Het begon met een boxspring voor onze zoon en dat beviel erg goed, vorig jaar heeft onze dochter ook een boxspring uitgekozen na advies van het personeel. Nu hebben wij net voor de zomer vakantie ook nieuw bed (boxspring ) uitgekozen. Na een slaaptest en alle opties te hebben besproken, hebben wij een keuze gemaakt. We slapen heel lekker, worden niet meer wakker van rugpijn. Zeer tevreden!
Bij oplevering bleek dat ons keukenblad uit twee delen bestond met een lelijke naad. De verkoper bleek dit gedaan te hebben zonder ons te informeren. Dit blijkt echter wel ingetekend te zijn op de tekeningen ivm met ons appartement en eventueel passen in de lift.
Klacht over ingediend. Wordt doodleuk gezegd staat op de tekening. En ik was er niet bij toen ik zei dat de verkoper het niet heeft besproken. Dit is ook niet na te vragen want de verkoper werkt er niet meer. Tijdens showroom bezoek moet je in korte tijd 36 pagina’s van de offerte paraferen. En dan ga je de mist in.
Ben zeer ontevreden hierover dure keuken gekocht en iedereen die hem ziet begint over de naad. Is niet echt een goede reclame voor Huysinc.
Had graag een gezamenlijke oplossing gezocht voor een nieuw blad maar daar viel niet over te praten. De klacht werd gelijk afgewezen zonder oplossing.
De naad is ook nog eens slecht afgewerkt met gedeeltelijk lijm in de naad en gedeeltelijk niet waardoor hij niet gekit kan worden. Er zit ook lijm aan het blad.
Nu wordt er weer een nieuwe monteur gestuurd die er naar moet kijken maar ben bang dat het er niet fraaier op wordt.
Ik heb een bed besteld bij levering is een doos niet geleverd ik kan het bed niet in elkaar zetten en moet dus in een hotel slapen gezien ik huis heb gekocht en meubels nodig heb
Vriendelijke medewerker is blijkbaar niet in staat om dit probleem snel op te lossen
Ik wacht nu dagen op mijn nachtkastjes en kan het bed niet in elkaar zetten
Ik hoop dat iemand actie onderneemt en ik mijn nachtkastjes krijg
Mvg Susanne
Was net in de winkel om een paar voetbal sokken te kopen. Op internet stond dat er nog genoeg van waren. Maar in de winkel waren ze er niet dus vroeg het aan de medewerker. Maar ik zag ze liggen en vroeg of ik ze mocht pakken maar dat mocht niet en zelf kon zij ze ook zo pakken, want ze was heel lang. Ze zei ga maar naar Amersfoort toe. Wat erg als je het van je winkel personeel moet hebben.
Waardeloze opleider, zoveel mogelijk geld binnen halen daar draait het om.Incompetente docenten die hun zelf geschreven cursusje staan te verkopen,en doceren, te uit en te na verteld ze haar eigen rouwproces wat ook een uitgemolken verhaal is. Als je dst in meerdere opleidingen hoort waar ze doceert.
Medecursisten die totaal incompetent zijn om zelfstandig aan de slag te gaan komen door t examen heen en gaan aan de slag als coach waarbij ze de client meer kwaad kunnen doen dan goed.
Inhoudelijk laten de opleidingen echt te wensen over, docenten hebben in een opleiding van 10 maanden niet gemerkt dat bij een cursist alle casussen v.d proefclienten en verslagen totaal uit de duim gezogen waren, cursust heeft nooit 1 proefpersoon gehad.
Sonnevelt is gewoon een goed geoliede marketing machine waar het uiteindelijk draait om zoveel mogelijk geld binnen halen dat blijkt ook als je een herexamen moet doen want dan mag je nog eens € 100,- extra betalen.
Veel v.d voorgeschreven boeken zijn onnodig en een paar komen hoe kan het ook anders, uit de pen v.d oprichter zelf, mooi bijverdienmodel.
extra inkomen element.
k weet niet waar al die goede reviews vandaan komen, want er zijn heel veel ontevreden voormalig studenten.
Maar Sonnevelt zet maximaal in op beheersing en controle vd reviews.
Voor mij Sonnevelt nooit meer, ik raad een ieder aan die zoveel geld betaald om een andere opleider te zoeken.
Onlangs hebben wij bij Zitmaxx een bank besteld en de service was erg goed. We waren goed voorbereid toen we de afspraak hadden, we wisten eigenlijk wel wat we wilde. Desondanks heeft de verkoopster ons goed kunnen adviseren en helpen bij het maken van keuzes. Door het ruime assortiment aan meubels en stoffen hebben we precies gevonden waar we naar opzoek waren. Na een lange zoektocht bij verschillende winkels kon Zitmaxx precies leveren wat wil wilde tegen een aantrekkelijke prijs. Een aanrader dus!
Wat een hufterige man! Ik werd telefonisch afgeblaft dat hij geen tijd had om mijn vragen te beantwoorden en als ik dat niet goed vond moest ik maar naar een ander gaan. Dit is wel het allerlaatste bedrijf waarmee ik ik zee zou gaan!
Tja AMI kappers Veenendaal centrum heeft deze tienen gewoon verdiend! De eigenaresse knipt en kapt me al meer dan 20 jaar! Ze doet het zo goed!!! Trouwens de collega’s van haar zijn ook echt top. Zélfs de “leerlingen” doen het ook erg goed. Vragen en overleggen veel met Pernella de eigenaresse…….het lijkt me een erg goed leerbedrijf! Het was erg druk in de zaak en alle stoelen waren bezet! Maar niets was Esmee te veel. Ze bleef me maar in de watten leggen met lekkere koffie én wat lekkers erbij. Hoesjes voor mijn “bril-pootjes” omdat ik highlights in mijn haar had. Zelfs het wassen van mijn haar/massage, zalig echt een momentje voor jezelf!
Delon was druk, dus dit keer andere collega’s! Over 5/6 weekjes weer! Ik kan AMI kappers Veenendaal centrum van harte aanbevelen. Trouwens ik heb al aardig wat mensen naar AMI kappers Veenendaal Centrum gestuurd. En ze komen daar ook nog steeds na volle tevredenheid! Ga zo door!!! Liefs Marijke Frank-de Jong
Tegels gekocht en die bleken naar aflevering niet de juiste maat te hebben die op de verpakking stond, 60x60 blijkt al 59,8x59,8 te zijn vanwege de voeg die meegerekend is in de uiteindelijke maat, de tegels waren in de praktijk aan huis/op de klus een 59,5x59,6, onwerkbaar voor gerectificeerde tegels.
Probleem vanzelfsprekend gemeld en dan begint het gedonder, er kan niet met spoed omgeruild worden want de vrachtwagens staan al geladen...
Een middag en een dag naar de haaien want je kan ze met godsgratie alleen zelf om komen ruilen, verder geen goedmakertje dan een "Het spijt ons"
Dure tegels, de sales waren gelikt, de aftersales dus gelijk al zwaar waardeloos, de laatste keer dat ik met deze partij zaken doe, want in het einde staan er 2 mensen een paar uur duur betaald uit hun neus te vreten door tegels te leveren die niet aan de specificaties voldoen.
Will Wittens
|review over: Kapsalon Fons Schultz in Tilburg
Zeer bekwame en service gerichte kapsalon, Anita is een topkapster, professioneel, v vakbekwaam en een topsporter. Ben elke keer zeer tevreden.
Klant van Morgana Hendrik-Ido-Ambacht
|review over: Morgana Hendrik-Ido-Ambacht in Hendrik-Ido-Ambacht
Het begon met een boxspring voor onze zoon en dat beviel erg goed, vorig jaar heeft onze dochter ook een boxspring uitgekozen na advies van het personeel. Nu hebben wij net voor de zomer vakantie ook nieuw bed (boxspring ) uitgekozen. Na een slaaptest en alle opties te hebben besproken, hebben wij een keuze gemaakt. We slapen heel lekker, worden niet meer wakker van rugpijn. Zeer tevreden!
Noah Segers
|review over: Flow Reizen in Nederland
Flow reizen is een hele fijne reis organisatie alles goed geregeld
Ida
|review over: Huysinc in Waardenburg
Bij oplevering bleek dat ons keukenblad uit twee delen bestond met een lelijke naad. De verkoper bleek dit gedaan te hebben zonder ons te informeren. Dit blijkt echter wel ingetekend te zijn op de tekeningen ivm met ons appartement en eventueel passen in de lift.
Klacht over ingediend. Wordt doodleuk gezegd staat op de tekening. En ik was er niet bij toen ik zei dat de verkoper het niet heeft besproken. Dit is ook niet na te vragen want de verkoper werkt er niet meer. Tijdens showroom bezoek moet je in korte tijd 36 pagina’s van de offerte paraferen. En dan ga je de mist in.
Ben zeer ontevreden hierover dure keuken gekocht en iedereen die hem ziet begint over de naad. Is niet echt een goede reclame voor Huysinc.
Had graag een gezamenlijke oplossing gezocht voor een nieuw blad maar daar viel niet over te praten. De klacht werd gelijk afgewezen zonder oplossing.
De naad is ook nog eens slecht afgewerkt met gedeeltelijk lijm in de naad en gedeeltelijk niet waardoor hij niet gekit kan worden. Er zit ook lijm aan het blad.
Nu wordt er weer een nieuwe monteur gestuurd die er naar moet kijken maar ben bang dat het er niet fraaier op wordt.
Susanne Lawro
|review over: Meubella in Middelbeers
Beste medewerker
Ik heb een bed besteld bij levering is een doos niet geleverd ik kan het bed niet in elkaar zetten en moet dus in een hotel slapen gezien ik huis heb gekocht en meubels nodig heb
Vriendelijke medewerker is blijkbaar niet in staat om dit probleem snel op te lossen
Ik wacht nu dagen op mijn nachtkastjes en kan het bed niet in elkaar zetten
Ik hoop dat iemand actie onderneemt en ik mijn nachtkastjes krijg
Mvg Susanne
Brouwers
|review over: Esprit in Nederland
Via ideal betaald. Order niet verwerkt en dus niet geleverd. Betaling nog niet terug ontvangen
Lian
|review over: Scapino in Soest
Was net in de winkel om een paar voetbal sokken te kopen. Op internet stond dat er nog genoeg van waren. Maar in de winkel waren ze er niet dus vroeg het aan de medewerker. Maar ik zag ze liggen en vroeg of ik ze mocht pakken maar dat mocht niet en zelf kon zij ze ook zo pakken, want ze was heel lang. Ze zei ga maar naar Amersfoort toe. Wat erg als je het van je winkel personeel moet hebben.
Shirley
|review over: Sonnevelt Opleidingen in Zaltbommel
Waardeloze opleider, zoveel mogelijk geld binnen halen daar draait het om.Incompetente docenten die hun zelf geschreven cursusje staan te verkopen,en doceren, te uit en te na verteld ze haar eigen rouwproces wat ook een uitgemolken verhaal is. Als je dst in meerdere opleidingen hoort waar ze doceert.
Medecursisten die totaal incompetent zijn om zelfstandig aan de slag te gaan komen door t examen heen en gaan aan de slag als coach waarbij ze de client meer kwaad kunnen doen dan goed.
Inhoudelijk laten de opleidingen echt te wensen over, docenten hebben in een opleiding van 10 maanden niet gemerkt dat bij een cursist alle casussen v.d proefclienten en verslagen totaal uit de duim gezogen waren, cursust heeft nooit 1 proefpersoon gehad.
Sonnevelt is gewoon een goed geoliede marketing machine waar het uiteindelijk draait om zoveel mogelijk geld binnen halen dat blijkt ook als je een herexamen moet doen want dan mag je nog eens € 100,- extra betalen.
Veel v.d voorgeschreven boeken zijn onnodig en een paar komen hoe kan het ook anders, uit de pen v.d oprichter zelf, mooi bijverdienmodel.
extra inkomen element.
k weet niet waar al die goede reviews vandaan komen, want er zijn heel veel ontevreden voormalig studenten.
Maar Sonnevelt zet maximaal in op beheersing en controle vd reviews.
Voor mij Sonnevelt nooit meer, ik raad een ieder aan die zoveel geld betaald om een andere opleider te zoeken.
Thomas
|review over: Zitmaxx Wonen in Ter Aar
Mooie winkel met super veel opties, vriendelijk personeel die snel helpt en goed geïnformeerd!
Klant Huysinc
|review over: Huysinc in Waardenburg
Biland was vriendelijk en kundig, met oog voor detail. Hij nam de tijd om opties voor te dragen en uit te zoeken wat erg prettig was.
Klant Huysinc
|review over: Huysinc in Waardenburg
Vakman; communicatief vaardig; laat de boel netjes achter
Klant Huysinc
|review over: Huysinc in Waardenburg
Goede vakman die rustig gestaag doorwerkte.
Mw. Vloemans
|review over: Huysinc in Waardenburg
Heel secuur, rustig kalm en zorgvuldig en goed vakman, vriendelijk en netjes
Michael van der Tas
|review over: Zitmaxx Wonen in Ter Aar
Onlangs hebben wij bij Zitmaxx een bank besteld en de service was erg goed. We waren goed voorbereid toen we de afspraak hadden, we wisten eigenlijk wel wat we wilde. Desondanks heeft de verkoopster ons goed kunnen adviseren en helpen bij het maken van keuzes. Door het ruime assortiment aan meubels en stoffen hebben we precies gevonden waar we naar opzoek waren. Na een lange zoektocht bij verschillende winkels kon Zitmaxx precies leveren wat wil wilde tegen een aantrekkelijke prijs. Een aanrader dus!
Artur Chostarjan
|review over: Zeker en Mobiel in Heino
Ik ben niet tevreden omdat ze komen niet binnen 24 uur
Gerard
|review over: Ritsen en Knopen Kleermaker in Voorschoten
Wat een hufterige man! Ik werd telefonisch afgeblaft dat hij geen tijd had om mijn vragen te beantwoorden en als ik dat niet goed vond moest ik maar naar een ander gaan. Dit is wel het allerlaatste bedrijf waarmee ik ik zee zou gaan!
Anna
|review over: Zitmaxx Wonen in Ter Aar
Veel keuze en een goede service. Ze nemen de tijd voor je om je te helpen en luisteren goed naar jouw wensen. Zeker aan aanrader!
Hanvos Warmtetechniek
|review over: Han Vos in Alblasserdam
Vorige week een storing gemeld, dag later kwam de service monteur hij wist binnen 5 min het probleem te verhelpen, een zeer goede ervaring top
Marijke Frank
|review over: Ami Kappers Veenendaal in Veenendaal
Tja AMI kappers Veenendaal centrum heeft deze tienen gewoon verdiend! De eigenaresse knipt en kapt me al meer dan 20 jaar! Ze doet het zo goed!!! Trouwens de collega’s van haar zijn ook echt top. Zélfs de “leerlingen” doen het ook erg goed. Vragen en overleggen veel met Pernella de eigenaresse…….het lijkt me een erg goed leerbedrijf! Het was erg druk in de zaak en alle stoelen waren bezet! Maar niets was Esmee te veel. Ze bleef me maar in de watten leggen met lekkere koffie én wat lekkers erbij. Hoesjes voor mijn “bril-pootjes” omdat ik highlights in mijn haar had. Zelfs het wassen van mijn haar/massage, zalig echt een momentje voor jezelf!
Delon was druk, dus dit keer andere collega’s! Over 5/6 weekjes weer! Ik kan AMI kappers Veenendaal centrum van harte aanbevelen. Trouwens ik heb al aardig wat mensen naar AMI kappers Veenendaal Centrum gestuurd. En ze komen daar ook nog steeds na volle tevredenheid! Ga zo door!!! Liefs Marijke Frank-de Jong
Pieter Cornelis
|review over: Jan Groen Tegels in Bleiswijk
Tegels gekocht en die bleken naar aflevering niet de juiste maat te hebben die op de verpakking stond, 60x60 blijkt al 59,8x59,8 te zijn vanwege de voeg die meegerekend is in de uiteindelijke maat, de tegels waren in de praktijk aan huis/op de klus een 59,5x59,6, onwerkbaar voor gerectificeerde tegels.
Probleem vanzelfsprekend gemeld en dan begint het gedonder, er kan niet met spoed omgeruild worden want de vrachtwagens staan al geladen...
Een middag en een dag naar de haaien want je kan ze met godsgratie alleen zelf om komen ruilen, verder geen goedmakertje dan een "Het spijt ons"
Dure tegels, de sales waren gelikt, de aftersales dus gelijk al zwaar waardeloos, de laatste keer dat ik met deze partij zaken doe, want in het einde staan er 2 mensen een paar uur duur betaald uit hun neus te vreten door tegels te leveren die niet aan de specificaties voldoen.
Om van te kosten!