Menu
opiness-logo-compact
  • Inloggen | Registreer
Bezig met zoeken...
Zoek op bedrijfsnaam of rubriek
opiness-logo-small
Account
  • Inloggen | Registreer
Opiness
  • Over Opiness
  • Voor bedrijven

Laatste reviews

  1. Ontevreden klant

    |

    12 november 2025

    review over: Steenbergen Schoenen in Rijssen

    Slechte service

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  2. Shabnam

    |

    12 november 2025

    review over: Zitmaxx Wonen in Ter Aar

    Ik wil graag mijn ervaring delen over de bank die ik bij Zitmaxx heb gekocht, model Morgana met teddy bouclé stof. Vanaf dag één vertoonde de bank ernstige gebreken: diepe plooien alsof hij al lange tijd gebruikt was, en overal pluisjes. Dit is niet wat je verwacht bij een nieuwe bank.

    Wanneer je een klacht indient, sturen ze iemand langs die de bank zou “repareren”. Deze persoon presenteert zich als onafhankelijk, maar doet niets met de klacht en verdedigt enkel de winkel. Er wordt geen passende oplossing geboden en je krijgt het gevoel dat je niet serieus wordt genomen als klant. Voor een zogenoemde second opinion moet je bovendien zélf meer dan €200 betalen.

    In de winkel is er totaal geen duidelijke informatie gegeven over de eigenschappen van deze stof en hoe gevoelig deze is. Als ik dat had geweten, had ik nooit voor deze bank of deze stof gekozen. Ik verkoop geen banken – ik vertrouw op de informatie van het personeel. Die informatie bleek helaas onvoldoende.

    De communicatie vanuit Zitmaxx is slecht(voor mij) ; ze reageren niet of heel laat, en je blijft met het probleem zitten. Ik voel me totaal niet geholpen en zeker niet als klant gewaardeerd.

    Voor mij was dit de eerste en laatste keer dat ik bij Zitmaxx iets heb gekocht. Ik wil anderen waarschuwen: informeer goed en wees voorzichtig met dit model en deze stof. Mijn ervaring is uiterst teleurstellend.

    1.0
    bron: Opiness
  3. Klant van Morgana Rotterdam

    |

    12 november 2025

    review over: Morgana Rotterdam in Rotterdam

    Samen met Nathalie 3 mooie bedden uitgezocht. Alles is inmiddels afgeleverd en iedereen slaapt lekker. We zijn heel blij met hoe we alles hebben kunnen regelen.

    9.6
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  4. Klant van Morgana Rotterdam

    |

    12 november 2025

    review over: Morgana Rotterdam in Rotterdam

    Het bezoek aan de winkel en de begeleiding die we kregen hebben we als zeer positief ervaren. De mannen die het bed kwamen brengen hebben het keurig neergezet en alles opgeruimd. We slapen ook nog eens lekker dus zeker een aanrader deze winkel.

    9.6
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  5. Conny

    |

    12 november 2025

    review over: Intratuin in Winschoten

    Prachtige winkel....
    Helemaal zo na de verbouwing !
    Vriendelijk personeel

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  6. Aad

    |

    12 november 2025

    review over: Primera in Den Haag

    Opmerkelijk: oranje rizla vloeitjes kost overal 70 cent, ook bij Primera Vlaardingen de Loper, Primera Vlaardingen West rekent 90 cent. Is er geen vaste prijs aan verbonden? Het gaat niet om die 20 cent maar ik vind dit gewoon niet kunnen, het is een soort afleggerij.

    3.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  7. Misa de Kempenaer-Deurloo

    |

    12 november 2025

    review over: Witgoedspecialist Van Rooij in Breda

    Er had iets tussen de trommel van de wasdroger klem gezeten en er was iets stuk aan het deurtje. Ik heb via Google Witgoedspeciaalzaak van Rooij gevonden en online een afspraak gemaakt. Daarbij moest ik opgeven wat er aan de hand was en dat heb ik in detail beschreven. Op de dag van de afspraak komt er iemand binnen, die stormt op de wasdroger af. Ik bied koffie aan: dathoefde niet want hijw as toch zo weg. Uit de omschrijving had hij al gezien dat het om de vsnaar ging. Hij noteerde het serienummer en vertrok weer. Word ik vervolgens gebeld, of ik het serienummer nog eens kon geven want dat was niet goed genoteerd ... ik geef het door en vraag: waarom komen jullie langs als er alleen maar een serienummer nodig is? Omdat we niet weten wat er mis is ... nee, dat klopt niet want de monteur wist drommelsgoed wat er mis was omdat ik dat al had doorgegeven. Als iemand even gebeld had, had gezegd: dan is uw vsnaar stuk, wat is het serienummer ... dan had ik dat met liefde doorgegeven. Krijg ik even laten eer telefoontje van ze, het gaat 419 euro kosten. Voor een 6 jaar opude wasdroger ... dan ga ik liever een nieuwe kopen. Bij ons? Euh ...Hoezo? Nou, dan brengen we een deel van de monteurskosten in mindering. Monteruskosten ... voor het noteren van een serienummer!? Inderdaad: ik heb dus 80 (!?) euro betaald voor helemaal niks. Dan ga ik zeker niet bij dat bedrijd ooit nog maar overwegen iets te kopen. Dat is geen service, dat is pure ***!


    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  8. Lea

    |

    12 november 2025

    review over: Ilo Hair in Kerkrade

    vandaag weer een heerlijke verwenbeurt gehad bij Ilo hair...weer heerlijk gewassen en geknipte haartjes en met een mooi model weer de wijde wereld in...
    Tot de volgende keer weer, over 4 weken...

    9.0
    Prijs / kwaliteit
    Service van de medewerkers
    Deskundigheid
    Sfeer
    Behandeling
    bron: Opiness
  9. Klant van Morgana Hendrik-Ido-Ambacht

    |

    12 november 2025

    review over: Morgana Hendrik-Ido-Ambacht in Hendrik-Ido-Ambacht

    Mijn matras is omgeruild ivm de hardheid! Gelukkig kan ik u zeggen dat ik (mw) heerlijk slaapt " op wolken".

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  10. Klant van Morgana Hendrik-Ido-Ambacht

    |

    12 november 2025

    review over: Morgana Hendrik-Ido-Ambacht in Hendrik-Ido-Ambacht

    Matrassen hadden we bij jullie al gekocht, nu de lattenbodems ook erbij genomen. We zijn erg tevreden, de instellingen zijn op ons aangepast dit ligt perfect!
    Personeel erg aardig en meedenkend.

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  11. Klant van Morgana Hendrik-Ido-Ambacht

    |

    12 november 2025

    review over: Morgana Hendrik-Ido-Ambacht in Hendrik-Ido-Ambacht

    Eerst mijn nieuwe matras uitgeprobeerd maar vond hem toch iets te hard, nu na de kernwissel een zachtere gekregen en ik ben nu erg tevreden.

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  12. Klant van Morgana Veenendaal

    |

    12 november 2025

    review over: Morgana Veenendaal in Veenendaal

    Wij hebben sinds 10 jaar een Ergosleep bed van Morgana. Erg fijn bed. Onlangs ging -voor de 3e keer- er een motor van de bedbediening stuk en daarom Morgana moeten inschakelen voor reparatie. Ook na 10 jaar een super service met coulance ervaren. De leverancier van Ergosleep is langs geweest om het bed te inspecteren en te repareren. Binnen een week na melding aan Morgana was het allemaal voor elkaar. Super!

    9.6
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  13. Andy

    |

    12 november 2025

    review over: nedgame in Apeldoorn

    Trustpilot-reviews

    Review over Nedgame

    Je review is in behandeling.Toon meer

    Verheyden Andy
    56 reviews
    BE
    Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
    Slechtste webshop ooit!!
    Probleem begon toen ik een dure xbox controller aankocht bij dit bedrijf. Na openen van de controller bleek dat er lichte stick drift aanwezig was, dus terug de doos in en retour met de centjes terug dacht ik... De controller was toch ook wat te klein voor mijn handen...

    Toen begon de shitshow met de klanten dienst... Wtf... Nog NOOIT meegemaakt!!

    Volgens hun is er geen stick drift en heeft hun medewerker dit niet vastgesteld, en kunnen ze het volledige bedrag niet meer terug storten omdat het een gebruikt artikel is! Nog nooit meegemaakt! Tuurlijk als je medewerker er langer op gespeeld heeft dan ikzelf!

    Ze blokkeren de terug betaling ook gewoon en zijn zeer frank en onbehulpzaam. Je probeert de situatie uit te leggen, maar buigzaam zijn ze niet... je krijgt dan een deel dwingende emails van "zolang het niet opgelost is dan blijft het pakket gewoon liggen he..."

    Nu moet ik 50 euro betalen voor iets dat ik niet gekocht heb... #crazy!

    Laat deze kleine jongens links liggen mensen, met hun crappy retour deals... Koop bij bol en Coolblue! Goedkoper en je kan alles zonder problemen retouren...

    Wat een rotbedrijf!!!

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  14. Jack

    |

    11 november 2025

    review over: Grillroom Cairo in Vlaardingen

    Heerlijk gegeten

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  15. Ash

    |

    11 november 2025

    review over: Watertuin Naaldwijk

    Koude schotels waren niet vers, bv baklava's en warme schotels gebakken gerechten waren ook niet vers. Grill was perfect en de medewerkers ❤️

    6.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  16. Herbert Doeve

    |

    11 november 2025

    review over: Postzeg.- & Muntenh. Feddema in Drachten

    Vlot en eerlijk gehandeld met goede uitleg over de handel en wandel van goud en andere artikelen dus was niet moeilijk om te beslissen,hartelijk was ook de ontvangst met vriendelijke groeten Marjon&Herbert.

    8.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  17. Graziana Kuijl

    |

    11 november 2025

    review over: HEMA in Wateringen

    Net 5 minuten voor sluitingstijd voor een dichte deur gestaan bij Hema Wateringen. Als er online staat dat jullie tot 18.00 open zijn verwacht ik wel dat de deuren ook openblijven tot die tijd. Jammer.

    4.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  18. Yvonne Rouwen

    |

    11 november 2025

    review over: Auping Plaza in Duiven

    We zijn professioneel en buitengewoon vriendelijk geadviseerd en geholpen door Caroline! En nu nog even 6 weken wachten tot ons geweldige bed wordt bezorgd.

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  19. Klant van Tieleman Keukens

    |

    11 november 2025

    review over: Tieleman Keukens in Middelharnis

    Aan heer Schot en collega's, eind vorig jaar is onze nieuwe keuken geplaatst en ook nu weer naar zéér tevredenheid. Uw ontwerp heeft geresulteerd in een zeer praktische indeling en de collega's hebben opnieuw top werk geleverd, waarvoor dank! Wij moeten nog even wennen aan de nieuwe indeling en nieuwe apparatuur maar dat komt vanzelf.

    10
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  20. Mark

    |

    11 november 2025

    review over: Primera in Amersfoort

    Bij deze Primera kom ik regelmatig om pakketjes af te geven, simpelweg omdat er in de buurt geen andere optie is. De dames die er werken zijn altijd vriendelijk, behulpzaam en nemen de tijd om klanten netjes te helpen – echt een verademing. Helaas wordt die positieve ervaring vaak overschaduwd door een uiterst chagrijnige en onbeleefde man achter de balie. Zijn houding straalt weinig klantvriendelijkheid uit en hij lijkt duidelijk niet op zijn plek in deze functie. Jammer, want door zijn gedrag ga ik nu kijken of ik mijn pakketjes voortaan ergens anders kan afgeven (en dat raad ik u ook aan om te doen).

    2.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
Volgende pagina »
Opiness - Spreekt uit ervaring
  • Over Opiness
  • Nieuws
  • Veelgestelde vragen
  • Artikelen

Laatste nieuws

Certificaathouders 2025

Opiness Account houders die uitzonderlijk goede service verlenen volgens hun klanten worden beloond met een certificaat  ‘Aanbevolen door klanten op Opiness' en de allerbeste in een rubriek met een Opiness Award.

… lees verder

Voor bedrijven

  • Abonnementen
  • Voor bedrijven
  • Voeg een nieuw bedrijf toe
  • Veelgestelde vragen
  • Geschillenbeleid
  • Opiness Certificaten

Voor consumenten

  • Beoordelingsrichtlijnen
  • Veelgestelde vragen
revision 59