In de winkel heel fijn geholpen door Monica. Het bed is netjes afgeleverd en we slapen prima. Na anderhalve maand ook nog door de winkel gebeld om te vragen hoe we slapen. Samen een leuke oplossing bedacht om het gewicht van onze hond minder van invloed te laten zijn op ons slaapcomfort. Goede service dus!
Sommige medewerkers zijn aardig, maar lang niet allemaal. De medicatie die voorgeschreven wordt krijg ik niet mee. Ze beweren dat ze geen recept binnen hebben gekregen en als je zegt dat je zelf de mail wel hebt gekregen met het recept dan mogen ze dat niet aannemen want dat is niet via de arts gegaan. Omdat hun systeem nooit werkt en dan heb ik het niet over de afgelopen 5 maanden maar over jaren moet de klant er minimaal 2 dagen achteraan gaan voordat de medicatie eindelijk kan ophalen
** is een vreselijke man. Na een feestje kwam ik met zijn 2en de kratjes bier inleveren die ik hier had gekocht. Samen met een grote zak plastic flessen/blikjes. Omdat we met twee karren vol aankwamen en de automaat gelijk foutmeldingen gaf kwam de chagrijnige manager aangestormd en dreigde hij de stekker uit de flessenautomaat te halen. Omdat de kratjes volgens hem zogenaamd 'niet allemaal van ons konden zijn'. Enorme flauwekul natuurlijk, en wij dachten dan ook dat hij een grapje maakte. Echter werd hij daarna boos en trok de stekker uit de automaat. De klanten om ons heen vonden het net zo apart als wijzelf en meerdere klanten kwamen naar ons toe met een eigen slechte ervaring over deze nare man. Zelfs het verder aardige personeel gaf dit toe toen de manager naar het magazijn was gelopen. Wij moesten nu onze kar met kratjes bier en nog een grote zak met flessen weer terug in de auto laden... Ik ga nooit meer naar deze Jumbo zo lang die nare kale man hier nog werkt.
Recepten worden pas na 2 dagen verwerkt. Ik moet altijd bellen of emailen om te bevestigen dat er daadwerkelijk een recept is binnengekomen.In sommige gevallen komen recepten op één of andere manier niet binnen en als ik daarover contact opneem, krijg ik een geïrriteerde medewerker aan de lijn, die niet schijnt te begrijpen dat het van belang is dat chronische medicatie op tijd verwerkt dient te worden.
GA NOOOOIT IN ZEE MET WOUTERS WITGOED!! JE GELD BEN JE KWIJT EN JE APPARAAT IS NIET GEREPAREERD;(((
GELD TERUG DOEN ZE NIET EN IK HEB DE VAKBOND MOETEN INSCHAKELEN! Slechtste bedrijf ooit!
Mijn bestelling is door PostNL verkeerd gesorteerd, wat zij ook officieel hebben bevestigd. Toch weigert Textielstad verantwoordelijkheid te nemen en vragen zij mij opnieuw verzendkosten te betalen. Daarnaast reageren ze traag op mail en wordt er niet meegedacht. Ik voel me als klant onrechtvaardig behandeld en dit is voor mij reden genoeg om hier niet meer te bestellen.
Op 28/11 j.l. bestelde ik bij Muziek Meibergen, een Arturia Keylab 49 MK3 midi keyboard. De prijs van dit midi keyboard was dusdanig scherp (€339,00) dat ik ondanks de negatieve reviews het wel aandurfde om de bestelling te plaatsen. Ik werd niet teleurgesteld door dhr. Meibergen. Zijn communicatie mag dan wat kort van stof zijn, (ik wilde het liefst met creditcard betalen) maar dat was dan ook het enige. Dhr. Meibergen gaf aan waarom betalen met een creditcard voor een kleine ondernemer zoals hij niet mogelijk was, begrijpelijk!
Je kunt het opmerkelijk vinden dat hij je als betaalmogelijkheid een betaalverzoek stuurt (tikkie). Maar dan nog steeds is dat voor mij geen reden om de aankoopt niet door te laten gaan.
Na mijn betaling kreeg ik vrij snel een bericht van dpd.nl dat mijn bestelling was aangemeld. Vandaag ontving ik mijn pakket. Dit pakket was zorgvuldig ingepakt en in het pakket zat het midi keyboard in de originele doos. Dhr. Meibergen draagt zorg dat het bestelde artikel onbeschadigd geleverd word. Het midi keyboard werkt als een zonnetje en ik ben zeer dik tevreden met mijn aankoop. Wat mij betreft kan ik deze verkoper aan iedereen aanraden!
Tuincentrum op zich (assortiment keuze en kwaliteit hiervan) leek best oké.
De medewerkers daarentegen komen op alle afdelingen over alsof ze niet met veel plezier werken. Heel jammer!
Maar dan kom je in het restaurant!
Waar moet je beginnen?
Personeel staat hier overduidelijk echt met grote tegenzin en begroet geen enkele klant.
Ik was er met zakenrelaties en vond het werkelijk te gênant!
Vervolgens wordt er onderling besproken dat er stickers (?) op de gerechten veranderd moeten worden zodat de houdbaarheid opgerekt kan worden, dit is al te gek voor woorden maar verwachten ze ook nog dat klanten dit niet horen?
Een stel dames voor ons is hierop vertrokken nadat ze hun grote verbazing hadden uitgesproken, en hadden wij dit ook maar gedaan.
Een vlieg bij de open (!) displays met broodjes en sappen, warme gerechten die nagenoeg koud zijn en bij afrekenen blijken ze ook nog geen koffie meer te hebben.
Koffie op?!
De meneer die in de rondte liep was onvriendelijk en ongeïnteresseerd, ja er was het een en ander op maar volgens meneer dan maar gewoon iets anders nemen. (!)
Bij de tafels gekomen waren deze niet schoon, met hier en daar nog vaat en de afruimkarren stonden eveneens overvol met vaat.
Van begin tot einde verschrikkelijk, dit restaurant haalt hele bezoek naar nulpunt.
Vandaag geweest om sieraden te verkopen. Bijzonde vriendelijk geholpen door de eigenaresse. Alles werd goed en netjes uitgelegd en de prijs was ok
Zeker een aanrader om je goud of andere edelmetalen te verkopen.
Alles altijd keurig geregeld ,zelfs medicijnen gekregen die nog maar een apotheek had,wegens tekort..uiterst tevreden over deze apotheek, zeer nette medewerkers en er word daadwerkelijk moeite gedaan voor je als cliënt, niks dan lof
Klant van Morgana Rotterdam
|review over: Morgana Rotterdam in Rotterdam
Dankzij de goede begeleiding in de winkel hebben wij nu een heel mooi maar vooral ook lekker bed. Wij zijn heel tevreden .
Klant van Morgana Rotterdam
|review over: Morgana Rotterdam in Rotterdam
In de winkel heel fijn geholpen door Monica. Het bed is netjes afgeleverd en we slapen prima. Na anderhalve maand ook nog door de winkel gebeld om te vragen hoe we slapen. Samen een leuke oplossing bedacht om het gewicht van onze hond minder van invloed te laten zijn op ons slaapcomfort. Goede service dus!
Klant van Morgana Waddinxveen (van der Linde)
|review over: Morgana Waddinxveen (van der Linde) in Waddinxveen
Tot op heden is alles vlot verlopen.
Als er zich montage-problemen voordoen dan zijn de monteurs heel erg vindingrijk en deskundig om het op te lossen
Anita
|review over: Oonk Dames- en Herenkapsalon in Wierden
Top salon
Klant van vlaslant
|review over: Apotheek Vlaslant in Valkenswaard
Sommige medewerkers zijn aardig, maar lang niet allemaal. De medicatie die voorgeschreven wordt krijg ik niet mee. Ze beweren dat ze geen recept binnen hebben gekregen en als je zegt dat je zelf de mail wel hebt gekregen met het recept dan mogen ze dat niet aannemen want dat is niet via de arts gegaan. Omdat hun systeem nooit werkt en dan heb ik het niet over de afgelopen 5 maanden maar over jaren moet de klant er minimaal 2 dagen achteraan gaan voordat de medicatie eindelijk kan ophalen
Klant van Morgana Doetinchem
|review over: Morgana Doetinchem in Doetinchem
Behulpzaam, eerlijk, meedenkend
Youri
|review over: Jumbo in Houten
** is een vreselijke man. Na een feestje kwam ik met zijn 2en de kratjes bier inleveren die ik hier had gekocht. Samen met een grote zak plastic flessen/blikjes. Omdat we met twee karren vol aankwamen en de automaat gelijk foutmeldingen gaf kwam de chagrijnige manager aangestormd en dreigde hij de stekker uit de flessenautomaat te halen. Omdat de kratjes volgens hem zogenaamd 'niet allemaal van ons konden zijn'. Enorme flauwekul natuurlijk, en wij dachten dan ook dat hij een grapje maakte. Echter werd hij daarna boos en trok de stekker uit de automaat. De klanten om ons heen vonden het net zo apart als wijzelf en meerdere klanten kwamen naar ons toe met een eigen slechte ervaring over deze nare man. Zelfs het verder aardige personeel gaf dit toe toen de manager naar het magazijn was gelopen. Wij moesten nu onze kar met kratjes bier en nog een grote zak met flessen weer terug in de auto laden... Ik ga nooit meer naar deze Jumbo zo lang die nare kale man hier nog werkt.
Zainabi
|review over: Kring-apotheek De Pijp in Amsterdam
Recepten worden pas na 2 dagen verwerkt. Ik moet altijd bellen of emailen om te bevestigen dat er daadwerkelijk een recept is binnengekomen.In sommige gevallen komen recepten op één of andere manier niet binnen en als ik daarover contact opneem, krijg ik een geïrriteerde medewerker aan de lijn, die niet schijnt te begrijpen dat het van belang is dat chronische medicatie op tijd verwerkt dient te worden.
Renee
|review over: Wittebrug B.V. in Den Haag
Wij zijn zeer vriendelijk geholpen door Ruben. Prettige samenwerking. Fijne garage. En zeer blij met de auto. Keurig afgeleverd. Dank.
Hadewig Janssen
|review over: Wouters Witgoed in Broek op Langedijk
GA NOOOOIT IN ZEE MET WOUTERS WITGOED!! JE GELD BEN JE KWIJT EN JE APPARAAT IS NIET GEREPAREERD;(((
GELD TERUG DOEN ZE NIET EN IK HEB DE VAKBOND MOETEN INSCHAKELEN! Slechtste bedrijf ooit!
Maylene
|review over: Textielstad in Tilburg
Zeer slechte service en geen verantwoordelijkheid
Mijn bestelling is door PostNL verkeerd gesorteerd, wat zij ook officieel hebben bevestigd. Toch weigert Textielstad verantwoordelijkheid te nemen en vragen zij mij opnieuw verzendkosten te betalen. Daarnaast reageren ze traag op mail en wordt er niet meegedacht. Ik voel me als klant onrechtvaardig behandeld en dit is voor mij reden genoeg om hier niet meer te bestellen.
Joost
|review over: Muziekhandel Meibergen in Almelo
Op 28/11 j.l. bestelde ik bij Muziek Meibergen, een Arturia Keylab 49 MK3 midi keyboard. De prijs van dit midi keyboard was dusdanig scherp (€339,00) dat ik ondanks de negatieve reviews het wel aandurfde om de bestelling te plaatsen. Ik werd niet teleurgesteld door dhr. Meibergen. Zijn communicatie mag dan wat kort van stof zijn, (ik wilde het liefst met creditcard betalen) maar dat was dan ook het enige. Dhr. Meibergen gaf aan waarom betalen met een creditcard voor een kleine ondernemer zoals hij niet mogelijk was, begrijpelijk!
Je kunt het opmerkelijk vinden dat hij je als betaalmogelijkheid een betaalverzoek stuurt (tikkie). Maar dan nog steeds is dat voor mij geen reden om de aankoopt niet door te laten gaan.
Na mijn betaling kreeg ik vrij snel een bericht van dpd.nl dat mijn bestelling was aangemeld. Vandaag ontving ik mijn pakket. Dit pakket was zorgvuldig ingepakt en in het pakket zat het midi keyboard in de originele doos. Dhr. Meibergen draagt zorg dat het bestelde artikel onbeschadigd geleverd word. Het midi keyboard werkt als een zonnetje en ik ben zeer dik tevreden met mijn aankoop. Wat mij betreft kan ik deze verkoper aan iedereen aanraden!
Bedankt hr. Meibergen voor de goede service!
Jacob postma
|review over: Youfone Vast Internet, TV en Bellen in Rotterdam
Bevalt goed.
Pierre Koomen
|review over: Intratuin in Heerhugowaard
Tuincentrum op zich (assortiment keuze en kwaliteit hiervan) leek best oké.
De medewerkers daarentegen komen op alle afdelingen over alsof ze niet met veel plezier werken. Heel jammer!
Maar dan kom je in het restaurant!
Waar moet je beginnen?
Personeel staat hier overduidelijk echt met grote tegenzin en begroet geen enkele klant.
Ik was er met zakenrelaties en vond het werkelijk te gênant!
Vervolgens wordt er onderling besproken dat er stickers (?) op de gerechten veranderd moeten worden zodat de houdbaarheid opgerekt kan worden, dit is al te gek voor woorden maar verwachten ze ook nog dat klanten dit niet horen?
Een stel dames voor ons is hierop vertrokken nadat ze hun grote verbazing hadden uitgesproken, en hadden wij dit ook maar gedaan.
Een vlieg bij de open (!) displays met broodjes en sappen, warme gerechten die nagenoeg koud zijn en bij afrekenen blijken ze ook nog geen koffie meer te hebben.
Koffie op?!
De meneer die in de rondte liep was onvriendelijk en ongeïnteresseerd, ja er was het een en ander op maar volgens meneer dan maar gewoon iets anders nemen. (!)
Bij de tafels gekomen waren deze niet schoon, met hier en daar nog vaat en de afruimkarren stonden eveneens overvol met vaat.
Van begin tot einde verschrikkelijk, dit restaurant haalt hele bezoek naar nulpunt.
klant Huysinc
|review over: Huysinc in Waardenburg
Resul heeft ons heel netjes en goed behandeld in de keuzes die we wilden maken. En is Heel klantvriendelijk en maakt er tijd voor!!
klant Huysinc
|review over: Huysinc in Waardenburg
Meedenkende, vriendelijke en deskundige adviseur en veel keus qua materialen.
Klant Huysinc
|review over: Huysinc in Waardenburg
Geduldige adviseur. Helpt met uitzoeken hoe de keuken past in nieuwbouwwoning en bij je oude meubels.
Arie
|review over: De Goudwaag - Goud inkoop Den Haag in Den Haag
Vandaag geweest om sieraden te verkopen. Bijzonde vriendelijk geholpen door de eigenaresse. Alles werd goed en netjes uitgelegd en de prijs was ok
Zeker een aanrader om je goud of andere edelmetalen te verkopen.
Willem FIDDELAAR
|review over: De Gekroonde Loper in Lelystad
Vandaag boeidelen laten reinigen
Ondanks het weer ging hij stug door.
Resultaat weer zeer schoon. Goede prijs
E de nijs
|review over: Schoterbos Apotheek in Haarlem
Alles altijd keurig geregeld ,zelfs medicijnen gekregen die nog maar een apotheek had,wegens tekort..uiterst tevreden over deze apotheek, zeer nette medewerkers en er word daadwerkelijk moeite gedaan voor je als cliënt, niks dan lof