Geen antwoord krijgen op e-mailvraag.
Ik heb een slechte ervaring met Wittebrug autobedrijf.
Ik stelde per mail twee vragen over een Skoda Enyaq.
Ik kreeg wel een reactie via de mail (afkomstig van "relatiebeheer” met een vraag naar mijn telefoonnummer, maar verder geen antwoord op mijn vragen. Na vier dag een herinnering gestuurd, maar ook daarop weer geen reactie.
Dat betekent dat dit bedrijf op het punt van klantenservice zijn zaken niet op orde heeft. Pas dus op voor dit bedrijf.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Behrooz
|
Twee weken geleden heb ik mijn auto( Polo ) naar Wittebrug autoschade lokatie kerketuinen gebracht
Kort geleden maakte hoofd receptionist van bedrijf mw Rita Sadhoe die afspraak voor mij. Er was wat schade aan mijn auto dat hersteld moesten worden.
Na paar dagen belde zij mij om op om door te geven dat mijn auto klaar stond.
Ik ging met mijn vrouw naar wittebrug en ik zag dat auto prima hersteld was.ik ben zeer tevreden over de behandeling van mijn auto.
Mw Rita Sadhoe heeft van begin tot het eind van deze behandeling ons vriendelijk geholpen.
8.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Martin
|
Prima service bij autohuur
8.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Ays
|
Ik bracht een bezoek aan show room Donau in Den Haag. Ik wou graag een Audi a1 bezichtigingen. Ik vond de auto leuk na een proef rit zaten we aan tafel met Josh van Beelen ik wou de auto financieel leasen en hij zou een aanvraag doen ik had me zusje en zoontje bij me en die man was onvriendelijk me zoontje duwde perongeluk met elleboog drinken om en hij blaasde en was geïrriteerd over de auto afleveren zei hij 3 weken en zei dan hoef ik t niet josh van Beelen en me zusje zaten een discussie te voeren heel erg intimiderend me hoofd was weg wou zsm weg zonder na te denken had ik een koop overeenkomst getekend mij nie verteld wat voorwaarden zijn of dat ik die wou lezen piep kleine letters op de achterkant van de brief. Toen ik weg ging me zusje had haast me zoontje moest ik achterna moest ik zsm weg achteraf viel me rijbewijs tijdens proef rit in de auto gehaast kwam ik terug bij witte brug en josh van Beelen kwam met andere papieren om die ook te tekenen zonder na te denken door alle omstandigheden heb ik dat gedaan thuis aankomen besefte ik wat er was gebeurd en keek naar me financiële plaatje alleenstaande moeder zwanger van me 2 de als zzp geen garantie de auto zou me in problemen brengen wou ik de auto annuleren belde maandag en legde me situatie uit helaas was de verkoper er kreeg direct te horen van de sales manager Alexander je moet dan 15 procent boete betalen dat wist ik niet en hij zei moet dinsdag verkoper josh daarmee t over moet hebben vandaag contact gehad en hij zei je moet de auto kopen of 1900 betalen binnen 5 werkdagen heb gehuild meerdere mensen gesproken en zei vond t moet kunnen onderhandelen . Het is erg dat je voor iets moet betalen dat nooit van j is geweest t is oneerlijk eerst een overeenkomst te laten tekenen daarna financierings aanvraag ik voel me onder druk gezet meneer Jos heeft zelf een situatie gecreeerd en ik was in de war door alles om me heen en kon nie denken ik heb dagen niet kunnen slapen hier door dat deze Jos zo met mensen omgaat in de moeilijke tijden onmenselijk de Audi dealer belde ik perongeluk en die verkoper zei zelfs t moet kunnen dat er onderhandelen over boete van 15 procent Bovag . Ik vind dat de kabinet hier wat mee moet doen dit zijn maffia praktijken de auto wereld is al veel gesjoemel en op deze manier geld verdienen is oneerlijk de schade maken ze zelf door t niet te willen oplossen dagen gaan nu erover heen ik kwam op een zaterdag einde dag belde ochtend direct zit nu op dinsdag ze doen t expres ik kan geen 2000 betalen ze gaan de auto als nog kunnen verkopen wat voor schade leiden ze . Ik heb begrip hij steekt tijd erin en adverteren daar wil ik in tegemoet komen maar 2000 euro gaat me stuk maken ik heb niks dit kan niet heb dagen verdiet hiervan. Hopelijk leest de directie t en is er een ander oplossing kan niet slapen hier van
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Bloemensteeg
|
We hadden onze T Roc via de site gevonden.
Contact via de e-mail over de inruil van onze auto.
Afspraak gemaakt met Twan Gulik en daar aangekomen was de auto zoals omschreven.
24 Reviews Plaats review
Juffermans
|Geen antwoord krijgen op e-mailvraag.
Ik heb een slechte ervaring met Wittebrug autobedrijf.
Ik stelde per mail twee vragen over een Skoda Enyaq.
Ik kreeg wel een reactie via de mail (afkomstig van "relatiebeheer” met een vraag naar mijn telefoonnummer, maar verder geen antwoord op mijn vragen. Na vier dag een herinnering gestuurd, maar ook daarop weer geen reactie.
Dat betekent dat dit bedrijf op het punt van klantenservice zijn zaken niet op orde heeft. Pas dus op voor dit bedrijf.
Behrooz
|Twee weken geleden heb ik mijn auto( Polo ) naar Wittebrug autoschade lokatie kerketuinen gebracht
Kort geleden maakte hoofd receptionist van bedrijf mw Rita Sadhoe die afspraak voor mij. Er was wat schade aan mijn auto dat hersteld moesten worden.
Na paar dagen belde zij mij om op om door te geven dat mijn auto klaar stond.
Ik ging met mijn vrouw naar wittebrug en ik zag dat auto prima hersteld was.ik ben zeer tevreden over de behandeling van mijn auto.
Mw Rita Sadhoe heeft van begin tot het eind van deze behandeling ons vriendelijk geholpen.
Martin
|Prima service bij autohuur
Ays
|Ik bracht een bezoek aan show room Donau in Den Haag. Ik wou graag een Audi a1 bezichtigingen. Ik vond de auto leuk na een proef rit zaten we aan tafel met Josh van Beelen ik wou de auto financieel leasen en hij zou een aanvraag doen ik had me zusje en zoontje bij me en die man was onvriendelijk me zoontje duwde perongeluk met elleboog drinken om en hij blaasde en was geïrriteerd over de auto afleveren zei hij 3 weken en zei dan hoef ik t niet josh van Beelen en me zusje zaten een discussie te voeren heel erg intimiderend me hoofd was weg wou zsm weg zonder na te denken had ik een koop overeenkomst getekend mij nie verteld wat voorwaarden zijn of dat ik die wou lezen piep kleine letters op de achterkant van de brief. Toen ik weg ging me zusje had haast me zoontje moest ik achterna moest ik zsm weg achteraf viel me rijbewijs tijdens proef rit in de auto gehaast kwam ik terug bij witte brug en josh van Beelen kwam met andere papieren om die ook te tekenen zonder na te denken door alle omstandigheden heb ik dat gedaan thuis aankomen besefte ik wat er was gebeurd en keek naar me financiële plaatje alleenstaande moeder zwanger van me 2 de als zzp geen garantie de auto zou me in problemen brengen wou ik de auto annuleren belde maandag en legde me situatie uit helaas was de verkoper er kreeg direct te horen van de sales manager Alexander je moet dan 15 procent boete betalen dat wist ik niet en hij zei moet dinsdag verkoper josh daarmee t over moet hebben vandaag contact gehad en hij zei je moet de auto kopen of 1900 betalen binnen 5 werkdagen heb gehuild meerdere mensen gesproken en zei vond t moet kunnen onderhandelen . Het is erg dat je voor iets moet betalen dat nooit van j is geweest t is oneerlijk eerst een overeenkomst te laten tekenen daarna financierings aanvraag ik voel me onder druk gezet meneer Jos heeft zelf een situatie gecreeerd en ik was in de war door alles om me heen en kon nie denken ik heb dagen niet kunnen slapen hier door dat deze Jos zo met mensen omgaat in de moeilijke tijden onmenselijk de Audi dealer belde ik perongeluk en die verkoper zei zelfs t moet kunnen dat er onderhandelen over boete van 15 procent Bovag . Ik vind dat de kabinet hier wat mee moet doen dit zijn maffia praktijken de auto wereld is al veel gesjoemel en op deze manier geld verdienen is oneerlijk de schade maken ze zelf door t niet te willen oplossen dagen gaan nu erover heen ik kwam op een zaterdag einde dag belde ochtend direct zit nu op dinsdag ze doen t expres ik kan geen 2000 betalen ze gaan de auto als nog kunnen verkopen wat voor schade leiden ze . Ik heb begrip hij steekt tijd erin en adverteren daar wil ik in tegemoet komen maar 2000 euro gaat me stuk maken ik heb niks dit kan niet heb dagen verdiet hiervan. Hopelijk leest de directie t en is er een ander oplossing kan niet slapen hier van
Bloemensteeg
|We hadden onze T Roc via de site gevonden.
Contact via de e-mail over de inruil van onze auto.
Afspraak gemaakt met Twan Gulik en daar aangekomen was de auto zoals omschreven.
Proefrit gemaakt en gekocht.
Top bedrijf ????