Menu
opiness-logo-compact
  • Inloggen | Registreer
Bezig met zoeken...
Zoek op bedrijfsnaam of rubriek
opiness-logo-small
Account
  • Inloggen | Registreer
Opiness
  • Over Opiness
  • Voor bedrijven

Laatste reviews

  1. Jef

    |

    2 juli 2025

    review over: Hermans glas in Zwanenburg

    Zeer asociale telefoniste en erg lang op de reparatie moeten wachten
    Ook hebben we zelf een noodvoorziening moeten maken omdat ze het kapotte raam hebben laten zitten
    Toen het eindelijk zover was en de reparatie gedaan was konden we de plaat die we zelf hebben laten maken nergens meer vinden
    Contact opgenomen via telefoon en de mail
    Het zou onze eigen schuld zijn dat deze weg was en hiermee was de klacht afgehandeld
    Dit bedrijf zou ik dan ook NOOIT als particulier een opdracht laten uitvoeren

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  2. Klant van Morgana Utrecht

    |

    2 juli 2025

    review over: Morgana Utrecht in Utrecht

    Ik ben altijd een slechte slaper geweest en ik moet zeggen dat met deze boxspring en al zijn functionaliteiten ik nu veel beter slaap! In het bijzonder de ZeroG stand is echt een aanrader. Ik mis het bed wanneer ik bij vrienden of in hotels moet slapen. Normaalgesproken wil ik altijd offertes van diverse zaken voordat ik een keuze maak. Nu heb ik dat niet gedaan en de boxspring heel spontaan gekocht, ik voelde ook geen enkele behoefte meer om verder te kijken. Ik vond het al met al een hele fijne ervaring.

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  3. Klant Huysinc

    |

    2 juli 2025

    review over: Huysinc in Waardenburg

    goede uitleg en begrijpt de keuzes van de koper goed. goede service, mooie producten alleen de tijd wat kort

    8.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  4. Marco

    |

    2 juli 2025

    review over: Kouveld Airconditioning in Nieuwegein

    Montage airco en werkwijze van monteurs is allemaal netjes gedaan.
    Niet de goedkoopste partij maar het gevoel was goed.

    Echter, airco van één jaar oud nu al twee keer kapot gegaan.
    Eerste keer door fout van monteur.
    Steeds langer dan een week wachten op service terwijl het nu erg warm is.
    Hiervoor heb ik geen dure airco aangeschaft.

    5.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    service van de medewerkers
    bron: Opiness
  5. Klant van Morgana Utrecht

    |

    2 juli 2025

    review over: Morgana Utrecht in Utrecht

    Wij hebben bedbodems gekocht voor in ons ledikant. Dit zijn speciale bodems die je in hoogte kan verstellen. Sinds we dit gekocht hebben slapen we heerlijk en voelen we ons goed ondersteund in ons bed.

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  6. Klant van Morgana Rotterdam

    |

    2 juli 2025

    review over: Morgana Rotterdam in Rotterdam

    Monica heeft ons goed begeleid waardoor wij een goede keuze hebben kunnen maken. Ik moet nog wennen aan het kussen maar heb toegezegd gekregen dat ik deze nog kan omruilen voor een ander. Enige opmerking is dat de jongens die het bed kwamen brengen erg veel last hadden van het warme weer. Het zou misschien een idee zijn om een handdoekje en/of een schoon shirt mee te brengen zodat ze fris aan de slag kunnen.

    9.6
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  7. Klant van Morgana Rotterdam

    |

    2 juli 2025

    review over: Morgana Rotterdam in Rotterdam

    In de winkel heel goed geholpen door Ronald. Zijn uitleg was heel erg goed. Nu slaap ik heerlijk op mijn nieuwe bed.

    9.6
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  8. Klant van Morgana Rotterdam

    |

    2 juli 2025

    review over: Morgana Rotterdam in Rotterdam

    Ik heb nu een extra lang en breder bed waar ik uitstekend in slaap. Goed geholpen en fijn advies gekregen.

    9.6
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  9. Klant van Morgana Utrecht

    |

    2 juli 2025

    review over: Morgana Utrecht in Utrecht

    Alles is naar wens verlopen. Onze nieuwe boxspring maakt makkelijk op. Mijn zoon heeft er ook zijn bed gekocht en slaapt daar ook alweer vijf jaar goed op. In de winkel werden we uitstekend geholpen en ik zag eigenlijk gelijk een boxspring dat ik prachtig vond en die hebben wij ook gekocht.

    9.6
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  10. Klant van Morgana Rotterdam

    |

    2 juli 2025

    review over: Morgana Rotterdam in Rotterdam

    Ons nieuwe bed ligt fantastisch! In de winkel echt goed geholpen en alles is heel netjes afgeleverd. Echt Top allemaal!

    9.6
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  11. Frank Boon

    |

    2 juli 2025

    review over: Troostwijk Veilingen in Nederland

    Ik heb een gereedschap kar gekocht van bijna € 500,-
    Bij thuiskomst de verpakkingen verwijderd en tot mijn verbazing was mijn kar zwaar beschadigd en vervormd .
    Direct contact gezocht met Troostwijk.
    Zouden de klacht in behandeling nemen
    na 1 week nog niks gehoord na herhaaldelijk bellen en mailen.
    toen zelf contact gezocht met Vegter Trading Company .
    Nou die zijn helemaal erg
    ik werd gelijk beschuldigd dat ik de kar had omgegooid en was echt geen normaal gesprek mogelijk met de man
    ik heb uiteindelijk het gesprek afgebroken.
    voor mij geen Troostwijk en Vegter Trading Company meer

    1.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  12. Wim Hulsbergen

    |

    2 juli 2025

    review over: Kien Arnhem B.V. in Velp (gld)

    Afspraak gemakt voor een APK keuring voor mijn camper. Deze werd netjes bevestigd in een email met alle correcte gegevens. Bij aankomst konden ze de afspraak niet vinden en werd me ook verteld dat mijn camper te lang was en ik maar ergens anders moest proberen. Zelden zo'n slechte ervaring gehad. Totaal onverschillig werd ik weggestuurd zonder ook maar even te helpen om een oplossing te vinden.

    1.0
    De lokatie
    De service
    De informatieverstrekking
    De medewerkers
    bron: Opiness
  13. Klant van Morgana Utrecht

    |

    2 juli 2025

    review over: Morgana Utrecht in Utrecht

    Ik heb een boxspring gekocht waarin speciaal ruimte is gemaakt voor mijn schouders. Ik slaap er heel goed in. Het enige was dat mijn eerste topper niet zo'n goede kwaliteit had, inmiddels heb ik er een die veel beter is. Ik vond het ook heel leuk om om eens zo'n slaaptest/slaapmeting te doen. Ik ben goed en vriendelijk geholpen.

    9.1
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  14. Klant van Morgana Rotterdam

    |

    2 juli 2025

    review over: Morgana Rotterdam in Rotterdam

    Het enige nadeel van ons nieuwe bed is dat we er niet meer uit komen! We slapen heerlijk. Het hele proces van aanschaf en afleveren is uitstekend verlopen, niets dan lof.

    9.6
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  15. Marjon

    |

    2 juli 2025

    review over: Intratuin Nijkerk in Nijkerk

    Ik kreeg van een vriendin een prachtige Medinella plant, gekocht bij Intratuin Nijkerk. Hij begon al meteen met knoppen uit te vallen en binnen 2 weken zat er geen knop meer aan. Ik heb zelf contact klantenservice opgenomen, aankoopbewijs en foto aangeleverd. Veel over en weer gemaild, lang verhaal kort….Ze waren totaal niet meedenkend aangezien ik niet in de buurt woon, ik moest de plant en aankoopbewijs langs brengen. Geld terug krijgen hebben ze nog nooit van gehoord! Wat een fiasco winkel miss het personeel eens op klantvriendelijkheids training sturen!

    3.0
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  16. Klant van Morgana Utrecht

    |

    2 juli 2025

    review over: Morgana Utrecht in Utrecht

    In het begin was het wat wennen aan ons bed. De winkel heeft ons hier fantastisch bij geadviseerd. Inmiddels zijn we gewend en slapen we heel lekker op de boxspring. Met deze warme dagen slapen we iets moeilijker en ook hierbij heeft de winkel ons goed geadviseerd.

    10
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  17. Jacob

    |

    2 juli 2025

    review over: Auto Q-burg in Harkema

    Goed geholpen!

    9.0
    De lokatie
    De service
    De informatieverstrekking
    De medewerkers
    bron: Opiness
  18. Amanda

    |

    2 juli 2025

    review over: De Stacaravanmakelaar

    De Stacaravanmakelaar biedt een professionele service met een duidelijk contract, goede communicatie en Mark is zeer vriendelijk en behulpzaam tijdens het afhandelen van de verkoop.

    10
    prijs/kwaliteit verhouding
    klantgerichtheid
    service van de medewerkers
    informatieverstrekking
    bron: Opiness
  19. Klant van Morgana Rotterdam

    |

    2 juli 2025

    review over: Morgana Rotterdam in Rotterdam

    In de winkel goede uitleg gekregen en een mooi bed uitgezocht. We hebben even moeten wennen aan ons nieuwe bed maar slapen nu echt goed. Het is netjes afgeleverd en neer gezet. Aanrader!

    9.6
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
  20. Klant van Morgana Rotterdam

    |

    2 juli 2025

    review over: Morgana Rotterdam in Rotterdam

    In de winkel zijn we heel goed geholpen en nu liggen we elke echt goed te slapen op ons nieuwe bed.

    9.6
    Personeel
    Service
    bron: Q&A Research & Consultancy
Volgende pagina »
Opiness - Spreekt uit ervaring
  • Over Opiness
  • Nieuws
  • Veelgestelde vragen
  • Artikelen

Laatste nieuws

Certificaathouders 2025

Opiness Account houders die uitzonderlijk goede service verlenen volgens hun klanten worden beloond met een certificaat  ‘Aanbevolen door klanten op Opiness' en de allerbeste in een rubriek met een Opiness Award.

… lees verder

Voor bedrijven

  • Tarieven
  • Voor bedrijven
  • Voeg een nieuw bedrijf toe
  • Veelgestelde vragen
  • Geschillenbeleid
  • Opiness Certificaten

Voor consumenten

  • Beoordelingsrichtlijnen
  • Veelgestelde vragen
revision 58