Ik wil graag mijn ervaring delen over de bank die ik bij Zitmaxx heb gekocht, model Morgana met teddy bouclé stof. Vanaf dag één vertoonde de bank ernstige gebreken: diepe plooien alsof hij al lange tijd gebruikt was, en overal pluisjes. Dit is niet wat je verwacht bij een nieuwe bank.
Wanneer je een klacht indient, sturen ze iemand langs die de bank zou “repareren”. Deze persoon presenteert zich als onafhankelijk, maar doet niets met de klacht en verdedigt enkel de winkel. Er wordt geen passende oplossing geboden en je krijgt het gevoel dat je niet serieus wordt genomen als klant. Voor een zogenoemde second opinion moet je bovendien zélf meer dan €200 betalen.
In de winkel is er totaal geen duidelijke informatie gegeven over de eigenschappen van deze stof en hoe gevoelig deze is. Als ik dat had geweten, had ik nooit voor deze bank of deze stof gekozen. Ik verkoop geen banken – ik vertrouw op de informatie van het personeel. Die informatie bleek helaas onvoldoende.
De communicatie vanuit Zitmaxx is slecht(voor mij) ; ze reageren niet of heel laat, en je blijft met het probleem zitten. Ik voel me totaal niet geholpen en zeker niet als klant gewaardeerd.
Voor mij was dit de eerste en laatste keer dat ik bij Zitmaxx iets heb gekocht. Ik wil anderen waarschuwen: informeer goed en wees voorzichtig met dit model en deze stof. Mijn ervaring is uiterst teleurstellend.
Samen met Nathalie 3 mooie bedden uitgezocht. Alles is inmiddels afgeleverd en iedereen slaapt lekker. We zijn heel blij met hoe we alles hebben kunnen regelen.
Het bezoek aan de winkel en de begeleiding die we kregen hebben we als zeer positief ervaren. De mannen die het bed kwamen brengen hebben het keurig neergezet en alles opgeruimd. We slapen ook nog eens lekker dus zeker een aanrader deze winkel.
Opmerkelijk: oranje rizla vloeitjes kost overal 70 cent, ook bij Primera Vlaardingen de Loper, Primera Vlaardingen West rekent 90 cent. Is er geen vaste prijs aan verbonden? Het gaat niet om die 20 cent maar ik vind dit gewoon niet kunnen, het is een soort afleggerij.
Er had iets tussen de trommel van de wasdroger klem gezeten en er was iets stuk aan het deurtje. Ik heb via Google Witgoedspeciaalzaak van Rooij gevonden en online een afspraak gemaakt. Daarbij moest ik opgeven wat er aan de hand was en dat heb ik in detail beschreven. Op de dag van de afspraak komt er iemand binnen, die stormt op de wasdroger af. Ik bied koffie aan: dathoefde niet want hijw as toch zo weg. Uit de omschrijving had hij al gezien dat het om de vsnaar ging. Hij noteerde het serienummer en vertrok weer. Word ik vervolgens gebeld, of ik het serienummer nog eens kon geven want dat was niet goed genoteerd ... ik geef het door en vraag: waarom komen jullie langs als er alleen maar een serienummer nodig is? Omdat we niet weten wat er mis is ... nee, dat klopt niet want de monteur wist drommelsgoed wat er mis was omdat ik dat al had doorgegeven. Als iemand even gebeld had, had gezegd: dan is uw vsnaar stuk, wat is het serienummer ... dan had ik dat met liefde doorgegeven. Krijg ik even laten eer telefoontje van ze, het gaat 419 euro kosten. Voor een 6 jaar opude wasdroger ... dan ga ik liever een nieuwe kopen. Bij ons? Euh ...Hoezo? Nou, dan brengen we een deel van de monteurskosten in mindering. Monteruskosten ... voor het noteren van een serienummer!? Inderdaad: ik heb dus 80 (!?) euro betaald voor helemaal niks. Dan ga ik zeker niet bij dat bedrijd ooit nog maar overwegen iets te kopen. Dat is geen service, dat is pure ***!
vandaag weer een heerlijke verwenbeurt gehad bij Ilo hair...weer heerlijk gewassen en geknipte haartjes en met een mooi model weer de wijde wereld in...
Tot de volgende keer weer, over 4 weken...
Matrassen hadden we bij jullie al gekocht, nu de lattenbodems ook erbij genomen. We zijn erg tevreden, de instellingen zijn op ons aangepast dit ligt perfect!
Personeel erg aardig en meedenkend.
Wij hebben sinds 10 jaar een Ergosleep bed van Morgana. Erg fijn bed. Onlangs ging -voor de 3e keer- er een motor van de bedbediening stuk en daarom Morgana moeten inschakelen voor reparatie. Ook na 10 jaar een super service met coulance ervaren. De leverancier van Ergosleep is langs geweest om het bed te inspecteren en te repareren. Binnen een week na melding aan Morgana was het allemaal voor elkaar. Super!
Verheyden Andy
56 reviews
BE
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Slechtste webshop ooit!!
Probleem begon toen ik een dure xbox controller aankocht bij dit bedrijf. Na openen van de controller bleek dat er lichte stick drift aanwezig was, dus terug de doos in en retour met de centjes terug dacht ik... De controller was toch ook wat te klein voor mijn handen...
Toen begon de shitshow met de klanten dienst... Wtf... Nog NOOIT meegemaakt!!
Volgens hun is er geen stick drift en heeft hun medewerker dit niet vastgesteld, en kunnen ze het volledige bedrag niet meer terug storten omdat het een gebruikt artikel is! Nog nooit meegemaakt! Tuurlijk als je medewerker er langer op gespeeld heeft dan ikzelf!
Ze blokkeren de terug betaling ook gewoon en zijn zeer frank en onbehulpzaam. Je probeert de situatie uit te leggen, maar buigzaam zijn ze niet... je krijgt dan een deel dwingende emails van "zolang het niet opgelost is dan blijft het pakket gewoon liggen he..."
Nu moet ik 50 euro betalen voor iets dat ik niet gekocht heb... #crazy!
Laat deze kleine jongens links liggen mensen, met hun crappy retour deals... Koop bij bol en Coolblue! Goedkoper en je kan alles zonder problemen retouren...
Vlot en eerlijk gehandeld met goede uitleg over de handel en wandel van goud en andere artikelen dus was niet moeilijk om te beslissen,hartelijk was ook de ontvangst met vriendelijke groeten Marjon&Herbert.
Net 5 minuten voor sluitingstijd voor een dichte deur gestaan bij Hema Wateringen. Als er online staat dat jullie tot 18.00 open zijn verwacht ik wel dat de deuren ook openblijven tot die tijd. Jammer.
We zijn professioneel en buitengewoon vriendelijk geadviseerd en geholpen door Caroline! En nu nog even 6 weken wachten tot ons geweldige bed wordt bezorgd.
Aan heer Schot en collega's, eind vorig jaar is onze nieuwe keuken geplaatst en ook nu weer naar zéér tevredenheid. Uw ontwerp heeft geresulteerd in een zeer praktische indeling en de collega's hebben opnieuw top werk geleverd, waarvoor dank! Wij moeten nog even wennen aan de nieuwe indeling en nieuwe apparatuur maar dat komt vanzelf.
Bij deze Primera kom ik regelmatig om pakketjes af te geven, simpelweg omdat er in de buurt geen andere optie is. De dames die er werken zijn altijd vriendelijk, behulpzaam en nemen de tijd om klanten netjes te helpen – echt een verademing. Helaas wordt die positieve ervaring vaak overschaduwd door een uiterst chagrijnige en onbeleefde man achter de balie. Zijn houding straalt weinig klantvriendelijkheid uit en hij lijkt duidelijk niet op zijn plek in deze functie. Jammer, want door zijn gedrag ga ik nu kijken of ik mijn pakketjes voortaan ergens anders kan afgeven (en dat raad ik u ook aan om te doen).
Ontevreden klant
|review over: Steenbergen Schoenen in Rijssen
Slechte service
Shabnam
|review over: Zitmaxx Wonen in Ter Aar
Ik wil graag mijn ervaring delen over de bank die ik bij Zitmaxx heb gekocht, model Morgana met teddy bouclé stof. Vanaf dag één vertoonde de bank ernstige gebreken: diepe plooien alsof hij al lange tijd gebruikt was, en overal pluisjes. Dit is niet wat je verwacht bij een nieuwe bank.
Wanneer je een klacht indient, sturen ze iemand langs die de bank zou “repareren”. Deze persoon presenteert zich als onafhankelijk, maar doet niets met de klacht en verdedigt enkel de winkel. Er wordt geen passende oplossing geboden en je krijgt het gevoel dat je niet serieus wordt genomen als klant. Voor een zogenoemde second opinion moet je bovendien zélf meer dan €200 betalen.
In de winkel is er totaal geen duidelijke informatie gegeven over de eigenschappen van deze stof en hoe gevoelig deze is. Als ik dat had geweten, had ik nooit voor deze bank of deze stof gekozen. Ik verkoop geen banken – ik vertrouw op de informatie van het personeel. Die informatie bleek helaas onvoldoende.
De communicatie vanuit Zitmaxx is slecht(voor mij) ; ze reageren niet of heel laat, en je blijft met het probleem zitten. Ik voel me totaal niet geholpen en zeker niet als klant gewaardeerd.
Voor mij was dit de eerste en laatste keer dat ik bij Zitmaxx iets heb gekocht. Ik wil anderen waarschuwen: informeer goed en wees voorzichtig met dit model en deze stof. Mijn ervaring is uiterst teleurstellend.
Klant van Morgana Rotterdam
|review over: Morgana Rotterdam in Rotterdam
Samen met Nathalie 3 mooie bedden uitgezocht. Alles is inmiddels afgeleverd en iedereen slaapt lekker. We zijn heel blij met hoe we alles hebben kunnen regelen.
Klant van Morgana Rotterdam
|review over: Morgana Rotterdam in Rotterdam
Het bezoek aan de winkel en de begeleiding die we kregen hebben we als zeer positief ervaren. De mannen die het bed kwamen brengen hebben het keurig neergezet en alles opgeruimd. We slapen ook nog eens lekker dus zeker een aanrader deze winkel.
Conny
|review over: Intratuin in Winschoten
Prachtige winkel....
Helemaal zo na de verbouwing !
Vriendelijk personeel
Aad
|review over: Primera in Den Haag
Opmerkelijk: oranje rizla vloeitjes kost overal 70 cent, ook bij Primera Vlaardingen de Loper, Primera Vlaardingen West rekent 90 cent. Is er geen vaste prijs aan verbonden? Het gaat niet om die 20 cent maar ik vind dit gewoon niet kunnen, het is een soort afleggerij.
Misa de Kempenaer-Deurloo
|review over: Witgoedspecialist Van Rooij in Breda
Er had iets tussen de trommel van de wasdroger klem gezeten en er was iets stuk aan het deurtje. Ik heb via Google Witgoedspeciaalzaak van Rooij gevonden en online een afspraak gemaakt. Daarbij moest ik opgeven wat er aan de hand was en dat heb ik in detail beschreven. Op de dag van de afspraak komt er iemand binnen, die stormt op de wasdroger af. Ik bied koffie aan: dathoefde niet want hijw as toch zo weg. Uit de omschrijving had hij al gezien dat het om de vsnaar ging. Hij noteerde het serienummer en vertrok weer. Word ik vervolgens gebeld, of ik het serienummer nog eens kon geven want dat was niet goed genoteerd ... ik geef het door en vraag: waarom komen jullie langs als er alleen maar een serienummer nodig is? Omdat we niet weten wat er mis is ... nee, dat klopt niet want de monteur wist drommelsgoed wat er mis was omdat ik dat al had doorgegeven. Als iemand even gebeld had, had gezegd: dan is uw vsnaar stuk, wat is het serienummer ... dan had ik dat met liefde doorgegeven. Krijg ik even laten eer telefoontje van ze, het gaat 419 euro kosten. Voor een 6 jaar opude wasdroger ... dan ga ik liever een nieuwe kopen. Bij ons? Euh ...Hoezo? Nou, dan brengen we een deel van de monteurskosten in mindering. Monteruskosten ... voor het noteren van een serienummer!? Inderdaad: ik heb dus 80 (!?) euro betaald voor helemaal niks. Dan ga ik zeker niet bij dat bedrijd ooit nog maar overwegen iets te kopen. Dat is geen service, dat is pure ***!
Lea
|review over: Ilo Hair in Kerkrade
vandaag weer een heerlijke verwenbeurt gehad bij Ilo hair...weer heerlijk gewassen en geknipte haartjes en met een mooi model weer de wijde wereld in...
Tot de volgende keer weer, over 4 weken...
Klant van Morgana Hendrik-Ido-Ambacht
|review over: Morgana Hendrik-Ido-Ambacht in Hendrik-Ido-Ambacht
Mijn matras is omgeruild ivm de hardheid! Gelukkig kan ik u zeggen dat ik (mw) heerlijk slaapt " op wolken".
Klant van Morgana Hendrik-Ido-Ambacht
|review over: Morgana Hendrik-Ido-Ambacht in Hendrik-Ido-Ambacht
Matrassen hadden we bij jullie al gekocht, nu de lattenbodems ook erbij genomen. We zijn erg tevreden, de instellingen zijn op ons aangepast dit ligt perfect!
Personeel erg aardig en meedenkend.
Klant van Morgana Hendrik-Ido-Ambacht
|review over: Morgana Hendrik-Ido-Ambacht in Hendrik-Ido-Ambacht
Eerst mijn nieuwe matras uitgeprobeerd maar vond hem toch iets te hard, nu na de kernwissel een zachtere gekregen en ik ben nu erg tevreden.
Klant van Morgana Veenendaal
|review over: Morgana Veenendaal in Veenendaal
Wij hebben sinds 10 jaar een Ergosleep bed van Morgana. Erg fijn bed. Onlangs ging -voor de 3e keer- er een motor van de bedbediening stuk en daarom Morgana moeten inschakelen voor reparatie. Ook na 10 jaar een super service met coulance ervaren. De leverancier van Ergosleep is langs geweest om het bed te inspecteren en te repareren. Binnen een week na melding aan Morgana was het allemaal voor elkaar. Super!
Andy
|review over: nedgame in Apeldoorn
Trustpilot-reviews
Review over Nedgame
Je review is in behandeling.Toon meer
Verheyden Andy
56 reviews
BE
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Slechtste webshop ooit!!
Probleem begon toen ik een dure xbox controller aankocht bij dit bedrijf. Na openen van de controller bleek dat er lichte stick drift aanwezig was, dus terug de doos in en retour met de centjes terug dacht ik... De controller was toch ook wat te klein voor mijn handen...
Toen begon de shitshow met de klanten dienst... Wtf... Nog NOOIT meegemaakt!!
Volgens hun is er geen stick drift en heeft hun medewerker dit niet vastgesteld, en kunnen ze het volledige bedrag niet meer terug storten omdat het een gebruikt artikel is! Nog nooit meegemaakt! Tuurlijk als je medewerker er langer op gespeeld heeft dan ikzelf!
Ze blokkeren de terug betaling ook gewoon en zijn zeer frank en onbehulpzaam. Je probeert de situatie uit te leggen, maar buigzaam zijn ze niet... je krijgt dan een deel dwingende emails van "zolang het niet opgelost is dan blijft het pakket gewoon liggen he..."
Nu moet ik 50 euro betalen voor iets dat ik niet gekocht heb... #crazy!
Laat deze kleine jongens links liggen mensen, met hun crappy retour deals... Koop bij bol en Coolblue! Goedkoper en je kan alles zonder problemen retouren...
Wat een rotbedrijf!!!
Jack
|review over: Grillroom Cairo in Vlaardingen
Heerlijk gegeten
Ash
|review over: Watertuin Naaldwijk
Koude schotels waren niet vers, bv baklava's en warme schotels gebakken gerechten waren ook niet vers. Grill was perfect en de medewerkers ❤️
Herbert Doeve
|review over: Postzeg.- & Muntenh. Feddema in Drachten
Vlot en eerlijk gehandeld met goede uitleg over de handel en wandel van goud en andere artikelen dus was niet moeilijk om te beslissen,hartelijk was ook de ontvangst met vriendelijke groeten Marjon&Herbert.
Graziana Kuijl
|review over: HEMA in Wateringen
Net 5 minuten voor sluitingstijd voor een dichte deur gestaan bij Hema Wateringen. Als er online staat dat jullie tot 18.00 open zijn verwacht ik wel dat de deuren ook openblijven tot die tijd. Jammer.
Yvonne Rouwen
|review over: Auping Plaza in Duiven
We zijn professioneel en buitengewoon vriendelijk geadviseerd en geholpen door Caroline! En nu nog even 6 weken wachten tot ons geweldige bed wordt bezorgd.
Klant van Tieleman Keukens
|review over: Tieleman Keukens in Middelharnis
Aan heer Schot en collega's, eind vorig jaar is onze nieuwe keuken geplaatst en ook nu weer naar zéér tevredenheid. Uw ontwerp heeft geresulteerd in een zeer praktische indeling en de collega's hebben opnieuw top werk geleverd, waarvoor dank! Wij moeten nog even wennen aan de nieuwe indeling en nieuwe apparatuur maar dat komt vanzelf.
Mark
|review over: Primera in Amersfoort
Bij deze Primera kom ik regelmatig om pakketjes af te geven, simpelweg omdat er in de buurt geen andere optie is. De dames die er werken zijn altijd vriendelijk, behulpzaam en nemen de tijd om klanten netjes te helpen – echt een verademing. Helaas wordt die positieve ervaring vaak overschaduwd door een uiterst chagrijnige en onbeleefde man achter de balie. Zijn houding straalt weinig klantvriendelijkheid uit en hij lijkt duidelijk niet op zijn plek in deze functie. Jammer, want door zijn gedrag ga ik nu kijken of ik mijn pakketjes voortaan ergens anders kan afgeven (en dat raad ik u ook aan om te doen).