Menu
opiness-logo-compact
  • Inloggen | Registreer
Bezig met zoeken...
Zoek op bedrijfsnaam of rubriek
opiness-logo-small
Account
  • Inloggen | Registreer
Opiness
  • Over Opiness
  • Voor bedrijven

Laatste reviews

  1. Jas

    |

    13 december 2025

    review over: Shell Larserdreef in Lelystad

    Ik kom al jaren bij Shell en tank hier zeer regelmatig, altijd met pin. De ene keer dat ik contant afreken, gaat het mis: de betaling wordt niet geregistreerd en ik beland onterecht bij een deurwaarder en incassobureau.

    De bewijslast werd volledig bij mij gelegd, terwijl Shell niet kon aantonen dat ik niet had betaald. Het station verwees naar het hoofdkantoor, het hoofdkantoor reageerde niet of verwees terug. Klachten bleven onbeantwoord en niemand nam verantwoordelijkheid.

    Om verdere kosten te voorkomen heb ik uiteindelijk noodgedwongen een fors hoger bedrag betaald. Deze afhandeling is onacceptabel en heeft mijn vertrouwen in Shell volledig weggenomen.

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  2. Katja

    |

    13 december 2025

    review over: Boek en kantoorboekhandel D.P. Sanders in Ridderkerk

    Mooie zaak! Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel. Een zaak waar je een enveloppe nog los kan kopen. Service. Zo een zaak mag trots zijn

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  3. Klant van Morgana Utrecht

    |

    13 december 2025

    review over: Morgana Utrecht in Utrecht

    Bijzondere winkel, ik heb een slaaptest gedaan en ben van A tot Z vriendelijk geholpen, ik voelde me op mijn gemak. Voorheen had ik last van rugklachten en die zijn na verloop van tijd verdwenen.

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  4. Danniëllé Vos

    |

    13 december 2025

    review over: Postzeg.- & Muntenh. Feddema in Drachten

    Erg gastvrij, vakkundig en behulpzaam. Kopje thee met lekkers erbij en alles snel afgehandeld. Zeker de moeite waard om naar toe te gaan en twee uur voor te rijden!

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  5. Rien

    |

    13 december 2025

    review over: De Olienoot in Oud Alblas

    Denk je dat is een aanbieding 500gr mix voor 9euro, tot je iets verder kijkt. Mix 250gr voor 4,50euro. Met de vraag aan de medewerker wat is nu de aanbieding ? Antw : Wil je nu nog nootjes kopen of niet ? Is dit klantvriendelijk? Denkt de Olienoot dat ze alleen zijn op de wereld die nootjes verkopen? Allen in Maastricht en omstreken LET OP !!!

    2.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  6. fam van harten

    |

    13 december 2025

    review over: Tuincentrum Oosterik in Denekamp

    Ik vind het een heel mooi tuincentrum. Je kunt er heerlijk winkelen en super veel van alles. Het restaurant is zeer smaakvol en gezellig ingericht. Ook aan de kinderen is gedacht met een heel mooie speelhoek. De mensen die daar werken zijn echt wel vriendelijk als je dat zelf ook gewoon bent. Dus ik begrijp de slechte reviews niet. Het is daar ook altijd gezellig druk. Tuurlijk ligt er van alles door elkaar. Maar doen wij, de klanten dat zelf niet? Ik kom daar al toen ik klein was met mijn ouders als het ultieme uitje per seizoen. En nu kom ik er nog steeds erg graag. Dus geniet van al het moois wat ze daar uitstallen en met Duitse invloeden heb je tenminste eens wat anders. En het eten en de koffie met heerlijk vers gebak is fantastisch.. en niet duur. Top!!!

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  7. Stela

    |

    12 december 2025

    review over: Novo in Diemen

    Avoid Novo Bouw at all costs – this company is a prime example of false promises and poor business practices! On their website, they claim to be "transparent and reliable," but that's just a marketing smokescreen. From the beginning, they bombarded us with nice words, but when it came to the contract, everything changed. They didn't provide clear cost estimates; instead, they led us on with hidden fees that piled up like snow in an avalanche. In the end, the bill was 40% higher than agreed upon, and the explanations were as murky as mud in a river swamp.As for the quality of the work – a disaster! The walls are crooked, and the materials, hmm... and low-quality, even though they promised "top-notch standards." The job was supposed to be finished in a month, but it dragged on for three, week delays and excuses like "unexpected complications." They even left a mess behind, with construction waste that we had to clean up ourselves, as if we were their workers! Working with Novo Bouw is like playing Russian roulette with your money and home – you might get something that resembles a building, but more likely you'll end up with a ruin and an empty wallet. I recommend seeking out another company that truly values its clients, instead of this one that treats you like an ATM with legs. Never again!

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  8. Richard

    |

    12 december 2025

    review over: PamirTel in Hoorn

    Gewoon altijd goed.
    Werkt niet altijd met dure originele materialen, hetgeen hij ook zegt. Maar zijn vakkundigheid maakt dat meer dan goed.

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  9. Klant van Tieleman Keukens

    |

    12 december 2025

    review over: Tieleman Keukens in Middelharnis

    Van ontvangst tot aan montage zeer goed! De keuken is inmiddels geplaatst bij ons in Rockanje en erg mooi geworden!

    9.8
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  10. J̌ v Oudheusden

    |

    12 december 2025

    review over: Strating Caravans Zuidbroek in Zuidbroek

    Kip 2002 de hoogste prijs op marktplaats
    En toch gekocht .
    Het verhaal klopte en toegezegde gebeurde . Succes !

    8.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  11. Anneke

    |

    12 december 2025

    review over: Haarmode Hairfix's in Utrecht

    Al jaren kom ik wekelijks met veel plezier bij Hairfix Goylaan bij Ton. Goede professionele behandelingen, kleuren, knippen, föhnen en stylen. Alle medewerkers deskundig en vriendelijk. Er hangt een goede sfeer en het is gezellig. Afspraken kloppen altijd. Bedankt team Goylaan!

    10
    Prijs / kwaliteit
    Service van de medewerkers
    Deskundigheid
    Sfeer
    Behandeling
    bron: Opiness
  12. R.Lindenburg

    |

    12 december 2025

    review over: DAS Rechtsbijstand in Amsterdam

    Ook ik heb slechte ervaring van DAS, jarenlang laten slepen en niet alert. Veel vertragingen en doorschuiven, heel frustrerend. Alleen kline zaken doen ze wel goed, maar jet moet niet te complex worden

    2.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  13. Jan

    |

    12 december 2025

    review over: Rebo Vastgoed Management B.V.

    Zeer slechte communicatie of reageert helemaal niet. Mooie beloftes en nauwelijks daden.
    Zelfs op een officieel ingediende klacht wordt niet eens gereageerd.

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  14. L.

    |

    12 december 2025

    review over: DELTA energie in Middelburg

    Grote ****, brutale verkopers, proberen achteraf je contract telefonisch te wijzigen waarbij je onder druk wordt gezet. Ver wegblijven hier. Dat ze een vergunning hebben is een wonder. Klacht gemeld bij het ACM.


    2.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  15. Bouke en Jacqueline

    |

    12 december 2025

    review over: INTERMAT MIJDRECHT | keukens, badkamers en tegels in Mijdrecht

    We zijn zeer goed geholpen door Rob ten Hoope. Vanaf het eerste contact heeft hij geduld en een goed luisterend oor geboden, ondanks dat we diverse keren zijn teruggeweest omdat we steeds wisselende keukenbladen wilden. Steeds opnieuw paste hij de offerte aan. We zijn nu hartstikke blij met onze keuken en kijken uit naar de plaatsing. Áls je geïnteresseerd bent in een nieuwe keuken, dan is Rob een adviseur die we van harte aanraden.

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  16. Klant van Tieleman Keukens

    |

    12 december 2025

    review over: Tieleman Keukens in Middelharnis

    Deze tevreden klanten wilden dit nog even kwijt: in mei is onze keuken geplaatst waar we heel content mee zijn. Ook mochten wij via de post een bloemenbon ontvangen om ons hiermee te feliciteren met onze nieuwe keuken, waarvoor wij jullie willen bedanken, heel attent!

    Vorig jaar hebben wij de keuken samengesteld in jullie prachtige showroom in Middelharnis. Hierbij zijn wij op deskundige en prettige manier geholpen door keukenadviseur Ad. We zijn nog wel een paar keer terug geweest om wat zaken te veranderen en hebben in aanloop naar de plaatsing nog wel wat mailtjes en telefoontjes naar Ad gestuurd waar hij altijd snel op reageerde.

    Begin mei is de keuken geplaatst door Martijn, die met hulp van Noa en Jan een prachtig staaltje vakmanschap liet zien. Het ziet er allemaal piekfijn uit!

    Een keuken kopen is een feest bij Tieleman, dat kunnen wij beamen (en ook het koken erin). Nogmaals dank!

    10
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  17. Klant van Tieleman Keukens

    |

    12 december 2025

    review over: Tieleman Keukens in Middelharnis

    We zijn tevreden met onze tieleman keuken. Bedankt en tot de volgende keuken ;-)

    9.5
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  18. Klant van Tieleman Keukens

    |

    12 december 2025

    review over: Tieleman Keukens in Middelharnis

    Wij zijn nog steeds ontzettend blij met onze bestelling van onze keuken bij jullie! Goed geadviseerd, mooi ontwerp, perfect gemonteerd!

    10
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  19. Klant van Tieleman Keukens

    |

    12 december 2025

    review over: Tieleman Keukens in Middelharnis

    Dank aan David voor de supersnelle service. Alles is naar tevredenheid is geplaatst, zeker de jongens hebben prima werk afgeleverd!!

    9.7
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  20. Klant van Tieleman Keukens

    |

    12 december 2025

    review over: Tieleman Keukens in Middelharnis

    Hierbij willen we graag de complimenten geven voor alle service en gang van zaken rond hun nieuwe keuken!

    10
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
Volgende pagina »
Opiness - Spreekt uit ervaring
  • Over Opiness
  • Nieuws
  • Veelgestelde vragen
  • Artikelen

Laatste nieuws

Certificaathouders 2025

Opiness Account houders die uitzonderlijk goede service verlenen volgens hun klanten worden beloond met een certificaat  ‘Aanbevolen door klanten op Opiness' en de allerbeste in een rubriek met een Opiness Award.

… lees verder

Voor bedrijven

  • Abonnementen
  • Voor bedrijven
  • Voeg een nieuw bedrijf toe
  • Veelgestelde vragen
  • Geschillenbeleid
  • Opiness Certificaten

Voor consumenten

  • Beoordelingsrichtlijnen
  • Veelgestelde vragen
revision 61