Menu
opiness-logo-compact
  • Inloggen | Registreer
Bezig met zoeken...
Zoek op bedrijfsnaam of rubriek
opiness-logo-small
Account
  • Inloggen | Registreer
Opiness
  • Over Opiness
  • Voor bedrijven

Laatste reviews

  1. Klant van Morgana Doetinchem

    |

    7 december 2025

    review over: Morgana Doetinchem in Doetinchem

    Na de slaaptest, een bed naar smaak uitgezocht. Op advies twee aparte matrassen en lattenbodems erbij uitgezocht, waarvan natuurlijk de ene helemaal op maat. Slaap nu een aantal weken in dit nieuwe bed en tot dusver naar wens. Mocht naar verloop van tijd er toch iets zijn, dan is er de service van Morgana zodat er aanpassingen gedaan kunnen worden.

    8.7
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  2. Klant van Morgana Leiderdorp

    |

    7 december 2025

    review over: Morgana Leiderdorp in Leiderdorp

    Wij hebben 2 mooie matrassen gekocht en slapen er heerlijk op. We komen zeker terug wanneer we de rest van het bed gaan vervangen.

    9.1
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  3. Klant van Morgana Leiderdorp

    |

    7 december 2025

    review over: Morgana Leiderdorp in Leiderdorp

    Wij hebben bij Morgana een heerlijk bed gekocht.

    9.1
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  4. Klant van Morgana Leiderdorp

    |

    7 december 2025

    review over: Morgana Leiderdorp in Leiderdorp

    De uitleg door Jacqueline was perfect en de test is heel verhelderend. Daardoor hebben we voor Morgana gekozen en slapen nu heerlijk op ons bed.

    9.1
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  5. Karin

    |

    6 december 2025

    review over: Banketbakkerij Jan de Groot in Den Bosch

    Helaas wou ik bosche bollen halen 9 tot 12 daarna sluiten of zie ik verkeerd ook zie ik poster hangen pin only ik zie dat vorig reactie ook gezegt mee eens wat django zegt sit mag niet weigen mocht je niet geld terug komen dan ga ik niet meer halen ook hoor ik iemand dat andere bakker of supermarkt moet halen jan de groot schaam je zelf nog even sluit dan de winkels

    2.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  6. V. Caminada

    |

    5 december 2025

    review over: Notariskantoor Doude van Troostwijk in Bussum

    Ik kan dit kantoor absoluut NIET aanbevelen.
    Je denkt een prijs af te preken voor het passeren van een leveringsakte van een woning. Wat in dit geval heel simpel was en niet veel recherche behoefte (geen hypotheken, herkomst geld uit verkoop vorige woning). En dan wordt je getrakteerd op allerlei additionele kosten waardoor je op het dubbele uitkomt.
    Wanneer je navraag doet, wordt er alleen verwezen naar de offerte en wordt de eerdere prijsafspraak volledig genegeerd met een arrogantie waar je U tegen zegt!
    Geen aanrader dus, tenzij je van je geld af wil.

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  7. Rosalie mulder

    |

    5 december 2025

    review over: Aldi in Hoogeveen



    Normaal heel blij met aldi de weide. Maar vanavond werd ik onpasselijk van hoe jullie je personeel behandelen. Mijn favoriete winkel bediende Leon heeft namelijk ontslag gehad. En waarom
    Omdat hij volgens hoofdkantoor teveel achter de kassa zit. J0ngens waar gaat dit mis.. deze jonge man tovert altijd een lach op je gezicht. Hij is uiterst behulpzaam en volgens mij doet hij zijn werk prima. Dus bij deze 1 ster voor jullie omdat jullie je personeel weg doen omdat ze potverdorie hun werk doen.. SCHANDALIG SCHAAM JE ALDI DE WEIDE HOOGEVEEN

    2.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  8. Eva

    |

    5 december 2025

    review over: Brummer in Almelo

    Ik ben een paar weken geleden bij deze juwelier geweest om mijn oorbellen (t slotje) die van mijn ouders had gekregen te laten aanpassen.
    Ik werd best wel onvriendelijk behandeld en werd totaal niet mee gedacht aan een oplossing, dat viel me heel heel erg tegen van zo’n gerenommeerde juwelier in Almelo.
    Het gaat lijkt mij om je klanten en je eventuele toekomstige klanten en niet per defenitie om gelijk maar de duurste armbanden, horloges etc in beheer te nemen.
    Uiteindelijk ben ik naar de oranje straat in Almelo gegaan en daar werd ik netjes geholpen en werden de oorbellen netjes aangepast zoals ik dat wou.

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  9. Jannie

    |

    5 december 2025

    review over: Lidl in Hoogezand

    Ik kom daar wekelijks. Marcel is edn hele goede medewerker altijd vriendelijk en humor. Ik vind het wel wat rommelig. Waarom al die A merken? Volgens mij gaat dat ten koste van andere artikelen. B.v. smeerbare roomboter al weken niet te krijgen. Moet dan naar een andere winkel.



    6.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  10. Klant van Morgana Hendrik-Ido-Ambacht

    |

    5 december 2025

    review over: Morgana Hendrik-Ido-Ambacht in Hendrik-Ido-Ambacht

    Zeer vriendelijk personeel , nemen alle tijd voor je .Goede voorlichting enook proefslapen.

    Zeer goed adres voor slaapadvies.

    9.1
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  11. Bas van der Elst

    |

    5 december 2025

    review over: Auto van der Meer B.V. in 's-Gravenzande

    Erg vriendelijke, ik had wat problemen met de auto. Heel snel opgelost en kreeg ook nog een gratis leenauto mee.

    10
    De lokatie
    De service
    De informatieverstrekking
    De medewerkers
    bron: Opiness
  12. Klant van Morgana Hendrik-Ido-Ambacht

    |

    5 december 2025

    review over: Morgana Hendrik-Ido-Ambacht in Hendrik-Ido-Ambacht

    Wij zijn heel goed geholpen ..dankzij de DNA slaapcabine ...en het advies daarbij van de verkoopster

    8.2
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  13. Wong

    |

    5 december 2025

    review over: GGN Gerechtsdeurwaarders in Amsterdam

    Belachelijk hoe ze met mensen omgaan. Geen betrokkenheid, een associate stem aan de telefoon. Heel brutaal. En dat terwijl ik elke maand geld naar ze overmaak.

    Belde in eerste instantie met dossiernummer. Stond uur in de wacht nadat de verbinding verbroken werd.
    Daarna bel ik zonder dossiernummer. Wordt er wel opgenomen, meteen brutaal bij haar eerste woord.

    Belachelijk aso, zwaar unbeleefd, terwijl ik op beleefde toon wou weten hoever ik nog tegaan heb. Heel associaal, totaal niet betrokken, en brutale mond. Totaal evil gewoon. Verre van menselijk.

    Aan de telefoon zijn ze zo, wetende dat ze je nooit face 2 face zullen treffen. Een keer komen ze de verkeerde tegen.

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  14. Bertus verhaag

    |

    5 december 2025

    review over: Dirk in Maarssen

    Prima prijzen in vergelijking tot andere supermarkten.Verder erg slecht management vol met vriendjespolitiek.

    6.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  15. Klant van Morgana Hendrik-Ido-Ambacht

    |

    5 december 2025

    review over: Morgana Hendrik-Ido-Ambacht in Hendrik-Ido-Ambacht

    Omdat we heel goed geadviseerd zijn in onze keuze..mede namens ook de DNA slaapcabine...fijne verkoopster die ons advies gaf ....ook goede levering ..

    8.2
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  16. Klant van Morgana Hendrik-Ido-Ambacht

    |

    5 december 2025

    review over: Morgana Hendrik-Ido-Ambacht in Hendrik-Ido-Ambacht

    Zeer tevreden, zelfs een keer voor openingstijd een tijdje mogen testen op een matras met een heerlijk kopje koffie erbij. Ook meerdere kussens mogen proberen thuis. Echt een top winkel.

    9.1
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  17. loek

    |

    5 december 2025

    review over: Bromfietshandel Jos Dijkman in Lemelerveld

    top zaak levert alles netjes optijd en kwalitatief goed spul.

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  18. Vermeulen

    |

    5 december 2025

    review over: Dirk in Maarssen

    Een smerig vriendenkliekje met hielenlikkers die met streken er zelf beter van denken te worden.Staan ook slecht bekend als stage adres.

    3.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  19. Klant van Tieleman Keukens

    |

    5 december 2025

    review over: Tieleman Keukens in Middelharnis

    De planken zijn natuurlijk al geregeld door het topteam dat jullie hebben gestuurd. Wat een aardige vakmannen!. Ik ben zo tevreden met het eindresultaat. Mijn complimenten voor het hele proces van aankoop tot uitvoering!

    9.8
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  20. Klant van Tieleman Keukens

    |

    5 december 2025

    review over: Tieleman Keukens in Middelharnis

    Heel erg bedankt voor de ontzettend mooie keuken en kasten. Ik ben ontzettend blij met het resultaat. Jullie service was ook echt heel erg fijn. Tevreden groeten uit Breda.

    10
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
Volgende pagina »
Opiness - Spreekt uit ervaring
  • Over Opiness
  • Nieuws
  • Veelgestelde vragen
  • Artikelen

Laatste nieuws

Certificaathouders 2025

Opiness Account houders die uitzonderlijk goede service verlenen volgens hun klanten worden beloond met een certificaat  ‘Aanbevolen door klanten op Opiness' en de allerbeste in een rubriek met een Opiness Award.

… lees verder

Voor bedrijven

  • Abonnementen
  • Voor bedrijven
  • Voeg een nieuw bedrijf toe
  • Veelgestelde vragen
  • Geschillenbeleid
  • Opiness Certificaten

Voor consumenten

  • Beoordelingsrichtlijnen
  • Veelgestelde vragen
revision 61