14 dagen geleden pakketje retour gestuurd waarvan je zelf de portokosten moet betalen, al 2 x gebeld waar mijn geld blijft, excuus dat ze achterstand hebben met verwerken van de retouren,en je wordt niet op de hoogte gehouden. Medewerker erg onvriendelijk aan de telefoon.Volgende x bestel ik mijn Sloggi wel ergens anders.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Berno
|
Realiseer je dat je bij retourneren aan Vetex het volle pond aan porto moet betalen (4 tot 7 euro normaliter).
In mijn geval zuur, ik kocht een product dat niet aan mijn verwachtingen voldeed. Nadat de medewerker mij uitlegde dat ik het in de omschrijving had kunnen lezen (het stond er voor mij onduidelijk verstopt in de tekst). Formeel had ze wellicht gelijk, maar ik ben er niet blij mee. Dit is niet wat ik anno 2016 verwacht aan klantenservice.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Anoniem
|
Zeer goed
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Liesbeth Jansen
|
hele vriendelijke en behulpzame mensen aan de telefoon
Sterke punten
mensen aan de telefoon zijn erg vriendelijk en behulpzaam
Verbeterpunten of tips
levering van producten wil wel eens heeeeeel erg vertraagd zijn. Bijv nalevering tshirts heeft maanden op zich laten wachten. en ik wacht nu nog steeds op de levering van een product
66 Reviews Plaats review
Goofy
|14 dagen geleden pakketje retour gestuurd waarvan je zelf de portokosten moet betalen, al 2 x gebeld waar mijn geld blijft, excuus dat ze achterstand hebben met verwerken van de retouren,en je wordt niet op de hoogte gehouden. Medewerker erg onvriendelijk aan de telefoon.Volgende x bestel ik mijn Sloggi wel ergens anders.
Berno
|Realiseer je dat je bij retourneren aan Vetex het volle pond aan porto moet betalen (4 tot 7 euro normaliter).
In mijn geval zuur, ik kocht een product dat niet aan mijn verwachtingen voldeed. Nadat de medewerker mij uitlegde dat ik het in de omschrijving had kunnen lezen (het stond er voor mij onduidelijk verstopt in de tekst). Formeel had ze wellicht gelijk, maar ik ben er niet blij mee. Dit is niet wat ik anno 2016 verwacht aan klantenservice.
Anoniem
|Zeer goed
Liesbeth Jansen
|hele vriendelijke en behulpzame mensen aan de telefoon
Sterke punten
mensen aan de telefoon zijn erg vriendelijk en behulpzaam
Verbeterpunten of tips
levering van producten wil wel eens heeeeeel erg vertraagd zijn. Bijv nalevering tshirts heeft maanden op zich laten wachten. en ik wacht nu nog steeds op de levering van een product
Anoniem
|Goede website snelle levering is goed bevallen.
Sterke punten
Snelle levering.
Verbeterpunten of tips
Weet ik niet.