Menu
opiness-logo-compact
  • Inloggen | Registreer
Bezig met zoeken...
Zoek op bedrijfsnaam of rubriek
opiness-logo-small
Account
  • Inloggen | Registreer
Opiness
  • Over Opiness
  • Voor bedrijven

Laatste reviews

  1. Klant van Morgana Doetinchem

    |

    2 december 2025

    review over: Morgana Doetinchem in Doetinchem

    Behulpzaam, eerlijk, meedenkend

    6.9
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  2. E de nijs

    |

    1 december 2025

    review over: Schoterbos Apotheek in Haarlem

    Alles altijd keurig geregeld ,zelfs medicijnen gekregen die nog maar een apotheek had,wegens tekort..uiterst tevreden over deze apotheek, zeer nette medewerkers en er word daadwerkelijk moeite gedaan voor je als cliënt, niks dan lof

    10
    De lokatie
    De service
    De informatieverstrekking
    De medewerkers
    bron: Opiness
  3. Freddie Mik

    |

    1 december 2025

    review over: Specsavers in Emmen

    Afgelopen dinsdag mijn nieuwe hoorapparaten gehaald, maar de volgende dag kwam ik tot de conclusie dat de instelling niet goed was.
    Links was het geluid erg hard , en rechts bijna niet te verstaan.
    Ik had een proefperiode van 3 weken.
    Ik heb gebeld met Specsavers, en na flink aandringen van mij kon ik volgende woesdag( dus een week later “al” langskomen, want het was druk.
    Dit is niet de werkwijze die ik van Specsavers gewend ben.
    Ik doe alles weer retour, want ik wil niet 1 week zonder hoorapparaten zitten.
    Ik draag nu de oude weer, en zoek nu een audiciën die mij wel kan helpen.

    4.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  4. Janis Koudijs

    |

    30 november 2025

    review over: Lidl in Ede

    Wij hadden een kratje kordaat gehaald, een paar dagen later bleken de flesjes half vol te zijn en 1 zelfs leeg!
    Zo een vies idee.. dat we alles leeg hebben gegooid, wij hebben een keer mee gemaakt dat een zwerver daar in het gangpad lag en met twee man naar buiten werd getild. Dus dat idee erbij..
    Komen wij niet terug..
    Zonde van de centjes! Maar dit liever dan iets op lopen!! Succes met jullie lidl!

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  5. Browny

    |

    30 november 2025

    review over: Joontjes Oliehandel in Meppel

    Was cabine:
    - lekkende was borstel en schroefdraad van borstel is dol
    - knoppen van keuze programma's werken niet of heel slecht. Al vaker meegemaakt
    - wasborstel veroorzaakt lakschade
    - wasborstel heeft de beste tijd gehad.

    Was voor mij de laatste keer

    8.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  6. Jan Ootmarsum

    |

    30 november 2025

    review over: Muziekhandel Meibergen in Almelo

    En helaas een triest vervolg op mijn voorgaande mail. aangaande de Heer Meibergen, van Muziekhandel Meibergen te Almelo.
    De heer Meibergen heeft kennelijk kennis genomen van mijn review. Deze review moet niets anders dan mogelijke klanten op voorhand waarschuwen tegen het meer dan onfatsoenlijke gedrag van de Heer Meibergen en zijn niet correcte wettelijke handelen.
    Welnu, de Heer Meibergen heeft op deze zondag een mail verzonden aan de leverancier van het door mij gekochte product. In deze mail geeft de Heer Meibergen aan vooral geen medewerking te verlenen van welke aard dan ook, omdat ik een review heb geschreven die niet positief was. ( De mail stond op CC en dus kon ik kennis nemen van de ongehoorde inhoud ).
    De Heer Meibergen is werkelijk een schande voor zijn branche. Een schandvlek voor de goede naam en eer van de winkeliers te Almelo. Ongehoord. Ongekend. U ben het onwaardig deze handel te drijven. Wat U doet of denkt te mogen doen, gaat tegen iedere fatsoensregel of beroepscode in.
    Bezint eer ge begint!

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  7. Ed

    |

    30 november 2025

    review over: Erha Electronica in Drachten

    Helaas één van de laatsten der Mohikanen maar ik ben ontzettend blij met deze winkel waar vakmanschap en service hoog in het vaandel staat.Altijd goede kwaliteit en als het niet op voorraad is(en dat is een zeldzaamheid) wordt het voor je besteld.Ik heb door mijn muzikale hobby nogal eens onderdelen nodig die verder praktisch nergens te koop zijn en kom nooit van een koude kermis thuis.Hulde en hopelijk nog vele jaren!

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  8. Roos

    |

    30 november 2025

    review over: Action in Putten

    Ik kom al jaren in de action, en vind het geweldig die van putten vind ik zelf ook heel goed ik snap niet dat mensen slechte rievieuws geven ik ben het er helemaal niet mee eens ik hou van de action.

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  9. Johan

    |

    30 november 2025

    review over: Pearle Opticiens in Harlingen

    Om te beginnen is Pearle Harlingen een prachtig ruime en overzichtelijke winkel met veel keuze in monturen voor alle leeftijden.
    Ik ben afgelopen maand geholpen door 3 verschillende medewerkers en ik moet zeggen, door alle 3 vriendelijk en deskundig geholpen. Ze namen alle tijd tijdens de oogmeting, tijdens het uitzoeken van de monturen en ook tijdens het uitzoeken van de glazen. Ik kreeg alle informatie die nodig was om de juiste keuze voor mijzelf te maken. Kortom samengevat: ik zou Pearle Harlingen aanraden bij iedereen die een nieuwe bril of lenzen wil aanschaffen.

    9.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  10. SELINTOYS

    |

    30 november 2025

    review over: Selintoys in Leiden

    Kocht daar diverse poppen. Mooi aanbod en goede prijs. Ook de service is heel goed. Ik kan alleen maar deze shop aan bevelen voor liefhebbers van diverse poppen waaronder levens echte Babybörn poppen.

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  11. Frederik-Jan van der plas

    |

    30 november 2025

    review over: Herenkapsalon Marcel in Emmen

    Een van de smerigste en meest waardeloze kappers die ik ooit heb meegemaakt. Hij heeft mijn haar volledig verwoest — niet een beetje verpest, maar echt kapotgemaakt alsof hij er totaal geen verstand van had. Tijdens het knippen hoorde ik hem bellen met een donkere man, en de dingen die hij zei waren zo absurd en respectloos dat ik bijna niet geloofde dat het echt gebeurde. Zodra hij ophing, begon hij samen met de mensen in de zaak — familie of vaste klanten, ik weet het niet eens — de meest bizarre en ronduit *** ‘grappen’ te maken, alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Na de knipbeurt kreeg ik heftige uitbraken op mijn hoofdhuid en achterhoofd, alsof mijn huid in brand stond door wat hij had gedaan. En Marcel zelf? Zijn gedrag was zo *** dat je zou denken dat hij uit een familie komt waar ze nog nooit buiten hun eigen kring hebben gekeken. Kortom: een trauma, geen knipbeurt.


    1.0
    Prijs / kwaliteit
    Service van de medewerkers
    Deskundigheid
    Sfeer
    Behandeling
    bron: Opiness
  12. Ruud

    |

    29 november 2025

    review over: Bike Totaal Boode in Zevenhuizen (zh)

    mooi winkel vriendelijke mensen verstand van hun vak nette uit leg over je fiets wat wel goed is en niet. kort om fijne zaak. bedankt nog.

    9.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  13. Klant van Morgana Hendrik-Ido-Ambacht

    |

    29 november 2025

    review over: Morgana Hendrik-Ido-Ambacht in Hendrik-Ido-Ambacht

    Werd goed geholpen alles goed uitgelegd en gezellig eeñ bakkie gedaan

    8.2
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  14. Lilian

    |

    29 november 2025

    review over: Bloembinderij De Vaas van Han in Almere

    Ik vind het hele lieve mensen, ze helpen mij altijd heel vriendelijk !

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  15. Monique Noorlander

    |

    29 november 2025

    review over: Autobedrijf Jeroen Postma in Alkmaar

    Na reeds eerder al een auto voor mezelf alsmede voor onze dochter bij Jeroen te hebben aangeschaft naar volle tevredenheid was nu onze zoon aan de beurt voor een nieuwe bolide. En wat voor 1! Topauto! En zoals we al wisten kregen we ook nu weer de gebruikelijke uitstekende service bij dit bedrijf. Waar maak je het nou nog mee dat ze een auto helemaal komen afleveren aan huis?! Kortom...ook nu was het zeker niet de laatste keer dat wij hier een auto hebben aangeschaft.

    10
    De lokatie
    De service
    De informatieverstrekking
    De medewerkers
    bron: Opiness
  16. John

    |

    29 november 2025

    review over: Dynabyte in Utrecht

    Ben jaren lang vaste klant van deze zaak en ik ben nog nooit zo tevreden geweest met een computerzaak als deze ,vakbekwaam ,klantvriendelijk en ze werken voor zeer mooie prijzen en ook doen ze erg veel aan klantenbinding en daar bedoel ik mee dat er ook regelmatig geen kosten in rekening worden gebracht als service die ze leveren !! Absoluut een DIKKE 5 sterren !!!

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  17. J. van Oosterwijk

    |

    29 november 2025

    review over: Autobedrijf Saro in Beek en Donk

    Alles netjes geregeld volgens afspraak

    8.0
    De lokatie
    De service
    De informatieverstrekking
    De medewerkers
    bron: Opiness
  18. Klant van Morgana Amersfoort

    |

    29 november 2025

    review over: Morgana Amersfoort in Amersfoort

    We slapen echt super lekker. Winkel is echt heel prettig in advies en service.
    Wij zouden in onze familie/kennissen met een gerust hard de winkel Morgana Amersfoort adviseren.

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  19. Madelon

    |

    29 november 2025

    review over: Cooijmans Optiek in Son

    Ik ga nooit meer ergens anders heen. Hun service en klantvriendelijkheid ontstijgt ver wat je mag verwachten. Ze denken mee, hebben alle tijd en boden zelfs aan om in mijn oude bril zonneglazen te zetten zonder extra kosten. Heel erg tevreden. Waarom een 10? Weet ik eigenlijk niet. Niets is perfect, maar dit nadert het wel.

    9.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  20. Jan Ootmarsum

    |

    29 november 2025

    review over: Muziekhandel Meibergen in Almelo

    Ik heb geen idee wat de Heer Meibergen mankeert, maar in mijn 63 jarige bestaan heb ik nog nimmer
    een meer onbeholpen, onbeschofte en klant onvriendelijke winkelier meegemaakt. Wat een hork!
    Werkelijk onvoorstelbaar, hoe deze man zich presenteert. Zonder enige aanleiding is het direct foute boel bij hem. Een dergelijk laag denkvermogen en bizarre manier van communiceren, schriftelijk als telefonisch, kom je maar heel zelden tegen. Het deed me denken aan de Hotel eigenaar in de serie:
    Fawlty Towers. Maar dit is dus in overtreffende trap en heel heel echt. Blijf hier weg. Deze man en de manier waarop hij deze winkel runt, deugen niet. Man man man toch. Wat een schande!!!

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
Volgende pagina »
Opiness - Spreekt uit ervaring
  • Over Opiness
  • Nieuws
  • Veelgestelde vragen
  • Artikelen

Laatste nieuws

Certificaathouders 2025

Opiness Account houders die uitzonderlijk goede service verlenen volgens hun klanten worden beloond met een certificaat  ‘Aanbevolen door klanten op Opiness' en de allerbeste in een rubriek met een Opiness Award.

… lees verder

Voor bedrijven

  • Abonnementen
  • Voor bedrijven
  • Voeg een nieuw bedrijf toe
  • Veelgestelde vragen
  • Geschillenbeleid
  • Opiness Certificaten

Voor consumenten

  • Beoordelingsrichtlijnen
  • Veelgestelde vragen
revision 61