Menu
opiness-logo-compact
  • Inloggen | Registreer
Bezig met zoeken...
Zoek op bedrijfsnaam of rubriek
opiness-logo-small
Account
  • Inloggen | Registreer
Opiness
  • Over Opiness
  • Voor bedrijven

Laatste reviews

  1. Klant van Lodewijk Mode voor Mannen

    |

    19 november 2025

    review over: Lodewijk Mode voor Mannen in Franeker / Frjentsjer

    Ik wordt altijd goed geholpen, krijg o.a. de kleding mee voor het thuis passen van mijn man. Wanneer dat dan niet juist past kan ik dat altijd zonder probleem ruilen.

    7.5
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  2. Ad Loose

    |

    19 november 2025

    review over: Middelburg Specsavers in Middelburg

    Na jaren problemen met mijn gehoorapparaten waarbij steeds instellingen werden aangepast door specsavers eindelijk doorgestuurd naar het audiologisch centrum. Daar constateerde ze dat ik geen uitbreiding nodig had d.m.v. een ander hulpmiddel. Maar dat de gehoorapparaten totaal verkeerd waren afgesteld!! Eindelijk hoor ik nu weer goed, en zijn een aantal jaren verpest van mijn leven.

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  3. Elly

    |

    19 november 2025

    review over: Kapsalon Hoksbergen in Wageningen

    Kreeg een schoonheidsbehandeling van een uur , in alle rust , deskundig en er wordt met liefde gewerkt dat voel je ☀️

    9.0
    Prijs / kwaliteit
    Service van de medewerkers
    Deskundigheid
    Sfeer
    Behandeling
    bron: Opiness
  4. M. Claver

    |

    19 november 2025

    review over: Rozemarijn & Thijm in Venlo

    Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en willen ook wel eens mee denken top

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  5. Yvonne

    |

    19 november 2025

    review over: Middelkoop in Culemborg

    Had een mooie tegel uitgezocht voor de achterwand in badkamer en toilet, verkoper dacht super goed mee. Hij gaf aan dat de tegels met een minimale voeg gezet zou worden, als het ware tegen elkaar aan. Dit stond helaas niet goed vermeld op de offerte. Hij gaf aan dat dit niet hoefde omdat ze de beste tegelzetters hadden en deze tegels altijd zo gezet werden. NIET DUS! heb nu echt een hele lelijke badkamer en ze geven nu niet thuis... Kan ik op eigen kosten alles eruit slopen en opnieuw doen... echt belachelijk!

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  6. Klant Huysinc

    |

    19 november 2025

    review over: Huysinc in Waardenburg

    Zeer goed advies.
    Goede adviseur. Vakkundig, verbindend, begrijpt wat we zoeken en schetst alternatieven met een advies erbij, komt integer over.

    9.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  7. anoniem

    |

    19 november 2025

    review over: Kapsalon-Kinderkapsalon De Kapperij in Apeldoorn

    Ik wilde graag een grof permanent met grote krullen. De Kapperij adverteert hiermee en om zeker te weten dat ik geen ‘schapenkapsel’ zou krijgen, heb ik zelfs twee keer vooraf gebeld. Mij werd verzekerd dat het echt om grote krullen zou gaan.
    Het resultaat? Een gortdroog kapsel dat juist wél op een schapenvacht lijkt. Op sommige plekken heeft het permanent niet eens gepakt, vooral langs mijn gezicht, waardoor ik daar alleen maar droge pieken heb. Daarnaast is mijn haar bot en veel te kort geknipt. Mij werd verteld dat mijn haar na afloop nog over mijn schouders zou vallen, maar dat is absoluut niet het geval.
    Mijn ‘coupe’ is het beste te vergelijken met een Barbie-pop waarvan het haar door een kind is afgeknipt en vervolgens te lang in een doos heeft gelegen, waardoor het in één grote, ondoordringbare knoop is veranderd.
    Kortom: wil je een grof permanent? Wees gewaarschuwd.

    1.0
    Prijs / kwaliteit
    Service van de medewerkers
    Deskundigheid
    Sfeer
    Behandeling
    bron: Opiness
  8. Klant Huysinc

    |

    19 november 2025

    review over: Huysinc in Waardenburg

    Het was top.
    Alles wordt goed geregeld.

    9.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  9. Klant Huysinc

    |

    19 november 2025

    review over: Huysinc in Waardenburg

    Goed geholpen, veel keuze en goede aandachtpunten

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  10. Stef

    |

    18 november 2025

    review over: Pearle Opticiens in Harlingen

    Prima geholpen met het uitzoeken van een nieuwe bril.
    Erg blij mee

    9.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  11. Tevreden klant!

    |

    18 november 2025

    review over: Ron Zwart Optiek in Oisterwijk

    Mooie winkel met een goed en eerlijk advies!

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  12. Mevr Smits Lathouwers

    |

    18 november 2025

    review over: Briand apotheek in Rotterdam

    De apotheek is meer dan dat je alleen maar je medicijnen kan ophalen

    Er was een tijd dat ik het heel zwaar had met het slikken van mijn medicijnen ik reageerde op de medicijnen met enorme lichamelijke klachten en wist niet meer wat te doen huisartsenpost was dicht maar de apotheker was er wel ik heb de apotheker gebeld en een heel goed gesprek met haar gehad en wijze raad wat me goed op weg heeft geholpen
    Vandaag bij de apotheker langs geweest en nog even gepraat hoe het nu gaat bedankt voor het luisterend oor de goede raad en het zetje in mijn rug wat ik nodig had heel blij met de apotheek briantplaats

    9.0
    De lokatie
    De service
    De informatieverstrekking
    De medewerkers
    bron: Opiness
  13. Marty

    |

    18 november 2025

    review over: By Yoel in Landsmeer

    Ik ben net geknipt door Pasquale en ik ben heel tevreden. Hij heeft goed met mij doorgesproken wat ik wilde en hij heeft het perfect gedaan. Ik ben weer heel blij met mijn haar

    10
    Prijs / kwaliteit
    Service van de medewerkers
    Deskundigheid
    Sfeer
    Behandeling
    bron: Opiness
  14. Wim S.

    |

    18 november 2025

    review over: WatchXL in Assen

    Heel fijn bedrijf. Vragen worden snel en netjes beantwoord. Ik had het het horloge snel en goed verpakt in huis.

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  15. Sandra

    |

    18 november 2025

    review over: Kapsalon De Barbier in Oudenbosch

    Goeie kapsters

    10
    Prijs / kwaliteit
    Service van de medewerkers
    Deskundigheid
    Sfeer
    Behandeling
    bron: Opiness
  16. Melanie

    |

    18 november 2025

    review over: Apollo Tandheelkunde in Rotterdam

    Ik moest een nieuwe tandarts en ben bij Apollo tandartsen terecht gekomen, mondhygiëniste kwam de eerste keer te laat. Voor de 2e afspraak netjes de dag ervoor gebeld, werd gevraagd of de afspraak met de tandarts naar 10.30 kon. Verteld dat ik al afspraken had. Ben ik de dag erna om 9 uur bij de tandarts, is de mondhygiëniste weer te laat en weer door het verkeer. Misschien moet je dan eerder vertrekken? Ik zorg ook dat ik op tijd ben. Toen ze eindelijk aankwam vertelde ze dat de tandarts er pas om 11 uur is, want hij had geen afspraken. Hier werd ik boos om, geen respect voor mijn tijd. Ik heb de dag ervoor iemand aan de lijn gehad, wees gewoon eerlijk en had een nieuwe afspraak met me gemaakt ipv me gewoon laten opdraven en laten wachten. Hierop gaf de mondhygiëniste aan dat zij de controle wel kon doen door haar jarenlange ervaring, hierop ben ik mijn vertrouwen in de professionaliteit van de tandartspraktijk Apollo compleet verloren. Ik kom hier nooit meer terug.

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  17. Anne Alofs

    |

    18 november 2025

    review over: Lumz in Houten

    De laatste bank was helaas een tegenvaller.

    Wij kochten altijd met veel plezier in bank bij jullie, maar helaas was de laatste bank die wij hebben gekocht binnen een paar maanden al lelijk. Op mijn klacht daarover kreeg ik het antwoord dat dat gebruikerssporen zijn, maar wij zitten nauwelijks op de bank en de stof hoort er echt niet zo uit te zien na een aantal maanden. De stof is vreselijk gaan pluizen en pillen.
    Lumz zelf gooit het op dat dat nou eenmaal bij deze stof hoort, maar dat is onzin, want mijn ouders hebben ook altijd een bank van deze stof gehad en die is 15 jaar mooi gebleven.

    Dit was helaas de laatste keer dat wij hier daarom een bank hebben gekocht.

    4.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  18. Klant van Tieleman Keukens

    |

    18 november 2025

    review over: Tieleman Keukens in Middelharnis

    Dag Maarten, een paar weken geleden hebben we onze nieuwe keuken gekregen. Inmiddels zijn we verhuisd en hebben we de keuken in gebruik genomen. We zijn er erg tevreden over, zowel over de kleuren, de indeling, de apparaten als de montage. Complimenten aan Tieleman Keukens!

    10
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  19. R.W.

    |

    18 november 2025

    review over: Kippie Grill & Maaltijden in Heerhugowaard

    Te weinig hapjes gekregen en daarnaast zaten aan sommige hapjes nog veren. Dit aangegeven via de app, maar je krijgt geen duidelijk antwoord behalve... we zullen erop letten.

    Kortom, slechte service en geen kwaliteit!

    2.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  20. Helder

    |

    18 november 2025

    review over: Flow Reizen in Nederland

    Vaandaga
    Helder Martins da. Costa

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
Volgende pagina »
Opiness - Spreekt uit ervaring
  • Over Opiness
  • Nieuws
  • Veelgestelde vragen
  • Artikelen

Laatste nieuws

Certificaathouders 2025

Opiness Account houders die uitzonderlijk goede service verlenen volgens hun klanten worden beloond met een certificaat  ‘Aanbevolen door klanten op Opiness' en de allerbeste in een rubriek met een Opiness Award.

… lees verder

Voor bedrijven

  • Abonnementen
  • Voor bedrijven
  • Voeg een nieuw bedrijf toe
  • Veelgestelde vragen
  • Geschillenbeleid
  • Opiness Certificaten

Voor consumenten

  • Beoordelingsrichtlijnen
  • Veelgestelde vragen
revision 61