DELTA energie
Hoe presteert Delta Energie als energie aanbieder volgens haar klanten? Op Opiness staan onafhankelijke betrouwbare klantreviews over delta energie die vertellen wat je bij Delta kunt verwachten qua service. Hoe zijn de ervaringen met hun klantenservice? Hanteren zij een eerlijke prijs? Worden de meterstanden eerlijk en goed gelezen? Komt Delta Energie haar beloftes na? Is de klantenservice goed bereikbaar en klantgericht? Zijn de contact gegevens en het telefoonnummer goed te vinden? Is de online service goed op orde en is inloggen via mijn Delta Energie klantgericht opgesteld? Echte klanten delen hier op Opiness spontaan hun persoonlijke ervaringen in de reviews over Delta. Ook worden er reviews getoond via panel onderzoeken voor een echt onafhankelijk beeld. Lees de Opiness reviews en vorm je mening over Delta Energie.
Weet je het nog niet zeker? Bekijk dan ook de reviews van
378 Reviews Plaats review
Monique
|Niet aan beginnen! Vorig jaar een dame aan de deur gehad met prachtig aanbod. Ik zou direct geld krijgen, als ik overstap en €20 omlaag gaan elke maand. Ik had niks ondertekend en geen bank nr door gegeven. Wou alleen meer info. Krijg ik 2 weken later mail dat ik was overgestapt. Zelfs €20 duurder en niks geld terug. Gelijk in protest en krijg doodleuk te horen Ja pech want de 2 weken bedenk tijd zijn om.
Klantenservice is slecht bereikbaar. Duurt gemiddeld 1 week voor een reactie.
Dus nooit aan beginnen. Super slecht.
En gezien de vele negatieve reacties hier en online ben ik niet de enigste.
Ga toch eens kijken of ik dit op tv bekend kan maken.
Oomen
|Ben 1 jaar geleden overgestapt maar tot nu toe alleen maar slechte ervaringen. Nu weer met de afrekening. Op 14 january de standen doorgegeven (waarbij er al een hoop ellende onstaan is), het duurde tot 5 maart voordat de afrekening kwam. Ik krijg een substantieel bedrag terug en in de afrekening stond dat het geld binnen 3 weken op de rekening zou staan. Inmiddels zijn de 3 weken voorbij en nog steeds geen geld teruggestort gekregen. In totaal dus nu al bijn 2.5 maand bezig. Ik regel ook de zaken voor mijn moeder bij Engie die binnen 2 weken na opgave meterstanden al het geld hadden teruggestort. Ik heb Delta al aangegeven dat ik na afloop van mijn contract nooit meer met Delta in zee zal gaan.
lily
|Negatief, verkeerde en hoge facturen, klacht worden niet gehoord en niet verholpen.
lily
|Verkeerde facturen en hoge bedragen die niet kloppen, maar klachten worden niet verholpen.
Klant van DELTA energie
|delta leverd gas en elektrisch en water