Waardeloze nieuwe winkel in Berkel en Rodenrijs. Nadat ik mijn zadel had laten vernieuwen en de medewerker nog even de fietsband op ging pompen klapte de voorband volledig uit elkaar 5 minuten later.
De fiets achter gelaten ter reperatie.. uiteraard lag het niet aan de medewerker dat de band was ontploft.. maargoed dat nam ik maar voor lief dan.
Er waren naast de band nog meer mankementen aan de fiets dus wilde graag nog wat kleine onderdelen laten vervangen. Na 2 weken hoorde ik niks vanuit de winkel, zelf maar langs gegaan en de nieuwe voorband zou volgende week komen. Weer een week geen bericht...
Na een week heb ik maar weer gebeld en die week erop zou de nieuwe voorband binnen komen.
Ik ergerde me aan het feit dat ik niet zelf op de hoogte ben gehouden over wanneer mijn fiets klaar zou zijn.
Vandaag dan eindelijk de fiets gehaald.
387 euro.. maargoed dan verwacht je natuurlijk wel kwaliteit.
Na het bekijken van de factuur bleek het zadel wat ik in eerste instantie al had betaald nog een keer berekend te zijn.
Ik fiets weg naar huis en meteen schiet de rem op slot en vliegt de ketting eraf..
Wat een vreselijke service waar het lijkt mensen totaal niet weten waar ze mee bezig zijn.
Ik kom nooit meer.
Ik heb een super leuke vakantie gehad in kaprun
Leuke begeleidings en reisgenoten
Wij hebben leuke activiteiten gedaan
Volgende jaar ga ik weer met flow reizen op vakantie
Vandaag mijn nieuwe bril opgehaald, binnen 8 dagen was hij binnen
Ze hadden er spoed achter gezet omdat ik mijn vorige bril was verloren. niet gedacht dat hij zo snel binnen zou zijn super service. En eerlijk advies met het uitzoeken van mijn nieuwe bril. Bedankt team de Romph.
Personeel lacht mensen uit en roddelt overduidelijk over de klanten lopen naar elkaar toen en roddelden over duidelijk over klanten omdat ze dom naar de klant toe kijken en dan praten
In Rotterdam verliefd geworden op een mooi bed en deze gelukkig met een mooie showroomkorting kunnen kopen. Echt heel blij met het meedenken om het voor elkaar te krijgen voor ons nieuwe huis.
Mijn man valt echt binnen een paar minuten in slaap!
de kassiere vraagt niet om de lidl plus te scannen. dus als ik het vergeet loop ik alle aanbiedingen mis is dit een gebrek aan training of een bewuste bedrijfsstrategie ? waarom kan de kassiere dit niet corrigeren nadat het totaal is aangeslagen ? ik ervaar die hele lidl -/- app als hoogst irritant. voorlopig zijn jullie weer een klant kwijt . BRAVO
de kassiere vraagt niet om de lidl plus te scannen. dus als ik het vergeet loop ik alle aanbiedingen mis is dit een gebrek aan training of een bewuste bedrijfsstrategie ? waarom kan de kassiere dit niet corrigeren nadat het totaal is aangeslagen ? ik ervaar die hele lidl -/- app als hoogst irritant. voorlopig zijn jullie weer een klant kwijt . BRAVO
Heel fijn geholpen in de winkel, er werd echt goed meegedacht. Alles is netjes afgeleverd en in elkaar gezet. Nu genieten we van uitslapen in ons heerlijke bed.
De service van dit bedrijf is SLECHT!!!!Als je iets komt kopen zijn ze zeer behulpzaam, en aardig, maar als je een beroep doet op hun service, komt de echte mentaliteit boven.
We hadden hier een parasol gekocht, samen met voet en beschermhoes,ter waarde van ruim 800 euro.
De hele winkel hangt vol met papieren: GRATIS BEZORGD
Dat klopt ook wel, maar toen we de parasol wilde retourneren, moesten we 40 euro bezorgkosten betalen??!! En we we weten nog steeds niet waarom.
Ook deden ze moeilijk over de parasolvoet,die zou niet meer als nieuw te verkopen zijn. Ging er weer 50 euro van de prijs af!! 90 euro kwijt voor een parasol die we niet gebruikt hebben. En naar alle waarschijnlijkheid gaat meneer Veneboer hier weer op reageren met een of ander zwam verhaal. Maar zoals onze rechtsbijstandverzekering al zei.... Koop hier dus niets weer
Slapen is toch wel heel belangrijk ben ik achter gekomen sinds ik zo goed slaap op het bed dat we bij Jacqueline hebben uitgezocht. De begeleiding tijdens het hele proces was super!
Klant van Morgana Waddinxveen (van der Linde)
|review over: Morgana Waddinxveen (van der Linde) in Waddinxveen
Ruim te tijd genomen en alles goed uitgelegt.
Klant van Tieleman Keukens
|review over: Tieleman Keukens in Middelharnis
Hartelijk dank weer voor het goede advies.
Vaatwasser is al in gebruik.
Jullie zijn echt een super goed bedrijf.
Klant van Tieleman Keukens
|review over: Tieleman Keukens in Middelharnis
Voor Nico: je hebt ons goed geholpen bij het uitzoeken van de keuken. Nu is de keuken af en prachtig resultaat. Heel erg bedankt vanuit Papendrecht.
Fleur
|review over: Bike Totaal Wijtman Tweewielers in Delft
Waardeloze nieuwe winkel in Berkel en Rodenrijs. Nadat ik mijn zadel had laten vernieuwen en de medewerker nog even de fietsband op ging pompen klapte de voorband volledig uit elkaar 5 minuten later.
De fiets achter gelaten ter reperatie.. uiteraard lag het niet aan de medewerker dat de band was ontploft.. maargoed dat nam ik maar voor lief dan.
Er waren naast de band nog meer mankementen aan de fiets dus wilde graag nog wat kleine onderdelen laten vervangen. Na 2 weken hoorde ik niks vanuit de winkel, zelf maar langs gegaan en de nieuwe voorband zou volgende week komen. Weer een week geen bericht...
Na een week heb ik maar weer gebeld en die week erop zou de nieuwe voorband binnen komen.
Ik ergerde me aan het feit dat ik niet zelf op de hoogte ben gehouden over wanneer mijn fiets klaar zou zijn.
Vandaag dan eindelijk de fiets gehaald.
387 euro.. maargoed dan verwacht je natuurlijk wel kwaliteit.
Na het bekijken van de factuur bleek het zadel wat ik in eerste instantie al had betaald nog een keer berekend te zijn.
Ik fiets weg naar huis en meteen schiet de rem op slot en vliegt de ketting eraf..
Wat een vreselijke service waar het lijkt mensen totaal niet weten waar ze mee bezig zijn.
Ik kom nooit meer.
Rachel
|review over: Flow Reizen in Nederland
Ik heb een super leuke vakantie gehad in kaprun
Leuke begeleidings en reisgenoten
Wij hebben leuke activiteiten gedaan
Volgende jaar ga ik weer met flow reizen op vakantie
Gijsbert Slappendel
|review over: De Romph Optiek in Waddinxveen
Vandaag mijn nieuwe bril opgehaald, binnen 8 dagen was hij binnen
Ze hadden er spoed achter gezet omdat ik mijn vorige bril was verloren. niet gedacht dat hij zo snel binnen zou zijn super service. En eerlijk advies met het uitzoeken van mijn nieuwe bril. Bedankt team de Romph.
Klant jumbo
|review over: Jumbo Eerbeek in Eerbeek
Personeel lacht mensen uit en roddelt overduidelijk over de klanten lopen naar elkaar toen en roddelden over duidelijk over klanten omdat ze dom naar de klant toe kijken en dan praten
Klant van Morgana Rotterdam
|review over: Morgana Rotterdam in Rotterdam
In Rotterdam verliefd geworden op een mooi bed en deze gelukkig met een mooie showroomkorting kunnen kopen. Echt heel blij met het meedenken om het voor elkaar te krijgen voor ons nieuwe huis.
Mijn man valt echt binnen een paar minuten in slaap!
Berry
|review over: Sint Maartenskliniek in Ubbergen
Vette rekening onderzoek. Bijna duizend euri. Daarna weggestuurd.
klant Huysinc
|review over: Asto Keukens in Rotterdam
goed geplaatst voldoende tot onze tevredenheid ondanks dat de levering niet helemaal volledig was
Yvette
|review over: Asto Keukens in Rotterdam
Alle afspraken zijn keurig nagekomen en de monteur heeft zorgvuldig en netjes gewerkt. We zijn uitermate tevreden.
adriana
|review over: Lidl in Middelharnis
de kassiere vraagt niet om de lidl plus te scannen. dus als ik het vergeet loop ik alle aanbiedingen mis is dit een gebrek aan training of een bewuste bedrijfsstrategie ? waarom kan de kassiere dit niet corrigeren nadat het totaal is aangeslagen ? ik ervaar die hele lidl -/- app als hoogst irritant. voorlopig zijn jullie weer een klant kwijt . BRAVO
adriana
|review over: Lidl in Middelharnis
de kassiere vraagt niet om de lidl plus te scannen. dus als ik het vergeet loop ik alle aanbiedingen mis is dit een gebrek aan training of een bewuste bedrijfsstrategie ? waarom kan de kassiere dit niet corrigeren nadat het totaal is aangeslagen ? ik ervaar die hele lidl -/- app als hoogst irritant. voorlopig zijn jullie weer een klant kwijt . BRAVO
Theo
|review over: Van der Horst Meubelen in Helmond
goede winkel
Klant van Morgana Leiderdorp
|review over: Morgana Leiderdorp in Leiderdorp
Voor twee bedden geslaagd, goed geholpen en alles is netjes geleverd. Zeer tevreden over alles.
Klant van Morgana Leiderdorp
|review over: Morgana Leiderdorp in Leiderdorp
Goed geholpen en prima bed nu. Binnenkort terug om ook de andere matras te vervangen.
Klant van Morgana Leiderdorp
|review over: Morgana Leiderdorp in Leiderdorp
We zijn geholpen door Jacqueline, wat een kanjer! Niets was te veel om er achter te komen wat voor ons het beste was. Heel erg blij met alles.
Klant van Morgana Leiderdorp
|review over: Morgana Leiderdorp in Leiderdorp
Heel fijn geholpen in de winkel, er werd echt goed meegedacht. Alles is netjes afgeleverd en in elkaar gezet. Nu genieten we van uitslapen in ons heerlijke bed.
G.Wijnberg
|review over: Jaap Veneboer Camping in Drachten
De service van dit bedrijf is SLECHT!!!!Als je iets komt kopen zijn ze zeer behulpzaam, en aardig, maar als je een beroep doet op hun service, komt de echte mentaliteit boven.
We hadden hier een parasol gekocht, samen met voet en beschermhoes,ter waarde van ruim 800 euro.
De hele winkel hangt vol met papieren: GRATIS BEZORGD
Dat klopt ook wel, maar toen we de parasol wilde retourneren, moesten we 40 euro bezorgkosten betalen??!! En we we weten nog steeds niet waarom.
Ook deden ze moeilijk over de parasolvoet,die zou niet meer als nieuw te verkopen zijn. Ging er weer 50 euro van de prijs af!! 90 euro kwijt voor een parasol die we niet gebruikt hebben. En naar alle waarschijnlijkheid gaat meneer Veneboer hier weer op reageren met een of ander zwam verhaal. Maar zoals onze rechtsbijstandverzekering al zei.... Koop hier dus niets weer
Klant van Morgana Leiderdorp
|review over: Morgana Leiderdorp in Leiderdorp
Slapen is toch wel heel belangrijk ben ik achter gekomen sinds ik zo goed slaap op het bed dat we bij Jacqueline hebben uitgezocht. De begeleiding tijdens het hele proces was super!