Voor het eerst een occasion gekocht bij dit bedrijf via Autotrack. Er bleken wat mankementjes aan mijn auto te zijn. Als service kreeg een leenauto mee en is alles fantastisch gefikst. Mijn C3 rijdt als een trein en ziet er ook fantastisch uit! Erg blij mee. Ik kan iedereen deze garage aanraden. Topservice en erg fijne medewerkers!
Super garage en de medewerkers zijn echt heel begripvol. Vandaag heb ik gesproken met Henk. Een hele vriendelijke heer, met begrip voor de situatie. 2 Jaren terug heb ik een auto bij deze garage gekocht. Toen ben ik heel goed geholpen. Ze hebben mij direct van alle gemakken en ook de auto voorzien van een nieuwe accu. Sindsdien heeft de auto geen problemen gegeven en nu is het toe aan een beurt. De geschiedenis van de auto was voor mij niet duidelijk. Ik heb Henk gebeld en de situatie uitgelegd, en hij kon mij gedetailleerde gegevens aanleveren wanneer en waar de auto is onderhouden en wat er precies is gedaan. In een woord: TOP!!!! Ik heb toch wel in vele garages rondgelopen, maar deze garage staat wel echt ergens bovenaan mijn lijst!!!
Geweldig bedrijf !!!
De service is perfect ze komen de afspraken na en de eventuele reparatie wordt snel en kundig uitgevoerd.
Helder en transparant , veel bedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen.
Wij wonen in Brabant maar blijven trouw aan Doornekamp , in het verleden veel teleurstellingen gehad bij andere bedrijven.
Chris ga zo door !!!
We zijn heel tevreden over onze boxspring. We hebben die dag een test gedaan, dat was heel bijzonder. De verkoper was aardig en heeft ons uitgebreid geïnformeerd. Er was veel keuze in de winkel qua hoofdborden en matrassen.
We zijn sinds opening klant bij deze apotheek, je krijgt er een hele fijne service, juiste informatie en als er een medicatie niet is dan wordt er met je mee gedacht.
Personeel allemaal vriendelijk, er is ook een ruimte als je iets persoonlijke wil bespreken. Bezorgen is ook geen probleem.
We hebben een bed gekocht voor onze zoon. We hadden al gauw een houten ledikant op het oog en de verkoper heeft ons hier goed in begeleid. Achteraf was het nodig om de maat van het ledikant aan te passen van 120-200 naar 100-200, dit was nodig m.b.t. de zorg die hij nodig heeft. We vonden het fijn dat dit kon worden aangepast. Hij slaapt er goed op.
Ordered my items the previous day and I was told they would be delivered the next day. On the day of delivery ,they tell me it will be delivered at a certain time. 22:00 in the evening. As I track the order, I see it go close to where I stay then it just turned back and went to the warehouse without delivering the product.
I am so greatly disappointed as I needed this table for my business on that day. So unprofessional for a company that has been around for so long. If I could give 0 star I would. No lie. And at that time you can't even reach customer support. So disappointed.
Hudson Reed, het meest onbetrouwbare bedrijf ter wereld
Op 11 december 2024 bestelden en betaalden wij voor twee kolomradiatoren ter waarde van ongeveer 1800 euro bij Hudson Reed. Na een maand geduldig wachten om verder te kunnen met onze verbouwing, namen we zelf contact op met Hudson Reed België. Ben van Hudson Reed bevestigde dat de radiatoren per ongeluk bij een verkeerde firma waren afgeleverd. Hij gaf meerdere keren toe dat dit hun fout was, aangezien ze een andere vervoerder moesten inschakelen voor de levering van grote pakketten. Ben beloofde dat hij alles in het werk zou stellen om dit recht te zetten en dat hij niet zou stoppen totdat de fout was opgelost. Twee weken later hadden we nog steeds niets gehoord. We belden en mailden opnieuw met Ben van Hudson Reed. Hij bleef ons aan het lijntje houden en deed voortdurend valse beloften. Op een gegeven moment probeerde hij mijn partner tegen mij op te zetten, wat allemaal via e-mail is vastgelegd.
Uiteindelijk moesten we drie maanden lang achter Ben aan zitten. Hij loog herhaaldelijk dat de bestelling was verzonden, terwijl de radiatoren het magazijn nooit hadden verlaten. Ik verwees naar hun algemene voorwaarden, maar Ben beweerde dat deze in de praktijk niet gelden. Volgens de voorwaarden zou een levering niet langer dan 30 dagen mogen duren, maar wij wachtten drie maanden en werden daardoor benadeeld. In artikel 13 van de algemene voorwaarden staat het volgende: "De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en heeft recht op eventuele schadevergoeding."
Uiteindelijk eisten we ons geld terug. Dit proces duurde wederom een lange tijd. Ben vroeg drie keer achter elkaar om ons bankrekeningnummer, terwijl dit al in de oorspronkelijke e-mail en alle daaropvolgende berichten stond. Het klinkt bijna ongelooflijk, maar uiteindelijk werd er te weinig terugbetaald. We hebben drie koude wintermaanden gewacht op onze radiatoren, de loodgieter eindeloos moeten verplaatsen, en bovenop alles werd er geld van ons gestolen.
In mijn hele leven ben ik nog nooit zo slecht behandeld door een bedrijf als door Hudson Reed. Ik hoop in de toekomst gerechtelijke stappen te kunnen ondernemen, maar in de tussentijd wil ik andere potentiële klanten waarschuwen: blijf weg van Hudson Reed.
De dame die ons hielp was erg vriendelijk. Niet gemaakt maar echt behulpzaam. We gaven aan dat er iets opvallends was aan een eerder gekocht product. Ondanks dat het gewassen was gaf ze aan dat we dit konden omruilen. Service !
Bij de levering was het niet direct opgevallen, maar een dag later kwam ik erachter dat Jan Groen de verkeerde profielen voor mijn tegels had geleverd. Ik had, via de mail, expliciet om profielen voor verstek gevraagd, en daarbij een foto gestuurd van het demonstratieprofiel in de winkel zelf. Daarna had een medewerker van Jan Groen deze op de order gezet. Helaas hebben ze toch het verkeerde profiel op de order geplaatst. Dit is niet te controleren omdat er andere nummers op de order staan dan de productnummers.
Maar ik dacht: Jan Groen is een nette winkel. Als ik langs kom is er vast iets mogelijk.
Niet dus. Sowieso wordt er categorisch geen verantwoordelijkheid genomen voor een leveringsfout. Daarnaast wordt er nul meegedacht. Ik vroeg of ze de gewenste profielen nog konden leveren en wat dan de levertijd was. Na wat gezucht en gesteun dat ze dat dan moeten opzoeken is het antwoord 2 weken, wat voor mij veel te laat was, want de badkamermonteurs hadden die profielen na 1 week nodig. Dan wordt er door Jan Groen zo min mogelijk energie in gestoken.
Dus ik terug met mijn slechte profielen: beter iets dan niets. Maar ja, dan ga je bedenken dat jij de komende 15 jaar of zo tegen die rare profielen aan moet kijken. Dat wilde ik dus niet, dus ik dacht: weet je wat? Ik bel de leverancier gewoon zelf als Jan Groen dat niet voor mij wil doen. Het was een Duits bedrijf, maar ze hadden speciaal voor de Nederlandse klanten iemand in dienst die Nederlands sprak. En wat blijkt? Voor 50 euro extra kan je een 'spoedbestelling' doen en dan is het er binnen 5 werkdagen! Alleen, zo'n toeleveringsbedrijf levert niet aan particulieren, maar niet getreurd. Dat moest ik dan even via Jan Groen kortsluiten. Ik kreeg nog een speciaal direct nummer en de naam van een contactpersoon en dan zou het met 1 telefoontje van Jan Groen geregeld zijn.
Dus ik vol goede moed naar Jan Groen. Ik leg ze uit wat ik net te weten was gekomen, en dat ze hun fout dus met 1 telefoontje kunnen oplossen. Hun reactie? Eerst zeggen ze letterlijk dat ik lieg, dan zeggen ze dat de fabrikant dit nooit had mogen zeggen, dan ontkennen ze de emailtjes waarin ik laat zien dat ik zwart op wit om verstek had gevraagd. En bellen? ABSOLUUT NIET! Je zal toch niet met een klant meedenken? Helemaal niet als die het probleem van Jan Groen oplost!
Uiteindelijk kwam er een andere collega bij, en die heeft een bedrijf in Zwijndrecht gedeld. Dat bedrijf bleek nog wel de profielen te hebben. Dus stuurden ze me daar naar toe (in plaats van dat ze het netjes regelen en het laten bezorgen, HET IS HUN FOUT!!!), met de boodschap dat zij wel hebben wat ik nodig had. Dus ik laat ze nogmaals mijn order zien en vraag voor de zekerheid: "hebben ze ook het hoekstukje waar ik om heb gevraagd"? "Nee dat hebben ze niet, maar dat bestel je zo op internet joh", is het antwoord. Dus ik loop de winkel uit op weg naar Zwijndrecht en ik denk: laat ik eerst even online gaan. Dat hoekstukje is nergens te krijgen natuurlijk, en dat weten ze bij Jan Groen natuurlijk ook heel goed! Je wordt gewoon afgescheept!
Maar goed, ik naar Zwijndrecht gereden en die profielen gehaald. Ik denk: 'one last shot', en ik vraag: 'kunnen jullie ook een hoekstukje leveren?'. Het antwoord? "Natuurlijk meneer, het is er binnen 5 dagen als u dat wilt". Nou ja, dat is dan ook weer opgelost, maar niet dankzij Jan Groen!
Kortom: wil je goedkope tegels en daarna een hoop moeilijkheden? Koop ze bij Jan Groen!
Mooie golf 6 gekocht voor een nette prijs
Verkoper was duidelijk en vertelde eerlijk dat er achter iets schade zat wat ikzelf niet had gezien
Kan dit zeer waarderen
Mazda 5 gekocht. Ben erg tevreden. Vriendelijk benaderd en duidelijk tekst en uitleg. Heb kunnen onderhandelen over de prijs en zijn er wederzijds uitgekomen. Hoop nog een tijdje te kunnen genieten van mijn auto en zal voor een volgende hier zeker weer heengaan.
Klant Huysinc
|review over: Huysinc in Waardenburg
Alles ging goed.
Eerlijke zaak, willen graag tevreden klanten.
D. Enkelaar
|review over: Huysinc in Waardenburg
Keurig geregeld, prima georganiseerd
Sascha
|review over: Auto Berkelaar in Mijdrecht
Voor het eerst een occasion gekocht bij dit bedrijf via Autotrack. Er bleken wat mankementjes aan mijn auto te zijn. Als service kreeg een leenauto mee en is alles fantastisch gefikst. Mijn C3 rijdt als een trein en ziet er ook fantastisch uit! Erg blij mee. Ik kan iedereen deze garage aanraden. Topservice en erg fijne medewerkers!
Ronny B.
|review over: Autobedrijf Vos in Stadskanaal
Super garage en de medewerkers zijn echt heel begripvol. Vandaag heb ik gesproken met Henk. Een hele vriendelijke heer, met begrip voor de situatie. 2 Jaren terug heb ik een auto bij deze garage gekocht. Toen ben ik heel goed geholpen. Ze hebben mij direct van alle gemakken en ook de auto voorzien van een nieuwe accu. Sindsdien heeft de auto geen problemen gegeven en nu is het toe aan een beurt. De geschiedenis van de auto was voor mij niet duidelijk. Ik heb Henk gebeld en de situatie uitgelegd, en hij kon mij gedetailleerde gegevens aanleveren wanneer en waar de auto is onderhouden en wat er precies is gedaan. In een woord: TOP!!!! Ik heb toch wel in vele garages rondgelopen, maar deze garage staat wel echt ergens bovenaan mijn lijst!!!
Frank
|review over: Autobedrijf Doornekamp in Leusden
Geweldig bedrijf !!!
De service is perfect ze komen de afspraken na en de eventuele reparatie wordt snel en kundig uitgevoerd.
Helder en transparant , veel bedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen.
Wij wonen in Brabant maar blijven trouw aan Doornekamp , in het verleden veel teleurstellingen gehad bij andere bedrijven.
Chris ga zo door !!!
Van Melder Marc
|review over: Woonhuisverzekering Ik kies zelf van a.s.r in Utrecht
Bij afsluiten verzekering zie ik niets van de nieuwe verzekering in mijn account
Klant van Morgana Utrecht
|review over: Morgana Utrecht in Utrecht
We zijn heel tevreden over onze boxspring. We hebben die dag een test gedaan, dat was heel bijzonder. De verkoper was aardig en heeft ons uitgebreid geïnformeerd. Er was veel keuze in de winkel qua hoofdborden en matrassen.
V. Schneider
|review over: BENU Apotheek Gezondheidscentrum Casa Cura in Hilversum
We zijn sinds opening klant bij deze apotheek, je krijgt er een hele fijne service, juiste informatie en als er een medicatie niet is dan wordt er met je mee gedacht.
Personeel allemaal vriendelijk, er is ook een ruimte als je iets persoonlijke wil bespreken. Bezorgen is ook geen probleem.
Klant van Morgana Utrecht
|review over: Morgana Utrecht in Utrecht
We hebben een bed gekocht voor onze zoon. We hadden al gauw een houten ledikant op het oog en de verkoper heeft ons hier goed in begeleid. Achteraf was het nodig om de maat van het ledikant aan te passen van 120-200 naar 100-200, dit was nodig m.b.t. de zorg die hij nodig heeft. We vonden het fijn dat dit kon worden aangepast. Hij slaapt er goed op.
Tanaka
|review over: Ikea Eindhoven in Eindhoven
Ordered my items the previous day and I was told they would be delivered the next day. On the day of delivery ,they tell me it will be delivered at a certain time. 22:00 in the evening. As I track the order, I see it go close to where I stay then it just turned back and went to the warehouse without delivering the product.
I am so greatly disappointed as I needed this table for my business on that day. So unprofessional for a company that has been around for so long. If I could give 0 star I would. No lie. And at that time you can't even reach customer support. So disappointed.
Charlie
|review over: Hudson Reed in Nederland
Hudson Reed, het meest onbetrouwbare bedrijf ter wereld
Op 11 december 2024 bestelden en betaalden wij voor twee kolomradiatoren ter waarde van ongeveer 1800 euro bij Hudson Reed. Na een maand geduldig wachten om verder te kunnen met onze verbouwing, namen we zelf contact op met Hudson Reed België. Ben van Hudson Reed bevestigde dat de radiatoren per ongeluk bij een verkeerde firma waren afgeleverd. Hij gaf meerdere keren toe dat dit hun fout was, aangezien ze een andere vervoerder moesten inschakelen voor de levering van grote pakketten. Ben beloofde dat hij alles in het werk zou stellen om dit recht te zetten en dat hij niet zou stoppen totdat de fout was opgelost. Twee weken later hadden we nog steeds niets gehoord. We belden en mailden opnieuw met Ben van Hudson Reed. Hij bleef ons aan het lijntje houden en deed voortdurend valse beloften. Op een gegeven moment probeerde hij mijn partner tegen mij op te zetten, wat allemaal via e-mail is vastgelegd.
Uiteindelijk moesten we drie maanden lang achter Ben aan zitten. Hij loog herhaaldelijk dat de bestelling was verzonden, terwijl de radiatoren het magazijn nooit hadden verlaten. Ik verwees naar hun algemene voorwaarden, maar Ben beweerde dat deze in de praktijk niet gelden. Volgens de voorwaarden zou een levering niet langer dan 30 dagen mogen duren, maar wij wachtten drie maanden en werden daardoor benadeeld. In artikel 13 van de algemene voorwaarden staat het volgende: "De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en heeft recht op eventuele schadevergoeding."
Uiteindelijk eisten we ons geld terug. Dit proces duurde wederom een lange tijd. Ben vroeg drie keer achter elkaar om ons bankrekeningnummer, terwijl dit al in de oorspronkelijke e-mail en alle daaropvolgende berichten stond. Het klinkt bijna ongelooflijk, maar uiteindelijk werd er te weinig terugbetaald. We hebben drie koude wintermaanden gewacht op onze radiatoren, de loodgieter eindeloos moeten verplaatsen, en bovenop alles werd er geld van ons gestolen.
In mijn hele leven ben ik nog nooit zo slecht behandeld door een bedrijf als door Hudson Reed. Ik hoop in de toekomst gerechtelijke stappen te kunnen ondernemen, maar in de tussentijd wil ik andere potentiële klanten waarschuwen: blijf weg van Hudson Reed.
Neel
|review over: Cafetaria 't Huus in Veenendaal
Bestel regelmatig, snel bezorgd, altijd heerlijk!
Klant van Lodewijk Mode voor Mannen
|review over: Lodewijk Mode voor Mannen in Franeker / Frjentsjer
De dame die ons hielp was erg vriendelijk. Niet gemaakt maar echt behulpzaam. We gaven aan dat er iets opvallends was aan een eerder gekocht product. Ondanks dat het gewassen was gaf ze aan dat we dit konden omruilen. Service !
Klant van Tieleman Keukens
|review over: Tieleman Keukens in Middelharnis
Goededag Ad en team tieleman, de keuken is heel mooi geworden en ik ben er erg blij mee!
Romano
|review over: Expert Uithoorn in Uithoorn
.
Peter
|review over: Jan Groen Tegels in Bleiswijk
Bij de levering was het niet direct opgevallen, maar een dag later kwam ik erachter dat Jan Groen de verkeerde profielen voor mijn tegels had geleverd. Ik had, via de mail, expliciet om profielen voor verstek gevraagd, en daarbij een foto gestuurd van het demonstratieprofiel in de winkel zelf. Daarna had een medewerker van Jan Groen deze op de order gezet. Helaas hebben ze toch het verkeerde profiel op de order geplaatst. Dit is niet te controleren omdat er andere nummers op de order staan dan de productnummers.
Maar ik dacht: Jan Groen is een nette winkel. Als ik langs kom is er vast iets mogelijk.
Niet dus. Sowieso wordt er categorisch geen verantwoordelijkheid genomen voor een leveringsfout. Daarnaast wordt er nul meegedacht. Ik vroeg of ze de gewenste profielen nog konden leveren en wat dan de levertijd was. Na wat gezucht en gesteun dat ze dat dan moeten opzoeken is het antwoord 2 weken, wat voor mij veel te laat was, want de badkamermonteurs hadden die profielen na 1 week nodig. Dan wordt er door Jan Groen zo min mogelijk energie in gestoken.
Dus ik terug met mijn slechte profielen: beter iets dan niets. Maar ja, dan ga je bedenken dat jij de komende 15 jaar of zo tegen die rare profielen aan moet kijken. Dat wilde ik dus niet, dus ik dacht: weet je wat? Ik bel de leverancier gewoon zelf als Jan Groen dat niet voor mij wil doen. Het was een Duits bedrijf, maar ze hadden speciaal voor de Nederlandse klanten iemand in dienst die Nederlands sprak. En wat blijkt? Voor 50 euro extra kan je een 'spoedbestelling' doen en dan is het er binnen 5 werkdagen! Alleen, zo'n toeleveringsbedrijf levert niet aan particulieren, maar niet getreurd. Dat moest ik dan even via Jan Groen kortsluiten. Ik kreeg nog een speciaal direct nummer en de naam van een contactpersoon en dan zou het met 1 telefoontje van Jan Groen geregeld zijn.
Dus ik vol goede moed naar Jan Groen. Ik leg ze uit wat ik net te weten was gekomen, en dat ze hun fout dus met 1 telefoontje kunnen oplossen. Hun reactie? Eerst zeggen ze letterlijk dat ik lieg, dan zeggen ze dat de fabrikant dit nooit had mogen zeggen, dan ontkennen ze de emailtjes waarin ik laat zien dat ik zwart op wit om verstek had gevraagd. En bellen? ABSOLUUT NIET! Je zal toch niet met een klant meedenken? Helemaal niet als die het probleem van Jan Groen oplost!
Uiteindelijk kwam er een andere collega bij, en die heeft een bedrijf in Zwijndrecht gedeld. Dat bedrijf bleek nog wel de profielen te hebben. Dus stuurden ze me daar naar toe (in plaats van dat ze het netjes regelen en het laten bezorgen, HET IS HUN FOUT!!!), met de boodschap dat zij wel hebben wat ik nodig had. Dus ik laat ze nogmaals mijn order zien en vraag voor de zekerheid: "hebben ze ook het hoekstukje waar ik om heb gevraagd"? "Nee dat hebben ze niet, maar dat bestel je zo op internet joh", is het antwoord. Dus ik loop de winkel uit op weg naar Zwijndrecht en ik denk: laat ik eerst even online gaan. Dat hoekstukje is nergens te krijgen natuurlijk, en dat weten ze bij Jan Groen natuurlijk ook heel goed! Je wordt gewoon afgescheept!
Maar goed, ik naar Zwijndrecht gereden en die profielen gehaald. Ik denk: 'one last shot', en ik vraag: 'kunnen jullie ook een hoekstukje leveren?'. Het antwoord? "Natuurlijk meneer, het is er binnen 5 dagen als u dat wilt". Nou ja, dat is dan ook weer opgelost, maar niet dankzij Jan Groen!
Kortom: wil je goedkope tegels en daarna een hoop moeilijkheden? Koop ze bij Jan Groen!
Marco
|review over: Terborg Auto's in Terborg
Mooie golf 6 gekocht voor een nette prijs
Verkoper was duidelijk en vertelde eerlijk dat er achter iets schade zat wat ikzelf niet had gezien
Kan dit zeer waarderen
R.Kunst
|review over: Terborg Auto's in Terborg
Mazda 5 gekocht. Ben erg tevreden. Vriendelijk benaderd en duidelijk tekst en uitleg. Heb kunnen onderhandelen over de prijs en zijn er wederzijds uitgekomen. Hoop nog een tijdje te kunnen genieten van mijn auto en zal voor een volgende hier zeker weer heengaan.
jaap
|review over: Terborg Auto's in Terborg
top audi gekocht
Christel vd Dungen
|review over: Huysinc in Waardenburg
Bo & Jannick zijn prettige verkoopadviseurs
Prettig en deskundig geholpen