geplaatst. Onze dank gaat hiervoor speciaal uit naar Jasper die dit karwei in zijn eentje heeft gedaan. Onze complimenten en grote dank voor het vakwerk dat hij heeft geleverd. Met vriendelijke groet, tevreden klanten uit Middelburg.

    9.8
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  11. Jan

    |

    23 december 2025

    review over: Zeker en Mobiel in Heino

    Was fijne service

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  12. Klant van Morgana Amsterdam

    |

    23 december 2025

    review over: Morgana Amsterdam in Amsterdam

    Wij liggen heerlijk op onze nieuwe matrassen en kussens en slapen veel beter dan voorheen! Heel kundig en vriendelijk geholpen in Amsterdam.

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  13. Klant van Tieleman Keukens

    |

    23 december 2025

    review over: Tieleman Keukens in Middelharnis

    De keuken is kort geleden geplaatst bij ons in Numansdorp en alles ziet er top uit. Het ziet er perfect uit, wij zijn er erg blij mee.
    Complimenten voor het gehele team Tieleman!

    10
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  14. Jacqueline Vroombout

    |

    23 december 2025

    review over: Albert Heijn Lindenburghlaan in Steenbergen

    Gisteren kerstboodschappen gedaan. Oa drie pakjes roomkaas gekocht, waarvan twee ruim twee maanden over de datum. Spiegelen jullie de koelingen niet dagelijks?

    6.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  15. Klant van Lodewijk Mode voor Mannen

    |

    22 december 2025

    review over: Lodewijk Mode voor Mannen in Franeker / Frjentsjer

    Super geholpen. Mijn nieuwe blouse werd zelfs nog even gestreken omdat ik hem gelijk aan wilde trekken. Echt een top service, dankjewel weer!

    9.3
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  16. Richard van Hamersveld

    |

    22 december 2025

    review over: Barbier Rogier - Kapper laren in Laren

    Dit is de leukste kapper waar ik ooit ben geweest. Deze jongens zijn zo gastvrij en gezellig. Vooral Stefan die maakt altijd grapjes. Als je hier met kerst komt weet je niet wat je ziet! De Intratuin in Duiven is er niks bij. Dit blijft mijn vaste kapper.

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  17. Chris van Ballekom

    |

    22 december 2025

    review over: Autobedrijf Saro in Beek en Donk

    Twan en zijn medewerkers steken al hun kennis en tijd in het bieden van de beste oplossing voor hun klanten. Dit levert een betrouwbare auto op.

    9.0
    De lokatie
    De service
    De informatieverstrekking
    De medewerkers
    bron: Opiness
  18. S Snellenan

    |

    22 december 2025

    review over: Deblauwedruif.nl in Meppel

    Ik heb een kerstboeket bestel en laten bezorgen. Voor kerst diegene met kerstballen een leuk oranje boeket op de website. Nu is er een boeket bezorgd met nul kerstsfeer erin geen een kerstbal en lijkt totaal niet op wat ik besteld heb. Hoe kan dit?
    Nooit meer bestel ik hier. Zo slecht!
    Kerstboeketten zijn duur ook het grote boeket besteld dit is gewoon een boeket die niks met kerst heeft te maken.

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  19. Jan van Rijn

    |

    22 december 2025

    review over: Hans Anders in Oud-Beijerland

    Medewerker Hans Anders Oud Beijerland wilde zo graag vrij zijn op 31 december, dat hij alles uit de kast haalde om de geplande hoor afspraak ongedaan te krijgen. Hij moest eerst naar een begrafenis over 9 dagen ??? ; toen was het te druk i.v.m. afronden afspraken voor einde jaar, daarna was de afspraak te vroeg en ondanks bevestiging geen garantie en als laatste dreigde hij met obstakels en vertraging. Moest kennelijk oliebollen gaan bakken op oudjaarsdag. Krijgt zijn zin, want na 18 minuten zijn geneuzel en smoezen aangehoord te hebben was voor mij de maat vol.

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  20. Klant

    |

    22 december 2025

    review over: Seats and Sofas Uden in Uden

    Zeer zeer opdringerig. Laat mensen even rustig kijken.

    4.0
    bron: Opiness
Volgende pagina »
Opiness - Spreekt uit ervaring
  • Over Opiness
  • Nieuws
  • Veelgestelde vragen
  • Artikelen

Laatste nieuws

Certificaathouders 2025

Opiness Account houders die uitzonderlijk goede service verlenen volgens hun klanten worden beloond met een certificaat  ‘Aanbevolen door klanten op Opiness' en de allerbeste in een rubriek met een Opiness Award.

… lees verder

Voor bedrijven

  • Abonnementen
  • Voor bedrijven
  • Voeg een nieuw bedrijf toe
  • Veelgestelde vragen
  • Geschillenbeleid
  • Opiness Certificaten

Voor consumenten

  • Beoordelingsrichtlijnen
  • Veelgestelde vragen
revision 61