Ik heb een nieuwe distributie riem en waterpomp etc. laten installeren in mijn camper. Geweldig bedrijf met prima service de camper gebracht en mijn vrouw en ik moesten met het OV naar huis we werden keurig naar NS station Dordrecht gebracht wat een service waar zie je dat nog. Volgende dag de camper weer opgehaald en nog een bakkie gedaan en vervolgens huiswaarts. Thuis in het motor compartiment gekeken die was brandschoon gemaakt leek wel nieuw helemaal te gek. Inmiddels weer op pad geweest met de camper rijdt heerlijk en geeft een zeer zeker gevoel. Kan weer 5 jaren rijden voordat de volgende riem erin moet.wij zijn heel erg tevreden over de geboden service en komen graag terug voor regulier onderhoud. Super bedankt allemaal
Ik heb daar niks gekocht, waarschijnlijk maken ze geen winst/omzet meer en hebben ze er maar een ophaalservice voor Vinted pakketjes bijgenomen, wat een horken, stuk voor stuk, mensen die niet weten wat klantvriendelijk is. Eerst gebeld of ze een pakketje 1 dag langer vast konden houden (ivm ziekte) oke dat kon niet, was tegen de regels, die begrijp ook nog. Kom ik daar vertel dat het pakketje waarschijnlijk nog achter ligt weliswaar om retour gestuurd te worden maar no way dat ze deze wilde afgeven. Ik vertelde dat ik ziek ben geweest, met als antwoord. Nou ik ken niemand die 7 dagen ziek is, dat zal wel aanstellerij zijn.................de fik er in
Met het uitzoeken van onze nieuwe badkamer en toilet zijn wij bij Intermat Mijdrecht geholpen door Marcel de Bruin. Bedankt Marcel voor het meedenken en prettige manier van communiceren met de keuzes die we moesten maken.
Bij aankoop van een nieuw huis kun je met alle eerdere ervaringen en ideeën opnieuw een keuze maken over de inrichting van de badkamer en toiletten. Dit hebben wij bij Intermat in Alphen a/d Rijn samen met Marcel de Bruin mogen doen. Dat was een dag vol met invullen van onze wensen, het bespreken van de mogelijkheden, het krijgen van adviezen en daarna, het maken van keuzes. Samen met Marcel was het een mooie dag met een fraai eindresultaat. Wij kunnen haast niet wachten om dit in het echt te mogen aanschouwen bij de oplevering. Helaas moeten wij nog even geduld oefenen.
Met vriendelijke groet.
Petra en Ko Baas
Alle jaren dat ik meega met Flow ( zijn er inmiddels al 20+) ben ik blij met hun geweest. Ik zeg ook niks voor niks. "Als je een maal 1x met Flow bent meegeweest wil je niks anders meer!" Jullie zijn geweldig!
Heel veel dank voor alles wat jullie voor mij maar ook voor al die andere reizigers betekenen elk jaar weer!
Mijn vrouw stond stil ( accu kapot ) door de ANWB nieuwe accu laten plaatsen ( start stop accu ) prijs 188,00€ toch vergoed gekregen door Bogers. Al met al perfecte service.
Verschillende afdelingen communiceren onderling slecht. Ik moet steeds dezelfde gegevens invullen en uitleggen, ondanks dat ze iedere keer in hetzelfde systeem terecht komen.
Er worden doorlopend medewerkers voor consulten ingepland in plaats van artsen of specialisten, ondanks verzoeken en afspraken vooraf dat ik de behandelaar zelf zou spreken.
Ik mis hierdoor betrokkenheid en de mogelijkheid vertrouwen te krijgen in een behandelaar en behandeling.
Het 'goede, oude' Franciscus is niet meer.
Door voornoemde wil ik een volgende keer naar een ander ziekenhuis.
Koop hier nooit een auto mensen! Weet niet waar die positieve reviews vandaan komen! Met grote onschuldige ogen verkocht De Vriesde ons letterlijk een wrak voor €5000. We hebben alleen maar grote problemen en reparaties en staan regelmatig stil op de snelweg of voor de deur. Wat een schandaal om deze ondeugdelijke import auto aan ons te verkopen.
De medewerker die de bestelling opnam, was alleen geen rekenwonder en kwam zelf op een ander totaalbedrag dan we moesten afrekenen. We hadden een maatwerkbestelling.
Onlangs mijn Renault in geruild voor een Toyota Yaris.
Zeer prettige ontvangst en goed gesprek over de inruil en aankoop.
Ook alles duidelijk uit gelegd en service bij aflevering en garantie.
Hebben alle tijd voor je.
Ondanks dat ik niet alles heb uitbesteed aan boekengilde, kan ik alleen over het drukwerk en over de service praten. Maar die is prima. Zelfs de paniekvragen van een beginnend schrijver worden bijna altijd per omgaande, maar altijd met heel veel geduld beantwoord. Ook bij de verkoop was men zeer behulpzaam toen mijn aanmelding als schrijver niet wilde lukken. Als ik ooit weer eens een schrijfsel wil uitgeven, doe ik het weer bij boekengilde.
Zeer slechte klantenservice (als die überhaupt bestaat), want je krijg gewoonweg geen antwoord op een mail (behalve de ontvangstbevestigingsmail met volgnummer). Antwoorden gebeurt doorgaans binnen twee werkdagen volgens hun website, maar na twee weken heb ik toch een reminder moeten sturen. Maar nog steeds tevergeefs...noppes, geen antwoord...waardelose service!
Klant van Morgana Waddinxveen (van der Linde)
|review over: Morgana Waddinxveen (van der Linde) in Waddinxveen
Zeer behulpzaam en eerlijk advies!!
Thomas White
|review over: Runnersworld Spijkenisse in Spijkenisse
Deskundig advies gekregen
Uitstekend Service
Teun Witberg
|review over: Monster Auto B.V. in Dordrecht
Ik heb een nieuwe distributie riem en waterpomp etc. laten installeren in mijn camper. Geweldig bedrijf met prima service de camper gebracht en mijn vrouw en ik moesten met het OV naar huis we werden keurig naar NS station Dordrecht gebracht wat een service waar zie je dat nog. Volgende dag de camper weer opgehaald en nog een bakkie gedaan en vervolgens huiswaarts. Thuis in het motor compartiment gekeken die was brandschoon gemaakt leek wel nieuw helemaal te gek. Inmiddels weer op pad geweest met de camper rijdt heerlijk en geeft een zeer zeker gevoel. Kan weer 5 jaren rijden voordat de volgende riem erin moet.wij zijn heel erg tevreden over de geboden service en komen graag terug voor regulier onderhoud. Super bedankt allemaal
Yvette
|review over: Aurora Kontakt in Amsterdam
Ik heb daar niks gekocht, waarschijnlijk maken ze geen winst/omzet meer en hebben ze er maar een ophaalservice voor Vinted pakketjes bijgenomen, wat een horken, stuk voor stuk, mensen die niet weten wat klantvriendelijk is. Eerst gebeld of ze een pakketje 1 dag langer vast konden houden (ivm ziekte) oke dat kon niet, was tegen de regels, die begrijp ook nog. Kom ik daar vertel dat het pakketje waarschijnlijk nog achter ligt weliswaar om retour gestuurd te worden maar no way dat ze deze wilde afgeven. Ik vertelde dat ik ziek ben geweest, met als antwoord. Nou ik ken niemand die 7 dagen ziek is, dat zal wel aanstellerij zijn.................de fik er in
Klant van Tieleman Keukens
|review over: Tieleman Keukens in Middelharnis
Alles top geregeld door Tieleman. Bedankt voor de goede service.
Hannie
|review over: Sint Maartenskliniek in Ubbergen
Verwijsbrief gekregen met 7 fouten. Excuses kenne ze niet.
Hans & Rosa.
|review over: INTERMAT MIJDRECHT | keukens, badkamers en tegels in Mijdrecht
Met het uitzoeken van onze nieuwe badkamer en toilet zijn wij bij Intermat Mijdrecht geholpen door Marcel de Bruin. Bedankt Marcel voor het meedenken en prettige manier van communiceren met de keuzes die we moesten maken.
Groeten
Fam Baas
|review over: INTERMAT MIJDRECHT | keukens, badkamers en tegels in Mijdrecht
Bij aankoop van een nieuw huis kun je met alle eerdere ervaringen en ideeën opnieuw een keuze maken over de inrichting van de badkamer en toiletten. Dit hebben wij bij Intermat in Alphen a/d Rijn samen met Marcel de Bruin mogen doen. Dat was een dag vol met invullen van onze wensen, het bespreken van de mogelijkheden, het krijgen van adviezen en daarna, het maken van keuzes. Samen met Marcel was het een mooie dag met een fraai eindresultaat. Wij kunnen haast niet wachten om dit in het echt te mogen aanschouwen bij de oplevering. Helaas moeten wij nog even geduld oefenen.
Met vriendelijke groet.
Petra en Ko Baas
Hannah Kroon
|review over: Flow Reizen in Nederland
Alle jaren dat ik meega met Flow ( zijn er inmiddels al 20+) ben ik blij met hun geweest. Ik zeg ook niks voor niks. "Als je een maal 1x met Flow bent meegeweest wil je niks anders meer!" Jullie zijn geweldig!
Heel veel dank voor alles wat jullie voor mij maar ook voor al die andere reizigers betekenen elk jaar weer!
R.Albersen
|review over: Autobedrijf Bogers in Halsteren
Mijn vrouw stond stil ( accu kapot ) door de ANWB nieuwe accu laten plaatsen ( start stop accu ) prijs 188,00€ toch vergoed gekregen door Bogers. Al met al perfecte service.
dhr. de Laat
|review over: Huysinc in Waardenburg
Omdat er veel voorbeelden zijn om te zien en de verkoper goed mee dacht met onze wensen. Omdat we zo fijn zijn geholpen
Klant van Morgana Amsterdam
|review over: Morgana Amsterdam in Amsterdam
Wat een fijne ontspannen manier van helpen hanteert Morgana. Heel prettig. Daarnaast slapen we nu ook alweer een tijdje heerlijk op ons nieuwe bed.
J.
|review over: Sint Franciscus Gasthuis in Rotterdam
Verschillende afdelingen communiceren onderling slecht. Ik moet steeds dezelfde gegevens invullen en uitleggen, ondanks dat ze iedere keer in hetzelfde systeem terecht komen.
Er worden doorlopend medewerkers voor consulten ingepland in plaats van artsen of specialisten, ondanks verzoeken en afspraken vooraf dat ik de behandelaar zelf zou spreken.
Ik mis hierdoor betrokkenheid en de mogelijkheid vertrouwen te krijgen in een behandelaar en behandeling.
Het 'goede, oude' Franciscus is niet meer.
Door voornoemde wil ik een volgende keer naar een ander ziekenhuis.
Moos
|review over: Automobielbedrijf Vriesde in Barendrecht
Koop hier nooit een auto mensen! Weet niet waar die positieve reviews vandaan komen! Met grote onschuldige ogen verkocht De Vriesde ons letterlijk een wrak voor €5000. We hebben alleen maar grote problemen en reparaties en staan regelmatig stil op de snelweg of voor de deur. Wat een schandaal om deze ondeugdelijke import auto aan ons te verkopen.
Labee
|review over: Garage de Wit in Best
Meerdere autos daar gekocht
Correct ontvangen en geholpen
Nog steeds rijdend een auto van hun
Perfect
Jelle Brouwer
|review over: Zitmaxx Wonen in Ter Aar
De medewerker die de bestelling opnam, was alleen geen rekenwonder en kwam zelf op een ander totaalbedrag dan we moesten afrekenen. We hadden een maatwerkbestelling.
Scheffers van schajik
|review over: Tieleman Keukens in Middelharnis
Ik heb voor de derde keer keuken gekocht super zaak koop bij hun graag
V. Dijkman
|review over: Toyota dealer Van Ekris Mijdrecht in Mijdrecht
Onlangs mijn Renault in geruild voor een Toyota Yaris.
Zeer prettige ontvangst en goed gesprek over de inruil en aankoop.
Ook alles duidelijk uit gelegd en service bij aflevering en garantie.
Hebben alle tijd voor je.
Eelco
|review over: BoekenGilde in Enschede
Ondanks dat ik niet alles heb uitbesteed aan boekengilde, kan ik alleen over het drukwerk en over de service praten. Maar die is prima. Zelfs de paniekvragen van een beginnend schrijver worden bijna altijd per omgaande, maar altijd met heel veel geduld beantwoord. Ook bij de verkoop was men zeer behulpzaam toen mijn aanmelding als schrijver niet wilde lukken. Als ik ooit weer eens een schrijfsel wil uitgeven, doe ik het weer bij boekengilde.
Gaver Straat
|review over: Swarovski in Amstelveen
Zeer slechte klantenservice (als die überhaupt bestaat), want je krijg gewoonweg geen antwoord op een mail (behalve de ontvangstbevestigingsmail met volgnummer). Antwoorden gebeurt doorgaans binnen twee werkdagen volgens hun website, maar na twee weken heb ik toch een reminder moeten sturen. Maar nog steeds tevergeefs...noppes, geen antwoord...waardelose service!