Menu
opiness-logo-compact
  • Inloggen | Registreer
Bezig met zoeken...
Zoek op bedrijfsnaam of rubriek
opiness-logo-small
Account
  • Inloggen | Registreer
Opiness
  • Over Opiness
  • Voor bedrijven

Laatste reviews

  1. Anoniem

    |

    5 november 2025

    review over: Deblauwedruif.nl in Meppel

    Bloemen besteld voor 12 uur. Op de website wordt beloofd dat deze dezelfde dag nog bezorgd worden. Dit is niet gebeurd. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en op mail en berichten op de site reageren ze ook niet. Vandaag weer erachter aan gegaan zonder resultaat. Ondertussen zijn de bloemen veel te laat en zijn ze nog niet bezorgd. Ik wil annuleren en ergens anders bestellen om de bloemen bij iemand anders te bestellen maar niemand reageert.

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  2. J. Berghof

    |

    5 november 2025

    review over: Autocentrum Hengelo in Hengelo (ov)

    Ik heb onlangs een Audi A4 gekocht bij dit autobedrijf en ben ontzettend tevreden. Vanaf het eerste contact werd ik vriendelijk en professioneel geholpen. De medewerkers namen alle tijd om mijn vragen te beantwoorden en gaven duidelijke informatie, zonder iets op te dringen. De auto was in uitstekende staat, precies zoals beschreven. Alles werd keurig geregeld, inclusief de aflevering en het papierwerk.

    Ik rij inmiddels een tijdje in de auto en ben er elke dag blij mee. Betrouwbaar, netjes en een heel fijne rijervaring.

    10
    De lokatie
    De service
    De informatieverstrekking
    De medewerkers
    bron: Opiness
  3. Judith

    |

    5 november 2025

    review over: Bruna in Voorthuizen

    Het PostNL punt is zeer dramatisch. Ze dien overal moeilijk over. Ze geven je pakket niet mee ookal voldoe je aan alle eisen. Arrogant, niet klantvriendelijk, betweterig. Niet Bruna waardig.

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  4. Klant Asto Keukens

    |

    5 november 2025

    review over: ASTO Keukens en Badkamers in Rotterdam

    Goed advies en begeleiding gekregen bij aankoop keuken.

    9.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  5. Klant van Morgana Rotterdam

    |

    5 november 2025

    review over: Morgana Rotterdam in Rotterdam

    Onze zoon ligt prima op zijn nieuwe bed. We zijn goed geholpen in de winkel en alles is keurig afgeleverd en neergezet bij ons thuis. Wij zijn tevreden.

    9.6
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  6. Ronnie

    |

    4 november 2025

    review over: TimsOutlet (Op afspraak) in Huizen

    Prima geholpen. veel goedkoper dan verwacht. Goede advies over dakramen en gordijnen.

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  7. Dekker

    |

    4 november 2025

    review over: Media Markt in Heerlen

    Slecht geholpen met duur Bose systeem. Bass module kapot. Moeten t zelf opsturen omdat bij Media markt alle zooi kwijt raakt of nooit terugkomt. Volledig waardeloos… staat in middels al 1,5 week bij mediamarkt en moeten t nu zelf opsturen naar reparatiepunt in Duitsland van Bose. Een 20 kilo wegende bass module. Lekker handig. Dus NEE de service is WAARDELOOS!!!!

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  8. Riet Blom

    |

    4 november 2025

    review over: Gamma in IJsselstein

    Vanochtend bij de gamma geweest, vraag was of ze mijn bestaande gemengde verf nog een tintje donkerder kon mengen.
    Dame die hielp was zeer onvriendelijk en had, een opmerking dat ze dat niet mocht doen. Terwijl ze 2 weken terug het wel had gedaan en ik ervoor betaald had.

    2.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  9. Michelle

    |

    4 november 2025

    review over: Apotheek Kaaikhof in Assendelft

    Totaal niet klantvriendelijker en heel erg onbeschoft!!
    Dat medicijnen niet leverbaar zijn kunnen ze uiteraard niets aan doen.
    Maar om dat 1 niet aan de klant te laten weten en dus zonder komt te staan en 2 de klant even naar zaandijk gaat sturen om daar maar te halen, niet iedereen kan zo maar even naar de anderekant van zaanstad terwijl krommenie ze gelukkig bleek te hebben na eigen onderzoek. Als je er dan iets van zegt is het "jouw probleem"

    1.0
    De lokatie
    De service
    De informatieverstrekking
    De medewerkers
    bron: Opiness
  10. Klant van Tieleman Keukens

    |

    4 november 2025

    review over: Tieleman Keukens in Middelharnis

    aan Nico, ik ben nog steeds erg tevreden over de keuken, nogmaals dank voor de goede zorgen!

    9.7
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  11. L.de Kruijff

    |

    4 november 2025

    review over: Pearle Opticiens in Velp

    Vandaag bezoek gebracht(op afspraak) voor aanmeting nieuwe bril.
    Prettige sfeer, ruime keuze en ook goed ingelicht over de mogelijkheden.
    Vakkundige meting.
    Kortom: een zeer tevreden Klant!

    8.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  12. George J.M Vos

    |

    4 november 2025

    review over: Alcura Apotheek in Meppel

    SLECHTER KAN NIET

    1.
    weer en weer verandering van de aanvraag procedure met een zeer onklantvriendelijke en ingewikkelde zorgdoc waar ik, als piloot, een uur mee bezig ben! Hoe met oudere minder geestelijke begaafde mensen?!

    2.
    Uiteindelijk lukt het te bestellen
    Je kunt alleen 3 stuks bestellen
    Vervolgens krijg je er 1

    3.
    Wordt naar een verkeerd adres gestuurd
    En wordt ook nog geprobeerd met was Gaslighting de fout af te schuiven

    Deze apotheek is altijd een drama en altijd geweest
    De bezorger beaamt dat ik niet de enige klager ben

    Inspectie even op af sturen

    2.0
    De lokatie
    De service
    De informatieverstrekking
    De medewerkers
    bron: Opiness
  13. Pierre

    |

    4 november 2025

    review over: Albert Heijn in Vianen

    Ik wil niet generaliseren, maar er zijn medewerkers die beter op een autosloperij kunnen gaan werken. Ik vraag gewoon zijn er al gesneden koolrabi’s. Krijg ik als antwoord nee, we hebben alleen knollen. Tweede vraag komen die nog, geïrriteerde reactie “neeee” Vervolgens veel slecht fruit. Veel rotte mandarijntjes in de netten. Toen maar naar de Jumbo gegaan.

    6.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  14. Claudia

    |

    4 november 2025

    review over: A.A.S. Autoschadeteam van Gils in Steenbergen (nb)

    Mijn auto kreeg een nieuwe bumper ivm schade. Binnen 2 dagen was mijn auto klaar. Deze was gepoetst en helemaal aan de binnenkant schoon gemaakt. Ik kreeg een vervangende auto. Complimenten!

    10
    De lokatie
    De service
    De informatieverstrekking
    De medewerkers
    bron: Opiness
  15. Huijbergen

    |

    4 november 2025

    review over: Jules Kapsalons in Bergen op Zoom

    Ik ben al jaren klant bij Jules Boz en loop altijd gelukkig met een mooi gekleurd en gestyled kapsel de deur uit. Super tevreden! Aanrader!

    10
    Prijs / kwaliteit
    Service van de medewerkers
    Deskundigheid
    Sfeer
    Behandeling
    bron: Opiness
  16. Guusje

    |

    4 november 2025

    review over: Hands for Hair in Hengelo

    Hele fijne kapper! Ga er met plezier heen en de zweer is ook top! Ook een hele mooie salon. Ga er altijd heel tegreden weg.

    10
    Prijs / kwaliteit
    Service van de medewerkers
    Deskundigheid
    Sfeer
    Behandeling
    bron: Opiness
  17. Bart

    |

    4 november 2025

    review over: Bladmuziekplus.nl in Barneveld

    Lange wachttijd, na eerste telefoontjes een eerste belofte, daarna nog een, en nog een en daarna beantwoorden ze email niet meer, telefoon wordt niet opgenomen en je geld ben je kwijt. Waardeloze firma, *** eerste klas!


    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  18. Ingeborg Berkelder

    |

    3 november 2025

    review over: ZARA in Arnhem

    Slechte service en arrogant personeel.
    Ik had een shirt voor mijn verjaardag gekregen, deze paste niet en wilde deze retour brengen.
    Er was een balie met 1 verkoopster die iemand aan het helpen was.
    Ik ging netjes in de rij staan. Na 3 minuten kwam er nog een verkoopster en ging aan de andere kant staan.
    En ging iemand helpen die net aan kwam lopen, dat vond ik al niet netjes.
    Toen ik uiteindelijk na lang wachten aan de beurt was. Vroeg ze kom je wat terug brengen , ik zei ja.
    Dan moet u in de andere rij gaan staan.
    Ik zei waar staat dat?
    Geen antwoordt, weer 5 minuten wachten.
    Ik gaf het shirt en zei deze past niet en komt retour, waarop de verkoopster aangaf, heeft u het pasje bij u waarmee betaald is, ik zei nee want was een kado,
    Verkoopster, dan kan ik het niet terug nemen u moet

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  19. André Niggebrugge

    |

    3 november 2025

    review over: Autobedrijf van Schagen in Heemstede

    Vandaag om 16.15 met lekke band aanbeland bij garage van Schagen.
    Ik kon meteen naar binnen rijden en werd geholpen door Nick.
    Binnen 20 min reed ik weer weg en moest het luttele bedrag van €30 betalen!
    Service en vriendelijkheid zoals je nog maar zelden ziet en óók nog eens voor een meer dan schappelijke prijs.
    Een echte aanrader deze garage!

    10
    De lokatie
    De service
    De informatieverstrekking
    De medewerkers
    bron: Opiness
  20. Aleida rogier

    |

    3 november 2025

    review over: Poiesz in Assen

    De groente afdeling vind ik onder de maat. Vaak slechtere kwaliteit. Of er zit soms rot spul tussen.
    Vlees is van goede kwaliteit
    Personeel, Tja er loopt een boel jong volk tussen. Er moet geld in t laatje. Merk wel eens wat hiërarchie. Maar zal ook moeten denk ik.

    7.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
Volgende pagina »
Opiness - Spreekt uit ervaring
  • Over Opiness
  • Nieuws
  • Veelgestelde vragen
  • Artikelen

Laatste nieuws

Certificaathouders 2025

Opiness Account houders die uitzonderlijk goede service verlenen volgens hun klanten worden beloond met een certificaat  ‘Aanbevolen door klanten op Opiness' en de allerbeste in een rubriek met een Opiness Award.

… lees verder

Voor bedrijven

  • Abonnementen
  • Voor bedrijven
  • Voeg een nieuw bedrijf toe
  • Veelgestelde vragen
  • Geschillenbeleid
  • Opiness Certificaten

Voor consumenten

  • Beoordelingsrichtlijnen
  • Veelgestelde vragen
revision 59