Menu
opiness-logo-compact
  • Inloggen | Registreer
Bezig met zoeken...
Zoek op bedrijfsnaam of rubriek
opiness-logo-small
Account
  • Inloggen | Registreer
Opiness
  • Over Opiness
  • Voor bedrijven

Laatste reviews

  1. Kalpana

    |

    6 oktober 2025

    review over: Flow Reizen in Nederland

    Het was fijne vakantie en leuke begeleiding , begeleider.

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  2. Edwin

    |

    6 oktober 2025

    review over: Vakhandel Janssen in Nijmegen

    Had een product besteld, maar Vakhandel Janssen leverde het verkeerde product. Ze weigeren echter het product om te ruilen voor het juiste product, of om geld terug te geven. Er is enkel totale stilte van hun kant. Niet betrouwbaar dus.

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  3. Klant Huysinc

    |

    6 oktober 2025

    review over: Huysinc in Waardenburg

    Duidelijke structuur bij het ontwerp van de keuken, meedenkend personeel.

    8.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  4. Klant Huysinc

    |

    6 oktober 2025

    review over: Huysinc in Waardenburg

    Voelde me welkom en dachten met alles mee. Deed alles eraan om een zo mooi en goedkoop mogelijke keuze te maken.

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  5. Lotte

    |

    6 oktober 2025

    review over: Huysinc in Waardenburg

    Alles werd goed uitgelegd en er werd goede de tijd genomen.

    8.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  6. klant Huysinc

    |

    6 oktober 2025

    review over: Huysinc in Waardenburg

    Zeer gestructureerd en toch heel persoonlijk. Complexe materie wordt goed voorbereid waardoor je daadwerkelijk steun hebt in het keuzeproces.

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  7. klant Huysinc

    |

    6 oktober 2025

    review over: Huysinc in Waardenburg

    Ik ben zeer tevreden over het meedenken en de service van de adviseur.

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  8. Klant Huysinc

    |

    6 oktober 2025

    review over: Huysinc in Waardenburg

    Goed, deskundig en vlot geholpen.

    8.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  9. Klant Huysinc

    |

    6 oktober 2025

    review over: Huysinc in Waardenburg

    Er wordt door het team aan alles gedacht op een dag. Daar waren wij heel blij mee.

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  10. Leon

    |

    6 oktober 2025

    review over: LEICHT Amsterdam in Amsterdam

    De showroom is prachtig, wat we vooral waarderen is dat het advies gericht was op functionaliteit en esthetiek! Het hele traject verloopt soepel en transparant, alleen maar plezier om stap voor stap onze droomkeuken samen te stellen. Een absolute aanrader!

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  11. Marijke en Giel Boers

    |

    6 oktober 2025

    review over: Huysinc in Waardenburg

    Vriendelijke en kundige medewerker. Liet ook ruimte voor eigen inbreng.

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  12. Marij Lammers

    |

    6 oktober 2025

    review over: Huysinc in Waardenburg

    Het hele plaatje sprak ons erg aan. We zijn uitstekend geholpen

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  13. Daphne Scheiberlich

    |

    6 oktober 2025

    review over: Tandartspraktijk R.P.J. Schols in Geleen

    Aardig. Rustig. To the point. Gevoel voor humor. Ik vind het altijd gezellig de tandarts weer te zien. Lekkere stoel. Mooie, schone kliniek. Moderne apparatuur. Tip voor nieuwe patienten: trek een warme trui aan en een paar sokken. De tandarts houdt van een koele werkruimte.

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  14. Klant van Lodewijk Mode voor Mannen

    |

    6 oktober 2025

    review over: Lodewijk Mode voor Mannen in Franeker / Frjentsjer

    Het is een bijzonder mooie winkel met aardig personeel en mooie kleding. Kortom als wij weer een keer in Franker zijn, lopen we zeker weer even binnen.

    8.7
    Prijs-kwaliteit
    Personeel
    Assortiment
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  15. Jans Johannes Duiven

    |

    6 oktober 2025

    review over: Youfone Mobiel in Rotterdam

    Smetteloze overstap met nummerbehoud en vooraf goed geïnformeerd

    9.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  16. sven

    |

    6 oktober 2025

    review over: Jan Bogert in Dinteloord

    Gewoon een super bedrijf

    10
    De lokatie
    De service
    De informatieverstrekking
    De medewerkers
    bron: Opiness
  17. gs

    |

    5 oktober 2025

    review over: Han Vos in Alblasserdam

    Pro: Responsief, behulpzaam en snel.

    Con: Beperkte expertise in energietransitie. Niet aan te raden voor vraagstukken rond verduurzaming, energielabels of het verduurzamen van vastgoed en vastgoedportefeuilles.

    5.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  18. Jan Wicherink

    |

    5 oktober 2025

    review over: Jan Bogert in Dinteloord

    Zeer slechte ervaring met CarGarantie en Jan Bogert.

    De Nederlandse vertegenwoordiging van de Duitse firma CG Car-Garantie Versicherungs-AG wordt geleid door een Belgisch duo. Eén persoon verzorgt de e-mailafhandeling, de ander neemt de telefonische contacten voor zijn rekening. Telefonisch contact opnemen blijkt echter lastig: na twee keer het antwoordapparaat te hebben doorlopen, wordt de verbinding automatisch verbroken. Bovendien is het bedrijf slechts bereikbaar van maandag tot en met donderdag tussen 9.00 en 16.00 uur. Wanneer men uiteindelijk iemand te spreken krijgt, verloopt het gesprek zakelijk en weinig klantvriendelijk. Er wordt direct naar het kenteken gevraagd en als klant krijg je nauwelijks de kans om uit te spreken.

    Tijdens het eerste contact werd mij duidelijk gemaakt dat de autoverkoper de garantieverlener is en niet CarGarantie. CarGarantie neemt uitsluitend de schadeafhandeling over. In mijn geval ging het om autobedrijf Jan Bogert (https://janbogert.nl/). Hoewel de dealer zelf een verzekering bij CarGarantie had kunnen afsluiten, wordt dit afgewenteld op de klant. Met andere woorden: de dealer koopt zijn eigen risico af, terwijl de klant de premie betaalt.

    Mijn claim betrof een defecte motor die vervangen moest worden. Volgens mij was de schade veroorzaakt door een additief dat bij een onderhoudsbeurt aan de olie was toegevoegd. Vanaf het begin heb ik dit duidelijk aangegeven. Toch moest ik, op verzoek van CarGarantie, twee afzonderlijke onderzoeken laten uitvoeren door de Seat-dealer, omdat het eerste rapport volgens hen onvoldoende zou zijn. Kosten: circa €700. Vervolgens werd ook nog een externe expert ingeschakeld voor laboratoriumonderzoek van de olie. Dit traject duurde weken langer dan gepland omdat het oliemonster zoekgeraakt bleek te zijn. Nadat de uitslag van het olieonderzoek binnen was, had men nog twee weken nodig om tot een eindrapport te komen.

    Na negen weken werd de claim uiteindelijk afgewezen. Ik heb mij daarna niet meer op de inhoudelijke afwijzing gericht, maar wel mijn ongenoegen uitgesproken over de trage, omslachtige en kostbare manier van afhandelen. Helaas was hierover geen constructief gesprek mogelijk; CarGarantie bleef erbij dat zij een “deftig rapport” (deugdelijk rapport) nodig hadden om een claim te kunnen beoordelen. Daarbij werd zelfs gesuggereerd dat de kosten van het olieonderzoek op mij verhaald zouden kunnen worden.

    Op mijn verzoek om de uitkomst van het olieonderzoek te mogen ontvangen, zodat ik de schade eventueel elders kon verhalen, werd niet ingegaan. CarGarantie gaf aan dat het rapport hun eigendom was en dat ik daar geen recht op had. Later liet men per e-mail weten dat het rapport bovendien geen waarde had, omdat de gegevens van de gebruikte olie en additief zouden ontbreken. Opmerkelijk genoeg waren die gegevens wél door mij aan de externe expert verstrekt. Nog opmerkelijker is daarom dat de weinig zeggende uitkomst van het onderzoek wel als een “deftig rapport” is gebruikt om mijn claim af te wijzen.

    Voor deze “service” betaal je als klant €695. De dealer heeft geen last van de claim en wordt volledig ontzien, terwijl de consument blijft zitten met kosten, onnodige vertraging en frustratie.
    Mijn advies: wees voorzichtig met autohandelaren die samenwerken met CarGarantie. Een betrouwbare verkoper heeft doorgaans een BOVAG-keurmerk en neemt zijn garantie- en serviceverplichtingen serieus, in plaats van deze af te kopen ten koste van de klant.

    Tot slot nog dit: Autobedrijf Jan Bogert profileert zich als BOVAG-dealer en zegt BOVAG-garantie te bieden (https://www.bovag.nl/leden/autobedrijf-jan-bogert-bv). Mijn ervaring leert helaas dat dit in de praktijk niet zo is.

    1.0
    De lokatie
    De service
    De informatieverstrekking
    De medewerkers
    bron: Opiness
  19. john spoelstra

    |

    5 oktober 2025

    review over: Alcco-Alcmaer Computers in Alkmaar

    hulpvaardig en vriendelijke klantgerichte behandeling. Niet te beroerd iets extra's te doen, belangeloos.

    9.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  20. Abdu

    |

    5 oktober 2025

    review over: Albert Heijn in Nieuwegein

    Er ontstond vanmiddag filevorming bij de kassa omdat de caissière niet wist hoe je een tegoedbon moest verzilveren. Daar moest iemand van de klantenservice balie voor komen waarop natuurlijk weer gewacht moest worden. Dikkige tiener met opgestoken haar ging vervolgens ruzie zoeken met de klant want blijkbaar moet je uitleggen aan ah personeel dat wanneer je een ah tegoedbon koopt je ook tegoed wilt hebben voor de ah telefoon optie.
    Ondertussen lag het terug gegeven eten van twee klanten er voor in de rij slamonella en listeria te kweken want waarom zou je zaken als vlees en groenten terug leggen in het gekoelde schap klanten laten zich toch wel neppen door dit miljoenenbedrijf nietwaar?

    Er is duidelijk niemand die hier op het personeel let want dit zijn slechts enkele voorbeelden van incidenten die je dagelijks meemaakt in dit filiaal aan de Passag 65 in Nieuwegein. Het fruit is nl altijd standaard rot en wordt gewoon terug gelegd door de bevooraders als je daar op wijst. Het is zo erg dat er altijd vliegen rondhangen bij het fruit en de groenten daar. Ook verkopen ze regelmatig rottend vlees.

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
Volgende pagina »
Opiness - Spreekt uit ervaring
  • Over Opiness
  • Nieuws
  • Veelgestelde vragen
  • Artikelen

Laatste nieuws

Certificaathouders 2025

Opiness Account houders die uitzonderlijk goede service verlenen volgens hun klanten worden beloond met een certificaat  ‘Aanbevolen door klanten op Opiness' en de allerbeste in een rubriek met een Opiness Award.

… lees verder

Voor bedrijven

  • Tarieven
  • Voor bedrijven
  • Voeg een nieuw bedrijf toe
  • Veelgestelde vragen
  • Geschillenbeleid
  • Opiness Certificaten

Voor consumenten

  • Beoordelingsrichtlijnen
  • Veelgestelde vragen
revision 58