Goed geholpen, wordt goed uitgelegd en tijd genomen. Suggesties en alternatieven naast elkaar gelegd. Uiteindelijk tot een juiste koop gekomen. Professioneel geholpen en ondanks levering wat langer duurde (maar dit meer door productieproblemen vanwege Corona) zeer content met communicatie hierover en uiteindelijk prima service tijdens leveren en plaatsen.
netjes (op afstand) geholpen met een goed en duidelijk advies. de verkoper wist goed waar we naar op zoek waren. hij nam de tijd en zorgde ervoor dat we rustig goede matrassen konden testen.
We zijn uitstekend geholpen in de winkel. Goed advies, er werd ruim de tijd genomen en er werd rekening gehouden met ons budget. De winkel is ruim opstelt en je kan alles testen en zelf samenstellen.
Accessoires vonden we wel aan de prijzige kant. Voor ons hielt dat in dat we bijna €300 betaalden voor twee nachtkastjes (lees: plankjes aan het bed). Omdat je toch al veel geld uitgeeft besef je dat niet meteen, maar naderhand denk je wel ‘heb in nou echt voor €300 aan twee plakjes uitgegeven?’
Wij zijn zeer prettig te woord gestaan en geholpen toen wij ons bed kwamen kopen. De verkoopster was betrokken en behulpzaam zonder ons onder druk te zetten. Wij zouden hier voor een volgend bed zeker weer gaan kijken. Alles werd netjes geleverd en geplaatst. Zeer tevreden!
Familie Aantjes Ermelo
Ik ben slecht voorgelicht. Alles wat ik wilde kon bij de verkoop. Daar teken je voor. Blijkt bij oplevering dus niet. Slechte maten, de ramen gaan niet open met mijn rolgordijnen, slechte afwerking de tocht komt erdoorheen. En nog veel meer. De opzichter gaf mij gelijk. Maar nu willen ze dat ik de ramen afneem die ik niet besteld heb en ook voor betaal. Ook willen ze mij de dag dat het stil heeft gelegen doorberekenen a 1300€ (dat was omdat de opzichter moest komen kijken naar de fouten door henzelf gemaakt). *** Want in gesprek maken zij de lijst met kosten steeds hoger en nemen ze zelf geen verantwoordelijkheid.
Na een bezoek aan de de winkel waar wij voortreffelijk voorgelicht werden ( alle tijd werd voor ons genomen en we konden op ons gemak uitproberen) hebben we een Hästens-bed gekocht. De aflevering verliep al heel plezierig. En het slapen was direct al een ervaring: vroeger lagen we óp bed maar nu ín bed. We slapen vaster, dieper en comfortabeler. En mede dankzij het kameelharen dekbed bleek de elektrische deken niet meer nodig ( binnen een minuut ervaar je al een aangename warmte: ondanks onze aanvankelijke scepsis). Ook de latere service, o.a. met betrekking tot de keuze van lakens, dekbedhoezen e.d. hebben wij als heel plezierig ervaren.
Helaas heb ik bij de laatste onderhoudsbeurt geen positieve ervaring gehad.
Bij eerste onderhoudsbeurt werd een scheurtje geconstateerd in de oliepomp. Reparatie viel onder een terugroepactie maar omdat de distributieriem niet beschadigd was werd de reparatie niet volledig vergoed. 500;euro moest ik voor eigen rekening nemen. Een vrij nieuwe auto met circa 60 k op de teller met een kapotte oliepomp komt zelden voor. Met een eerste onderhoudsbeurt van 700 euro geeft dit een slecht gevoel. Gelukkig heb ik een rechtsbijstandsverzekering, volgens jurist maak ik een goede kans bij de geschillencommissie om mijn gelijk te krijgen. Jammer dat het zo moet gaan
Toen ik jaren geleden bijna niet meer kon lopen van de pijn heeft Yvonne met veel geduld elke keer de zolen aangepast, zodat ik weer pijnloos kan lopen, ze leverd super goed werk
Nog nooit een bedrijf meegemaakt dat zo een slechte levering heeft als Ikea. Had doos plugjes en plankje van 30 cm besteld beide op voorraad op 2 januari. Kreeg 5 dagen geleden bericht dat ze de bestelling aan het verzamelen zijn met ook een traceer code. Keek vandaag nog maar eens en wat staat er .......juist ja ze zijn nog aan het verzamelen. Heb dus maar even gebeld,even werd 20 minuten in de wacht en hier werd gemeld dat het minstens 28 januari wordt. Eerst stond er 18 januari maar nu wordt het al 28 januari.Dus levering duurt minstens 26 dagen en wie weet nog langer. Het is dat jezelf belt Ikea laat NIETS van zich horen en als je belt nemen ze nog net niet op met ....***. Dat zo’n groot bedrijf zo schandelijk omgaat met haar klanten is een verwerpelijk. Heb het helemaal gehad met Ikea. Wat u er verder mee doet moet u zelf weten maar ik vind dat ik moet waarschuwen voor deze praktijken. Google maar eens goed en u zult zien dat er gigantisch veel leveringsklachten zijn bij Ikea ***
Wij hadden een reis geboekt en geen bevestigingsmail gekregen. Via de website hebben wij meermaals het formulier ingevuld om een bevestigingsmail te krijgen. Hierop hebben wij NOOIT reactie gekregen! Gelukkig hadden we een foto genomen van ons scherm! Wij hebben deze reis moeten annuleren wegens ziekte. De enige manier waarop dit kan is wegens een link in de bevestigingsmail, maar die hebben we dus nooit gekregen! We hebben hun hele website + het internet afgezocht op zoek naar contactgegevens en hen op alle mogelijke manieren proberen te bereiken. Uiteindelijk hebben we rechtstreeks contact opgenomen met de verzekeringsmaatschappij waarmee ze samen werken en alle nodige documenten ingevuld en aan de verzekering bezorgd. Maar zij vragen nu naar het nummer van de polis, die we van hotelspecials nooit gekregen hebben. Na een maand heeft hotelspecials eindelijk gereageerd met de boodschap dat we geen terugbetaling krijgen omdat we niet tijdig geannuleerd hebben. Stel u voor. *** We laten dit natuurlijk niet zo en gaan op alle mogelijke manieren klacht indienen. Maar dit vraagt veel tijd en energie. Voor u is het nog niet te laat. Een verwittigd mens is er 2 waard. Niet boeken!!!
Zeer klant onvriendelijk bedrijf.
Reageert niet op mailtjes.
Telefonisch niet bereikbaar (maar dat komt volgens hen door Corona)
Per post contact zoeken heeft geen zin.
Ze zeggen gewoonweg dat ze de post niet hebben ontvangen!
De enige optie om contact te krijgen, is een negatieve review plaatsen.
Voor het eerst willen leasen en er niet bekent mee zijn, dan is abc het juiste adres ze hebben mij super geholpen en na de lockdown kan ik mijn auto ophalen. Super bedankt!!!
We hebben het afgelopen jaar twee keer met Intermat Mijdrecht samengewerkt en we kregen elke keer uitstekende service. Medewerkers waren erg vriendelijk en volledig klantgericht. We moesten een paar keer om wijzigingen in het aanbod vragen, en al onze verzoeken werden op tijd en gedetailleerd afgehandeld. Jos, de medewerker van Intermat, heeft zeer goede ontwerpvoorstellen gedaan voor onze badkamers en heeft geholpen bij het creëren van mooie looks! Ik zou Intermat zeker aanraden als je een goed badkamerontwerp nodig hebt.
Niet bestellen, ook na jaren trouwe klant te zijn kun je zo een incasso rekening van 40 euro krijgen, ook als ze zelfs automatische incasso van je hebben. Denk maar niet dat ze iets toe gaan geven, gewoon betalen, wat een bedrijf...
G.H.A. Janssen
|review over: Zicht adviseurs in Den Bosch
goed
Klant van Morgana Hendrik-Ido-Ambacht
|review over: Morgana Hendrik-Ido-Ambacht in Hendrik-Ido-Ambacht
Goed geholpen, wordt goed uitgelegd en tijd genomen. Suggesties en alternatieven naast elkaar gelegd. Uiteindelijk tot een juiste koop gekomen. Professioneel geholpen en ondanks levering wat langer duurde (maar dit meer door productieproblemen vanwege Corona) zeer content met communicatie hierover en uiteindelijk prima service tijdens leveren en plaatsen.
Klant van Morgana Utrecht
|review over: Morgana Utrecht in Utrecht
netjes (op afstand) geholpen met een goed en duidelijk advies. de verkoper wist goed waar we naar op zoek waren. hij nam de tijd en zorgde ervoor dat we rustig goede matrassen konden testen.
Klant van Morgana Hendrik-Ido-Ambacht
|review over: Morgana Hendrik-Ido-Ambacht in Hendrik-Ido-Ambacht
Hier wordt kwaliteit verkocht en dat al jaren lang!
Klant van Morgana Utrecht
|review over: Morgana Utrecht in Utrecht
We zijn uitstekend geholpen in de winkel. Goed advies, er werd ruim de tijd genomen en er werd rekening gehouden met ons budget. De winkel is ruim opstelt en je kan alles testen en zelf samenstellen.
Accessoires vonden we wel aan de prijzige kant. Voor ons hielt dat in dat we bijna €300 betaalden voor twee nachtkastjes (lees: plankjes aan het bed). Omdat je toch al veel geld uitgeeft besef je dat niet meteen, maar naderhand denk je wel ‘heb in nou echt voor €300 aan twee plakjes uitgegeven?’
Klant van Morgana Amersfoort
|review over: Morgana Amersfoort in Amersfoort
Wij zijn zeer prettig te woord gestaan en geholpen toen wij ons bed kwamen kopen. De verkoopster was betrokken en behulpzaam zonder ons onder druk te zetten. Wij zouden hier voor een volgend bed zeker weer gaan kijken. Alles werd netjes geleverd en geplaatst. Zeer tevreden!
Familie Aantjes Ermelo
Klant van Morgana Waddinxveen (van der Linde)
|review over: Morgana Waddinxveen (van der Linde) in Waddinxveen
Zeer snelle service gebeld zelfde dag bezorgd
Kroon
|review over: De Kozijnmeesters in Enschede
Ik ben slecht voorgelicht. Alles wat ik wilde kon bij de verkoop. Daar teken je voor. Blijkt bij oplevering dus niet. Slechte maten, de ramen gaan niet open met mijn rolgordijnen, slechte afwerking de tocht komt erdoorheen. En nog veel meer. De opzichter gaf mij gelijk. Maar nu willen ze dat ik de ramen afneem die ik niet besteld heb en ook voor betaal. Ook willen ze mij de dag dat het stil heeft gelegen doorberekenen a 1300€ (dat was omdat de opzichter moest komen kijken naar de fouten door henzelf gemaakt). *** Want in gesprek maken zij de lijst met kosten steeds hoger en nemen ze zelf geen verantwoordelijkheid.
Riley
|review over: Haco Zoetermeer in Zoetermeer
Top winkel!
Heleen en Walter van den Brom
|review over: Hästens Store Utrecht in Utrecht
Na een bezoek aan de de winkel waar wij voortreffelijk voorgelicht werden ( alle tijd werd voor ons genomen en we konden op ons gemak uitproberen) hebben we een Hästens-bed gekocht. De aflevering verliep al heel plezierig. En het slapen was direct al een ervaring: vroeger lagen we óp bed maar nu ín bed. We slapen vaster, dieper en comfortabeler. En mede dankzij het kameelharen dekbed bleek de elektrische deken niet meer nodig ( binnen een minuut ervaar je al een aangename warmte: ondanks onze aanvankelijke scepsis). Ook de latere service, o.a. met betrekking tot de keuze van lakens, dekbedhoezen e.d. hebben wij als heel plezierig ervaren.
Harry
|review over: Autobedrijf van der Werf in Ede
Helaas heb ik bij de laatste onderhoudsbeurt geen positieve ervaring gehad.
Bij eerste onderhoudsbeurt werd een scheurtje geconstateerd in de oliepomp. Reparatie viel onder een terugroepactie maar omdat de distributieriem niet beschadigd was werd de reparatie niet volledig vergoed. 500;euro moest ik voor eigen rekening nemen. Een vrij nieuwe auto met circa 60 k op de teller met een kapotte oliepomp komt zelden voor. Met een eerste onderhoudsbeurt van 700 euro geeft dit een slecht gevoel. Gelukkig heb ik een rechtsbijstandsverzekering, volgens jurist maak ik een goede kans bij de geschillencommissie om mijn gelijk te krijgen. Jammer dat het zo moet gaan
Truus rutten
|review over: Penders Voetzorg in Delft
Toen ik jaren geleden bijna niet meer kon lopen van de pijn heeft Yvonne met veel geduld elke keer de zolen aangepast, zodat ik weer pijnloos kan lopen, ze leverd super goed werk
Ad
|review over: Jos Berg Onderhoud in Wagenberg
Ik heb totaal geen negatieve ervaringen.
Hij doet precies was ik vraag en voert het allemaal keurig uit.
Wat mij betreft is het een prima bedrijf.
W.v.Zuylen
|review over: Afvoercheck B.V. in Nijkerk
Nvt
Gerard
|review over: IKEA in Delft
Nog nooit een bedrijf meegemaakt dat zo een slechte levering heeft als Ikea. Had doos plugjes en plankje van 30 cm besteld beide op voorraad op 2 januari. Kreeg 5 dagen geleden bericht dat ze de bestelling aan het verzamelen zijn met ook een traceer code. Keek vandaag nog maar eens en wat staat er .......juist ja ze zijn nog aan het verzamelen. Heb dus maar even gebeld,even werd 20 minuten in de wacht en hier werd gemeld dat het minstens 28 januari wordt. Eerst stond er 18 januari maar nu wordt het al 28 januari.Dus levering duurt minstens 26 dagen en wie weet nog langer. Het is dat jezelf belt Ikea laat NIETS van zich horen en als je belt nemen ze nog net niet op met ....***. Dat zo’n groot bedrijf zo schandelijk omgaat met haar klanten is een verwerpelijk. Heb het helemaal gehad met Ikea. Wat u er verder mee doet moet u zelf weten maar ik vind dat ik moet waarschuwen voor deze praktijken. Google maar eens goed en u zult zien dat er gigantisch veel leveringsklachten zijn bij Ikea ***
MDB
|review over: Hotel Specials in Nederland
Wij hadden een reis geboekt en geen bevestigingsmail gekregen. Via de website hebben wij meermaals het formulier ingevuld om een bevestigingsmail te krijgen. Hierop hebben wij NOOIT reactie gekregen! Gelukkig hadden we een foto genomen van ons scherm! Wij hebben deze reis moeten annuleren wegens ziekte. De enige manier waarop dit kan is wegens een link in de bevestigingsmail, maar die hebben we dus nooit gekregen! We hebben hun hele website + het internet afgezocht op zoek naar contactgegevens en hen op alle mogelijke manieren proberen te bereiken. Uiteindelijk hebben we rechtstreeks contact opgenomen met de verzekeringsmaatschappij waarmee ze samen werken en alle nodige documenten ingevuld en aan de verzekering bezorgd. Maar zij vragen nu naar het nummer van de polis, die we van hotelspecials nooit gekregen hebben. Na een maand heeft hotelspecials eindelijk gereageerd met de boodschap dat we geen terugbetaling krijgen omdat we niet tijdig geannuleerd hebben. Stel u voor. *** We laten dit natuurlijk niet zo en gaan op alle mogelijke manieren klacht indienen. Maar dit vraagt veel tijd en energie. Voor u is het nog niet te laat. Een verwittigd mens is er 2 waard. Niet boeken!!!
Bekend bij het bedrijf
|review over: Kadasterdata.nl in Alblasserdam
Zeer klant onvriendelijk bedrijf.
Reageert niet op mailtjes.
Telefonisch niet bereikbaar (maar dat komt volgens hen door Corona)
Per post contact zoeken heeft geen zin.
Ze zeggen gewoonweg dat ze de post niet hebben ontvangen!
De enige optie om contact te krijgen, is een negatieve review plaatsen.
nien
|review over: ABC Autolease in Nieuwe Pekela
Voor het eerst willen leasen en er niet bekent mee zijn, dan is abc het juiste adres ze hebben mij super geholpen en na de lockdown kan ik mijn auto ophalen. Super bedankt!!!
Melih
|review over: INTERMAT MIJDRECHT | keukens, badkamers en tegels in Mijdrecht
We hebben het afgelopen jaar twee keer met Intermat Mijdrecht samengewerkt en we kregen elke keer uitstekende service. Medewerkers waren erg vriendelijk en volledig klantgericht. We moesten een paar keer om wijzigingen in het aanbod vragen, en al onze verzoeken werden op tijd en gedetailleerd afgehandeld. Jos, de medewerker van Intermat, heeft zeer goede ontwerpvoorstellen gedaan voor onze badkamers en heeft geholpen bij het creëren van mooie looks! Ik zou Intermat zeker aanraden als je een goed badkamerontwerp nodig hebt.
frans
|review over: Vreeken's Zaden in Dordrecht
Niet bestellen, ook na jaren trouwe klant te zijn kun je zo een incasso rekening van 40 euro krijgen, ook als ze zelfs automatische incasso van je hebben. Denk maar niet dat ze iets toe gaan geven, gewoon betalen, wat een bedrijf...