Goededag Jan en team, de tieleman keuken staat. En het komt echt heel mooi uit. Erg bedankt voor het vele meedenken eerder dit jaar! en veel dank ook aan alle collega's
Toen we 7 jaar geleden in ons huidige huis te Hellevoetsluis kwamen wonen, zat er een keuken van jullie in.
Prachtig! en de service blijft van hetzelfde hoge niveau, ook voor nieuwe bewoners, ga zo door!
Mijn naam is Richard Hermans ,
Wij hebben vorige week een Mercedes Benz gekocht bij Eduard auto's zonder garantie.
Na een week rijden gaf de display al aan dat deze auto een grote beurt moest hebben, ik heb direct gebeld en kreeg Huib aan de telefoon, Ik heb Huib verteld wat er aan de hand was, zonder problemen zei hij, laat de auto maar even uit lezen wat er aan moet gebeuren.
Ik naar de garage hier in de buurt de kosten waren 500, 00 euro een grote beurt.
Huib terug gebeld, die zei, laat hen maar nakijken de kosten regelen wij wel met die garage.
Dit noem ik nou echte service, gezellige en vriendelijke mensen direct koffie aan een gezellig barretje alles goed geregeld kort om een net en goed betrouwbaar auto bedrijf met fijne verkopers.
de volgende auto koop ik zeker weer bij Eduard auto's Elf weg 10 in Raamsdonkveer. ik moest er wel 120 km. voor rijden. super auto bedrijf wij zijn erg tevreden. met vriendelijke groet ;Richard Hermans uit Doesburg (Gelderland).
Ongelooflijk onprofessioneel bedrijf welke weigert te voldoen aan hun wettelijke garantie verplichting. Dure Nike fleece tech broek gekocht welke werkelijk na 2x wassen een ladder in een broekspijp heeft. Zeer slechte kwaliteit. Voetbalshop.nl geeft in een aantal mails bestaande uit 1 of 2 enkele zinnen, lekker professioneel, gewoon aan dat ze enkel garantie geven op stiknaden en dat de ladder waarschijnlijk door de wasmachine is veroorzaakt? Vervolgens aangegeven de zaak bij rechtsbijstand te leggen waarop ik plots een bericht terug krijg dat de zaak bij een leidinggevende ligt die er binnen 2 dagen bij mij op terug komt. Je raadt het al, nooit meer wat van gehoord en ook op mails reageren ze gewoon niet meer.
Ik leg het lekker bij rechtsbijstand, mogen ze het met hun lekker uitzoeken. U bent gewaarschuwd om hier producten te kopen!!
Scooter gekocht. Dag erop ophalen want kreeg beurt. Na 6 maanden startte hij slecht . Ik de bougie eruit gedraaid en die was een bonk roest en onder de olie en rotzooi. Toen de olie en die was pikzwart. Toen het luchtfilter en die was voor 25% gesmolten/verbrand. Naar Willy gegaan 500 meter verderop en die zei ook. Hier is nooit niks aan onderhoud aan gedaan.
Medicijnen ophalen voor reuma, maar volgens de persoon achter de balie kan hij niet de benodigde medicijnen meegeven. Staat niet genoteerd bij de zorgverzekering. Grr
Laatste weken wat ik zocht niet voorradig dus ga nu maar naar de Plus pak je nooit mis .wat een waardeloze zaak geworden .Mn buren gaan ook daar vinden het ook niet meer in deze zaak !
Intimidatie, privacy-schending en geen retourrecht. Wat een avontuur om iets te bestellen bij Muziek Meibergen, en niet in positieve zin. Retourrecht wordt niet gehanteerd wat gewoon wettelijk verplicht is. Daarna kreeg ik direct intimiderende e-mails van de eigenaar: dreiging met “strafzaken”, verwijten, en druk om mijn review te verwijderen. Op de website staan zelfs pagina’s waar persoonsgegevens van klanten worden gepubliceerd (“Ezels van de week”), inclusief e-mailadressen en woonplaats. Echt bizar. Wat nog meer opvalt: er is een opvallend patroon in de positieve reviews. Veel ervan lijken bijna letterlijk dezelfde zinnen te gebruiken als de eigenaar zelf op zijn site en in zijn mails: – “de goedkoopste van Nederland” – “Bax is slecht” – “geen retourrecht is normaal” – “grote winkels verpesten de markt” Het voelt niet alsof deze reviews onafhankelijk zijn. De meeste van deze reviews staan op Google of Trustpilot maar ook hier staat een review die duidelijk geschreven is door ChatGPT. Blijf ver uit de buurt van deze tent.
Ik ben heel tevreden over de service en aandacht voor de vragen die die ik had.
Ik slaap heerlijk in mijn nieuwe bed. Was eerst niet van plan om meteen te kopen en wilde eigenlijk nog naar andere winkels. Het verhaal bij Morgana klopte gewoon dus heb ik meteen gekocht en daar heb ik geen spijt van. Absoluut een aanrader.
Allereerst respect voor de gedane investering. Da’s lef hebben! Echter jammer dat het winkelplezier er niet beter op is geworden. De kortere afstanden, het doelmatig en snel naar de gewenste afdeling gaan is verandert in het eindeloos in kudde lopen en omhoog kijkend naar aanwijs bordjes, maakt dat je snel weer de uitgang zoekt. ( mijn beleving) het restaurant wat nu eindelijk de behoefte invult is zover weg dat als dit in beeld komt en de rij van mensen zichtbaar wordt de zin je vergaat en je naar de uitgang wilt. Frusterend dat er geen of mogelijk slecht zichtbaar korte routes zijn om snel en met achterlaten van je lege winkelwagen de uitgang te vinden. Mijn advies: maak die verkorte route, geef ze goed aan en plaats bij de ingang een plaat waarop indeling van waren zodat diegene die bijvoorbeeld voor een grasmaaier komt daar ook snel kan komen. De lange route is trouwens ook voor mensen die slecht ter been zijn waarschijnlijk ook de laatste keer van bezoek. Ben altijd gecharmeerd geweest van de locatie in Budel en hoop dat men toch genegen is tot kleine aanpassingen.
Rqy
|review over: Postzeg.- & Muntenh. Feddema in Drachten
Goed geholpen eerlijke handel .
Klant van Morgana Waddinxveen (van der Linde)
|review over: Morgana Waddinxveen (van der Linde) in Waddinxveen
Ik ben zeer tevreden
Klant van Lodewijk Mode voor Mannen
|review over: Lodewijk Mode voor Mannen in Franeker / Frjentsjer
De prettige manier van zoeken naar de geschikte warmere winterpantalon
Klant van Tieleman Keukens
|review over: Tieleman Keukens in Middelharnis
Goededag Jan en team, de tieleman keuken staat. En het komt echt heel mooi uit. Erg bedankt voor het vele meedenken eerder dit jaar! en veel dank ook aan alle collega's
Klant van Tieleman Keukens
|review over: Tieleman Keukens in Middelharnis
Toen we 7 jaar geleden in ons huidige huis te Hellevoetsluis kwamen wonen, zat er een keuken van jullie in.
Prachtig! en de service blijft van hetzelfde hoge niveau, ook voor nieuwe bewoners, ga zo door!
Klant van Tieleman Keukens
|review over: Tieleman Keukens in Middelharnis
Onze keuken staat er nu 3 jaar tot volle tevredenheid. De service achteraf is ook top.
Diny
|review over: Rob's Fietsen Service in Valkenswaard
Door de nodige aanpassingen heeft Rob ervoor gezorgd dat ik weer zorgeloos kan fietsen.Heel veel dank door voor.
R.Hermans
|review over: Eduard Auto's in Dongen
Mijn naam is Richard Hermans ,
Wij hebben vorige week een Mercedes Benz gekocht bij Eduard auto's zonder garantie.
Na een week rijden gaf de display al aan dat deze auto een grote beurt moest hebben, ik heb direct gebeld en kreeg Huib aan de telefoon, Ik heb Huib verteld wat er aan de hand was, zonder problemen zei hij, laat de auto maar even uit lezen wat er aan moet gebeuren.
Ik naar de garage hier in de buurt de kosten waren 500, 00 euro een grote beurt.
Huib terug gebeld, die zei, laat hen maar nakijken de kosten regelen wij wel met die garage.
Dit noem ik nou echte service, gezellige en vriendelijke mensen direct koffie aan een gezellig barretje alles goed geregeld kort om een net en goed betrouwbaar auto bedrijf met fijne verkopers.
de volgende auto koop ik zeker weer bij Eduard auto's Elf weg 10 in Raamsdonkveer. ik moest er wel 120 km. voor rijden. super auto bedrijf wij zijn erg tevreden. met vriendelijke groet ;Richard Hermans uit Doesburg (Gelderland).
Chris
|review over: Etos in Sittard
Etos Sittard is zo’n goede drogist. De winkel is netjes, schoon en overzichtelijk. Maar wat echt verschil maakt zijn de medewerkers.
Echt toppers! Ze zijn zo geduldig en geven eerlijk advies. Ik kom zeker vaker terug.
Klant van Tieleman Keukens
|review over: Tieleman Keukens in Middelharnis
Alles is prima geinstalleerd door jullie vakmensen, we zijn zeer tevreden!
Benny
|review over: Voetbalshop.nl in Nederland
Ongelooflijk onprofessioneel bedrijf welke weigert te voldoen aan hun wettelijke garantie verplichting. Dure Nike fleece tech broek gekocht welke werkelijk na 2x wassen een ladder in een broekspijp heeft. Zeer slechte kwaliteit. Voetbalshop.nl geeft in een aantal mails bestaande uit 1 of 2 enkele zinnen, lekker professioneel, gewoon aan dat ze enkel garantie geven op stiknaden en dat de ladder waarschijnlijk door de wasmachine is veroorzaakt? Vervolgens aangegeven de zaak bij rechtsbijstand te leggen waarop ik plots een bericht terug krijg dat de zaak bij een leidinggevende ligt die er binnen 2 dagen bij mij op terug komt. Je raadt het al, nooit meer wat van gehoord en ook op mails reageren ze gewoon niet meer.
Ik leg het lekker bij rechtsbijstand, mogen ze het met hun lekker uitzoeken. U bent gewaarschuwd om hier producten te kopen!!
Jan
|review over: Autoservices Zeelst in Veldhoven
Scooter gekocht. Dag erop ophalen want kreeg beurt. Na 6 maanden startte hij slecht . Ik de bougie eruit gedraaid en die was een bonk roest en onder de olie en rotzooi. Toen de olie en die was pikzwart. Toen het luchtfilter en die was voor 25% gesmolten/verbrand. Naar Willy gegaan 500 meter verderop en die zei ook. Hier is nooit niks aan onderhoud aan gedaan.
Theon
|review over: Apotheek de Karpen in Eindhoven
Medicijnen ophalen voor reuma, maar volgens de persoon achter de balie kan hij niet de benodigde medicijnen meegeven. Staat niet genoteerd bij de zorgverzekering. Grr
Trudy
|review over: Albert Heijn Hagastraat in Schiedam
Laatste weken wat ik zocht niet voorradig dus ga nu maar naar de Plus pak je nooit mis .wat een waardeloze zaak geworden .Mn buren gaan ook daar vinden het ook niet meer in deze zaak !
Rien van Dijk
|review over: Wim van Wijk in Amsterdam
Het heb effe geduurd maar het staat als een hor.
Martin ***
|review over: Muziekhandel Meibergen in Almelo
Intimidatie, privacy-schending en geen retourrecht. Wat een avontuur om iets te bestellen bij Muziek Meibergen, en niet in positieve zin. Retourrecht wordt niet gehanteerd wat gewoon wettelijk verplicht is. Daarna kreeg ik direct intimiderende e-mails van de eigenaar: dreiging met “strafzaken”, verwijten, en druk om mijn review te verwijderen. Op de website staan zelfs pagina’s waar persoonsgegevens van klanten worden gepubliceerd (“Ezels van de week”), inclusief e-mailadressen en woonplaats. Echt bizar. Wat nog meer opvalt: er is een opvallend patroon in de positieve reviews. Veel ervan lijken bijna letterlijk dezelfde zinnen te gebruiken als de eigenaar zelf op zijn site en in zijn mails: – “de goedkoopste van Nederland” – “Bax is slecht” – “geen retourrecht is normaal” – “grote winkels verpesten de markt” Het voelt niet alsof deze reviews onafhankelijk zijn. De meeste van deze reviews staan op Google of Trustpilot maar ook hier staat een review die duidelijk geschreven is door ChatGPT. Blijf ver uit de buurt van deze tent.
Suzanne Nendels
|review over: Huysinc in Waardenburg
Zeer goede service en de adviseurs denken mee met de klant.
Klant van Morgana Amersfoort
|review over: Morgana Amersfoort in Amersfoort
Ik ben heel tevreden over de service en aandacht voor de vragen die die ik had.
Ik slaap heerlijk in mijn nieuwe bed. Was eerst niet van plan om meteen te kopen en wilde eigenlijk nog naar andere winkels. Het verhaal bij Morgana klopte gewoon dus heb ik meteen gekocht en daar heb ik geen spijt van. Absoluut een aanrader.
Fons Smits
|review over: Van Cranenbroek in Brunssum
Allereerst respect voor de gedane investering. Da’s lef hebben! Echter jammer dat het winkelplezier er niet beter op is geworden. De kortere afstanden, het doelmatig en snel naar de gewenste afdeling gaan is verandert in het eindeloos in kudde lopen en omhoog kijkend naar aanwijs bordjes, maakt dat je snel weer de uitgang zoekt. ( mijn beleving) het restaurant wat nu eindelijk de behoefte invult is zover weg dat als dit in beeld komt en de rij van mensen zichtbaar wordt de zin je vergaat en je naar de uitgang wilt. Frusterend dat er geen of mogelijk slecht zichtbaar korte routes zijn om snel en met achterlaten van je lege winkelwagen de uitgang te vinden. Mijn advies: maak die verkorte route, geef ze goed aan en plaats bij de ingang een plaat waarop indeling van waren zodat diegene die bijvoorbeeld voor een grasmaaier komt daar ook snel kan komen. De lange route is trouwens ook voor mensen die slecht ter been zijn waarschijnlijk ook de laatste keer van bezoek. Ben altijd gecharmeerd geweest van de locatie in Budel en hoop dat men toch genegen is tot kleine aanpassingen.
Kucuk
|review over: Autobedrijf Saro in Beek en Donk
Goede snelle en vakkundig service