Zeer slecht! Ze beantwoorde geen mails. Ik heb recht op schadevergoeding maar daar word geen gehoor aan gegeven. Ik heb tussen 10:00 en 18:00 zonder stroom gezeten door een storing.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Westland Infra
|
sdadsas sdajbksdfvghj dsfjhbsdfjbhsdf
6.0
Luppie
|
Bij het plaatsen van een slimme meter was ons niet verteld dat het enkele dagen kon duren voordat er onderscheid gemaakt word tussen dag en nachtstroom. Hierover gebeld met WI waar ze vertelden dat dit een aantal dagen kon duren.
168 Reviews Plaats review
Samir
|Zeer slecht! Ze beantwoorde geen mails. Ik heb recht op schadevergoeding maar daar word geen gehoor aan gegeven. Ik heb tussen 10:00 en 18:00 zonder stroom gezeten door een storing.
Klant van Westland Infra
|sdadsas sdajbksdfvghj dsfjhbsdfjbhsdf
Luppie
|Bij het plaatsen van een slimme meter was ons niet verteld dat het enkele dagen kon duren voordat er onderscheid gemaakt word tussen dag en nachtstroom. Hierover gebeld met WI waar ze vertelden dat dit een aantal dagen kon duren.
Klant van Westland Infra
|je hebt geen keus, het is de enige aanbieder
Klant van Westland Infra
|Goede en duidelijke uitleg en service