Menu
opiness-logo-compact
  • Inloggen | Registreer
Bezig met zoeken...
Zoek op bedrijfsnaam of rubriek
opiness-logo-small
Account
  • Inloggen | Registreer
Opiness
  • Over Opiness
  • Voor bedrijven

Laatste reviews

  1. Klant van Tieleman Keukens

    |

    27 november 2025

    review over: Tieleman Keukens in Middelharnis

    tav Gerard en team: inmiddels is de keuken geleverd en maken we er al enkele dagen gebruik van na de verhuizing. Hij is prachtig en het werkt allemaal heel fijn!

    10
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  2. Geert Verhaar

    |

    26 november 2025

    review over: Afvoercheck B.V. in Nijkerk

    Verstopping nog dezelfde dag verholpen. Professioneel werk van medewerker ,gaf ook nog wat tips.
    Medewerker was prettig in de omgang.

    9.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  3. Klant van Morgana Leiderdorp

    |

    26 november 2025

    review over: Morgana Leiderdorp in Leiderdorp

    We kwamen bij Morgana voor een bed en na de slaap DNA waren we helemaal verkocht. We slapen er nu heerlijk op alleen vonden we hem iets te laag, maar dat was geen probleem en konden we later toch nog aanpassen. Helemaal top Morgana!!

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  4. Anne

    |

    26 november 2025

    review over: Diamaas Juwelier in Almere

    Paar weken geleden langsgelopen om te vragen of er oorgaatjes geschoten worden bij baby's, dit werd gedaan volgens dhr van deze zaak. Advies/tip: koop verdovende creme bij de apotheek, kan je van tevoren smeren en kom dan langs voor de gaatjes.
    Goede tip, meteen de week erna heb ik een recept voor deze creme geregeld en bij de apotheek gehaald. Klein tubetje gekregen en instructies dat het moet inwerken maar maximaal 1 uur op de huid van de baby mag zitten.
    Ik bel Diamaas met de vraag: kan ik morgen om zo een tijdstip langskomen want dit komt ons goed uit. (rekening houdend met dutjes etc van de kleine en zodat ik weet wanneer ik de zalf moet gaan laten inwerken). Mevrouw aan de telefoon zegt komt goed of je morgen of overmorgen komt kan allemaal. Mijn reactie: oke prima, ik kom in ieder geval morgen om 16.00 dan kunnen jullie er rekening mee houden. mevrouw van Diamaas zegt: prima

    Volgende dag, in de dag routine voor mij baby van 6 maanden rekning gehouden met deze afspraak. Dutjes op tijd gedaan, voedingen eromheen gepland en op tijd de zalf aan gebracht op de oorlellen. Zorgen dat we iets eerder dan 16.00 er zijn, zodat we nog even speling hebben.
    Komen we aan in de zaak, wordt er gezegd nee wij doen het vandaag niet, de collega die gaatjes schiet bij baby's is er niet.

    Conclusie: informatieverstrekking van degene aan de telefoon klopt niet en er wordt totaal geen rekening gehouden met de klant en in dit geval een baby en dat voor het plannen voor zoiets voor een baby er door ouders met meerdere dingen rekening moet worden gehouden. Voor mij krijgt de service echt een 1. Als mensen netjes bellen met vragen, zorg dan dat het antwoord dat je geeft ook klopt.

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  5. Henk

    |

    26 november 2025

    review over: PLUS in Elburg

    Mensen pas op de aanbiedingen van deze week zijn 4 tot 6 keer duurder gemaakt en dan in de aanbieding gezet want kijk zelf ergens anders en ze zijn soms wel 70% goedkoper je wordt *** waar je bij staat.


    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  6. Klant van Morgana Amersfoort

    |

    26 november 2025

    review over: Morgana Amersfoort in Amersfoort

    Slaaptest is absoluut een toevoeging en maakt heel veel duidelijk

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  7. Klant van Morgana Amersfoort

    |

    26 november 2025

    review over: Morgana Amersfoort in Amersfoort

    professioneel klantvriendelijk aardig en veel kennis

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  8. Klant van Morgana Amersfoort

    |

    26 november 2025

    review over: Morgana Amersfoort in Amersfoort

    wordt goed geholpen op je gemak gesteld en service is goed

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  9. Monica

    |

    26 november 2025

    review over: 50plusmobiel in Eindhoven

    Goed geholpen

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  10. Klant van Morgana Utrecht

    |

    26 november 2025

    review over: Morgana Utrecht in Utrecht

    Dit is al ons tweede bed (boxspring) bij Morgana. We worden er altijd goed geholpen. Uit de kunst!

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  11. Ans

    |

    26 november 2025

    review over: Van Pelt Auto`s in Alblasserdam

    We hebben inmiddels onze 3e auto gekocht bij van Pelt. Heel fijn bedrijf, vakkundige medewerkers en een top service. We kunnen altijd bellen als er een probleem is. Worden altijd goed en vakkundig te woord gestaan. Van Pelt autos bedankt!

    10
    De lokatie
    De service
    De informatieverstrekking
    De medewerkers
    bron: Opiness
  12. Klant van Morgana Utrecht

    |

    26 november 2025

    review over: Morgana Utrecht in Utrecht

    Fantastische zaak. Ik had voorheen rugklachten en nu niet meer. Ik had voorheen altijd moeite met inslapen en nu slaap ik met een paar minuten in. In de boxspring is een speciale zone voor mijn schouders en dat slaapt echt lekker!

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  13. Klant van Morgana Utrecht

    |

    26 november 2025

    review over: Morgana Utrecht in Utrecht

    We zijn hartstikke tevreden met onze boxspring. We kregen een ander matras geadviseerd dan dat we gewend waren. Er was ruime keuze en de verkoopster heeft uitgebreid de tijd genomen om ons te helpen. De levertijd duurde wat lang, maar verder zijn we heel tevreden.

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  14. Klant van Morgana Utrecht

    |

    26 november 2025

    review over: Morgana Utrecht in Utrecht

    Mijn vriendin had last van haar rug en wij zijn daarom naar Morgana gegaan. Voorheen sliepen we in een boxspring, dat ik voor een prikkie ergens had gekocht. Nu zijn we gegaan voor een ledikant, dit bevalt ons heel goed. Het ligt ook veel koeler en ik hoor mijn vriendin nagenoeg nooit meer over rugklachten. Het proces in de winkel verliep soepel.

    9.1
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  15. Klant van Morgana Utrecht

    |

    26 november 2025

    review over: Morgana Utrecht in Utrecht

    Mijn nieuwe matras bevalt heel goed. In het begin was het even wennen, maar dat hadden ze ook gezegd in de winkel. Ik kom hier al jaren, ook voor mijn hoofdkussens trouwens.

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  16. Klant Huysinc

    |

    26 november 2025

    review over: Huysinc in Waardenburg

    Duidelijke communicatie, ruime keuze, fijne begeleiding door Michael. Transparante uitleg.

    9.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  17. Klant van Morgana Utrecht

    |

    26 november 2025

    review over: Morgana Utrecht in Utrecht

    Ik slaap een stuk beter in mijn nieuwe boxspring. De medewerker heeft mij bijzonder goed geadviseerd en hij wilde niet het duurste aan mij verkopen, ik was uiteindelijk veel voordeliger uit dan ik had gedacht.

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  18. Tineke

    |

    26 november 2025

    review over: Pearle Opticiens in Harlingen

    Kennis, Keuze, Koopjes en Klantvriendelijkheid vormen samen de Kracht met een grote K van Pearl.
    Een nieuwe bril, voorheen soms een heel gedoe! Maar 8 dagen na de oogmeting liep ik tevreden met een mooie bril bij Pearl de deur uit!!
    Wat een zicht!

    9.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  19. Klant van Morgana Utrecht

    |

    26 november 2025

    review over: Morgana Utrecht in Utrecht

    We hebben een boxspring gekocht en deze bevalt top! De verkoper heeft ons voorzien van een duidelijke uitleg en we hebben ook een slaaptest gedaan, dit alles zorgde dat alles naar onze wens was.

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  20. Klant van Morgana Utrecht

    |

    26 november 2025

    review over: Morgana Utrecht in Utrecht

    Onze nieuwe boxspring bevalt heel goed en we slapen sinds deze aankoop veel beter. Er was een test in de winkel en die hebben we ook gedaan. De monteurs die het vervolgens kwamen brengen hebben ons goed geïnformeerd.

    9.1
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
Volgende pagina »
Opiness - Spreekt uit ervaring
  • Over Opiness
  • Nieuws
  • Veelgestelde vragen
  • Artikelen

Laatste nieuws

Certificaathouders 2025

Opiness Account houders die uitzonderlijk goede service verlenen volgens hun klanten worden beloond met een certificaat  ‘Aanbevolen door klanten op Opiness' en de allerbeste in een rubriek met een Opiness Award.

… lees verder

Voor bedrijven

  • Abonnementen
  • Voor bedrijven
  • Voeg een nieuw bedrijf toe
  • Veelgestelde vragen
  • Geschillenbeleid
  • Opiness Certificaten

Voor consumenten

  • Beoordelingsrichtlijnen
  • Veelgestelde vragen
revision 61