Menu
opiness-logo-compact
  • Inloggen | Registreer
Bezig met zoeken...
Zoek op bedrijfsnaam of rubriek
opiness-logo-small
Account
  • Inloggen | Registreer
Opiness
  • Over Opiness
  • Voor bedrijven

Laatste reviews

  1. Anneke

    |

    9 december 2025

    review over: Hizi hair leidschendam in Leidschendam

    Altijd prettig geholpen en goed en deskundig geknipt. Heerlijke hoofd en stoelmassage. Gezellige sfeer, dus ik blijf terugkomen

    10
    Prijs / kwaliteit
    Service van de medewerkers
    Deskundigheid
    Sfeer
    Behandeling
    bron: Opiness
  2. Vrij

    |

    9 december 2025

    review over: Richters Beddenhuis in Enschede

    Ontzettend goed geholpen bij het uitzoeken van onze boxspring. Medewerkers met kennis en geduld. We slapen heerlijk!

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  3. Maureen Groenendaal

    |

    9 december 2025

    review over: PK Runningshop in Dodewaard

    Hardloopschoenen kopen bij PK Runningshop was een fijne ervaring. Het team kijkt echt met je mee, geeft duidelijk advies en laat verschillende opties vergelijken. Dankzij hun kennis en persoonlijke benadering vond ik snel een paar dat perfect past. Een winkel waar je met vertrouwen terugkomt.

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  4. Klant van Morgana Veenendaal

    |

    9 december 2025

    review over: Morgana Veenendaal in Veenendaal

    Wordt vriendelijk geholpen. Denken met je mee. Al 2x kledingkast en 1x boxspring gekocht daar. Plaatsing door monterieurs aardige monteurs alles volgens afspraak.

    9.6
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  5. Klant van Morgana Amsterdam

    |

    9 december 2025

    review over: Morgana Amsterdam in Amsterdam

    Erg mooie boxspring gekocht, heel aardig en deskundig personeel in de winkel. De bezorging en installatie ging perfect!

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  6. Serge

    |

    9 december 2025

    review over: Tapijtgigant in Alkmaar

    Marmoleum vloer laten leggen. Er moest tot twee keer toe geëgaliseerd worden voor de aanbouw. Prima, maar wel weer extra kosten en uiteindelijk nog steeds een schaduwrand middenin de kamer door hoogteverschil. Niet goed uitgevoerd dus. Zeer storend en lelijk.
    Tijdens het leggen moesten de ramen nog in de achterpui. Er zitten afdekplaten tegen de kozijnen. Ik vraag of ik de platen weg zou moeten halen zodat ze de vloer tot tegen het kozijn aan kunnen leggen. Hoeft niet wordt mij verteld en ik zit nu ,nadat de afdekplaten weg zijn, met een soort halve maan/open stuk wat ze dan op de een of andere manier nog moeten gaan aanhelen. Ze hebben de vloer tot aan de afdekplaten gelegd niet tot tegen het kozijn. Links of rechtsom echt een domme ondoordachte fout en zeer lelijk voor mij als klant.
    De vrouw in de winkel is nooit tot rede vatbaar. Als ik dit allemaal uitleg blijft het mijn eigen schuld alsof ik zelf een vloerenlegger ben. Neemt geen enkele verantwoording van hun eigen fouten. Sterker nog ze gaat hard tegen je in dat het aan alles ligt behalve hunzelf. Verbreekt de verbinding als ik boos reageer op het wanstaltige resultaat en de continue ontkenning. Of ze het kunnen oplossen is nog maar de vraag. Echt werkelijk?? Al meerdere malen niet normaal kunnen communiceren. Sjagerijnig en onbeschoft naar de klant toe.
    Heel erg ontevreden over de afhandeling en uiteindelijke resultaat voor een dure vloer.

    Als je geen zin hebt in russische roulette zou ik zeker verder zoeken.

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  7. Klant van Morgana Amsterdam

    |

    9 december 2025

    review over: Morgana Amsterdam in Amsterdam

    We are very happy with our beautiful big wooden bed and sleep wonderfully!

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  8. Marian

    |

    9 december 2025

    review over: Specsavers in Goes

    Service is prima !
    Maar in Goes staat er een mevrouw die niet vriendelijk is en eigenlijk nergens verstand van heeft.
    Als dit de eerste keer zou zijn is het niet zo erg , maar dit is eigenlijk altijd zo.
    Het is jammer want ik zou bijna naar een ander gaan maar voor de rest ben ik heel tevreden.

    Kortom zij is geen visitekaartje in de winkel ....

    6.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  9. Klarna

    |

    9 december 2025

    review over: Taxi- en Touringcarbedrijf Ed Slangen en Zonen in Kerkrade

    Great trip with our drivers to barcelona.

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  10. Fodale

    |

    9 december 2025

    review over: Kledingreparatie Madina in Amsterdam

    Zorgzaam en professionel.. jaren dat ze me helpen… De beste in Amsterdam

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  11. Klant van Tieleman Keukens

    |

    9 december 2025

    review over: Tieleman Keukens in Middelharnis

    Bedankt voor de goede afhandeling en het ontwerpen van de mooie keuken! Het eindresultaat na het schilderen van de koof is schitterend!

    9.7
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  12. Ramon

    |

    9 december 2025

    review over: INTERMAT MIJDRECHT | keukens, badkamers en tegels in Mijdrecht

    Vanaf het eerste moment dat wij in gesprek kwamen met Marcel de Bruin van Intermat, hadden wij het gevoel dat er geluisterd werd naar onze wensen en ideeën en dat wij volledig ontzorgd werden. Na het eerste gesprek werd door Marcel voorgesteld om nog niets concreets af te spreken, maar een vervolg afspraak te maken, om de puntjes op de i te zetten. Dit geeft je wat tijd om de informatie van de eerste afspraak goed te laten bezinken en nog eens goed na te denken wat men wil. Tweede gesprek was wederom zeer aangenaam. Prijs / kwaliteit verhouding zal zeker goed zijn, maar is voor nu op een 7 gezet, omdat alles nog moet worden aangebracht / geïnstalleerd. Bedankt Marcel voor de goede service !

    8.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  13. Stien

    |

    9 december 2025

    review over: Scapino in Klazienaveen

    Medewerker ***? arrogant onbeleefd brutaal


    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  14. Dhr. Bostan

    |

    9 december 2025

    review over: Huysinc in Waardenburg

    Zo aardig en klant vriendelijk.

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  15. Angelique

    |

    9 december 2025

    review over: Matter Steenwijk B.V. in Steenwijk

    Wordt snel geholpen staan altijd klaar denken mee koffie staat altijd klaar

    10
    De lokatie
    De service
    De informatieverstrekking
    De medewerkers
    bron: Opiness
  16. E. Snackers

    |

    9 december 2025

    review over: Taxi- en Touringcarbedrijf Ed Slangen en Zonen in Kerkrade

    Super reis gehad met onze buschauffeur

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  17. Klant van Morgana Hendrik-Ido-Ambacht

    |

    9 december 2025

    review over: Morgana Hendrik-Ido-Ambacht in Hendrik-Ido-Ambacht

    mooi overzichtelijk

    9.1
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  18. Filiaal veldhoven

    |

    9 december 2025

    review over: Van den Udenhout B.V. in Den Bosch

    Eigenlijk 1 ster meer ook echt niet
    Eigenlijk nog geen 1 ster, maar ik heb uw aandacht. Het gaat om een kleine SEAT Mii Electric, na vijf jaar private lease bij Udenhout ingeruild. Firma Udenhout wilde natuurlijk snel doorverkopen – dat noemen ze “flippen” van auto’s, kunnen ze niks aan verdienen. Kleine auto's van 5 jaar oud.

    Daardoor is de hele opleverpuntenlijst, tijdens de proefrit afgesproken, niet uitgevoerd. Op afstand wilden ze mij in de maling nemen en de auto niet volgens afspraak opleveren. Toen de auto werd opgeleverd, was er dan ook een hoop niet gedaan van wat we hadden afgesproken. Natuurlijk geprobeerd werk van te maken, maar daar zijn ze sluw in.

    We hebben er zelfs een jurist bij gehaald, maar juridisch konden we verder niets: ze konden er met 300 euro vanaf komen, waar ik dom genoeg akkoord was gegaan tijdens een sluwe actie van de directie.

    Uiteindelijk heb ik alles zelf laten uitgevoeren wat zij hadden moeten doen: speakers laten repareren, auto volledig laten nakijken en poetsen, alle besproken afleverpunten netjes afgewerkt. Auto officieel laten keuren en de HV-accu laten testen door professionele specialisten: 98% SOH. En een officiële keuring waar ze wat aandacht punten hebben verholpen.

    Nu is de auto naar waarde bepaald en ruim duizenden euro’s meer waard dan toen zij hem wilden doorverkopen. Hartelijk dank voor jullie chaos en onbekwaamheid – ik ben blij dat ik de auto uiteindelijk heb gekocht. Dankzij jullie arrogantie en onkunde heb ik eigenlijk een superdeal. Het autootje flippen en klanten misleiden is, naast die 300 euro, hier niet gelukt. Koop hier alleen een occasion met duidelijke afspraken en een Dekra keuring, elektrisch kunnen hun ook de HV accu met zekerheid testen.

    Deze review is geschreven onder vrijheid van meningsuiting en gebaseerd op de waarheid.

    Aanbevelen?
    Nee
    Service
    Deskundigheid
    Prijs/Kwaliteit
    Klantvriendelijkheid
    In welke vestiging bent u geweest?
    Vestiging Veldhoven

    2.0
    De lokatie
    De service
    De informatieverstrekking
    De medewerkers
    bron: Opiness
  19. Jan

    |

    9 december 2025

    review over: Zeker en Mobiel in Heino

    De laatste keer dat bij ons de wc-pot werd losgehaald en weer vastgezet, heeft de monteur de schroeven zo strak aangedraaid dat er een barst in de pot is ontstaan. Dat vind ik erg jammer. Ik heb het zo gelaten, maar uiteindelijk zal de pot hierdoor helemaal kapot gaan en dan moet ik een nieuwe aanschaffen.

    Dit is mijn ervaring met Zeker Mobile. Ik ben niet in discussie gegaan, omdat het veel moeite kost om dit te bewijzen. De wc-pot is twee keer door hun rioolmonteur van de muur geweest. De eerste keer was er niets aan de hand, maar na de tweede keer zag ik de barst bij de schroefkant.

    4.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  20. Melvin

    |

    8 december 2025

    review over: Gopisingh Van Os Notarissen in Hoofddorp

    Pas op voor deze notaris. Ze offreren snel en scherp, maar middels verstopte kosten in verschillende bijlagen betaal je uiteindelijk 49% meer dan vooraf geoffreerd. Bij klachten hierover wordt je afgedankt met de mededeling dat dit intern wordt gedeeld. Knap staaltje consumentenmisleiding!

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
Volgende pagina »
Opiness - Spreekt uit ervaring
  • Over Opiness
  • Nieuws
  • Veelgestelde vragen
  • Artikelen

Laatste nieuws

Certificaathouders 2025

Opiness Account houders die uitzonderlijk goede service verlenen volgens hun klanten worden beloond met een certificaat  ‘Aanbevolen door klanten op Opiness' en de allerbeste in een rubriek met een Opiness Award.

… lees verder

Voor bedrijven

  • Abonnementen
  • Voor bedrijven
  • Voeg een nieuw bedrijf toe
  • Veelgestelde vragen
  • Geschillenbeleid
  • Opiness Certificaten

Voor consumenten

  • Beoordelingsrichtlijnen
  • Veelgestelde vragen
revision 61