Eerste contact met Tweak om een afspraak te maken voor een monteur was erg teleurstellend!! Wat een ....... volk werkt daar. Ga niet met Tweak in zee!!!! Als de klantenservice al zo is dan zal de rest niet veel beter zijn.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mark Hartkamp
|
Slechtse provider van Nederland!
Jawel we hebben hem gevonden, geen verbinding kunnen maken bij je thuis, slechte klantenservice, ze willen pas laat een monteur sturen, in het weekend werken ze niet. Ze vinden het vooral fijn om je maar niet te helpen en snel boos te worden (nou dat wordt ik ook van hun). Dus alsjeblieft sluit hier niks af. Het is echt ongelofelijk slecht!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Joey
|
Er is totaal niets maar dan ook niets gelogen aan de reviews die ik hier kan teruglezen... Van kosten aanpassing tot slecht leveren tot slechte service. Nou.. ik heb een nieuwe provider genomen en in de ochtend werd mijn verbinding al gestopt.. waardoor ik geen verbinding maar had voor 3uur.. echt een baggerbedrijf. Mijn advies. Liever een paar eurotjes meer voor een gigant dan voor dit polder bedrijf.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marcel
|
Tv via Tweak kijken is niet mogelijk via een coaxkabel, omdat ze niet het juiste signaal thuis afleveren. Hierdoor moet ik al mijn coaxkabels in huis vervangen in UTP kabels die rechtstreeks in de router gebracht moeten worden, kan niet via een splitter of wifi gekeken worden. Je moet een direct internetadres hebben.
Naar een oplossing zoeken is voor dit bedrijf niet mogelijk. Ze vertellen alleen dat ze een signaal hebben geleverd dat voldoet aan de voorwaarden.
Ik heb in 2018 met Tweak een abonnement afgesloten en dan beginnen direct de 14 dagen bedenktijd. Alleen ben ik pas sinds 5 november 2020 aangesloten en zeggen ze dat de termijn van bedenktijd is verlopen. Dit vind ik niet normaal. Maar dan zouden ze een oplossing met de klant kunnen bedenken, maar dat is zeer zeker niet mogelijk.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Eduardo
|
Vreselijk, ongekende hoeveelheden aan storingen. Tv vooral niet aan beginnen want het is behoorlijk knap hoe zij een stuk technologie primitief kunnen laten lijken. Wil je tv kijken moet je eerst even een aantal minuten wachten voor het kastje is opgestart. Vervolgens zijn de menu’s totaal niet gebruikersvriendelijk en duurt het eeuwen als je een keer wat moet intypen.
Het is leuk dat er wordt verteld op hun website dat ze trots zijn dat ze geen “internetgigant” zijn en willen worden, en juist een polder bedrijf willen blijven. Maar houd er dan ook vooral rekening mee dat je problemen zeker niet professioneel worden opgelost. Geen internet? Kan je zo een week wachten voor dat er actie wordt ondernomen. Dat is als ze weten wat er aan de hand is tenminste, wat vaak niet het geval is. Kortom, hou het lekker bij de “giganten” als je waarde wilt voor je geld.
40 Reviews Plaats review
Harold
|Eerste contact met Tweak om een afspraak te maken voor een monteur was erg teleurstellend!! Wat een ....... volk werkt daar. Ga niet met Tweak in zee!!!! Als de klantenservice al zo is dan zal de rest niet veel beter zijn.
Mark Hartkamp
|Slechtse provider van Nederland!
Jawel we hebben hem gevonden, geen verbinding kunnen maken bij je thuis, slechte klantenservice, ze willen pas laat een monteur sturen, in het weekend werken ze niet. Ze vinden het vooral fijn om je maar niet te helpen en snel boos te worden (nou dat wordt ik ook van hun). Dus alsjeblieft sluit hier niks af. Het is echt ongelofelijk slecht!
Joey
|Er is totaal niets maar dan ook niets gelogen aan de reviews die ik hier kan teruglezen... Van kosten aanpassing tot slecht leveren tot slechte service. Nou.. ik heb een nieuwe provider genomen en in de ochtend werd mijn verbinding al gestopt.. waardoor ik geen verbinding maar had voor 3uur.. echt een baggerbedrijf. Mijn advies. Liever een paar eurotjes meer voor een gigant dan voor dit polder bedrijf.
Marcel
|Tv via Tweak kijken is niet mogelijk via een coaxkabel, omdat ze niet het juiste signaal thuis afleveren. Hierdoor moet ik al mijn coaxkabels in huis vervangen in UTP kabels die rechtstreeks in de router gebracht moeten worden, kan niet via een splitter of wifi gekeken worden. Je moet een direct internetadres hebben.
Naar een oplossing zoeken is voor dit bedrijf niet mogelijk. Ze vertellen alleen dat ze een signaal hebben geleverd dat voldoet aan de voorwaarden.
Ik heb in 2018 met Tweak een abonnement afgesloten en dan beginnen direct de 14 dagen bedenktijd. Alleen ben ik pas sinds 5 november 2020 aangesloten en zeggen ze dat de termijn van bedenktijd is verlopen. Dit vind ik niet normaal. Maar dan zouden ze een oplossing met de klant kunnen bedenken, maar dat is zeer zeker niet mogelijk.
Eduardo
|Vreselijk, ongekende hoeveelheden aan storingen. Tv vooral niet aan beginnen want het is behoorlijk knap hoe zij een stuk technologie primitief kunnen laten lijken. Wil je tv kijken moet je eerst even een aantal minuten wachten voor het kastje is opgestart. Vervolgens zijn de menu’s totaal niet gebruikersvriendelijk en duurt het eeuwen als je een keer wat moet intypen.
Het is leuk dat er wordt verteld op hun website dat ze trots zijn dat ze geen “internetgigant” zijn en willen worden, en juist een polder bedrijf willen blijven. Maar houd er dan ook vooral rekening mee dat je problemen zeker niet professioneel worden opgelost. Geen internet? Kan je zo een week wachten voor dat er actie wordt ondernomen. Dat is als ze weten wat er aan de hand is tenminste, wat vaak niet het geval is. Kortom, hou het lekker bij de “giganten” als je waarde wilt voor je geld.