Menu
opiness-logo-compact
  • Inloggen | Registreer
Bezig met zoeken...
Zoek op bedrijfsnaam of rubriek
opiness-logo-small
Account
  • Inloggen | Registreer
Opiness
  • Over Opiness
  • Voor bedrijven

Laatste reviews

  1. Klant van Morgana Veenendaal

    |

    8 juni 2025

    review over: Morgana Veenendaal in Veenendaal

    Wij moesten nieuwe matrassen hebben en zijn hierbij door Peter Verrij uiterst vriendelijk en deskundig geholpen. Ook na de aankoop zijn wij erg prettig, kundig en snel door Peter geholpen. Bij een volgende aankoop zullen wij zeker terugkomen.

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  2. Klant van Morgana Rotterdam

    |

    7 juni 2025

    review over: Morgana Rotterdam in Rotterdam

    Bij aflevering bleek een nachtkastje beschadigd te zijn maar dit is heel erg goed opgelost. We werden ook nog gebeld waarbij we uitgelegd kregen dat we nog een keer terug kunnen komen om te overleggen wat voor mogelijkheden er zijn om de pijnklachten van mijn vrouw te verlichten. Hetzij met een ander kussen of met andere instellingen voor de bodem. Heel netjes geregeld.

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  3. Klant van Morgana Rotterdam

    |

    7 juni 2025

    review over: Morgana Rotterdam in Rotterdam

    We are very happy with all the advice we have received. A lot of time has been spent on us and together we have chosen a very nice and good bed.

    9.6
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  4. Klant van Morgana Waddinxveen (van der Linde)

    |

    6 juni 2025

    review over: Morgana Waddinxveen (van der Linde) in Waddinxveen

    Een ontzettende fijne winkel, met fantastisch, betrouwbaar, betrokken en eerlijk personeel! Ook heeft deze winkel een groot assortiment. Een top winkel dus!

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  5. Van vlastuin

    |

    6 juni 2025

    review over: Bakkerij v.d. Wal/Jolink in Apeldoorn

    Altijd met plezier brood gehaald: complimenten.
    Jammer dat ze weg zijn, gelukkig is er een opvolger.

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  6. Wilma

    |

    6 juni 2025

    review over: Autobedrijf Jeroen Postma in Alkmaar

    Prima garage en service en we zijn heel blij met de auto! Zeker een aanrader!

    10
    De lokatie
    De service
    De informatieverstrekking
    De medewerkers
    bron: Opiness
  7. Klant van Lodewijk Mode voor Mannen

    |

    6 juni 2025

    review over: Lodewijk Mode voor Mannen in Franeker / Frjentsjer

    Mooie winkel, met deskundig en vriendelijk personeel. Mijn vaste keus voor het grootste deel van mijn garderobe.

    7.7
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  8. Wouter

    |

    6 juni 2025

    review over: Autoverzekering Ik kies zelf van a.s.r. in Utrecht

    Kwam met de vergelijk het beste uit de bus, alles is heel gemakkelijk zelf te regelen, De acceptatie was even op zich wachten, maar na een vriendelijke telefonisch onderhoud, verliep dit erg soepel.
    Bepaalde punten mogen wel duidelijker op de site geplaatst worden, om het proces vlotter te laten verlopen.
    Klantenservice is erg vriendelijk en klant en oplossingsgericht, dikke PLUS

    9.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  9. Ellen Coninckx

    |

    6 juni 2025

    review over: Hans Anders in Eindhoven

    Verkeerde sterke in 2 brillen ze haddrn de glazen op sterkte van mijn man in mijn brillen gezet. Ik had speciaal op advies van de neuroloog een bril aan laten meten omdat dat mijn hersenen meer rust zou geven na mijn herseninfarct. Nu weer wachten want spoed na een fout is er helaas niet bij.

    7.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  10. Anoniem

    |

    6 juni 2025

    review over: Autobedrijf Jaap Dik in Assen

    Auto valt onder garantie maar het bedrijf wilt hem niet maken vervolgens wordt er een 50/50 afgesproken wat al helemaal niet hoort omdat ik een garantie heb en een slechte service want de garage zegt dat er niks is met de turbo maar ik heb het laten na checken door een expert en die zegt van wel dus koop hier geen auto’s!

    1.0
    De lokatie
    De service
    De informatieverstrekking
    De medewerkers
    bron: Opiness
  11. Klant van Tieleman Keukens

    |

    6 juni 2025

    review over: Tieleman Keukens in Middelharnis

    Hallo Jan, de schuller keuken van Tieleman is geïnstalleerd. Ziet er goed uit, bedankt! Groeten van een tevreden klant uit Zwijndrecht

    9.8
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  12. Marjaovereem@gmail.com

    |

    5 juni 2025

    review over: Service Apotheek Oostermoer in Gieten

    De slechtste apotheek ooit gehad

    2.0
    De lokatie
    De service
    De informatieverstrekking
    De medewerkers
    bron: Opiness
  13. Sjaan van den Bogert

    |

    5 juni 2025

    review over: Jeroen Zien & Zijn in Hedel

    Na m’n staaroperatie had ik toch wel wat problemen met het zicht
    Dichtbij goed , maar veraf minder
    Dus op naar Jeroen waar m’n hele familie klant is en m’n man en ik al vele jaren .
    Jeroen heeft 3 keer nieuwe glazen in m’n bril gezet en bleef de derde keer nog net zo geduldig en uitgebreid uitleggen
    Tot het resultaat goed was.
    Top .

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  14. Eric

    |

    5 juni 2025

    review over: Autobedrijf de Toekomst in Vlijmen

    Begin dec. '24 een auto gekocht bij deze garage, de verkoper was op dat moment een hele aardige man en alles was mogelijk, proefrit gemaakt en een aantal punten kwamen naar voren zoals het normaal is eigenlijk een auto kan niet altijd helemaal perfect zijn.
    De garage zelf vinden wij een fleut garage, de monteur gaat zonder dat er maar iets gebeurd helemaal uit z'n pan plaat tegen je om zijn gelijk te kunnen halen en dat aan de telefoon en in de showroom, maakt afspraken, komt deze niet na.
    Er wordt gerookt in de auto. Er wordt meer dan noodzakelijk met de auto gereden.
    Er zijn beschadigingen op de auto aangetroffen die er voor dat de auto afgeleverd is niet op zaten.
    Er worden beloftes gemaakt maar niet nagekomen.
    Al met al auto zo’n 5 weken kwijt geweest om 2 dingen op te lossen.
    En als het te warm onder hun voeten wordt dan kopen ze de auto wel terug.
    Wij kopen hier geen auto meer.

    1.0
    De lokatie
    De service
    De informatieverstrekking
    De medewerkers
    bron: Opiness
  15. Youssef

    |

    5 juni 2025

    review over: Zaandam Specsavers in Zaandam

    Voor de verandering bij deze Specsavers langsgeweest en ben goed geholpen. Duidelijke uitleg over de brillen en opties, fijne service!

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  16. Souf

    |

    5 juni 2025

    review over: Autoverzekering Ik kies zelf van a.s.r. in Utrecht

    Top top !!

    9.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  17. Klant van Lodewijk Mode voor Mannen

    |

    5 juni 2025

    review over: Lodewijk Mode voor Mannen in Franeker / Frjentsjer

    alles was prima

    10
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  18. Klant van Morgana Leiderdorp

    |

    5 juni 2025

    review over: Morgana Leiderdorp in Leiderdorp

    Ik ben heel leuk geslaagd voor hoeslakens en dekbedovertrekken bij Morgana. Het merk Kayori wat ze daar voeren is heel luxe en zacht maar van uitstekende kwaliteit. En ze adviseren je daar met kleur en stof keuze en je kunt ze daar ook op de bedden zien liggen.

    9.1
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  19. Klant van Morgana Leiderdorp

    |

    5 juni 2025

    review over: Morgana Leiderdorp in Leiderdorp

    Op onze zoektocht voor een nieuw bed belande we bij Morgana en daar werden we tenminste wel aangesproken (wat in andere winkels in de woonboulevard niet gebeurde) ook de test cocon is echt meerwaarde. Je voelt echt het verschil en de ontspanning van je lichaam. Wij zijn zeer tevreden met ons nieuwe bed.

    9.1
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  20. Simon Plugge

    |

    5 juni 2025

    review over: Zitmaxx Wonen in Ter Aar

    Wij wilden een nieuw stoeltje, dus wij naar de Zitmaxx in Ter Aar.
    Aan de balie werden wij op weg geholpen door een ontzettend aardig meisje.
    We hebben de hele winkel doorgelopen en een voor ons mooie oorfauteuil gevonden maar niet met bekleding die wij mooi vonden.
    Enorm goed geholpen door Vanessa, die ons op de vele opties wees.
    En ja hoor we hebben de stoel gelijk besteld. Fijn personeel Zitmaxx

    10
    bron: Opiness
Volgende pagina »
Opiness - Spreekt uit ervaring
  • Over Opiness
  • Nieuws
  • Veelgestelde vragen
  • Artikelen

Laatste nieuws

Certificaathouders 2025

Opiness Account houders die uitzonderlijk goede service verlenen volgens hun klanten worden beloond met een certificaat  ‘Aanbevolen door klanten op Opiness' en de allerbeste in een rubriek met een Opiness Award.

… lees verder

Voor bedrijven

  • Tarieven
  • Voor bedrijven
  • Voeg een nieuw bedrijf toe
  • Veelgestelde vragen
  • Geschillenbeleid
  • Opiness Certificaten

Voor consumenten

  • Beoordelingsrichtlijnen
  • Veelgestelde vragen
revision 58