Gaat steeds meer uit de vakken, geeft mij maar de jongens de blok,weg wezen met deze eigenaar,en als ze er zelf zijn,en je vraagt wat, krijgt je onbeschofte antwoord
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Andre
|
Gaat nu met nieuwe eigenaar hard achter uit .
Grijp vaak mis. Producten die ik regelmatig gebruik verkopen ze niet meer.
Voordijk gebak verkopen ze niet meer.
Slecht inkoop beleid.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jose
|
Zeer slechte zaak een hoop niet in voorraad Grijp meestal mis geen punt broodjes meer Tompouce niet te eten de Hema heeft goeie Tompouce.weg met deze zaak.wel de groeten aan alle medewerkers zijn zeer vriendelijk.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Linda Friedrich
|
Vriendelijke personeel, vooral de oude medewerksters achter de kassa.
Wat ik nodig heb is er altijd
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Trudy
|
Laatste weken wat ik zocht niet voorradig dus ga nu maar naar de Plus pak je nooit mis .wat een waardeloze zaak geworden .Mn buren gaan ook daar vinden het ook niet meer in deze zaak !
13 Reviews Plaats review
Ger
|Gaat steeds meer uit de vakken, geeft mij maar de jongens de blok,weg wezen met deze eigenaar,en als ze er zelf zijn,en je vraagt wat, krijgt je onbeschofte antwoord
Andre
|Gaat nu met nieuwe eigenaar hard achter uit .
Grijp vaak mis. Producten die ik regelmatig gebruik verkopen ze niet meer.
Voordijk gebak verkopen ze niet meer.
Slecht inkoop beleid.
Jose
|Zeer slechte zaak een hoop niet in voorraad Grijp meestal mis geen punt broodjes meer Tompouce niet te eten de Hema heeft goeie Tompouce.weg met deze zaak.wel de groeten aan alle medewerkers zijn zeer vriendelijk.
Linda Friedrich
|Vriendelijke personeel, vooral de oude medewerksters achter de kassa.
Wat ik nodig heb is er altijd
Trudy
|Laatste weken wat ik zocht niet voorradig dus ga nu maar naar de Plus pak je nooit mis .wat een waardeloze zaak geworden .Mn buren gaan ook daar vinden het ook niet meer in deze zaak !