Nog nooit zo'n waardeloos bedrijf meegemaakt. Als deze firma meubels komt bezorgen controleer als eerste goed alle geleverde meubels en je woning voordat je de bezorgers weer laat vertrekken. Ze zijn namelijk heel goed in het beschadigen daarvan.
En als je dit niet onmiddelijk meld en op de leveringsbon laat zetten voordat de meubelbezorgers zijn vertrokken kun je naar service en garantie fluiten.
De aankoop bij WOONSQUARE was de eerste en de laatste keer dat ikzelf of andere aanraad om iets bij hun te kopen. Op internet vind je tientallen van deze klachten, en in plaats van de ontstane schade netjes af te werken met de klant wordt in alle gevallen gesuggereerd dat de schade er waarschijnlijk al was en dat je hun ervoor wil laten opdraaien. Je wordt door hun afgeschilderd als iemand die niet de waarheid zegt. Ik voel mij erg benadeeld door WOONSQUARE vroeger heten ze POPULIERS, ook toen hadden ze een slechte naam t.a.v. deze zaken. Heb dan ook geen goed woord over voor dit bedrijf. Aan de hele gang van zaken hou je echt een nare nasmaak over, altans je krijgt dit gevoel als je met hun klachten wilt oplossen.
1.0
0
1
fabs1985
|
Slechtse service ooit Nieuwe bank gekocht aan de hand van een showroom model.
Nieuwe word geleverd (geen showroom model)
Bij levering blijken de 2 delen verschillende stiksels te hebben.
8-8-2013 geleverd
9-08-2013 telefonisch contact gehad waarna de mail met foto's is verstuurd.
13-08-2013 mail contact gezocht ivm uitblijven reactie
15-08-2013 Telefonisch contact ivm uitblijven reactie (zou volgende dag terug gebeld worden)
16-08-2013 Telefonisch contact ivm uitblijven reactie (Expert vind de stiksels het zelfde en weigeren een onderzoek op lokatie.)
4.0
0
1
esieraad
|
niet kopen wat een op lichters zijn dit we hadden een relaxbank uitgezocht model cuba deze was afgeprijst van 3400 naar 2400 euro met een gratis scooter toen we vertelden geen scooter te willen ging er nog 500 euro af prijs werd dus 1900 euro maar had er geen goed gevoel bij dus geen aankoop gedaan nu net reclame krantje gehad van deze firma staat deze bank afgeprijst van 1900 naar 999 euro met een gratis i-pad hier misselijk gevoel bij conclusie nooit hier kopen voor dat je het weet betaal je 1000 euro teveel
2.5
0
1
J. van Mourik
|
Aankoop twee banken Op 2 mei 2012 twee banken gekocht bij Woonsquare Heerlen.
Na 3 leveringen de koop uiteindelijk ontbonden op 9 juli 2013.
De geleverde banken waren slecht van kwaliteit en waren niet uitgevoerd zoals gekocht.
Geld teruggekregen, maar geen wettelijke rente over het betaalde bedrag dat bijna een jaar in hun bezit is geweest. Geen excuses dat zij niet de verkochte kwaliteit hebben kunnen leveren.
Geen excuses voor het feit dat wij bijna een jaar lang op het puntje van de bank hebben moeten zitten of op een eetkamerstoel aangezien wij rugklachten kregen, enz., enz.
Nooit zal er meer een aankoop bij Woonsquare gedaan worden.
0.0
0
1
Stephanie
|
hoek bank Vorig jaar September een hoekbank besteld bij woonsquare. De eerste bank had wat mankementen maar kreeg netjes binnen 6 weken een nieuwe. Helaas had deze bank ook weer mankementen. Deze keer moest ik langer wachten op de vervanging, welke weer een hoop mankementen had. Ik had betaald voor een uitschuif gedeelde maar dit is met geen mogelijk uit te schuiven, de zittingen zijn ongelijk en de kopsteunen staan zo ver van de bank dat er bijna een vuist tussen past. Inmiddels ben ik bijna een jaar verder en heb ik nog geen fatsoenlijke bank. Iedere keer moet ik zelf achter de informatie aan want van woonsquare hoor ik niets. Als ik te horen krijg en dat de bank besteld is en vraag naar de lever datum krijg ik te horen dat ie in controle staat terwijl zelfs het simpelste als de verkeerde poot kleur nog niet veranderd is, dan vraag je je toch af wat ze tijdens de controle doen. zowel de bezorgers als de service monteur zijn verbaasd geweest over de status van mijn bank.
139 Reviews Plaats review
Erik van der Heijden
|Nog nooit zo'n waardeloos bedrijf meegemaakt.
Als deze firma meubels komt bezorgen controleer als eerste goed alle geleverde meubels en je woning voordat je de bezorgers weer laat vertrekken. Ze zijn namelijk heel goed in het beschadigen daarvan.
En als je dit niet onmiddelijk meld en op de leveringsbon laat zetten voordat de meubelbezorgers zijn vertrokken kun je naar service en garantie fluiten.
De aankoop bij WOONSQUARE was de eerste en de laatste keer dat ikzelf of andere aanraad om iets bij hun te kopen. Op internet vind je tientallen van deze klachten, en in plaats van de ontstane schade netjes af te werken met de klant wordt in alle gevallen gesuggereerd dat de schade er waarschijnlijk al was en dat je hun ervoor wil laten opdraaien. Je wordt door hun afgeschilderd als iemand die niet de waarheid zegt. Ik voel mij erg benadeeld door WOONSQUARE vroeger heten ze POPULIERS, ook toen hadden ze een slechte naam t.a.v. deze zaken. Heb dan ook geen goed woord over voor dit bedrijf. Aan de hele gang van zaken hou je echt een nare nasmaak over, altans je krijgt dit gevoel als je met hun klachten wilt oplossen.
fabs1985
|Slechtse service ooit
Nieuwe bank gekocht aan de hand van een showroom model.
Nieuwe word geleverd (geen showroom model)
Bij levering blijken de 2 delen verschillende stiksels te hebben.
8-8-2013 geleverd
9-08-2013 telefonisch contact gehad waarna de mail met foto's is verstuurd.
13-08-2013 mail contact gezocht ivm uitblijven reactie
15-08-2013 Telefonisch contact ivm uitblijven reactie (zou volgende dag terug gebeld worden)
16-08-2013 Telefonisch contact ivm uitblijven reactie (Expert vind de stiksels het zelfde en weigeren een onderzoek op lokatie.)
esieraad
|niet kopen
wat een op lichters zijn dit we hadden een relaxbank uitgezocht model cuba deze was afgeprijst van 3400 naar 2400 euro met een gratis scooter toen we vertelden geen scooter te willen ging er nog 500 euro af prijs werd dus 1900 euro maar had er geen goed gevoel bij dus geen aankoop gedaan nu net reclame krantje gehad van deze firma staat deze bank afgeprijst van 1900 naar 999 euro met een gratis i-pad hier misselijk gevoel bij conclusie nooit hier kopen voor dat je het weet betaal je 1000 euro teveel
J. van Mourik
|Aankoop twee banken
Op 2 mei 2012 twee banken gekocht bij Woonsquare Heerlen.
Na 3 leveringen de koop uiteindelijk ontbonden op 9 juli 2013.
De geleverde banken waren slecht van kwaliteit en waren niet uitgevoerd zoals gekocht.
Geld teruggekregen, maar geen wettelijke rente over het betaalde bedrag dat bijna een jaar in hun bezit is geweest. Geen excuses dat zij niet de verkochte kwaliteit hebben kunnen leveren.
Geen excuses voor het feit dat wij bijna een jaar lang op het puntje van de bank hebben moeten zitten of op een eetkamerstoel aangezien wij rugklachten kregen, enz., enz.
Nooit zal er meer een aankoop bij Woonsquare gedaan worden.
Stephanie
|hoek bank
Vorig jaar September een hoekbank besteld bij woonsquare. De eerste bank had wat mankementen maar kreeg netjes binnen 6 weken een nieuwe. Helaas had deze bank ook weer mankementen. Deze keer moest ik langer wachten op de vervanging, welke weer een hoop mankementen had. Ik had betaald voor een uitschuif gedeelde maar dit is met geen mogelijk uit te schuiven, de zittingen zijn ongelijk en de kopsteunen staan zo ver van de bank dat er bijna een vuist tussen past. Inmiddels ben ik bijna een jaar verder en heb ik nog geen fatsoenlijke bank. Iedere keer moet ik zelf achter de informatie aan want van woonsquare hoor ik niets. Als ik te horen krijg en dat de bank besteld is en vraag naar de lever datum krijg ik te horen dat ie in controle staat terwijl zelfs het simpelste als de verkeerde poot kleur nog niet veranderd is, dan vraag je je toch af wat ze tijdens de controle doen. zowel de bezorgers als de service monteur zijn verbaasd geweest over de status van mijn bank.