Winkel is super maar buiten de winkel. Is het een chaos, en daar bedoel ik mee, overal worden de bakfietsen neer geplukt, zelfs naast een mindervalide plek, het word steeds moeilijker om normaal d3 winkel te bereiken
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
van Lieshout
|
Was vandaag in deze AH. Wat opvallend veel mensen ( en medewerkers) zonder mondkapje en wat weinig mogelijkheid om afstand te houden.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Anaid
|
Goede producten. Echter, chaotische parkeerplaats voor de bromfietsen! Er is wel parkeerplaats voor bakfietsen en fietsen maar helaas niet voor de bromfietsen. Waardoor de meeste bromfiets geparkeerd op de ingang en uitgang waar je niet meer kunt makkelijk lopen.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
A
|
Ik vind t raar dat de schoonmaakmiddelen voor de winkelwagens op zijn.
Is al een paar dagen.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Joke
|
Waarom zijn alle 1 1/2 meter stickers weggehaald? En waarom dragen de medewerkers geen hesje meer aan met houdt afstand. Ook vind ik het een zeer slechte zaak dat er weer ouders met kinderen komen.
Waar denk A. H. aan? Zoveel mogelijk geld binnenhalen.
23 Reviews Plaats review
Ton
|Winkel is super maar buiten de winkel. Is het een chaos, en daar bedoel ik mee, overal worden de bakfietsen neer geplukt, zelfs naast een mindervalide plek, het word steeds moeilijker om normaal d3 winkel te bereiken
van Lieshout
|Was vandaag in deze AH. Wat opvallend veel mensen ( en medewerkers) zonder mondkapje en wat weinig mogelijkheid om afstand te houden.
Anaid
|Goede producten. Echter, chaotische parkeerplaats voor de bromfietsen! Er is wel parkeerplaats voor bakfietsen en fietsen maar helaas niet voor de bromfietsen. Waardoor de meeste bromfiets geparkeerd op de ingang en uitgang waar je niet meer kunt makkelijk lopen.
A
|Ik vind t raar dat de schoonmaakmiddelen voor de winkelwagens op zijn.
Is al een paar dagen.
Joke
|Waarom zijn alle 1 1/2 meter stickers weggehaald? En waarom dragen de medewerkers geen hesje meer aan met houdt afstand. Ook vind ik het een zeer slechte zaak dat er weer ouders met kinderen komen.
Waar denk A. H. aan? Zoveel mogelijk geld binnenhalen.