Menu
opiness-logo-compact
  • Inloggen | Registreer
Bezig met zoeken...
Zoek op bedrijfsnaam of rubriek
opiness-logo-small
Account
  • Inloggen | Registreer
Opiness
  • Over Opiness
  • Voor bedrijven

Laatste reviews

  1. Klant van Morgana Rotterdam

    |

    3 december 2025

    review over: Morgana Rotterdam in Rotterdam

    Dankzij de goede begeleiding in de winkel hebben wij nu een heel mooi maar vooral ook lekker bed. Wij zijn heel tevreden .

    9.6
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  2. Klant van Morgana Rotterdam

    |

    3 december 2025

    review over: Morgana Rotterdam in Rotterdam

    In de winkel heel fijn geholpen door Monica. Het bed is netjes afgeleverd en we slapen prima. Na anderhalve maand ook nog door de winkel gebeld om te vragen hoe we slapen. Samen een leuke oplossing bedacht om het gewicht van onze hond minder van invloed te laten zijn op ons slaapcomfort. Goede service dus!

    9.6
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  3. Klant van Morgana Waddinxveen (van der Linde)

    |

    3 december 2025

    review over: Morgana Waddinxveen (van der Linde) in Waddinxveen

    Tot op heden is alles vlot verlopen.
    Als er zich montage-problemen voordoen dan zijn de monteurs heel erg vindingrijk en deskundig om het op te lossen

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  4. Anita

    |

    2 december 2025

    review over: Oonk Dames- en Herenkapsalon in Wierden

    Top salon

    9.0
    Prijs / kwaliteit
    Service van de medewerkers
    Deskundigheid
    Sfeer
    Behandeling
    bron: Opiness
  5. Klant van vlaslant

    |

    2 december 2025

    review over: Apotheek Vlaslant in Valkenswaard

    Sommige medewerkers zijn aardig, maar lang niet allemaal. De medicatie die voorgeschreven wordt krijg ik niet mee. Ze beweren dat ze geen recept binnen hebben gekregen en als je zegt dat je zelf de mail wel hebt gekregen met het recept dan mogen ze dat niet aannemen want dat is niet via de arts gegaan. Omdat hun systeem nooit werkt en dan heb ik het niet over de afgelopen 5 maanden maar over jaren moet de klant er minimaal 2 dagen achteraan gaan voordat de medicatie eindelijk kan ophalen

    1.0
    De lokatie
    De service
    De informatieverstrekking
    De medewerkers
    bron: Opiness
  6. Klant van Morgana Doetinchem

    |

    2 december 2025

    review over: Morgana Doetinchem in Doetinchem

    Behulpzaam, eerlijk, meedenkend

    6.9
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  7. Youri

    |

    2 december 2025

    review over: Jumbo in Houten

    ** is een vreselijke man. Na een feestje kwam ik met zijn 2en de kratjes bier inleveren die ik hier had gekocht. Samen met een grote zak plastic flessen/blikjes. Omdat we met twee karren vol aankwamen en de automaat gelijk foutmeldingen gaf kwam de chagrijnige manager aangestormd en dreigde hij de stekker uit de flessenautomaat te halen. Omdat de kratjes volgens hem zogenaamd 'niet allemaal van ons konden zijn'. Enorme flauwekul natuurlijk, en wij dachten dan ook dat hij een grapje maakte. Echter werd hij daarna boos en trok de stekker uit de automaat. De klanten om ons heen vonden het net zo apart als wijzelf en meerdere klanten kwamen naar ons toe met een eigen slechte ervaring over deze nare man. Zelfs het verder aardige personeel gaf dit toe toen de manager naar het magazijn was gelopen. Wij moesten nu onze kar met kratjes bier en nog een grote zak met flessen weer terug in de auto laden... Ik ga nooit meer naar deze Jumbo zo lang die nare kale man hier nog werkt.


    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  8. Zainabi

    |

    2 december 2025

    review over: Kring-apotheek De Pijp in Amsterdam

    Recepten worden pas na 2 dagen verwerkt. Ik moet altijd bellen of emailen om te bevestigen dat er daadwerkelijk een recept is binnengekomen.In sommige gevallen komen recepten op één of andere manier niet binnen en als ik daarover contact opneem, krijg ik een geïrriteerde medewerker aan de lijn, die niet schijnt te begrijpen dat het van belang is dat chronische medicatie op tijd verwerkt dient te worden.

    2.0
    De lokatie
    De service
    De informatieverstrekking
    De medewerkers
    bron: Opiness
  9. Renee

    |

    2 december 2025

    review over: Wittebrug B.V. in Den Haag

    Wij zijn zeer vriendelijk geholpen door Ruben. Prettige samenwerking. Fijne garage. En zeer blij met de auto. Keurig afgeleverd. Dank.

    10
    De lokatie
    De service
    De informatieverstrekking
    De medewerkers
    bron: Opiness
  10. Hadewig Janssen

    |

    2 december 2025

    review over: Wouters Witgoed in Broek op Langedijk

    GA NOOOOIT IN ZEE MET WOUTERS WITGOED!! JE GELD BEN JE KWIJT EN JE APPARAAT IS NIET GEREPAREERD;(((
    GELD TERUG DOEN ZE NIET EN IK HEB DE VAKBOND MOETEN INSCHAKELEN! Slechtste bedrijf ooit!

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  11. Maylene

    |

    2 december 2025

    review over: Textielstad in Tilburg

    Zeer slechte service en geen verantwoordelijkheid

    Mijn bestelling is door PostNL verkeerd gesorteerd, wat zij ook officieel hebben bevestigd. Toch weigert Textielstad verantwoordelijkheid te nemen en vragen zij mij opnieuw verzendkosten te betalen. Daarnaast reageren ze traag op mail en wordt er niet meegedacht. Ik voel me als klant onrechtvaardig behandeld en dit is voor mij reden genoeg om hier niet meer te bestellen.

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  12. Joost

    |

    2 december 2025

    review over: Muziekhandel Meibergen in Almelo

    Op 28/11 j.l. bestelde ik bij Muziek Meibergen, een Arturia Keylab 49 MK3 midi keyboard. De prijs van dit midi keyboard was dusdanig scherp (€339,00) dat ik ondanks de negatieve reviews het wel aandurfde om de bestelling te plaatsen. Ik werd niet teleurgesteld door dhr. Meibergen. Zijn communicatie mag dan wat kort van stof zijn, (ik wilde het liefst met creditcard betalen) maar dat was dan ook het enige. Dhr. Meibergen gaf aan waarom betalen met een creditcard voor een kleine ondernemer zoals hij niet mogelijk was, begrijpelijk!
    Je kunt het opmerkelijk vinden dat hij je als betaalmogelijkheid een betaalverzoek stuurt (tikkie). Maar dan nog steeds is dat voor mij geen reden om de aankoopt niet door te laten gaan.

    Na mijn betaling kreeg ik vrij snel een bericht van dpd.nl dat mijn bestelling was aangemeld. Vandaag ontving ik mijn pakket. Dit pakket was zorgvuldig ingepakt en in het pakket zat het midi keyboard in de originele doos. Dhr. Meibergen draagt zorg dat het bestelde artikel onbeschadigd geleverd word. Het midi keyboard werkt als een zonnetje en ik ben zeer dik tevreden met mijn aankoop. Wat mij betreft kan ik deze verkoper aan iedereen aanraden!

    Bedankt hr. Meibergen voor de goede service!

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  13. Jacob postma

    |

    1 december 2025

    review over: Youfone Vast Internet, TV en Bellen in Rotterdam

    Bevalt goed.

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  14. Pierre Koomen

    |

    1 december 2025

    review over: Intratuin in Heerhugowaard

    Tuincentrum op zich (assortiment keuze en kwaliteit hiervan) leek best oké.
    De medewerkers daarentegen komen op alle afdelingen over alsof ze niet met veel plezier werken. Heel jammer!
    Maar dan kom je in het restaurant!
    Waar moet je beginnen?
    Personeel staat hier overduidelijk echt met grote tegenzin en begroet geen enkele klant.
    Ik was er met zakenrelaties en vond het werkelijk te gênant!
    Vervolgens wordt er onderling besproken dat er stickers (?) op de gerechten veranderd moeten worden zodat de houdbaarheid opgerekt kan worden, dit is al te gek voor woorden maar verwachten ze ook nog dat klanten dit niet horen?
    Een stel dames voor ons is hierop vertrokken nadat ze hun grote verbazing hadden uitgesproken, en hadden wij dit ook maar gedaan.
    Een vlieg bij de open (!) displays met broodjes en sappen, warme gerechten die nagenoeg koud zijn en bij afrekenen blijken ze ook nog geen koffie meer te hebben.
    Koffie op?!
    De meneer die in de rondte liep was onvriendelijk en ongeïnteresseerd, ja er was het een en ander op maar volgens meneer dan maar gewoon iets anders nemen. (!)
    Bij de tafels gekomen waren deze niet schoon, met hier en daar nog vaat en de afruimkarren stonden eveneens overvol met vaat.
    Van begin tot einde verschrikkelijk, dit restaurant haalt hele bezoek naar nulpunt.

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  15. klant Huysinc

    |

    1 december 2025

    review over: Huysinc in Waardenburg

    Resul heeft ons heel netjes en goed behandeld in de keuzes die we wilden maken. En is Heel klantvriendelijk en maakt er tijd voor!!

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  16. klant Huysinc

    |

    1 december 2025

    review over: Huysinc in Waardenburg

    Meedenkende, vriendelijke en deskundige adviseur en veel keus qua materialen.

    9.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  17. Klant Huysinc

    |

    1 december 2025

    review over: Huysinc in Waardenburg

    Geduldige adviseur. Helpt met uitzoeken hoe de keuken past in nieuwbouwwoning en bij je oude meubels.

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  18. Arie

    |

    1 december 2025

    review over: De Goudwaag - Goud inkoop Den Haag in Den Haag

    Vandaag geweest om sieraden te verkopen. Bijzonde vriendelijk geholpen door de eigenaresse. Alles werd goed en netjes uitgelegd en de prijs was ok
    Zeker een aanrader om je goud of andere edelmetalen te verkopen.

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  19. Willem FIDDELAAR

    |

    1 december 2025

    review over: De Gekroonde Loper in Lelystad

    Vandaag boeidelen laten reinigen
    Ondanks het weer ging hij stug door.
    Resultaat weer zeer schoon. Goede prijs

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  20. E de nijs

    |

    1 december 2025

    review over: Schoterbos Apotheek in Haarlem

    Alles altijd keurig geregeld ,zelfs medicijnen gekregen die nog maar een apotheek had,wegens tekort..uiterst tevreden over deze apotheek, zeer nette medewerkers en er word daadwerkelijk moeite gedaan voor je als cliënt, niks dan lof

    10
    De lokatie
    De service
    De informatieverstrekking
    De medewerkers
    bron: Opiness
Volgende pagina »
Opiness - Spreekt uit ervaring
  • Over Opiness
  • Nieuws
  • Veelgestelde vragen
  • Artikelen

Laatste nieuws

Certificaathouders 2025

Opiness Account houders die uitzonderlijk goede service verlenen volgens hun klanten worden beloond met een certificaat  ‘Aanbevolen door klanten op Opiness' en de allerbeste in een rubriek met een Opiness Award.

… lees verder

Voor bedrijven

  • Abonnementen
  • Voor bedrijven
  • Voeg een nieuw bedrijf toe
  • Veelgestelde vragen
  • Geschillenbeleid
  • Opiness Certificaten

Voor consumenten

  • Beoordelingsrichtlijnen
  • Veelgestelde vragen
revision 61