Bloemen besteld voor 12 uur. Op de website wordt beloofd dat deze dezelfde dag nog bezorgd worden. Dit is niet gebeurd. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en op mail en berichten op de site reageren ze ook niet. Vandaag weer erachter aan gegaan zonder resultaat. Ondertussen zijn de bloemen veel te laat en zijn ze nog niet bezorgd. Ik wil annuleren en ergens anders bestellen om de bloemen bij iemand anders te bestellen maar niemand reageert.
Ik heb onlangs een Audi A4 gekocht bij dit autobedrijf en ben ontzettend tevreden. Vanaf het eerste contact werd ik vriendelijk en professioneel geholpen. De medewerkers namen alle tijd om mijn vragen te beantwoorden en gaven duidelijke informatie, zonder iets op te dringen. De auto was in uitstekende staat, precies zoals beschreven. Alles werd keurig geregeld, inclusief de aflevering en het papierwerk.
Ik rij inmiddels een tijdje in de auto en ben er elke dag blij mee. Betrouwbaar, netjes en een heel fijne rijervaring.
Het PostNL punt is zeer dramatisch. Ze dien overal moeilijk over. Ze geven je pakket niet mee ookal voldoe je aan alle eisen. Arrogant, niet klantvriendelijk, betweterig. Niet Bruna waardig.
Onze zoon ligt prima op zijn nieuwe bed. We zijn goed geholpen in de winkel en alles is keurig afgeleverd en neergezet bij ons thuis. Wij zijn tevreden.
Slecht geholpen met duur Bose systeem. Bass module kapot. Moeten t zelf opsturen omdat bij Media markt alle zooi kwijt raakt of nooit terugkomt. Volledig waardeloos… staat in middels al 1,5 week bij mediamarkt en moeten t nu zelf opsturen naar reparatiepunt in Duitsland van Bose. Een 20 kilo wegende bass module. Lekker handig. Dus NEE de service is WAARDELOOS!!!!
Vanochtend bij de gamma geweest, vraag was of ze mijn bestaande gemengde verf nog een tintje donkerder kon mengen.
Dame die hielp was zeer onvriendelijk en had, een opmerking dat ze dat niet mocht doen. Terwijl ze 2 weken terug het wel had gedaan en ik ervoor betaald had.
Totaal niet klantvriendelijker en heel erg onbeschoft!!
Dat medicijnen niet leverbaar zijn kunnen ze uiteraard niets aan doen.
Maar om dat 1 niet aan de klant te laten weten en dus zonder komt te staan en 2 de klant even naar zaandijk gaat sturen om daar maar te halen, niet iedereen kan zo maar even naar de anderekant van zaanstad terwijl krommenie ze gelukkig bleek te hebben na eigen onderzoek. Als je er dan iets van zegt is het "jouw probleem"
Vandaag bezoek gebracht(op afspraak) voor aanmeting nieuwe bril.
Prettige sfeer, ruime keuze en ook goed ingelicht over de mogelijkheden.
Vakkundige meting.
Kortom: een zeer tevreden Klant!
1.
weer en weer verandering van de aanvraag procedure met een zeer onklantvriendelijke en ingewikkelde zorgdoc waar ik, als piloot, een uur mee bezig ben! Hoe met oudere minder geestelijke begaafde mensen?!
2.
Uiteindelijk lukt het te bestellen
Je kunt alleen 3 stuks bestellen
Vervolgens krijg je er 1
3.
Wordt naar een verkeerd adres gestuurd
En wordt ook nog geprobeerd met was Gaslighting de fout af te schuiven
Deze apotheek is altijd een drama en altijd geweest
De bezorger beaamt dat ik niet de enige klager ben
Ik wil niet generaliseren, maar er zijn medewerkers die beter op een autosloperij kunnen gaan werken. Ik vraag gewoon zijn er al gesneden koolrabi’s. Krijg ik als antwoord nee, we hebben alleen knollen. Tweede vraag komen die nog, geïrriteerde reactie “neeee” Vervolgens veel slecht fruit. Veel rotte mandarijntjes in de netten. Toen maar naar de Jumbo gegaan.
Mijn auto kreeg een nieuwe bumper ivm schade. Binnen 2 dagen was mijn auto klaar. Deze was gepoetst en helemaal aan de binnenkant schoon gemaakt. Ik kreeg een vervangende auto. Complimenten!
Lange wachttijd, na eerste telefoontjes een eerste belofte, daarna nog een, en nog een en daarna beantwoorden ze email niet meer, telefoon wordt niet opgenomen en je geld ben je kwijt. Waardeloze firma, *** eerste klas!
Slechte service en arrogant personeel.
Ik had een shirt voor mijn verjaardag gekregen, deze paste niet en wilde deze retour brengen.
Er was een balie met 1 verkoopster die iemand aan het helpen was.
Ik ging netjes in de rij staan. Na 3 minuten kwam er nog een verkoopster en ging aan de andere kant staan.
En ging iemand helpen die net aan kwam lopen, dat vond ik al niet netjes.
Toen ik uiteindelijk na lang wachten aan de beurt was. Vroeg ze kom je wat terug brengen , ik zei ja.
Dan moet u in de andere rij gaan staan.
Ik zei waar staat dat?
Geen antwoordt, weer 5 minuten wachten.
Ik gaf het shirt en zei deze past niet en komt retour, waarop de verkoopster aangaf, heeft u het pasje bij u waarmee betaald is, ik zei nee want was een kado,
Verkoopster, dan kan ik het niet terug nemen u moet
Vandaag om 16.15 met lekke band aanbeland bij garage van Schagen.
Ik kon meteen naar binnen rijden en werd geholpen door Nick.
Binnen 20 min reed ik weer weg en moest het luttele bedrag van €30 betalen!
Service en vriendelijkheid zoals je nog maar zelden ziet en óók nog eens voor een meer dan schappelijke prijs.
Een echte aanrader deze garage!
De groente afdeling vind ik onder de maat. Vaak slechtere kwaliteit. Of er zit soms rot spul tussen.
Vlees is van goede kwaliteit
Personeel, Tja er loopt een boel jong volk tussen. Er moet geld in t laatje. Merk wel eens wat hiërarchie. Maar zal ook moeten denk ik.
Anoniem
|review over: Deblauwedruif.nl in Meppel
Bloemen besteld voor 12 uur. Op de website wordt beloofd dat deze dezelfde dag nog bezorgd worden. Dit is niet gebeurd. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en op mail en berichten op de site reageren ze ook niet. Vandaag weer erachter aan gegaan zonder resultaat. Ondertussen zijn de bloemen veel te laat en zijn ze nog niet bezorgd. Ik wil annuleren en ergens anders bestellen om de bloemen bij iemand anders te bestellen maar niemand reageert.
J. Berghof
|review over: Autocentrum Hengelo in Hengelo (ov)
Ik heb onlangs een Audi A4 gekocht bij dit autobedrijf en ben ontzettend tevreden. Vanaf het eerste contact werd ik vriendelijk en professioneel geholpen. De medewerkers namen alle tijd om mijn vragen te beantwoorden en gaven duidelijke informatie, zonder iets op te dringen. De auto was in uitstekende staat, precies zoals beschreven. Alles werd keurig geregeld, inclusief de aflevering en het papierwerk.
Ik rij inmiddels een tijdje in de auto en ben er elke dag blij mee. Betrouwbaar, netjes en een heel fijne rijervaring.
Judith
|review over: Bruna in Voorthuizen
Het PostNL punt is zeer dramatisch. Ze dien overal moeilijk over. Ze geven je pakket niet mee ookal voldoe je aan alle eisen. Arrogant, niet klantvriendelijk, betweterig. Niet Bruna waardig.
Klant Asto Keukens
|review over: ASTO Keukens en Badkamers in Rotterdam
Goed advies en begeleiding gekregen bij aankoop keuken.
Klant van Morgana Rotterdam
|review over: Morgana Rotterdam in Rotterdam
Onze zoon ligt prima op zijn nieuwe bed. We zijn goed geholpen in de winkel en alles is keurig afgeleverd en neergezet bij ons thuis. Wij zijn tevreden.
Ronnie
|review over: TimsOutlet (Op afspraak) in Huizen
Prima geholpen. veel goedkoper dan verwacht. Goede advies over dakramen en gordijnen.
Dekker
|review over: Media Markt in Heerlen
Slecht geholpen met duur Bose systeem. Bass module kapot. Moeten t zelf opsturen omdat bij Media markt alle zooi kwijt raakt of nooit terugkomt. Volledig waardeloos… staat in middels al 1,5 week bij mediamarkt en moeten t nu zelf opsturen naar reparatiepunt in Duitsland van Bose. Een 20 kilo wegende bass module. Lekker handig. Dus NEE de service is WAARDELOOS!!!!
Riet Blom
|review over: Gamma in IJsselstein
Vanochtend bij de gamma geweest, vraag was of ze mijn bestaande gemengde verf nog een tintje donkerder kon mengen.
Dame die hielp was zeer onvriendelijk en had, een opmerking dat ze dat niet mocht doen. Terwijl ze 2 weken terug het wel had gedaan en ik ervoor betaald had.
Michelle
|review over: Apotheek Kaaikhof in Assendelft
Totaal niet klantvriendelijker en heel erg onbeschoft!!
Dat medicijnen niet leverbaar zijn kunnen ze uiteraard niets aan doen.
Maar om dat 1 niet aan de klant te laten weten en dus zonder komt te staan en 2 de klant even naar zaandijk gaat sturen om daar maar te halen, niet iedereen kan zo maar even naar de anderekant van zaanstad terwijl krommenie ze gelukkig bleek te hebben na eigen onderzoek. Als je er dan iets van zegt is het "jouw probleem"
Klant van Tieleman Keukens
|review over: Tieleman Keukens in Middelharnis
aan Nico, ik ben nog steeds erg tevreden over de keuken, nogmaals dank voor de goede zorgen!
L.de Kruijff
|review over: Pearle Opticiens in Velp
Vandaag bezoek gebracht(op afspraak) voor aanmeting nieuwe bril.
Prettige sfeer, ruime keuze en ook goed ingelicht over de mogelijkheden.
Vakkundige meting.
Kortom: een zeer tevreden Klant!
George J.M Vos
|review over: Alcura Apotheek in Meppel
SLECHTER KAN NIET
1.
weer en weer verandering van de aanvraag procedure met een zeer onklantvriendelijke en ingewikkelde zorgdoc waar ik, als piloot, een uur mee bezig ben! Hoe met oudere minder geestelijke begaafde mensen?!
2.
Uiteindelijk lukt het te bestellen
Je kunt alleen 3 stuks bestellen
Vervolgens krijg je er 1
3.
Wordt naar een verkeerd adres gestuurd
En wordt ook nog geprobeerd met was Gaslighting de fout af te schuiven
Deze apotheek is altijd een drama en altijd geweest
De bezorger beaamt dat ik niet de enige klager ben
Inspectie even op af sturen
Pierre
|review over: Albert Heijn in Vianen
Ik wil niet generaliseren, maar er zijn medewerkers die beter op een autosloperij kunnen gaan werken. Ik vraag gewoon zijn er al gesneden koolrabi’s. Krijg ik als antwoord nee, we hebben alleen knollen. Tweede vraag komen die nog, geïrriteerde reactie “neeee” Vervolgens veel slecht fruit. Veel rotte mandarijntjes in de netten. Toen maar naar de Jumbo gegaan.
Claudia
|review over: A.A.S. Autoschadeteam van Gils in Steenbergen (nb)
Mijn auto kreeg een nieuwe bumper ivm schade. Binnen 2 dagen was mijn auto klaar. Deze was gepoetst en helemaal aan de binnenkant schoon gemaakt. Ik kreeg een vervangende auto. Complimenten!
Huijbergen
|review over: Jules Kapsalons in Bergen op Zoom
Ik ben al jaren klant bij Jules Boz en loop altijd gelukkig met een mooi gekleurd en gestyled kapsel de deur uit. Super tevreden! Aanrader!
Guusje
|review over: Hands for Hair in Hengelo
Hele fijne kapper! Ga er met plezier heen en de zweer is ook top! Ook een hele mooie salon. Ga er altijd heel tegreden weg.
Bart
|review over: Bladmuziekplus.nl in Barneveld
Lange wachttijd, na eerste telefoontjes een eerste belofte, daarna nog een, en nog een en daarna beantwoorden ze email niet meer, telefoon wordt niet opgenomen en je geld ben je kwijt. Waardeloze firma, *** eerste klas!
Ingeborg Berkelder
|review over: ZARA in Arnhem
Slechte service en arrogant personeel.
Ik had een shirt voor mijn verjaardag gekregen, deze paste niet en wilde deze retour brengen.
Er was een balie met 1 verkoopster die iemand aan het helpen was.
Ik ging netjes in de rij staan. Na 3 minuten kwam er nog een verkoopster en ging aan de andere kant staan.
En ging iemand helpen die net aan kwam lopen, dat vond ik al niet netjes.
Toen ik uiteindelijk na lang wachten aan de beurt was. Vroeg ze kom je wat terug brengen , ik zei ja.
Dan moet u in de andere rij gaan staan.
Ik zei waar staat dat?
Geen antwoordt, weer 5 minuten wachten.
Ik gaf het shirt en zei deze past niet en komt retour, waarop de verkoopster aangaf, heeft u het pasje bij u waarmee betaald is, ik zei nee want was een kado,
Verkoopster, dan kan ik het niet terug nemen u moet
André Niggebrugge
|review over: Autobedrijf van Schagen in Heemstede
Vandaag om 16.15 met lekke band aanbeland bij garage van Schagen.
Ik kon meteen naar binnen rijden en werd geholpen door Nick.
Binnen 20 min reed ik weer weg en moest het luttele bedrag van €30 betalen!
Service en vriendelijkheid zoals je nog maar zelden ziet en óók nog eens voor een meer dan schappelijke prijs.
Een echte aanrader deze garage!
Aleida rogier
|review over: Poiesz in Assen
De groente afdeling vind ik onder de maat. Vaak slechtere kwaliteit. Of er zit soms rot spul tussen.
Vlees is van goede kwaliteit
Personeel, Tja er loopt een boel jong volk tussen. Er moet geld in t laatje. Merk wel eens wat hiërarchie. Maar zal ook moeten denk ik.