Ieder jaar kijkt Opiness wie op het platform zich het best beoordeelde bedrijf van het jaar in zijn sector kan noemen. De eerste awards zijn weer vergeven!
Voor details over de verkiezing en het gebruik van Opiness door bedrijven bezoek:
… lees verder
38 Reviews Plaats review
Joey
|Er is totaal niets maar dan ook niets gelogen aan de reviews die ik hier kan teruglezen... Van kosten aanpassing tot slecht leveren tot slechte service. Nou.. ik heb een nieuwe provider genomen en in de ochtend werd mijn verbinding al gestopt.. waardoor ik geen verbinding maar had voor 3uur.. echt een baggerbedrijf. Mijn advies. Liever een paar eurotjes meer voor een gigant dan voor dit polder bedrijf.
Marcel
|Tv via Tweak kijken is niet mogelijk via een coaxkabel, omdat ze niet het juiste signaal thuis afleveren. Hierdoor moet ik al mijn coaxkabels in huis vervangen in UTP kabels die rechtstreeks in de router gebracht moeten worden, kan niet via een splitter of wifi gekeken worden. Je moet een direct internetadres hebben.
Naar een oplossing zoeken is voor dit bedrijf niet mogelijk. Ze vertellen alleen dat ze een signaal hebben geleverd dat voldoet aan de voorwaarden.
Ik heb in 2018 met Tweak een abonnement afgesloten en dan beginnen direct de 14 dagen bedenktijd. Alleen ben ik pas sinds 5 november 2020 aangesloten en zeggen ze dat de termijn van bedenktijd is verlopen. Dit vind ik niet normaal. Maar dan zouden ze een oplossing met de klant kunnen bedenken, maar dat is zeer zeker niet mogelijk.
Eduardo
|Vreselijk, ongekende hoeveelheden aan storingen. Tv vooral niet aan beginnen want het is behoorlijk knap hoe zij een stuk technologie primitief kunnen laten lijken. Wil je tv kijken moet je eerst even een aantal minuten wachten voor het kastje is opgestart. Vervolgens zijn de menu’s totaal niet gebruikersvriendelijk en duurt het eeuwen als je een keer wat moet intypen.
Het is leuk dat er wordt verteld op hun website dat ze trots zijn dat ze geen “internetgigant” zijn en willen worden, en juist een polder bedrijf willen blijven. Maar houd er dan ook vooral rekening mee dat je problemen zeker niet professioneel worden opgelost. Geen internet? Kan je zo een week wachten voor dat er actie wordt ondernomen. Dat is als ze weten wat er aan de hand is tenminste, wat vaak niet het geval is. Kortom, hou het lekker bij de “giganten” als je waarde wilt voor je geld.
Marja Elzenaar
|Wat een ontzettend slecht bedrijf wat niet levert wat zij beloven. Tussen mijn aanmelding en daadwerkelijke aansluiting zat ruim 6 maanden.....en in de tussentijd is het tarief gewijzigd en ook het zender pakket zonder mij daarover te informeren. Door deze lange wachttijd tussen de aanmelding en aansluiting, zit ik nu een jaar vast aan deze ellende en kan 8k geen aanspraak maken op de wettelijke 2 weken bedenktijd. Het duurt oeverloos voordat de tv is opgestart en het internet is niet merkbaar beter dan bij mijn vorige provider. Ik heb spijt als haren op mijn hoofd! Nooit meer Tweak voor mij.
Chantal
|Tweak is een vreselijk bedrijf. Al vanaf maand 1 problemen met de televisie. Werkt niet of nauwelijks.
Denk je een kundig iemand te krijgen, zegt ie dat je wel zelf een glasvezel kabel kan trekken door je huis. Vervolgens problemen met internet. Pas na 8 maanden ( ! ) een "oplossing". Inmiddels een oplossing voor een oplossing nodig. Zou een compensatie krijgen met terugcreditering. Kwam neer op 120 euro. Kreeg maar 60 euro en meer niet ondanks dat het zwart op wit sta. Meer dan 50 keer contact met ze gehad. Eindelijk 10 juni weg, hebben ze mij 2 juni zonder pardon afgesloten ondanks extra betalen voor die 10 dagen.
Dan heb ik het nog geen eens over de onkunde en onvriendelijkheid van de klantenservice die steeds de schuld op Canal Digitaal afschuift, maar Canal Digitaal weet van niks. Herhalen zijn ze goed in en vinden het gek als je na de zoveelste keer belt en weer dat hoort, dat de klant boos wordt.
Uiteindelijk ben ik, de klant, volgens Tweak een leugenaar aangezien ze de oorzaak niet kunnen vinden.
Terwijl ik netjes alle tests en tips doorloop tot in den treuren.
Dan op het laatst, toeb ik eindelijk weg kon, hebben ze tegen de nieuwe provider gezegd dat er nog een order liep. Hierdoor kon ik pas 2 weken later worden aangesloten.
Bij Tweak is de klant GEEN koning.