mijn ervaring met woonsquare is tot heden toe goed alleen bij mijn laatste aankoop was er een foutje aan de fauteuil maar ik hoop dat we dat wel opgelost krijgen daar ge ik tenminste van uit
10
Lantinga/ Landzaat
|
Vriendelijk rustig dus niet opdringerig zoals bij veel zaken.
De heren lieten ons rustig door de zaak lopen.
Toen we hulp nodig hadden werden we ook direct goed geholpen.
139 Reviews Plaats review
jan monden
|mijn ervaring met woonsquare is tot heden toe goed alleen bij mijn laatste aankoop was er een foutje aan de fauteuil maar ik hoop dat we dat wel opgelost krijgen daar ge ik tenminste van uit
Lantinga/ Landzaat
|Vriendelijk rustig dus niet opdringerig zoals bij veel zaken.
De heren lieten ons rustig door de zaak lopen.
Toen we hulp nodig hadden werden we ook direct goed geholpen.
Paticulier
|Gewoon goed
van der Horst
|Vriendelijk , niet opdringerig personeel
Anoniem
|Prima