Menu
opiness-logo-compact
  • Inloggen | Registreer
Bezig met zoeken...
Zoek op bedrijfsnaam of rubriek
opiness-logo-small
Account
  • Inloggen | Registreer
Opiness
  • Over Opiness
  • Voor bedrijven

Laatste reviews

  1. Klant van Morgana Utrecht

    |

    12 augustus 2022

    review over: Morgana Utrecht in Utrecht

    Klantvriendelijk en service gericht we vonden het moeilijk om een keuze te maken voor het juiste bed maar door de slaaptest waren we overtuigd. Ook de bezorging was naar wens gegaan.

    8.7
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  2. Klant van Morgana Utrecht

    |

    12 augustus 2022

    review over: Morgana Utrecht in Utrecht

    Heel fijn bed gekocht, gesprek was ook goed gegaan. Niet opdringerig en alles werd goed uitgelegd. Daarnaast slapen we er nu een paar maanden op en kan niet anders zeggen dat het aan onze verwachting voldoet.
    Enig min punt was dat het hoeslaken niet direct bij het bed zat maar deze kon de zelfde dag nog opgehaald worden.

    9.1
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  3. Klant van Lodewijk Mode voor Mannen

    |

    12 augustus 2022

    review over: Lodewijk Mode voor Mannen in Franeker / Frjentsjer

    Ik ben erg goed geholpen

    10
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  4. Klant van Morgana Heemstede

    |

    12 augustus 2022

    review over: Morgana Heemstede in Heemstede

    Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Nam uitgebreid de tijd voor ons en gaf zeer goed en uitgebreid advies voor onze specifieke vragen en slaapproblemen.

    9.6
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  5. Klant van Morgana De Best-Noy

    |

    11 augustus 2022

    review over: Morgana De Best-Noy in Boxmeer

    Prettige behandeling door de verkoper. We konden eerst rondkijken en kregen daarna goede uitleg.
    We hadden geen aanbieding.

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  6. Klant van Morgana Breda

    |

    11 augustus 2022

    review over: Morgana Breda in Breda

    De slaaptest was een uitkomst , we hebben niet hoeven wennen aan het nieuwe slaapsysteem, bezorging was heel netjes en behulpzaam , in de winkel prettig geholpen

    9.1
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  7. Klant van Morgana Leiderdorp

    |

    11 augustus 2022

    review over: Morgana Leiderdorp in Leiderdorp

    We zijn bij Morgana prima geslaagd. We wilden eigenlijk kijken voor een kast maar waren ook wel toe aan een nieuw bed. De adviseur Jacqueline heeft ons prima geadviseerd en ons de slaap DNA test laten doen. Zo een test laat je echt ervaren wat een Morgana bed voor je lichaam kan doen. Niet alleen Jacqueline maar ook de andere adviseurs geven je een heel gastvrij gevoel. Dus wij hebben een heerlijk en compleet bed en een hele mooie kast. Super Morgana een dikke 10 !!

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  8. Klant van Morgana Utrecht

    |

    11 augustus 2022

    review over: Morgana Utrecht in Utrecht

    Het is een heerlijk bed, ook na 6 jaar. Elke vakantie verlangen we terug naar ons eigen bed. Het slaapt voortreffelijk.

    9.1
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  9. Klant van Morgana Utrecht

    |

    11 augustus 2022

    review over: Morgana Utrecht in Utrecht

    ik heb een goed advies gekregen voor een nieuw slaapsysteem waardoor ik minder rugklachten heb dan op mijn oude slaapsysteem. Er wordt goed meegedacht voor een goed totaaladvies.

    9.1
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  10. Klant van Tieleman Keukens

    |

    11 augustus 2022

    review over: Tieleman Keukens in Middelharnis

    Alles naar onze volle tevredenheid geleverd en gemonteerd, jullie mensen werken echt keurig netjes! Wij zullen jullie aanraden in Sint Philipsland e.o.

    9.5
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  11. Pieter

    |

    10 augustus 2022

    review over: Pearle Opticiens in Zoetermeer

    Pearle rokkeveen is de beste en heeft het beste personeel

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  12. Adri van Leeuwen

    |

    10 augustus 2022

    review over: Boumanonline.nl in Nederland

    Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn echtgenote een mooi horloge. Een Tissot T Touch Solar smart watch, gekocht bij Bouman Online. Het horloge was netjes verpakt en voorzien van een mooi kadopapiertje.

    Nadat ik de handleiding van internet gedownload had en de benodigde app uit de appstore had opgehaald kon ik beginnen met het installeren van het horloge. Volgens de handleiding eerst ongeveer 4 uur opladen van de batterij. Toen dat achter de rug was heb ik alles ingesteld en aan het einde van de middag het horloge omgedaan. Het touchscreen en alle functies werkten prima. Mooi horloge, waar ik erg blij mee was. Omdat ik in bed geen horloge draag ’s avonds voor het naar bed gaan het horloge netjes opgeborgen. De volgende ochtend het horloge omgedaan en toen ontdekt dat het touchscherm op geen enkele aanraking meer reageerde, waardoor alle extra smartfuncties en de menu’s niet meer te benaderen waren.

    Uiteraard flink de pest in, want ik had het horloge bij elkaar een uur of 6 gedragen. Omdat de klok en de datumweergave wel werken lijkt het een softwareprobleem. Van een horloge van EUR 995 van een goed en bekend merk verwacht je dit niet natuurlijk. Direct gebeld met Bouman Online. Een medewerker bood aan het horloge kosteloos bij mij te laten ophalen zodat het gerepareerd kan worden. Ik heb aangegeven geen vertrouwen in dit horloge te hebben en niet in een ellenlang reparatietraject terecht te willen komen. Ik wil gebruik maken van mijn recht om de online koop (koop op afstand) ongedaan te maken. Volgens de medewerker geen enkel probleem! Hij zou mij een retourformulier sturen, waarna het horloge bij mij zou worden op gehaald door Post NL en het geld teruggestort. So far so good dus…..?

    Ik heb de gemaakte afspraak direct per email bevestigd. Binnen een uur kreeg ik een email van de directeur/eigenaar die mij even kwam duidelijk maken dat dit niet zomaar ging. Het horloge kon gewoon onder garantie gerepareerd worden. Dus direct maar gebeld en verwezen naar de eerder die middag gemaakte afspraak. Die was volgens de directeur niet juist geweest. Ik gaf nogmaals aan totaal geen vertrouwen te hebben in een horloge waar binnen een dag al zulke problemen mee waren en dat ik gebruik wilde maken van mijn recht de koop op afstand ongedaan te maken. Op de website van Bouman Online staat ook dat dit mogelijk is, mits het artikel in onbeschadigde staat wordt geretourneerd natuurlijk.

    En nu komt het beruchte addertje onder het gras! Ik moest dan nu het horloge op eigen kosten opsturen, waarna Bouman Online (de directeur) het horloge zou inspecteren en van een waarde zou voorzien. Leek mij beter om dan maar zelf naar de winkel in Culemborg te gaan om te voorkomen dat er allerlei zaken “mis” zouden gaan.

    De volgende dag met een blinkend horloge in originele verpakking naar de winkel gegaan en kennis gemaakt met de directeur. Die bood aan het horloge eerst een reset te geven omdat het dan daarna vast wel weer zou werken….?? Ik bedankte vriendelijk en gaf aan bij mijn besluit te blijven. Dat viel niet in goede aarde. Met een juweliers-vergrootglas werd mijn horloge van alle kanten bekeken. Of mijn horloge gevallen was? Met het blote oog was er aan het horloge niets te zien en het was zoals te verwachten in nieuwstaat. Meneer kon mij ook de gebruik sporen niet laten zien.

    Vervolgens kwam de aap uit de mouw. Ik kwam nu een niet goed werkend horloge terugbrengen en ja, daar hing natuurlijk een ander prijskaartje dan EUR 995 aan! Hij moest even op Marktplaats kijken waarvoor ze nu te koop worden aangeboden. En ja hoor, daar was dan volgens hem een iets duurdere uitvoering van 6 maanden oud die voor EUR 800 te koop stond. De mijne was jonger dus hij kon er wel EUR 850 van maken……! Natuurlijk was ik allang helemaal klaar met dit bedrijf en deze man. Aangegeven dat als hij EUR 900 betaalde we elkaar nooit meer hoefden te zien.

    In de diverse reviews op internet zie je dat dit een rode draad is bij dit bedrijf. De reacties van het bedrijf zijn zodanig dat het altijd aan de klant ligt en nooit aan het bedrijf. Ook goede reviews, maar dan hebben klanten nog geen problemen met de aankoop gehad. Dom dat wij niet even vooraf de reviews beter hebben bekeken!

    Of je zaken moet gaan doen met Bouman Online is natuurlijk niet aan mij. Ik deel deze ervaring en hoop dat het mensen helpt de voor hen juiste beslissing te nemen.

    2.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  13. Arthur Pauwels

    |

    10 augustus 2022

    review over: 't Wasmachinehuis in Delft

    wat een fantastisch bedrijf, top service en prima prijs-kwaliteit verhouding. Zoals gisteren, gemeld dat 20jarige magnetron niet optimaal meer was, vandaag is probleem al opgelost en beslist niet duur. Toppers.

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  14. Arthur Pauwels

    |

    10 augustus 2022

    review over: 't Wasmachinehuis in Delft

    wat een fantastisch bedrijf, top service en prima prijs-kwaliteit verhouding. Zoals gisteren, gemeld dat 20jarige magnetron niet optimaal meer was, vandaag is probleem al opgelost en beslist niet duur. Toppers.

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  15. J.Brusik

    |

    10 augustus 2022

    review over: Youfone Vast Internet, TV en Bellen in Rotterdam

    Wij zijn goed tevreden qua prijs en kwaliteit

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  16. Klant van Wanrooij Warenhuys

    |

    10 augustus 2022

    review over: Van Wanrooij keuken, badkamer & tegel warenhuys in Waardenburg

    Vakman, goede communicatie en tijd om vragen te beantwoorden.

    9.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  17. Mevr. Woods

    |

    10 augustus 2022

    review over: Van Wanrooij keuken, badkamer & tegel warenhuys in Waardenburg

    Nick heeft ons zeer goed geholpen. Nam de tijd voor ons en dacht mee. Ook voelde we ons niet opgedrongen om iets te kopen en dacht zelfs mee om het zo schappelijk mogelijk te houden. Aangezien het al een fors bedrag is wat er betalen.

    8.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  18. Klant van Wanrooij Warenhuys

    |

    10 augustus 2022

    review over: Van Wanrooij keuken, badkamer & tegel warenhuys in Waardenburg

    Tim oriënteert goed met welke intenties je komt en speelt daar op de perfecte manier op in.

    8.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  19. Dhr. Bossers

    |

    10 augustus 2022

    review over: Van Wanrooij keuken, badkamer & tegel warenhuys in Waardenburg

    Marcel heeft goed aangevoeld wat we zochten.

    8.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  20. Klant van Tieleman Keukens

    |

    10 augustus 2022

    review over: Tieleman Keukens in Middelharnis

    Keuken is vervangen Hans, heel blij mee. Geen op of aanmerkingen, gewoon top!

    9.0
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
Volgende pagina »
Opiness - Spreekt uit ervaring
  • Over Opiness
  • Nieuws
  • Veelgestelde vragen
  • Artikelen

Laatste nieuws

Best beoordeeld 2022

Best Beoordeeld Award 2022

Ieder jaar kijkt Opiness wie op het platform zich het best beoorde

… lees verder

Voor bedrijven

  • Tarieven
  • Voor bedrijven
  • Voeg een nieuw bedrijf toe
  • Veelgestelde vragen
  • Geschillenbeleid
  • Opiness Certificaten

Voor consumenten

  • Beoordelingsrichtlijnen
  • Veelgestelde vragen
rev. 20210311