Ik ben goed geholpen om het juiste bed te kiezen helemaal op mij en mijn slaaphouding afgestemd. Tijdens het slaaponderzoek ervaar je al het verschil in ligcomfort tussen een normaal goed matras en een matras wat precies de juiste ondersteuning geeft.
Ik slaap inmiddels al een paar maanden in mijn nieuwe mooie en vooral comfortabel bed. De kwaliteit van slapen is verbeterd en mijn lichaam is beter uitgerust.
na enige twijfel besloten een compleet nw bed te kopen. Wilde eigenlijk enkel een ledikant maar de slaaptest heeft me doen beseffen dat mijn matras ook echt aan vervanging toe was
Een paar jaar geleden hebben ze bij ons de keuken geplaatst en wat is hij mooi geworden. We zijn er erg blij mee. De monteurs zijn echt een toppers. Er zijn vanuit het project meerdere monteurs van Tieleman komen kijken naar de opzet en iedereen gaf hier complimenten over dat het zo apart en mooi van.
Mijn vorige bed komt ook hiervandaan, ons nieuwe bed hebben we hier gekocht en wij zijn weer zeer tevreden dus hoogstwaarschijnlijk komt ons volgende bed ook weer hier vandaan!
na een super fijne uitleg en het testen van wat bedden hebben we een fantastisch bed uitgezocht.
de dame was zeer vriendelijk en nam alle tijd voor ons. We kregen zelfs 2 zitkussens kado
Peter Verrij heeft ons super goed geholpen bij de keuze van onze nieuwe matrassen. Ook het DNA Ergosleep gaf de doorslag. Tot en met de levering verliep alles netjes. En zelfs na de levering heeft Peter ons nog gebeld hoe wij slapen op de nieuwe matrassen. Nou dat is in één woord geweldig! Ook nog kussens op zicht meegekregen, die keuze hebben we daardoor ook goed kunnen maken. Dankzij Peter van Morgana Veenendaal hebben wij onze nachtrust weer terug. Bedankt!!
Werk zojuist soort van uitgelachen toen ik alweer moest bellen waar mijn medicatie is.
Blijkt deze al in de afhaal automaat te liggen.
Echter nog geen code ontvangen deze word opnieuw verstuurd, maar mijn telefoonnummer werd net gecontroleerd.
Loop zo wel binnen want dan kan ik weer een uur wachten.
Oja dit is al de derde keer dat er wat mis gaat.
Ik ga er weg! Service is om te huilen.
Met veel vertrouwen hier een auto gekocht. De auto was precies zoals verteld en functioneerde goed. De verkoper eigenaar was geduldig en zeer behulpzaam. En zeer vertrouwenwekkend. Zou hier zo weer een auto kopen en durf deze auto handelaar ook zeker aan te faden.
We hebben inmiddels 3 auto's gekocht bij Fermans. Onze huidige auto vertoonde signalen op het daschboard. Fermans heeft zo lang gezocht totdat de signalen verholpen waren. We zijn zeker 4 keer terug geweest. Ze zijn altijd zeer hulpvaardig en correct. Ze hebben vele uren gestoken in het zoeken naar wat de signalen veroorzaakte. Welke uiteindelijk door hun vasthoudendheid verholpen is. We hebben er zeker niet teveel voor betaald. Hun betrokkenheid is groot, zeer aan te bevelen.
Slecht te bereiken telefoon staat uit, reageren niet of veel te laat op email of op messenger.
Postcode en emailadres verkeerd overgenomen, dus bestelling niet ontvangen. Geprobeerd opnieuw te bestellen maar hoor niets. Ook sowieso mijn geld nog niet terug. Tjonge jonge hoe fout kun je omgaan met je klanten. Waardeloos bedrijf
Cliënt I want to make you broke
Buy until you can't buy no more
And if you cry out
I'm gonna push it some more, more
Te te te te Teken teken teken
Teken teken teken
Hopelijk kan iemand lachen om deze parodie op het liedje "Sweat" van Inner Circle. Als klant van Huysinc is bij mij het lachen wel vergaan. Belachelijk dat ze na een klein middagje samen zitten meteen willen dat je tekent op een order van duizenden en duizenden euro's!! Mijn advies kijk snel verder en vraag je stelpost zsm terug! Laat ze daar maar voor tekenen :)
Slechtste kapper waar ik ooit ben geweest. Gebrek aan deskundigheid. Lopen uit, waardoor ze je snel afraffelen. De dame die kwam om mijn haren te föhnen kan het gewoon totaal niet. Gaat aan haar collega vragen hoe ze slag moet föhnen, even serieus? Moet nu thuis aan de slag om te kijken of dit nog te redden valt. Ik kom hier nooit meer. Vreselijk!
Auto langsgebracht voor verschijnselen van sensorfout, heb ook verzocht dat men specifiek naar de sensor keek. Auto is daar lang blijven staan en ze hielden me niet goed op de hoogte. Vervolgens zeggen ze dat de fout RA zat, ze de fout hebben gereset, wat hebben schoongespoten en als dat niet werkt zou ik een dure reparatie moeten doen ik quote letterlijk de factuur: "abs storing verholpen, rechtsachter abs ring gereinigd, bij weer branden moest abs ring vervangen worden.". Kosten 100 euro. Defect komt gelijk terug. Bij een andere garage hebben ze wel, zoals ik had verzocht, de sensor vervangen, overigens aan een totaal ander wiel (RV). Op mijn vragen en klachten reageert van vliet niet. Ik vond dat ik recht had op compensatie of gewoon geld terug. Na ik heb geklaagd bij de bovag beweert van vliet contact hierover met mij te hebben gehad (leugen) dat zij ook hadden geconstateerd dat het de sensor betrof (nog een leugen). Deze garage helpt je niet goed en probeert je dure reparaties aan te smeren.
Klant van Morgana Hendrik-Ido-Ambacht
|review over: Morgana Hendrik-Ido-Ambacht in Hendrik-Ido-Ambacht
Ik ben goed geholpen om het juiste bed te kiezen helemaal op mij en mijn slaaphouding afgestemd. Tijdens het slaaponderzoek ervaar je al het verschil in ligcomfort tussen een normaal goed matras en een matras wat precies de juiste ondersteuning geeft.
Ik slaap inmiddels al een paar maanden in mijn nieuwe mooie en vooral comfortabel bed. De kwaliteit van slapen is verbeterd en mijn lichaam is beter uitgerust.
Klant van Morgana Amsterdam
|review over: Morgana Amsterdam in Amsterdam
fijn nieuw matras gekocht. Ik kan er weer minstens 10 jaar tegen
Klant van Morgana Amsterdam
|review over: Morgana Amsterdam in Amsterdam
na enige twijfel besloten een compleet nw bed te kopen. Wilde eigenlijk enkel een ledikant maar de slaaptest heeft me doen beseffen dat mijn matras ook echt aan vervanging toe was
Klant van Morgana Hendrik-Ido-Ambacht
|review over: Morgana Hendrik-Ido-Ambacht in Hendrik-Ido-Ambacht
Keurig en kundig geholpen
Klant van Tieleman Keukens
|review over: Tieleman Keukens in Middelharnis
Een paar jaar geleden hebben ze bij ons de keuken geplaatst en wat is hij mooi geworden. We zijn er erg blij mee. De monteurs zijn echt een toppers. Er zijn vanuit het project meerdere monteurs van Tieleman komen kijken naar de opzet en iedereen gaf hier complimenten over dat het zo apart en mooi van.
Klant van Morgana Rotterdam
|review over: Morgana Rotterdam in Rotterdam
Mijn vorige bed komt ook hiervandaan, ons nieuwe bed hebben we hier gekocht en wij zijn weer zeer tevreden dus hoogstwaarschijnlijk komt ons volgende bed ook weer hier vandaan!
Klant van Morgana Amsterdam
|review over: Morgana Amsterdam in Amsterdam
na een super fijne uitleg en het testen van wat bedden hebben we een fantastisch bed uitgezocht.
de dame was zeer vriendelijk en nam alle tijd voor ons. We kregen zelfs 2 zitkussens kado
Klant van Morgana Amsterdam
|review over: Morgana Amsterdam in Amsterdam
we hebben na het testen een zeer fijn bed gekocht. We slapen stukken beter. zeer fijn geholpen in de winkel
Klant van Morgana Veenendaal
|review over: Morgana Veenendaal in Veenendaal
Peter Verrij heeft ons super goed geholpen bij de keuze van onze nieuwe matrassen. Ook het DNA Ergosleep gaf de doorslag. Tot en met de levering verliep alles netjes. En zelfs na de levering heeft Peter ons nog gebeld hoe wij slapen op de nieuwe matrassen. Nou dat is in één woord geweldig! Ook nog kussens op zicht meegekregen, die keuze hebben we daardoor ook goed kunnen maken. Dankzij Peter van Morgana Veenendaal hebben wij onze nachtrust weer terug. Bedankt!!
Mca
|review over: Medsen Apotheek Keyzer in Eindhoven
Werk zojuist soort van uitgelachen toen ik alweer moest bellen waar mijn medicatie is.
Blijkt deze al in de afhaal automaat te liggen.
Echter nog geen code ontvangen deze word opnieuw verstuurd, maar mijn telefoonnummer werd net gecontroleerd.
Loop zo wel binnen want dan kan ik weer een uur wachten.
Oja dit is al de derde keer dat er wat mis gaat.
Ik ga er weg! Service is om te huilen.
bart Rovers
|review over: Flow Reizen in Nederland
wat zijn jullie een top organisatie
voor mensen met lichamelijke beperking.
en hoe begeleiders omgaan met deelnemers en ook kantoor personeel zo klantvriendelijk en hulpvaardig personeel.
Klant van Morgana Heemstede
|review over: Morgana Heemstede in Heemstede
Heel plezierig geholpen.
De aankoop werd spoedig thuisbezorgd
Wouter van Empelen
|review over: H. Lourensen Auto`s in Reek
Met veel vertrouwen hier een auto gekocht. De auto was precies zoals verteld en functioneerde goed. De verkoper eigenaar was geduldig en zeer behulpzaam. En zeer vertrouwenwekkend. Zou hier zo weer een auto kopen en durf deze auto handelaar ook zeker aan te faden.
Annemie Schütt en Hubert van de Berg
|review over: Autoservice Fermans Exclusive in Amstenrade
We hebben inmiddels 3 auto's gekocht bij Fermans. Onze huidige auto vertoonde signalen op het daschboard. Fermans heeft zo lang gezocht totdat de signalen verholpen waren. We zijn zeker 4 keer terug geweest. Ze zijn altijd zeer hulpvaardig en correct. Ze hebben vele uren gestoken in het zoeken naar wat de signalen veroorzaakte. Welke uiteindelijk door hun vasthoudendheid verholpen is. We hebben er zeker niet teveel voor betaald. Hun betrokkenheid is groot, zeer aan te bevelen.
Marielle
|review over: Schuiten Autominiaturen in Rotterdam
Slecht te bereiken telefoon staat uit, reageren niet of veel te laat op email of op messenger.
Postcode en emailadres verkeerd overgenomen, dus bestelling niet ontvangen. Geprobeerd opnieuw te bestellen maar hoor niets. Ook sowieso mijn geld nog niet terug. Tjonge jonge hoe fout kun je omgaan met je klanten. Waardeloos bedrijf
Ton Gommans
|review over: Huysinc in Waardenburg
Cliënt I want to make you broke
Buy until you can't buy no more
And if you cry out
I'm gonna push it some more, more
Te te te te Teken teken teken
Teken teken teken
Hopelijk kan iemand lachen om deze parodie op het liedje "Sweat" van Inner Circle. Als klant van Huysinc is bij mij het lachen wel vergaan. Belachelijk dat ze na een klein middagje samen zitten meteen willen dat je tekent op een order van duizenden en duizenden euro's!! Mijn advies kijk snel verder en vraag je stelpost zsm terug! Laat ze daar maar voor tekenen :)
M van Laar
|review over: Garagebedrijf H Radstaat in Wageningen
Netjes scherpe prijs en betrouwbaar een echte aanrader
Klant van Morgana Hendrik-Ido-Ambacht
|review over: Morgana Hendrik-Ido-Ambacht in Hendrik-Ido-Ambacht
Fijn en vriendelijk geholpen, heerlijke koffie gehad. Zelfs de service was bijzonder goed.
Selena
|review over: Het Haartheater in Amsterdam
Slechtste kapper waar ik ooit ben geweest. Gebrek aan deskundigheid. Lopen uit, waardoor ze je snel afraffelen. De dame die kwam om mijn haren te föhnen kan het gewoon totaal niet. Gaat aan haar collega vragen hoe ze slag moet föhnen, even serieus? Moet nu thuis aan de slag om te kijken of dit nog te redden valt. Ik kom hier nooit meer. Vreselijk!
Tom
|review over: W. van Vliet en Zn Auto`s in Ter Aar
Auto langsgebracht voor verschijnselen van sensorfout, heb ook verzocht dat men specifiek naar de sensor keek. Auto is daar lang blijven staan en ze hielden me niet goed op de hoogte. Vervolgens zeggen ze dat de fout RA zat, ze de fout hebben gereset, wat hebben schoongespoten en als dat niet werkt zou ik een dure reparatie moeten doen ik quote letterlijk de factuur: "abs storing verholpen, rechtsachter abs ring gereinigd, bij weer branden moest abs ring vervangen worden.". Kosten 100 euro. Defect komt gelijk terug. Bij een andere garage hebben ze wel, zoals ik had verzocht, de sensor vervangen, overigens aan een totaal ander wiel (RV). Op mijn vragen en klachten reageert van vliet niet. Ik vond dat ik recht had op compensatie of gewoon geld terug. Na ik heb geklaagd bij de bovag beweert van vliet contact hierover met mij te hebben gehad (leugen) dat zij ook hadden geconstateerd dat het de sensor betrof (nog een leugen). Deze garage helpt je niet goed en probeert je dure reparaties aan te smeren.