PRIME SERVICE GELEVERD Mijn moeder heeft een bankstel meer dan een jaar gelden aangeschaft bij woonsqure in oss. Dit bankstel had de nodige problemen en deze zijn iedere keer keurig behandeld. De leverancier had een niet een goed bankstel geleverd waar woosquare zelf niets aan kon doen. Uieindelijk heeft mijn moeder een nieuw bankstel mogen uitzoeken met bijbetaling. Deze moet nog geleverd worden, dus hier houd ik jullie nog van op de hoogte, maar de service tot op heden is echt uitmuntend te noemen !!!
8.5
0
1
Melanie van Heumen
|
Wat een ROT bedrijf!!!!!! nog nooit zon onbeschoft bedrijf mee gemaakt.. en slechtste service die je maar kan krijgen..6 weken levertijd werd afgesproken bij aankoop van 4 stoelen. dit werd 4 maanden.. gebeld waar ze blijven krijg je iemand aan de tel. wordt uit eindelijk de tel erop gegooid door het hoofdkantoor.eindelijk na die maanden me stoelen binnen zijn van alle stoelen de poten beschadigd met dikke krassen.weer gebeld wordt er weer uiteindelijk de hoorn erop gegooid na zo'n anderhalve week verder en ongeveer 30 telefoontjes en 10 emailtjes, die gewoon niet beantwoord worden of ze zeggen dat ze die niet gehad hebben. mensen van het hoofdkantoor die gewoon uitermate onbeschoft zijn en elke keer maar weer de hoorn erop gooien en ga zo maar door. wat een rot bedrijf ik zet er nooit meer een stap binnen.
0.0
0
1
judith13_23@hotmail.com
|
Slechte Geïnstrueerde Klantenservice De klantenservice van het hoofdkantoor van Woonsquare was niet vriendelijk en kon op geen van mijn vragen beantwoorden.
Ik had een aantal vragen over een bank, waar ze geen antwoord op wilden geven en ze zeiden dat ik maar naar de winkel zelf moest gaan om de informatie op te halen. Met een de vraag over hoe duur de bank was gaf de meneer een vaag antwoord en ik zei hij er ook nog eens bij: ''Weet u wat het belangrijkste is mevrouw; het geld maakt uiteindelijk niet uit, het gaat erom dat de bank lekker zit, gaat u maar naar de winkel onder het genot van een kop koffie'', walgelijke bal
0.0
0
1
Joobie
|
Nog nooit zo een slechte service of zeg maar geen service Ik heb in oktober 2012 een stoel gekocht en binnen een jaar gingen de hoeken scheuren (fabrieksfout door te dicht opende naad genaaid) gemeld en vervolgens geen reactie. Nog geen maand later begon de toplaag van hoofdkussen los te laten. Weer gemeld en het antwoord en service wel 40 hele euro's korting als ik een nieuwe zelfde stoel koop!!! Binnen een jaar echt schandalig!!!
0.5
0
1
Koen Vijnmans
|
Agressieve verkoper in OSs Wij waren ons aan het oriënteren voor de aanschaf van een nieuw bankstel. Bij de Woonsquare in Oss troffen wij een bank aan die ons wel aanstond.
Wij wilde informatie over de kosten en de mogelijkheden als wij deze bank zouden aanschaffen. De verkoper was toen nog heel meegaand.
Vervolgens kwam de verkoper met de prijs van €2582,-. Dit was ver boven het bedrag dat wij uit willen geven voor een bank. Nadat wij ons budget van maximaal €1200,- bekend hadden gemaakt zakte de verkoper naar €2000,- daarna naar €1685,- en toen wij weg dreigde te lopen naar €1350,- volgens hem een prijs waar wij nergens anders een bank naar onze wens konden kopen. Hij was zichtbaar boos aangezien wij nog steeds twijfelde. Wij vonden volgens hem de bank slecht want anders zouden wij akkoord gaan met de prijs van €1350, hij verfrommelde het papier en liep boos weg.
Ook wij zijn klaar met de woonsquare, een agressieve verkoper en een bank die veel te hoog geprijsd is. Later dachten wij stel wij waren met €2582,- akkoord gegaan dan hadden wij meer dan €1200,- teveel betaald.
139 Reviews Plaats review
Remco de jong
|PRIME SERVICE GELEVERD
Mijn moeder heeft een bankstel meer dan een jaar gelden aangeschaft bij woonsqure in oss. Dit bankstel had de nodige problemen en deze zijn iedere keer keurig behandeld. De leverancier had een niet een goed bankstel geleverd waar woosquare zelf niets aan kon doen. Uieindelijk heeft mijn moeder een nieuw bankstel mogen uitzoeken met bijbetaling. Deze moet nog geleverd worden, dus hier houd ik jullie nog van op de hoogte, maar de service tot op heden is echt uitmuntend te noemen !!!
Melanie van Heumen
|Wat een ROT bedrijf!!!!!!
nog nooit zon onbeschoft bedrijf mee gemaakt.. en slechtste service die je maar kan krijgen..6 weken levertijd werd afgesproken bij aankoop van 4 stoelen. dit werd 4 maanden.. gebeld waar ze blijven krijg je iemand aan de tel. wordt uit eindelijk de tel erop gegooid door het hoofdkantoor.eindelijk na die maanden me stoelen binnen zijn van alle stoelen de poten beschadigd met dikke krassen.weer gebeld wordt er weer uiteindelijk de hoorn erop gegooid na zo'n anderhalve week verder en ongeveer 30 telefoontjes en 10 emailtjes, die gewoon niet beantwoord worden of ze zeggen dat ze die niet gehad hebben. mensen van het hoofdkantoor die gewoon uitermate onbeschoft zijn en elke keer maar weer de hoorn erop gooien en ga zo maar door. wat een rot bedrijf ik zet er nooit meer een stap binnen.
judith13_23@hotmail.com
|Slechte Geïnstrueerde Klantenservice
De klantenservice van het hoofdkantoor van Woonsquare was niet vriendelijk en kon op geen van mijn vragen beantwoorden.
Ik had een aantal vragen over een bank, waar ze geen antwoord op wilden geven en ze zeiden dat ik maar naar de winkel zelf moest gaan om de informatie op te halen. Met een de vraag over hoe duur de bank was gaf de meneer een vaag antwoord en ik zei hij er ook nog eens bij: ''Weet u wat het belangrijkste is mevrouw; het geld maakt uiteindelijk niet uit, het gaat erom dat de bank lekker zit, gaat u maar naar de winkel onder het genot van een kop koffie'', walgelijke bal
Joobie
|Nog nooit zo een slechte service of zeg maar geen service
Ik heb in oktober 2012 een stoel gekocht en binnen een jaar gingen de hoeken scheuren (fabrieksfout door te dicht opende naad genaaid) gemeld en vervolgens geen reactie. Nog geen maand later begon de toplaag van hoofdkussen los te laten. Weer gemeld en het antwoord en service wel 40 hele euro's korting als ik een nieuwe zelfde stoel koop!!! Binnen een jaar echt schandalig!!!
Koen Vijnmans
|Agressieve verkoper in OSs
Wij waren ons aan het oriënteren voor de aanschaf van een nieuw bankstel. Bij de Woonsquare in Oss troffen wij een bank aan die ons wel aanstond.
Wij wilde informatie over de kosten en de mogelijkheden als wij deze bank zouden aanschaffen. De verkoper was toen nog heel meegaand.
Vervolgens kwam de verkoper met de prijs van €2582,-. Dit was ver boven het bedrag dat wij uit willen geven voor een bank. Nadat wij ons budget van maximaal €1200,- bekend hadden gemaakt zakte de verkoper naar €2000,- daarna naar €1685,- en toen wij weg dreigde te lopen naar €1350,- volgens hem een prijs waar wij nergens anders een bank naar onze wens konden kopen. Hij was zichtbaar boos aangezien wij nog steeds twijfelde. Wij vonden volgens hem de bank slecht want anders zouden wij akkoord gaan met de prijs van €1350, hij verfrommelde het papier en liep boos weg.
Ook wij zijn klaar met de woonsquare, een agressieve verkoper en een bank die veel te hoog geprijsd is. Later dachten wij stel wij waren met €2582,- akkoord gegaan dan hadden wij meer dan €1200,- teveel betaald.