Menu
opiness-logo-compact
  • Inloggen | Registreer
Bezig met zoeken...
Zoek op bedrijfsnaam of rubriek
opiness-logo-small
Account
  • Inloggen | Registreer
Opiness
  • Over Opiness
  • Voor bedrijven

Laatste reviews

  1. Klant van Morgana Waddinxveen (van der Linde)

    |

    15 augustus 2025

    review over: Morgana Waddinxveen (van der Linde) in Waddinxveen

    Ruim te tijd genomen en alles goed uitgelegt.

    8.7
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  2. Klant van Tieleman Keukens

    |

    15 augustus 2025

    review over: Tieleman Keukens in Middelharnis

    Hartelijk dank weer voor het goede advies.

    Vaatwasser is al in gebruik.

    Jullie zijn echt een super goed bedrijf.

    9.7
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  3. Klant van Tieleman Keukens

    |

    15 augustus 2025

    review over: Tieleman Keukens in Middelharnis

    Voor Nico: je hebt ons goed geholpen bij het uitzoeken van de keuken. Nu is de keuken af en prachtig resultaat. Heel erg bedankt vanuit Papendrecht.

    10
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  4. Fleur

    |

    14 augustus 2025

    review over: Bike Totaal Wijtman Tweewielers in Delft

    Waardeloze nieuwe winkel in Berkel en Rodenrijs. Nadat ik mijn zadel had laten vernieuwen en de medewerker nog even de fietsband op ging pompen klapte de voorband volledig uit elkaar 5 minuten later.
    De fiets achter gelaten ter reperatie.. uiteraard lag het niet aan de medewerker dat de band was ontploft.. maargoed dat nam ik maar voor lief dan.
    Er waren naast de band nog meer mankementen aan de fiets dus wilde graag nog wat kleine onderdelen laten vervangen. Na 2 weken hoorde ik niks vanuit de winkel, zelf maar langs gegaan en de nieuwe voorband zou volgende week komen. Weer een week geen bericht...
    Na een week heb ik maar weer gebeld en die week erop zou de nieuwe voorband binnen komen.
    Ik ergerde me aan het feit dat ik niet zelf op de hoogte ben gehouden over wanneer mijn fiets klaar zou zijn.

    Vandaag dan eindelijk de fiets gehaald.
    387 euro.. maargoed dan verwacht je natuurlijk wel kwaliteit.
    Na het bekijken van de factuur bleek het zadel wat ik in eerste instantie al had betaald nog een keer berekend te zijn.

    Ik fiets weg naar huis en meteen schiet de rem op slot en vliegt de ketting eraf..

    Wat een vreselijke service waar het lijkt mensen totaal niet weten waar ze mee bezig zijn.
    Ik kom nooit meer.

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  5. Rachel

    |

    14 augustus 2025

    review over: Flow Reizen in Nederland

    Ik heb een super leuke vakantie gehad in kaprun
    Leuke begeleidings en reisgenoten
    Wij hebben leuke activiteiten gedaan
    Volgende jaar ga ik weer met flow reizen op vakantie

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  6. Gijsbert Slappendel

    |

    14 augustus 2025

    review over: De Romph Optiek in Waddinxveen

    Vandaag mijn nieuwe bril opgehaald, binnen 8 dagen was hij binnen
    Ze hadden er spoed achter gezet omdat ik mijn vorige bril was verloren. niet gedacht dat hij zo snel binnen zou zijn super service. En eerlijk advies met het uitzoeken van mijn nieuwe bril. Bedankt team de Romph.

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  7. Klant jumbo

    |

    14 augustus 2025

    review over: Jumbo Eerbeek in Eerbeek

    Personeel lacht mensen uit en roddelt overduidelijk over de klanten lopen naar elkaar toen en roddelden over duidelijk over klanten omdat ze dom naar de klant toe kijken en dan praten

    6.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  8. Klant van Morgana Rotterdam

    |

    14 augustus 2025

    review over: Morgana Rotterdam in Rotterdam

    In Rotterdam verliefd geworden op een mooi bed en deze gelukkig met een mooie showroomkorting kunnen kopen. Echt heel blij met het meedenken om het voor elkaar te krijgen voor ons nieuwe huis.
    Mijn man valt echt binnen een paar minuten in slaap!

    9.6
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  9. Berry

    |

    14 augustus 2025

    review over: Sint Maartenskliniek in Ubbergen

    Vette rekening onderzoek. Bijna duizend euri. Daarna weggestuurd.

    5.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  10. klant Huysinc

    |

    14 augustus 2025

    review over: Asto Keukens in Rotterdam

    goed geplaatst voldoende tot onze tevredenheid ondanks dat de levering niet helemaal volledig was

    9.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  11. Yvette

    |

    14 augustus 2025

    review over: Asto Keukens in Rotterdam

    Alle afspraken zijn keurig nagekomen en de monteur heeft zorgvuldig en netjes gewerkt. We zijn uitermate tevreden.

    9.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  12. adriana

    |

    14 augustus 2025

    review over: Lidl in Middelharnis

    de kassiere vraagt niet om de lidl plus te scannen. dus als ik het vergeet loop ik alle aanbiedingen mis is dit een gebrek aan training of een bewuste bedrijfsstrategie ? waarom kan de kassiere dit niet corrigeren nadat het totaal is aangeslagen ? ik ervaar die hele lidl -/- app als hoogst irritant. voorlopig zijn jullie weer een klant kwijt . BRAVO

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  13. adriana

    |

    14 augustus 2025

    review over: Lidl in Middelharnis

    de kassiere vraagt niet om de lidl plus te scannen. dus als ik het vergeet loop ik alle aanbiedingen mis is dit een gebrek aan training of een bewuste bedrijfsstrategie ? waarom kan de kassiere dit niet corrigeren nadat het totaal is aangeslagen ? ik ervaar die hele lidl -/- app als hoogst irritant. voorlopig zijn jullie weer een klant kwijt . BRAVO


    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  14. Theo

    |

    14 augustus 2025

    review over: Van der Horst Meubelen in Helmond

    goede winkel

    10
    bron: Opiness
  15. Klant van Morgana Leiderdorp

    |

    14 augustus 2025

    review over: Morgana Leiderdorp in Leiderdorp

    Voor twee bedden geslaagd, goed geholpen en alles is netjes geleverd. Zeer tevreden over alles.

    9.6
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  16. Klant van Morgana Leiderdorp

    |

    14 augustus 2025

    review over: Morgana Leiderdorp in Leiderdorp

    Goed geholpen en prima bed nu. Binnenkort terug om ook de andere matras te vervangen.

    9.6
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  17. Klant van Morgana Leiderdorp

    |

    14 augustus 2025

    review over: Morgana Leiderdorp in Leiderdorp

    We zijn geholpen door Jacqueline, wat een kanjer! Niets was te veel om er achter te komen wat voor ons het beste was. Heel erg blij met alles.

    9.6
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  18. Klant van Morgana Leiderdorp

    |

    14 augustus 2025

    review over: Morgana Leiderdorp in Leiderdorp

    Heel fijn geholpen in de winkel, er werd echt goed meegedacht. Alles is netjes afgeleverd en in elkaar gezet. Nu genieten we van uitslapen in ons heerlijke bed.

    9.6
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  19. G.Wijnberg

    |

    14 augustus 2025

    review over: Jaap Veneboer Camping in Drachten

    De service van dit bedrijf is SLECHT!!!!Als je iets komt kopen zijn ze zeer behulpzaam, en aardig, maar als je een beroep doet op hun service, komt de echte mentaliteit boven.
    We hadden hier een parasol gekocht, samen met voet en beschermhoes,ter waarde van ruim 800 euro.
    De hele winkel hangt vol met papieren: GRATIS BEZORGD
    Dat klopt ook wel, maar toen we de parasol wilde retourneren, moesten we 40 euro bezorgkosten betalen??!! En we we weten nog steeds niet waarom.
    Ook deden ze moeilijk over de parasolvoet,die zou niet meer als nieuw te verkopen zijn. Ging er weer 50 euro van de prijs af!! 90 euro kwijt voor een parasol die we niet gebruikt hebben. En naar alle waarschijnlijkheid gaat meneer Veneboer hier weer op reageren met een of ander zwam verhaal. Maar zoals onze rechtsbijstandverzekering al zei.... Koop hier dus niets weer

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  20. Klant van Morgana Leiderdorp

    |

    14 augustus 2025

    review over: Morgana Leiderdorp in Leiderdorp

    Slapen is toch wel heel belangrijk ben ik achter gekomen sinds ik zo goed slaap op het bed dat we bij Jacqueline hebben uitgezocht. De begeleiding tijdens het hele proces was super!

    9.6
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
Volgende pagina »
Opiness - Spreekt uit ervaring
  • Over Opiness
  • Nieuws
  • Veelgestelde vragen
  • Artikelen

Laatste nieuws

Certificaathouders 2025

Opiness Account houders die uitzonderlijk goede service verlenen volgens hun klanten worden beloond met een certificaat  ‘Aanbevolen door klanten op Opiness' en de allerbeste in een rubriek met een Opiness Award.

… lees verder

Voor bedrijven

  • Tarieven
  • Voor bedrijven
  • Voeg een nieuw bedrijf toe
  • Veelgestelde vragen
  • Geschillenbeleid
  • Opiness Certificaten

Voor consumenten

  • Beoordelingsrichtlijnen
  • Veelgestelde vragen
revision 58