Zeer asociale telefoniste en erg lang op de reparatie moeten wachten
Ook hebben we zelf een noodvoorziening moeten maken omdat ze het kapotte raam hebben laten zitten
Toen het eindelijk zover was en de reparatie gedaan was konden we de plaat die we zelf hebben laten maken nergens meer vinden
Contact opgenomen via telefoon en de mail
Het zou onze eigen schuld zijn dat deze weg was en hiermee was de klacht afgehandeld
Dit bedrijf zou ik dan ook NOOIT als particulier een opdracht laten uitvoeren
Ik ben altijd een slechte slaper geweest en ik moet zeggen dat met deze boxspring en al zijn functionaliteiten ik nu veel beter slaap! In het bijzonder de ZeroG stand is echt een aanrader. Ik mis het bed wanneer ik bij vrienden of in hotels moet slapen. Normaalgesproken wil ik altijd offertes van diverse zaken voordat ik een keuze maak. Nu heb ik dat niet gedaan en de boxspring heel spontaan gekocht, ik voelde ook geen enkele behoefte meer om verder te kijken. Ik vond het al met al een hele fijne ervaring.
Montage airco en werkwijze van monteurs is allemaal netjes gedaan.
Niet de goedkoopste partij maar het gevoel was goed.
Echter, airco van één jaar oud nu al twee keer kapot gegaan.
Eerste keer door fout van monteur.
Steeds langer dan een week wachten op service terwijl het nu erg warm is.
Hiervoor heb ik geen dure airco aangeschaft.
Wij hebben bedbodems gekocht voor in ons ledikant. Dit zijn speciale bodems die je in hoogte kan verstellen. Sinds we dit gekocht hebben slapen we heerlijk en voelen we ons goed ondersteund in ons bed.
Monica heeft ons goed begeleid waardoor wij een goede keuze hebben kunnen maken. Ik moet nog wennen aan het kussen maar heb toegezegd gekregen dat ik deze nog kan omruilen voor een ander. Enige opmerking is dat de jongens die het bed kwamen brengen erg veel last hadden van het warme weer. Het zou misschien een idee zijn om een handdoekje en/of een schoon shirt mee te brengen zodat ze fris aan de slag kunnen.
Alles is naar wens verlopen. Onze nieuwe boxspring maakt makkelijk op. Mijn zoon heeft er ook zijn bed gekocht en slaapt daar ook alweer vijf jaar goed op. In de winkel werden we uitstekend geholpen en ik zag eigenlijk gelijk een boxspring dat ik prachtig vond en die hebben wij ook gekocht.
Ik heb een gereedschap kar gekocht van bijna € 500,-
Bij thuiskomst de verpakkingen verwijderd en tot mijn verbazing was mijn kar zwaar beschadigd en vervormd .
Direct contact gezocht met Troostwijk.
Zouden de klacht in behandeling nemen
na 1 week nog niks gehoord na herhaaldelijk bellen en mailen.
toen zelf contact gezocht met Vegter Trading Company .
Nou die zijn helemaal erg
ik werd gelijk beschuldigd dat ik de kar had omgegooid en was echt geen normaal gesprek mogelijk met de man
ik heb uiteindelijk het gesprek afgebroken.
voor mij geen Troostwijk en Vegter Trading Company meer
Afspraak gemakt voor een APK keuring voor mijn camper. Deze werd netjes bevestigd in een email met alle correcte gegevens. Bij aankomst konden ze de afspraak niet vinden en werd me ook verteld dat mijn camper te lang was en ik maar ergens anders moest proberen. Zelden zo'n slechte ervaring gehad. Totaal onverschillig werd ik weggestuurd zonder ook maar even te helpen om een oplossing te vinden.
Ik heb een boxspring gekocht waarin speciaal ruimte is gemaakt voor mijn schouders. Ik slaap er heel goed in. Het enige was dat mijn eerste topper niet zo'n goede kwaliteit had, inmiddels heb ik er een die veel beter is. Ik vond het ook heel leuk om om eens zo'n slaaptest/slaapmeting te doen. Ik ben goed en vriendelijk geholpen.
Het enige nadeel van ons nieuwe bed is dat we er niet meer uit komen! We slapen heerlijk. Het hele proces van aanschaf en afleveren is uitstekend verlopen, niets dan lof.
Ik kreeg van een vriendin een prachtige Medinella plant, gekocht bij Intratuin Nijkerk. Hij begon al meteen met knoppen uit te vallen en binnen 2 weken zat er geen knop meer aan. Ik heb zelf contact klantenservice opgenomen, aankoopbewijs en foto aangeleverd. Veel over en weer gemaild, lang verhaal kort….Ze waren totaal niet meedenkend aangezien ik niet in de buurt woon, ik moest de plant en aankoopbewijs langs brengen. Geld terug krijgen hebben ze nog nooit van gehoord! Wat een fiasco winkel miss het personeel eens op klantvriendelijkheids training sturen!
In het begin was het wat wennen aan ons bed. De winkel heeft ons hier fantastisch bij geadviseerd. Inmiddels zijn we gewend en slapen we heel lekker op de boxspring. Met deze warme dagen slapen we iets moeilijker en ook hierbij heeft de winkel ons goed geadviseerd.
De Stacaravanmakelaar biedt een professionele service met een duidelijk contract, goede communicatie en Mark is zeer vriendelijk en behulpzaam tijdens het afhandelen van de verkoop.
In de winkel goede uitleg gekregen en een mooi bed uitgezocht. We hebben even moeten wennen aan ons nieuwe bed maar slapen nu echt goed. Het is netjes afgeleverd en neer gezet. Aanrader!
Jef
|review over: Hermans glas in Zwanenburg
Zeer asociale telefoniste en erg lang op de reparatie moeten wachten
Ook hebben we zelf een noodvoorziening moeten maken omdat ze het kapotte raam hebben laten zitten
Toen het eindelijk zover was en de reparatie gedaan was konden we de plaat die we zelf hebben laten maken nergens meer vinden
Contact opgenomen via telefoon en de mail
Het zou onze eigen schuld zijn dat deze weg was en hiermee was de klacht afgehandeld
Dit bedrijf zou ik dan ook NOOIT als particulier een opdracht laten uitvoeren
Klant van Morgana Utrecht
|review over: Morgana Utrecht in Utrecht
Ik ben altijd een slechte slaper geweest en ik moet zeggen dat met deze boxspring en al zijn functionaliteiten ik nu veel beter slaap! In het bijzonder de ZeroG stand is echt een aanrader. Ik mis het bed wanneer ik bij vrienden of in hotels moet slapen. Normaalgesproken wil ik altijd offertes van diverse zaken voordat ik een keuze maak. Nu heb ik dat niet gedaan en de boxspring heel spontaan gekocht, ik voelde ook geen enkele behoefte meer om verder te kijken. Ik vond het al met al een hele fijne ervaring.
Klant Huysinc
|review over: Huysinc in Waardenburg
goede uitleg en begrijpt de keuzes van de koper goed. goede service, mooie producten alleen de tijd wat kort
Marco
|review over: Kouveld Airconditioning in Nieuwegein
Montage airco en werkwijze van monteurs is allemaal netjes gedaan.
Niet de goedkoopste partij maar het gevoel was goed.
Echter, airco van één jaar oud nu al twee keer kapot gegaan.
Eerste keer door fout van monteur.
Steeds langer dan een week wachten op service terwijl het nu erg warm is.
Hiervoor heb ik geen dure airco aangeschaft.
Klant van Morgana Utrecht
|review over: Morgana Utrecht in Utrecht
Wij hebben bedbodems gekocht voor in ons ledikant. Dit zijn speciale bodems die je in hoogte kan verstellen. Sinds we dit gekocht hebben slapen we heerlijk en voelen we ons goed ondersteund in ons bed.
Klant van Morgana Rotterdam
|review over: Morgana Rotterdam in Rotterdam
Monica heeft ons goed begeleid waardoor wij een goede keuze hebben kunnen maken. Ik moet nog wennen aan het kussen maar heb toegezegd gekregen dat ik deze nog kan omruilen voor een ander. Enige opmerking is dat de jongens die het bed kwamen brengen erg veel last hadden van het warme weer. Het zou misschien een idee zijn om een handdoekje en/of een schoon shirt mee te brengen zodat ze fris aan de slag kunnen.
Klant van Morgana Rotterdam
|review over: Morgana Rotterdam in Rotterdam
In de winkel heel goed geholpen door Ronald. Zijn uitleg was heel erg goed. Nu slaap ik heerlijk op mijn nieuwe bed.
Klant van Morgana Rotterdam
|review over: Morgana Rotterdam in Rotterdam
Ik heb nu een extra lang en breder bed waar ik uitstekend in slaap. Goed geholpen en fijn advies gekregen.
Klant van Morgana Utrecht
|review over: Morgana Utrecht in Utrecht
Alles is naar wens verlopen. Onze nieuwe boxspring maakt makkelijk op. Mijn zoon heeft er ook zijn bed gekocht en slaapt daar ook alweer vijf jaar goed op. In de winkel werden we uitstekend geholpen en ik zag eigenlijk gelijk een boxspring dat ik prachtig vond en die hebben wij ook gekocht.
Klant van Morgana Rotterdam
|review over: Morgana Rotterdam in Rotterdam
Ons nieuwe bed ligt fantastisch! In de winkel echt goed geholpen en alles is heel netjes afgeleverd. Echt Top allemaal!
Frank Boon
|review over: Troostwijk Veilingen in Nederland
Ik heb een gereedschap kar gekocht van bijna € 500,-
Bij thuiskomst de verpakkingen verwijderd en tot mijn verbazing was mijn kar zwaar beschadigd en vervormd .
Direct contact gezocht met Troostwijk.
Zouden de klacht in behandeling nemen
na 1 week nog niks gehoord na herhaaldelijk bellen en mailen.
toen zelf contact gezocht met Vegter Trading Company .
Nou die zijn helemaal erg
ik werd gelijk beschuldigd dat ik de kar had omgegooid en was echt geen normaal gesprek mogelijk met de man
ik heb uiteindelijk het gesprek afgebroken.
voor mij geen Troostwijk en Vegter Trading Company meer
Wim Hulsbergen
|review over: Kien Arnhem B.V. in Velp (gld)
Afspraak gemakt voor een APK keuring voor mijn camper. Deze werd netjes bevestigd in een email met alle correcte gegevens. Bij aankomst konden ze de afspraak niet vinden en werd me ook verteld dat mijn camper te lang was en ik maar ergens anders moest proberen. Zelden zo'n slechte ervaring gehad. Totaal onverschillig werd ik weggestuurd zonder ook maar even te helpen om een oplossing te vinden.
Klant van Morgana Utrecht
|review over: Morgana Utrecht in Utrecht
Ik heb een boxspring gekocht waarin speciaal ruimte is gemaakt voor mijn schouders. Ik slaap er heel goed in. Het enige was dat mijn eerste topper niet zo'n goede kwaliteit had, inmiddels heb ik er een die veel beter is. Ik vond het ook heel leuk om om eens zo'n slaaptest/slaapmeting te doen. Ik ben goed en vriendelijk geholpen.
Klant van Morgana Rotterdam
|review over: Morgana Rotterdam in Rotterdam
Het enige nadeel van ons nieuwe bed is dat we er niet meer uit komen! We slapen heerlijk. Het hele proces van aanschaf en afleveren is uitstekend verlopen, niets dan lof.
Marjon
|review over: Intratuin Nijkerk in Nijkerk
Ik kreeg van een vriendin een prachtige Medinella plant, gekocht bij Intratuin Nijkerk. Hij begon al meteen met knoppen uit te vallen en binnen 2 weken zat er geen knop meer aan. Ik heb zelf contact klantenservice opgenomen, aankoopbewijs en foto aangeleverd. Veel over en weer gemaild, lang verhaal kort….Ze waren totaal niet meedenkend aangezien ik niet in de buurt woon, ik moest de plant en aankoopbewijs langs brengen. Geld terug krijgen hebben ze nog nooit van gehoord! Wat een fiasco winkel miss het personeel eens op klantvriendelijkheids training sturen!
Klant van Morgana Utrecht
|review over: Morgana Utrecht in Utrecht
In het begin was het wat wennen aan ons bed. De winkel heeft ons hier fantastisch bij geadviseerd. Inmiddels zijn we gewend en slapen we heel lekker op de boxspring. Met deze warme dagen slapen we iets moeilijker en ook hierbij heeft de winkel ons goed geadviseerd.
Jacob
|review over: Auto Q-burg in Harkema
Goed geholpen!
Amanda
|review over: De Stacaravanmakelaar
De Stacaravanmakelaar biedt een professionele service met een duidelijk contract, goede communicatie en Mark is zeer vriendelijk en behulpzaam tijdens het afhandelen van de verkoop.
Klant van Morgana Rotterdam
|review over: Morgana Rotterdam in Rotterdam
In de winkel goede uitleg gekregen en een mooi bed uitgezocht. We hebben even moeten wennen aan ons nieuwe bed maar slapen nu echt goed. Het is netjes afgeleverd en neer gezet. Aanrader!
Klant van Morgana Rotterdam
|review over: Morgana Rotterdam in Rotterdam
In de winkel zijn we heel goed geholpen en nu liggen we elke echt goed te slapen op ons nieuwe bed.