Klik hier om je antwoord te annuleren.
9 november 2017
Prettige winkel, behulpzaam en klantvriendelijk personeel, groot en mooi assortiment.
goede service en zeer vriendelijke mensen.
Sorry alles is prima maar ik had problemen met een bank. Zijn ze naar komen kijken. Er moest nieuw schuimrubber besteld worden maar dat is bijna 2 maanden geleden en er is nog niks. Ik vind dit wel lang duren sorry.
8 november 2017
wij zijn goed ontvangen en de medewerkers gaven de ruimte om ons goed te orienteren.
Alles is keurig geleverd!!!!
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
139 Reviews Plaats review
Anoniem
|Prettige winkel, behulpzaam en klantvriendelijk personeel, groot en mooi assortiment.
Anoniem
|goede service en zeer vriendelijke mensen.
D v Dalen
|Sorry alles is prima maar ik had problemen met een bank. Zijn ze naar komen kijken.
Er moest nieuw schuimrubber besteld worden maar dat is bijna 2 maanden geleden
en er is nog niks. Ik vind dit wel lang duren sorry.
Anoniem
|wij zijn goed ontvangen en de medewerkers gaven de ruimte om ons goed te orienteren.
Anoniem
|Alles is keurig geleverd!!!!