Lang verhaal kort,
Ik zou op maandag mijn nieuwe lease auto kunnen ophalen, contracten alles was ondertekend, kentekenbewijs had ik al thuis liggen. Dinsdag gebeld met de locatie waar de auto geleverd zou worden. Gaven aan geen auto te hebben ontvangen, gingen dit uitzoeken. Woensdag weer de heledag gebeld, niemand weet waar de auto was en konden mij geen oplossing bieden. Einde dag werd ik gebeld met een vaag verhaal dat de auto in de tussentijd aan iemand anders verkocht was. Dit kan toch niet gebeuren gezien ik alles al op mijn naam had staan? Niemand die mee een oplossing wilt aanbieden.
donderdag einde dag na veel belletjes laters. Word me verteld dat ik de volgende dag een tijdelijke auto kon krijgen en of ik akkoord zou gaan met een nieuwe lease auto die alleen andere kleur was. Aangegeven dat dit prima is zolang ik zsm maar vervoer heb. Word ik vrijdag gebeld dat ik een tijdelijke auto kan ophalen. Ten eerste word me verteld dat ik 90 euro transport kosten moet gaan betalen of de auto 2 en half uur verder in het land de auto moet ophalen en naast dat word me verteld dat de auto € 500,- gaat kosten op basis van 30 dagen en dat ook nog eens voor de laagste klasse auto, vw up, peugot 108 wat niet in de buurt komt van de klasse van de bestelde auto.
ronduit belachelijk dat mijn auto die maandag geleverd zou worden in de tussentijd verkocht is, ik woensdag pas meer duidelijkheid heb en de oplossing die van mossel mij bied ook nog eens geld kost en niemand begrip had voor de situatie. Het leek wel of dit dagelijks gebeurde zo hoe ze hier mee omgingen.
Eindstand Ik heb nogsteeds geen auto want het process van de nieuwe auto lijkt ook weer boven op de stapel te liggen, en ik ga niet akkoord voor een tijdelijke auto die mij €500,- + €90,- (transport) gaat kosten door een fout van van Mossel zelf. Ik zit nu zelf al een week zonder auto hierdoor en wellicht nog wel langer.
Op goede vrijdag onderweg naar bestemming met onze VW Grand California 600, we hadden een probleem met onze omvormer en de watertank. We zijn gelijk geholpen en de mankementen zijn gerepareerd. Na extra uitleg zijn wij tevreden aan het genieten van ons paasweekend. Uitstekend gedaan!
Geweldige service! Bij binnenkomst staat de koffie gelijk klaar en word door een medewerker uitlegt hoe de winkel werkt. Toen wij een rondje hadden gelopen door de winkel en de spullen hadden uitgezocht werden wij gelijk vriendelijk geholpen met een drankje erbij. Tot wel 1001 soorten stoffen en verschillende maten! De medewerkers namen de tijd en dachten goed met ons mee. Wij mochten de verschillende soorten stoffen mee naar buiten nemen en kijken hoe het er met zon licht uitziet.
De winkel sloot om 17:00 uur en wij waren eigenlijk nog niet klaar. Van de medewerkers mochten wij nog een rondje maken om het nog precies uit te zoeken! Geweldig service en prachtig assortiment!
Ik ben ontzettend tevreden over de service van Auto Garage Henk van Rossum. Henk is super klantvriendelijk en denkt echt met je mee om de juiste keuze te maken. Hij neemt de tijd om je goed te adviseren, zonder opdringerig te zijn. Ik heb hier meerdere betrouwbare occasions gekocht waar ik nog steeds erg blij mee ben. Je merkt aan alles dat hij
kwaliteit en klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan. Een echte aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare garage met een persoonlijke aanpak!
Ik ben heel fijn geholpen. Er werd mee gedacht bij het kiezen.
Ik heb mijn bezoek aan Huysinc als zeer prettig ervaren. Dat wil ik graag delen met anderen.
Geld weg en niet leveren!!!
26-3-2025 een artikel besteld en betaald per ideal. netjes de bestelbevestiging ontvangen. Helaas daarna nooit meer iets van gehoord en het zilveren hangertje nooit ontvangen.
Gisteren maar eens gevraagd voor een reactie, welke niet beantwoord wordt.
Slecht, heel slecht.
De rustige zonder druk beslissing kunnen nemen of er gekocht ging worden. Goede uitleg van slaapsysteem.
De service toen er problemen waren om het bed naar boven te krijgen direct en snel opgelost.
Snel gehandeld toen iets niet helemaal in orde was.
Niets dan positiefs over de mensen op de werkvloer: vriendelijk en kundig met goede adviezen. Over de klantenservice én de kwaliteit van het huismerk heb ik echter geen goed woord over! Eind 2023 een bankstel aangeschaft voor mijn nieuwe appartement, waar ik april 2024 mijn intrek in heb genomen. Al vanaf het begin ervaar ik veel stof in huis. Niet zomaar ‘regulier’ huisstof, maar overal minuscule vezeltjes, pluche en kleine stukjes draad/garen. Al die tijd oorzaak gezocht bij een donsdeken, tot ik er een paar maanden geleden achter kwam dat het afkomstig is uit het bankstel. Natuurlijk begrijp ik dat stoffen banken kunnen pluizen, maar dit is extreem (niet overdreven). Alles, maar dan ook echt ALLES in huis zit onder vezeltjes en draadjes. Je kan het zo gek niet bedenken: volgezogen roosters van afzuigkap, meubilair, haarborstels, kleding, beddengoed, de koelkast, mijn haren, binnenkant oven, besteklade, binnenwerk van een koffiebonenmachine...vind het zelfs terug op dashboard van mijn auto. Ik durf zelfs te stellen dat dit schade heeft veroorzaakt aan kostbare apparatuur, nog los van de gezondheidsrisico’s. Tien maanden lang adem, eet en drink ik deze polyester vezels in enorm grote getale in en op! Contact opgenomen met de klantenservice. Dame van klantenservice had al gelijk een bepaald ‘toontje’ en probeerde me zo snel mogelijk telefonisch af te wimpelen. Ik moest de bank maar vaker stofzuigen, om het overtollige pluis van de bank te verwijderen en dan zou ik ervaren dat het probleem zich in mindere mate zou voordoen (Al was de bank net een maand geleden geleverd en nog nooit gestofzuigd, dan had het probleem zich in deze vorm nog steeds niet voor mogen doen). Ik probeerde aan te geven dat dit geen kwestie van overtollig pluis is, maar dat werd niet gehoord. Niet gek, aangezien de dame aan de andere kant van de lijn tot drie keer door me heen begon te *** (zeer onbeschoft om iemand niet eens uit te laten spreken). Men gaf aan niets te willen betekenen. Niets mis met ons product, we dulden geen kritiek en daarmee basta. Wat ook steekt, is dat ik nog via de mail een trap na kreeg, waarin ik werd neergezet als een soort viespeuk. De enige oplossing voor veel stof in huis is om maar vaker te poetsen. Dat wordt dan gezegd tegen iemand met smetvrees, waar je van de spreekwoordelijke vloer kan eten! Poosje gewacht met schrijven van review, in de hoop dat het zou minderen, door het advies op te volgen en de bank vaker te stofzuigen. Het probleem blijft zich echter in extreme mate voordoen. Na elke stofzuigronde zit het hele stofzuigmondje onder en zit alles in huis weer onder vezeltjes. In mijn vorige woning een wollen vloerkleed en bouclé eetstoelen gehad, dus een pluisje is mij niet vreemd, de mate waarop deze bank dat doet is echter compleet onacceptabel. Nog nooit zoiets als dit meegemaakt! Des te kritischer ik naar de bank ben gaan kijken, des te meer ik geschrokken ben van de ondermaatse kwaliteit van de bekleding. Overal losse uitstekende garens en draden, stiksels waarbij de draden omhoog komen, stukjes bekleding die loszit (op plekken die geen slijtage kennen) en de loskomende vezeltjes. Ben echt in shock dat dit allemaal zo maar zo kan. Totaal geen service of enkele coulance. En dat voor zo’n groot concern. Men levert een product met een serieus probleem, blijft voet bij stuk houden dat er niks mis is met het product en je kan er als klant niks tegen doen en staat met je rug tegen de muur. Er had op z’n minst iemand langs gestuurd kunnen worden om de situatie te komen bekijken. Voel me echt compleet besodemieterd. Bankstel is totaal onbruikbaar, €2500,- lichter en kan na 10(!!) maanden zeer licht gebruik de stort op. Gaat maanden duren voor ik mn huis heb opgelapt (de boel is bijna niet weg te poetsen) en kan opzoek naar een nieuwe bank. Tijdens mijn studententijd een bankje gehad dat 5x zo goedkoop was van die grote Zweedse meubelgigant en die zag er na 10 jaar intensief gebruik nog hartstikke netjes uit, in tegenstelling tot dit stuk *** van Piet Klerkx. Als het goed gaat, dan is het vast hartstikke fijn zaken doen met Piet Klerkx, maar houd er rekening mee dat als het fout gaat ze je als een stuk stront behandelen en je kan fluiten naar je zuurverdiende centjes. Voor mij in ieder geval nooit en nooit meer iets bij deze oplichters, ik zal ze iedereen in mijn omgeving afraden en ik zou er toch heel goed over nadenken voor je hier iets koopt (vermijd op z’n minst het huismerk)!
Bij vraag of medewerker ons een aantal hangbakken die nog hoog hingen wilde laten zien kregen wij als antwoord :daar ga ik evht niet aan beginnen. Wij zijn toen meteen vertrokken . Wat een vervelende bejegening . Wij komen , en onze familie , niet meer terug bij linthorst .
Luca
|review over: Van Mossel Leasing in Tilburg
Lang verhaal kort,
Ik zou op maandag mijn nieuwe lease auto kunnen ophalen, contracten alles was ondertekend, kentekenbewijs had ik al thuis liggen. Dinsdag gebeld met de locatie waar de auto geleverd zou worden. Gaven aan geen auto te hebben ontvangen, gingen dit uitzoeken. Woensdag weer de heledag gebeld, niemand weet waar de auto was en konden mij geen oplossing bieden. Einde dag werd ik gebeld met een vaag verhaal dat de auto in de tussentijd aan iemand anders verkocht was. Dit kan toch niet gebeuren gezien ik alles al op mijn naam had staan? Niemand die mee een oplossing wilt aanbieden.
donderdag einde dag na veel belletjes laters. Word me verteld dat ik de volgende dag een tijdelijke auto kon krijgen en of ik akkoord zou gaan met een nieuwe lease auto die alleen andere kleur was. Aangegeven dat dit prima is zolang ik zsm maar vervoer heb. Word ik vrijdag gebeld dat ik een tijdelijke auto kan ophalen. Ten eerste word me verteld dat ik 90 euro transport kosten moet gaan betalen of de auto 2 en half uur verder in het land de auto moet ophalen en naast dat word me verteld dat de auto € 500,- gaat kosten op basis van 30 dagen en dat ook nog eens voor de laagste klasse auto, vw up, peugot 108 wat niet in de buurt komt van de klasse van de bestelde auto.
ronduit belachelijk dat mijn auto die maandag geleverd zou worden in de tussentijd verkocht is, ik woensdag pas meer duidelijkheid heb en de oplossing die van mossel mij bied ook nog eens geld kost en niemand begrip had voor de situatie. Het leek wel of dit dagelijks gebeurde zo hoe ze hier mee omgingen.
Eindstand Ik heb nogsteeds geen auto want het process van de nieuwe auto lijkt ook weer boven op de stapel te liggen, en ik ga niet akkoord voor een tijdelijke auto die mij €500,- + €90,- (transport) gaat kosten door een fout van van Mossel zelf. Ik zit nu zelf al een week zonder auto hierdoor en wellicht nog wel langer.
Hetty
|review over: Saros Autobedrijf in Den Bosch
Zeer fijne garage, kon snel terecht voor het vervangen van de koplampen. Vriendelijke, kundige en behulpzame medewerkers.
Hans van Wieren
|review over: Volkswagen Campercentrum Nederland in Amersfoort
Op goede vrijdag onderweg naar bestemming met onze VW Grand California 600, we hadden een probleem met onze omvormer en de watertank. We zijn gelijk geholpen en de mankementen zijn gerepareerd. Na extra uitleg zijn wij tevreden aan het genieten van ons paasweekend. Uitstekend gedaan!
Michael
|review over: auto repair centre vejon (vakgarage) in Lelystad
Helemaal tevreden. Snelle service en nog een gratis leenauto meegekregen.
Aanrader.
Quinten Joon
|review over: Zitmaxx Wonen in Ter Aar
Geweldige service! Bij binnenkomst staat de koffie gelijk klaar en word door een medewerker uitlegt hoe de winkel werkt. Toen wij een rondje hadden gelopen door de winkel en de spullen hadden uitgezocht werden wij gelijk vriendelijk geholpen met een drankje erbij. Tot wel 1001 soorten stoffen en verschillende maten! De medewerkers namen de tijd en dachten goed met ons mee. Wij mochten de verschillende soorten stoffen mee naar buiten nemen en kijken hoe het er met zon licht uitziet.
De winkel sloot om 17:00 uur en wij waren eigenlijk nog niet klaar. Van de medewerkers mochten wij nog een rondje maken om het nog precies uit te zoeken! Geweldig service en prachtig assortiment!
J. wolfraad
|review over: Autobedrijf Henk van Rossum in Boxmeer
Ik ben ontzettend tevreden over de service van Auto Garage Henk van Rossum. Henk is super klantvriendelijk en denkt echt met je mee om de juiste keuze te maken. Hij neemt de tijd om je goed te adviseren, zonder opdringerig te zijn. Ik heb hier meerdere betrouwbare occasions gekocht waar ik nog steeds erg blij mee ben. Je merkt aan alles dat hij
kwaliteit en klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan. Een echte aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare garage met een persoonlijke aanpak!
Lucienne Vermeer
|review over: Huysinc in Waardenburg
Ik ben heel fijn geholpen. Er werd mee gedacht bij het kiezen.
Ik heb mijn bezoek aan Huysinc als zeer prettig ervaren. Dat wil ik graag delen met anderen.
Klant Huysinc
|review over: Huysinc in Waardenburg
Goede ontvangst en goede begeleiding bij het kiezen van de verschillende onderdelen.
M.M.P. de Ruijter
|review over: Huysinc in Waardenburg
Goed advies en professionele kwaliteit. met goed gevoel een besluit kunnen nemen.
Uitstraling, keuzemogelijkheden, ervaring in advies
R. Goebbels
|review over: Cooldog Jewellery in Bergen (nh)
Geld weg en niet leveren!!!
26-3-2025 een artikel besteld en betaald per ideal. netjes de bestelbevestiging ontvangen. Helaas daarna nooit meer iets van gehoord en het zilveren hangertje nooit ontvangen.
Gisteren maar eens gevraagd voor een reactie, welke niet beantwoord wordt.
Slecht, heel slecht.
Datum van ervaring: 18 april 2025
Klant van Tieleman Keukens
|review over: Tieleman Keukens in Middelharnis
Goedendag David en collega's, nog altijd genieten we erg van onze Tieleman keuken in Den Haag. Waarvoor complimenten en dank!
Klant van Morgana Hendrik-Ido-Ambacht
|review over: Morgana Hendrik-Ido-Ambacht in Hendrik-Ido-Ambacht
De rustige zonder druk beslissing kunnen nemen of er gekocht ging worden. Goede uitleg van slaapsysteem.
De service toen er problemen waren om het bed naar boven te krijgen direct en snel opgelost.
Snel gehandeld toen iets niet helemaal in orde was.
Maikel
|review over: Piet Klerkx in Waalwijk
Niets dan positiefs over de mensen op de werkvloer: vriendelijk en kundig met goede adviezen. Over de klantenservice én de kwaliteit van het huismerk heb ik echter geen goed woord over! Eind 2023 een bankstel aangeschaft voor mijn nieuwe appartement, waar ik april 2024 mijn intrek in heb genomen. Al vanaf het begin ervaar ik veel stof in huis. Niet zomaar ‘regulier’ huisstof, maar overal minuscule vezeltjes, pluche en kleine stukjes draad/garen. Al die tijd oorzaak gezocht bij een donsdeken, tot ik er een paar maanden geleden achter kwam dat het afkomstig is uit het bankstel. Natuurlijk begrijp ik dat stoffen banken kunnen pluizen, maar dit is extreem (niet overdreven). Alles, maar dan ook echt ALLES in huis zit onder vezeltjes en draadjes. Je kan het zo gek niet bedenken: volgezogen roosters van afzuigkap, meubilair, haarborstels, kleding, beddengoed, de koelkast, mijn haren, binnenkant oven, besteklade, binnenwerk van een koffiebonenmachine...vind het zelfs terug op dashboard van mijn auto. Ik durf zelfs te stellen dat dit schade heeft veroorzaakt aan kostbare apparatuur, nog los van de gezondheidsrisico’s. Tien maanden lang adem, eet en drink ik deze polyester vezels in enorm grote getale in en op! Contact opgenomen met de klantenservice. Dame van klantenservice had al gelijk een bepaald ‘toontje’ en probeerde me zo snel mogelijk telefonisch af te wimpelen. Ik moest de bank maar vaker stofzuigen, om het overtollige pluis van de bank te verwijderen en dan zou ik ervaren dat het probleem zich in mindere mate zou voordoen (Al was de bank net een maand geleden geleverd en nog nooit gestofzuigd, dan had het probleem zich in deze vorm nog steeds niet voor mogen doen). Ik probeerde aan te geven dat dit geen kwestie van overtollig pluis is, maar dat werd niet gehoord. Niet gek, aangezien de dame aan de andere kant van de lijn tot drie keer door me heen begon te *** (zeer onbeschoft om iemand niet eens uit te laten spreken). Men gaf aan niets te willen betekenen. Niets mis met ons product, we dulden geen kritiek en daarmee basta. Wat ook steekt, is dat ik nog via de mail een trap na kreeg, waarin ik werd neergezet als een soort viespeuk. De enige oplossing voor veel stof in huis is om maar vaker te poetsen. Dat wordt dan gezegd tegen iemand met smetvrees, waar je van de spreekwoordelijke vloer kan eten! Poosje gewacht met schrijven van review, in de hoop dat het zou minderen, door het advies op te volgen en de bank vaker te stofzuigen. Het probleem blijft zich echter in extreme mate voordoen. Na elke stofzuigronde zit het hele stofzuigmondje onder en zit alles in huis weer onder vezeltjes. In mijn vorige woning een wollen vloerkleed en bouclé eetstoelen gehad, dus een pluisje is mij niet vreemd, de mate waarop deze bank dat doet is echter compleet onacceptabel. Nog nooit zoiets als dit meegemaakt! Des te kritischer ik naar de bank ben gaan kijken, des te meer ik geschrokken ben van de ondermaatse kwaliteit van de bekleding. Overal losse uitstekende garens en draden, stiksels waarbij de draden omhoog komen, stukjes bekleding die loszit (op plekken die geen slijtage kennen) en de loskomende vezeltjes. Ben echt in shock dat dit allemaal zo maar zo kan. Totaal geen service of enkele coulance. En dat voor zo’n groot concern. Men levert een product met een serieus probleem, blijft voet bij stuk houden dat er niks mis is met het product en je kan er als klant niks tegen doen en staat met je rug tegen de muur. Er had op z’n minst iemand langs gestuurd kunnen worden om de situatie te komen bekijken. Voel me echt compleet besodemieterd. Bankstel is totaal onbruikbaar, €2500,- lichter en kan na 10(!!) maanden zeer licht gebruik de stort op. Gaat maanden duren voor ik mn huis heb opgelapt (de boel is bijna niet weg te poetsen) en kan opzoek naar een nieuwe bank. Tijdens mijn studententijd een bankje gehad dat 5x zo goedkoop was van die grote Zweedse meubelgigant en die zag er na 10 jaar intensief gebruik nog hartstikke netjes uit, in tegenstelling tot dit stuk *** van Piet Klerkx. Als het goed gaat, dan is het vast hartstikke fijn zaken doen met Piet Klerkx, maar houd er rekening mee dat als het fout gaat ze je als een stuk stront behandelen en je kan fluiten naar je zuurverdiende centjes. Voor mij in ieder geval nooit en nooit meer iets bij deze oplichters, ik zal ze iedereen in mijn omgeving afraden en ik zou er toch heel goed over nadenken voor je hier iets koopt (vermijd op z’n minst het huismerk)!
Hermien
|review over: Kwekerij Linthorst in Diepenheim
Bij vraag of medewerker ons een aantal hangbakken die nog hoog hingen wilde laten zien kregen wij als antwoord :daar ga ik evht niet aan beginnen. Wij zijn toen meteen vertrokken . Wat een vervelende bejegening . Wij komen , en onze familie , niet meer terug bij linthorst .
M. Busselman
|review over: Zeker en Mobiel in Heino
Ik zoek geen ontstoppingsbedrijf. Verkeerde voorlichting.
Ook dat het van de gemeente is of van de makelaar.
Hoop dat ik er nog van af kan.
George kooijman
|review over: Maasstad Ziekenhuis in Rotterdam
Bij mijn bezoek aan het damens kaakchirurg team van het maastad ,niks dan lof , zeer profesioneel en meelevend van mij krijgen ze een dikke 10
Klant van Morgana Hendrik-Ido-Ambacht
|review over: Morgana Hendrik-Ido-Ambacht in Hendrik-Ido-Ambacht
Goede voorlichting en Service aan huis
Klant van Tieleman Keukens
|review over: Tieleman Keukens in Middelharnis
Hoi Nico, wij zijn erg blij met het ontwerp, de kwaliteit en de service, top!
Harke Jan
|review over: Expert Boersma Delfzijl in Delfzijl
De zaak voor service en kwaliteit!
Klant van Morgana Leiderdorp
|review over: Morgana Leiderdorp in Leiderdorp
Heel mooi bed uitgezocht voor een hele fijne prijs. Het slaapt ook nog eens lekker, wat wil je nog meer.