Zeer incompetent bedrijf. Slecht bereikbaar en verschuilt zich continue achter de annuleringsvoorwaarden van de rederij, terwijl zij zelf onjuiste toezeggingen hebben gedaan over de annuleringssom. Echt schandalig. Tip; ga hier NIET mee in zee(tours)!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Daniël Sahetapy
|
Op dinsdag 13 februari 2018 en dinsdag 27 februari 2018 heb ik gevolgen met Singapore Airlines.
Voor mijn 14-daagse cruise naar Indonesië ben ik eerst gaan vliegen can Schiphol naar Singapore en twee weken later van Singapore naar Schiphol.
Helaas ben ik tot conclusie gekomen dat Zeetours Cruises niets hadden geregeld omtrent een speciale rolstoel voor in het vliegtuig.
Dit was helaas niet door Zeetours door gecommuniceerd aan Singapore Airlines, sterker nog er is niks doorgegeven aan Singapore Airlines dat er een vliegtuigrolstoel mee moest zowel op de heen als terugvlucht.
Dat ik als mindervalide passagier op het laatste moment zelf naar het kantoor van Singapore Airlines moest bellen om kenbaar dat er op de heen en terugvlucht een speciale rolstoel voor in het vliegtuig mee moest.
Singapore Airlines gaf mij als antwoord dat er niets was geregeld omtrent een speciale rolstoel voor aan boord van het vliegtuig.
had al lang geregeld moeten zijn door Zeetours.
Dit had al geregeld moeten zijn, helaas constateer ik er niets was geregeld vanuit Zeetours
Aangezien ik gehandicapt ben, ben ik van hulpmiddelen afhankelijk ben.
1 Zowel op de heen als op de terug vlucht was er geen rolstoel aanboord om daarmeee de toilet te bereiken.
Hierin heb ik zelf naar het hoofdkantoor van Singapore Airlines op Schiphol gebeld.
Singapore Airlines heeft mij weten te vertellen dat er niets bekend stond dat er een speciale rolstoel aan boord is van het vliegtuig.
Dit geldt voor de heen als de terugvlucht.
2 Helaas werd ik ingedeeld in een standaardvliegtuigstoel.
Wat mij is overkomen aan boord tijdens mijn terugvlucht naar Schiphol is totaal niet netjes.
Ik ben gehandicapt,mede passagagiers moesten tijdens de vlucht over mij heen klimmen.
Als gehandicapte reiziger ervaar ik dat als niet fijn en ik het niet netjes om over mij heen te klimmen.
Over de gang van zaken hierin ben ik zeer ontevreden, hoe Zeetours met mij om gaat.
Tenslotte heb ik er ook niet voor gekozen om gehandicapt te zijn.
Voor mijn toekomstige cruises zal ik nog eens goed nadenken of ik nog bij Zeetours wil boeken.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Rene
|
Een leuke prijs, voor een week Dubai met rederij Aida geboekt (wel een optie erop genomen) en dat was maar goed ook !
Online werd een prijs gepresenteerd die niet met de werkelijkheid strookte. Na diverse keren bellen naar Zeetours bleek de reis 600 euro duurder uit te vallen. Ze erkende de fout, en ook mijn frustratie, maar konden niets voor ons betekenen. Dit was in een bestek van 1,5 maanden de tweede keer dat dit voor kwam. Geen toeval dus. Bewust de boel belazeren. Voor mij never nooit meer Zeetours. U bent gewaarschuwd !!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
D Houben
|
Wij hebben met 4 pers een cruise gemaakt over de middellandse zee op 19 maart 2016 met de Costa Diadema. We stranden al op milaan geen bus dan weer op een ander vliegtuig wachten na veel gezeur eindelijk na een paar uur wachten de bus in zeer slechte begeleiding alles in Italiaans die zeer slechte engels spraken. Op de boot hele schare gillende kinderen volwassene die s'avonds met bad kleding en een handdoek om zaten te eten werd niets van gezegd zo zijn wij het cruisse zeker niet gewend en tot overmaat van ramp ook allemaal ziek geworden waarvan een van ons is opgenomen in de ziekenboeg van een virus aan boord wat ons honderde euro's heeft gekost aan medisch kosten die direct moeten worden afgerekend terwijl we allemaal goed verzekerd zijn maar niet werd geaccepteerd door de scheepsarts. Voor ons nooit meer zeetours.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Marsha Monster
|
Op 15-12-2015 een prachtige cruise geboekt naar de Caraïben, cruise only dus zonder vluchten. Mooie prijs kwaliteit verhouding. Tijdens het boekingsproces stond erbij dat er een hotelovernachting inbegrepen zat voorafgaand aan de cruise in het Crowne Plaza Miami Airport hotel. Ook in de reserveringsbevestiging stond dit vermeld. Op de definitieve factuur stond er echter niets over de hotelovernachting vermeld. Nu, enige maanden later met de cruise al aardig in het vooruitzicht, leek het me verstandig even na te vragen hoe het nou zit met die overnachting. Op 16 maart stuurde ik een mail hierover. Geen reactie. Op 18 maart nogmaals. Nog steeds niets. Vandaag chat gestart en ik kreeg onmiddellijk een medewerker te spreken. Deze gaf toe de hotelovernachting op de reserveringsbevestiging te zien staan maar gaf gelijk aan dat hij er tóch niet bij zat. Ze kon wel een hotelovernachting voor me bijboeken. Nee dank u, dat doe ik nu zelf wel. Raar verhaal en het valt me ook wel een beetje tegen, ik had veel vertrouwen in dit reisbureau en voel me nu toch een beetje misleid. Jammer.
574 Reviews Plaats review
Etienne
|Zeer incompetent bedrijf. Slecht bereikbaar en verschuilt zich continue achter de annuleringsvoorwaarden van de rederij, terwijl zij zelf onjuiste toezeggingen hebben gedaan over de annuleringssom. Echt schandalig. Tip; ga hier NIET mee in zee(tours)!!!
Daniël Sahetapy
|Op dinsdag 13 februari 2018 en dinsdag 27 februari 2018 heb ik gevolgen met Singapore Airlines.
Voor mijn 14-daagse cruise naar Indonesië ben ik eerst gaan vliegen can Schiphol naar Singapore en twee weken later van Singapore naar Schiphol.
Helaas ben ik tot conclusie gekomen dat Zeetours Cruises niets hadden geregeld omtrent een speciale rolstoel voor in het vliegtuig.
Dit was helaas niet door Zeetours door gecommuniceerd aan Singapore Airlines, sterker nog er is niks doorgegeven aan Singapore Airlines dat er een vliegtuigrolstoel mee moest zowel op de heen als terugvlucht.
Dat ik als mindervalide passagier op het laatste moment zelf naar het kantoor van Singapore Airlines moest bellen om kenbaar dat er op de heen en terugvlucht een speciale rolstoel voor in het vliegtuig mee moest.
Singapore Airlines gaf mij als antwoord dat er niets was geregeld omtrent een speciale rolstoel voor aan boord van het vliegtuig.
had al lang geregeld moeten zijn door Zeetours.
Dit had al geregeld moeten zijn, helaas constateer ik er niets was geregeld vanuit Zeetours
Aangezien ik gehandicapt ben, ben ik van hulpmiddelen afhankelijk ben.
1 Zowel op de heen als op de terug vlucht was er geen rolstoel aanboord om daarmeee de toilet te bereiken.
Hierin heb ik zelf naar het hoofdkantoor van Singapore Airlines op Schiphol gebeld.
Singapore Airlines heeft mij weten te vertellen dat er niets bekend stond dat er een speciale rolstoel aan boord is van het vliegtuig.
Dit geldt voor de heen als de terugvlucht.
2 Helaas werd ik ingedeeld in een standaardvliegtuigstoel.
Wat mij is overkomen aan boord tijdens mijn terugvlucht naar Schiphol is totaal niet netjes.
Ik ben gehandicapt,mede passagagiers moesten tijdens de vlucht over mij heen klimmen.
Als gehandicapte reiziger ervaar ik dat als niet fijn en ik het niet netjes om over mij heen te klimmen.
Over de gang van zaken hierin ben ik zeer ontevreden, hoe Zeetours met mij om gaat.
Tenslotte heb ik er ook niet voor gekozen om gehandicapt te zijn.
Voor mijn toekomstige cruises zal ik nog eens goed nadenken of ik nog bij Zeetours wil boeken.
Rene
|Een leuke prijs, voor een week Dubai met rederij Aida geboekt (wel een optie erop genomen) en dat was maar goed ook !
Online werd een prijs gepresenteerd die niet met de werkelijkheid strookte. Na diverse keren bellen naar Zeetours bleek de reis 600 euro duurder uit te vallen. Ze erkende de fout, en ook mijn frustratie, maar konden niets voor ons betekenen. Dit was in een bestek van 1,5 maanden de tweede keer dat dit voor kwam. Geen toeval dus. Bewust de boel belazeren. Voor mij never nooit meer Zeetours. U bent gewaarschuwd !!
Zeetours Cruises
|D Houben
|Wij hebben met 4 pers een cruise gemaakt over de middellandse zee op 19 maart 2016 met de Costa Diadema. We stranden al op milaan geen bus dan weer op een ander vliegtuig wachten na veel gezeur eindelijk na een paar uur wachten de bus in zeer slechte begeleiding alles in Italiaans die zeer slechte engels spraken. Op de boot hele schare gillende kinderen volwassene die s'avonds met bad kleding en een handdoek om zaten te eten werd niets van gezegd zo zijn wij het cruisse zeker niet gewend en tot overmaat van ramp ook allemaal ziek geworden waarvan een van ons is opgenomen in de ziekenboeg van een virus aan boord wat ons honderde euro's heeft gekost aan medisch kosten die direct moeten worden afgerekend terwijl we allemaal goed verzekerd zijn maar niet werd geaccepteerd door de scheepsarts. Voor ons nooit meer zeetours.
Marsha Monster
|Op 15-12-2015 een prachtige cruise geboekt naar de Caraïben, cruise only dus zonder vluchten. Mooie prijs kwaliteit verhouding. Tijdens het boekingsproces stond erbij dat er een hotelovernachting inbegrepen zat voorafgaand aan de cruise in het Crowne Plaza Miami Airport hotel. Ook in de reserveringsbevestiging stond dit vermeld. Op de definitieve factuur stond er echter niets over de hotelovernachting vermeld. Nu, enige maanden later met de cruise al aardig in het vooruitzicht, leek het me verstandig even na te vragen hoe het nou zit met die overnachting. Op 16 maart stuurde ik een mail hierover. Geen reactie. Op 18 maart nogmaals. Nog steeds niets. Vandaag chat gestart en ik kreeg onmiddellijk een medewerker te spreken. Deze gaf toe de hotelovernachting op de reserveringsbevestiging te zien staan maar gaf gelijk aan dat hij er tóch niet bij zat. Ze kon wel een hotelovernachting voor me bijboeken. Nee dank u, dat doe ik nu zelf wel. Raar verhaal en het valt me ook wel een beetje tegen, ik had veel vertrouwen in dit reisbureau en voel me nu toch een beetje misleid. Jammer.