Menu
opiness-logo-compact
  • Inloggen | Registreer
Bezig met zoeken...
Zoek op bedrijfsnaam of rubriek
opiness-logo-small
Account
  • Inloggen | Registreer
Opiness
  • Over Opiness
  • Voor bedrijven

Laatste reviews

  1. Peter

    |

    20 juni 2026

    review over: Douglas in Zeist

    Klantvriendelijkheid is iets wat daar nog geleerd moet worden

    2.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  2. Ton

    |

    20 juni 2026

    review over: Albert Heijn Soendaplein in Haarlem

    Winkel is super maar buiten de winkel. Is het een chaos, en daar bedoel ik mee, overal worden de bakfietsen neer geplukt, zelfs naast een mindervalide plek, het word steeds moeilijker om normaal d3 winkel te bereiken

    2.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  3. Cees

    |

    20 juni 2026

    review over: H&M in Waalwijk

    Kom hier al een langere tijd voor heren ondergoed en sokken. De kwaliteit is heel prettig en voor een degelijke prijs. Wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. Enige wat mij opviel is dat de airco het niet deed. Dit is overigens helaas vaker in de zomer periodes de warmte in de winkel was niet aangenaam.

    8.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  4. Kim

    |

    20 juni 2026

    review over: Badkamerwarenhuis in Harderwijk

    Gewoon slecht

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  5. Klant van Tieleman Keukens

    |

    20 juni 2026

    review over: Tieleman Keukens in Middelharnis

    Wij hebben een mooie recreatiewoning gekocht en voor de keuken gekozen om naar Tieleman te gaan. We hebben daar een prachtige keuken vorm gegeven en besloten deze ook aan te schaffen. Wij zijn heel tevreden over de klantvriendelijke aanpak, de kwaliteit en service.

    9.7
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  6. Kenan

    |

    20 juni 2026

    review over: Autobedrijf Oude Booyink in Saasveld

    Wilde een auto kopen maar bleek een schadeauto te zijn(zonder het te vertellen)!
    Alles proberen te verhullen terwijl in advertentie niks stond vermeld over evt mankementen!
    Nadat ik probeerde met garantie te kopen wilden ze het opeens niet meer verkopen.

    2.0
    De lokatie
    De service
    De informatieverstrekking
    De medewerkers
    bron: Opiness
  7. Ger

    |

    20 juni 2026

    review over: Albert Heijn Hagastraat in Schiedam

    Gaat steeds meer uit de vakken, geeft mij maar de jongens de blok,weg wezen met deze eigenaar,en als ze er zelf zijn,en je vraagt wat, krijgt je onbeschofte antwoord

    2.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  8. Onbekend

    |

    19 juni 2026

    review over: Artsen zonder grenzen in Nederland

    Niet doneren. Er zitten vieze mensen die in Tsjaad vrouwen seksueel misbruiken in ruil voor eerste basisbehoefte. Dit zijn meerdere mensen die jonge meiden uit Soedan misbruiken terwijl zij gevlucht zijn.
    Zoek het op. Niet doneren

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  9. W

    |

    19 juni 2026

    review over: Youfone Vast Internet, TV en Bellen in Rotterdam

    Internet niet altijd stabiel. Regelmatig geen goede verbinding volgens mijn kinderen. Zelf gebruik ik het niet zo veel en heb er minder last van( soms geen verbinding o smart tv). Prijs is prima.

    7.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  10. Jeroen Diender

    |

    19 juni 2026

    review over: Schoonmaakwoede.nl in Amsterdam

    the service itself was acceptable, although not entirely thorough.

    The main reason for the given score is the fact that i left for a meeting and asked the cleaners to close all windows once they were done. I asked three times. When the cleaners left they called me and i asked once more, they confirmed everything was closed. When i came home one of the windows was wide open and could give anyone full access to my apartment and valuables.
    This is not acceptable in any city, especially not in Amsterdam...

    On the gallery side one of the windows was supposed to be washed, but was completely missed. The other one has all sorts of markings which i wouldn't expect on cleaned windows.

    To end on a positive note, the guys cleaned a crooked tap and cleared all the spiderwebs / sand on the gallery side. Very much appreciate it.

    4.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  11. Agni

    |

    19 juni 2026

    review over: Specsavers in Nijmegen

    Never visiting this place again, even if I lose my eyesight.

    This might perhaps be the worst Specsavers I have ever come across in all of Europe. Being a regular customer in Ireland and also in the UK long ago, I decided to go here to purchase sunglasses. The employees were very sweet in making a sale until the exorbitant prices started to hit. I still needed sunglasses as I needed to drive in direct summer sun. I mentioned this to the person making the sale that if they cannot deliver in one week I might as well not order. He said they will try their best and might take an extra day.
    One day before the delivery date, the lady from the shop calls to say they cannot deliver it the next day. When I request that they deliver two days afterwards, as it is really sunny, and I mentioned I needed the glasses to drive. The rudest of tones kicks in, and she replies, "It is delivered from another country, ok?" There is nothing we can do. This was never mentioned when I paid for it, and as a customer, it should never be my concern where they manufacture their cheap, profitable glasses. She then tells me that when it arrives, I will get a call.
    Almost 2 weeks, and I get a call. When I say I will pick it up the next day or the following, I am again told that there are no appointments to pick up this week and to try next week. Are customers really a joke? When I say that, at this point, if I have to come again the following week, they should cancel and refund me, she rudely replies that it is something I should discuss with her boss and, condescendingly, disconnects the call without even confirming.
    At the moment, I have paid 280 euros for one pair of sunglasses (with the cheaper option, else they were asking about 500), my eyes are burning every day, and I still don't know when I will get them delivered to me, based on 'her grace's' wishes.
    The worst in every category, ever, and I will strongly recommend never visiting Specsavers Nijmegen Centrum. The trust that Ireland and UK Specsavers built with me over the years, through being polite and professional, was destroyed by the Nijmegen shop and the lady, who has no idea of professionalism and no respect for a customer who contributes to the success of this business with their hard-earned money. Not the kind of Dutch professionalism I am used to at all.

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  12. Klant van Morgana Waddinxveen (van der Linde)

    |

    19 juni 2026

    review over: Morgana Waddinxveen (van der Linde) in Waddinxveen

    Al jaren erg tevreden of jullie service.

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  13. Trudie

    |

    19 juni 2026

    review over: Plus Stephan van Engelen in Waalwijk

    Was voor onze kleinzoon op zoek naar de chips van de reclame.
    Maar een bedrijfsleider die mij niet zo vriendelijk te woord stond.
    Zij deze zijn het .
    Maar dat was niet die van de reclame waar een voet bal speler op stond
    .
    Hij zij gaat toch om de inhoud!!
    Ik zij Maar daar kwam ik niet voor. Toen ik zij dat ik zijn antwoord niet zo netjes vond zij hij. Jammer dan.
    Nou ik ga hier nooit meer boodschappen doen

    6.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  14. Francien

    |

    19 juni 2026

    review over: Mamamini in Groningen

    Vroeger, lang geleden, was ik dol op Mamamini. Nu niet meer: het is te duur geworden, het is vies en rommelig en medewerkers zijn niet altijd vriendelijk en hulpvaardig. Wel weet mijn jongste zoon er leuke oude spellen te vinden, hij is daar weer heel positief over. Ooit heb ik er als vrijwilliger gewerkt als telefoniste. We kregen de opdracht streng en bits te zijn tegen de mensen die belden met vragen of inbreng. Dat vond ik volslagen idioot; ik ben altijd meedenkend en vriendelijk gebleven. Toch vond ik het wel leuk en verfrissend samen te werken met vrijwilligers. Na mijn pensioen wil ik dit werk misschien nog weleens gaan doen. Maar dan niet bij Mamamini.

    4.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  15. Gemma Sommer

    |

    19 juni 2026

    review over: Hizi Hair in Ermelo

    Prima geknipt, een fijne sfeer. Kom zeker terug.

    9.0
    Prijs / kwaliteit
    Service van de medewerkers
    Deskundigheid
    Sfeer
    Behandeling
    bron: Opiness
  16. Klant van Morgana Hendrik-Ido-Ambacht

    |

    19 juni 2026

    review over: Morgana Hendrik-Ido-Ambacht in Hendrik-Ido-Ambacht

    Er is een kernwissel gedaan, ik slaap nu een stuk beter. Fijne service dat mijn matraskern kon worden omgewisseld!

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  17. Klant Huysinc

    |

    19 juni 2026

    review over: Huysinc in Waardenburg

    Een warm welkom, kwaliteit en aandacht. Adviseur heeft zoveel kennis, persoonlijke wensen worden onderzocht en andere mogelijkheden worden ook getoond!

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  18. J. de Wit

    |

    19 juni 2026

    review over: Huysinc in Waardenburg

    Simpelweg ontezettend tevreden en blij met de plaatsing van onze huysinc keuken!

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  19. J. & R. van Haastrecht

    |

    19 juni 2026

    review over: Huysinc in Waardenburg

    Heel vriendelijk ontvangen en goed geadviseerd door Tim, hij had alle tijd voor ons en we hebben het als heel persoonlijk ervaren!

    9.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  20. Serhat

    |

    19 juni 2026

    review over: Auto Hoogenboom in Rotterdam

    Zeer teleurstellende ervaring met deze Audi-dealer. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en krijg nauwelijks service of terugkoppeling. Mijn Audi e-tron heeft slechts 80.000 km gereden en is altijd volgens de voorschriften bij deze dealer onderhouden. Desondanks is de aandrijfmotor defect geraakt.

    Wat de situatie nog erger maakt, is dat er totaal geen duidelijke communicatie is. Zelfs een servicemedewerker gaf aan dat het onbegrijpelijk is dat een auto met deze kilometerstand dergelijke ernstige problemen vertoont en dat hij begrijpt dat ik juridische stappen overweeg.

    Al twee weken geleden werd mij beloofd dat ik zou worden teruggebeld met een statusupdate, maar dat is nooit gebeurd. Op e-mails wordt niet gereageerd en gemaakte afspraken worden niet nagekomen. Op dit moment voelt het alsof mijn auto wordt gegijzeld en dat is absoluut onacceptabel.

    Ik wacht nog steeds op een constructieve oplossing en een professionele terugkoppeling. Tot op heden laat deze dealer mij echter volledig in de steek. Zeer teleurstellend voor een premiummerk als Audi.

    1.0
    De lokatie
    De service
    De informatieverstrekking
    De medewerkers
    bron: Opiness
Volgende pagina »
Opiness - Spreekt uit ervaring
  • Over Opiness
  • Nieuws
  • Veelgestelde vragen
  • Artikelen

Laatste nieuws

Certificaathouders 2026

Opiness Account houders die uitzonderlijk goede ser

… lees verder

Voor bedrijven

  • Abonnementen
  • Voor bedrijven
  • Voeg een nieuw bedrijf toe
  • Veelgestelde vragen
  • Geschillenbeleid
  • Opiness Certificaten

Voor consumenten

  • Beoordelingsrichtlijnen
  • Veelgestelde vragen
revision 71