Op de laatste dag van onze vakantie in Zuid Amerika werd drie uur voor vertrek onze tas met daarin onze paspoorten gestolen. Nog van alles geprobeerd maar we mochten niet mee met de vlucht naar Nederland. Ter plekke gebeld met het alarmnummer van OHRA. Reactie: "Ik heb geen inzage in uw polisvoorwaarden dus ik kan niets voor u doen. Nog een prettige dag!". Vervolgens gemaild met OHRA. Reactie: "We streven er naar je mail binnen 10 werkdagen te beantwoorden." Vervolgens geprobeerd via Whatsapp helderheid te krijgen over wat we wel of niet moesten doen. Reactie: "Uw paspoort is gestolen in het buitenland? Wist u dat u op Schiphol een noodpaspoort kunt aanvragen?" Ja dat wist ik maar het probleem is dat we daar even niet naar toe kunnen...
Na thuiskomst bleek bij OHRA mijn schademelding zoek. En als klap op de vuurpijl worden extra verblijfskosten door OHRA niet vergoed.
Als het niet zo treurig was dan zou ik er hilarisch om kunnen lachen. Je zult echter maar in nood zijn. Reken dan niet op hulp of medewerking van OHRA...
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van OHRA Reisverzekering
|
Tijdens een werkbezoek in het buitenland, in Spanje, moest ik met pijnklachten op de borst naar de eerste hulp. De ervaring was vreemd, omdat ik nauwelijks Spaans sprak en heel bang was. Ik moest daarna de rekening indienen bij OHRA, een soort groene kaart aanvragen. Ik had er nog nooit van gehoord. Ik heb een mail gestuurd. Deze kreeg ik terug, en moest ik naar een andere afdeling sturen. Na een paar weken kreeg ik het in huis. Dat verliep langzaam, maar minder moeilijk dan ik had verwacht, omdat ik ze niet had gebeld om toestemming te vragen voor zorg in het buitenland.
7.0
Klant van OHRA Reisverzekering
|
Goede service indienen notas buitenland via mijn mobiel!!
10
Klant van OHRA Reisverzekering
|
Ik ben al 23 jaar verzekerd bij OHRA geloof ik, ook een doorlopende reisverzekering, lijfrentepolis maar eigenlijk nooit geen contact. Een keer vanwege diefstal in het buitenland en toen kreeg ik te horen dat ik nalatig geweest was. Dus echt positief ben ik niet maar ik ben te laks om van verzekeraar te veranderen.
6.0
Jack van den Ameele
|
OHRA, klantvriendelijke verzekeraar Al enkele decennia klant bij OHRA en hier ook al mijn verzekeringen ondergebracht. Dat levert op jaarbasis een leuke pakketkorting op. De keren dat ik gebruik maak van en aanspraak maak op een van mijn verzekeringen valt mij de klantvriendelijkheid steeds weer op. Geen gedoe, geen rompslomp, geen sores, maar eenvoud, directheid en duidelijkheid. Ik heb de indruk dat men met mij meedenkt als klant van OHRA en dat men dat zo wil houden. Daarin zijn ze erg sterk, getuige mijn langdurige relatie. Tot volle tevredenheid, zelfs meer dan dat. Ik let niet op de afzonderlijke prijzen, er zal ongetwijfeld per verzekering een goedkoper alternatief zijn, maar overall en in mijn klantbeleving: perfect.
21 Reviews Plaats review
J
|Op de laatste dag van onze vakantie in Zuid Amerika werd drie uur voor vertrek onze tas met daarin onze paspoorten gestolen. Nog van alles geprobeerd maar we mochten niet mee met de vlucht naar Nederland. Ter plekke gebeld met het alarmnummer van OHRA. Reactie: "Ik heb geen inzage in uw polisvoorwaarden dus ik kan niets voor u doen. Nog een prettige dag!". Vervolgens gemaild met OHRA. Reactie: "We streven er naar je mail binnen 10 werkdagen te beantwoorden." Vervolgens geprobeerd via Whatsapp helderheid te krijgen over wat we wel of niet moesten doen. Reactie: "Uw paspoort is gestolen in het buitenland? Wist u dat u op Schiphol een noodpaspoort kunt aanvragen?" Ja dat wist ik maar het probleem is dat we daar even niet naar toe kunnen...
Na thuiskomst bleek bij OHRA mijn schademelding zoek. En als klap op de vuurpijl worden extra verblijfskosten door OHRA niet vergoed.
Als het niet zo treurig was dan zou ik er hilarisch om kunnen lachen. Je zult echter maar in nood zijn. Reken dan niet op hulp of medewerking van OHRA...
Klant van OHRA Reisverzekering
|Tijdens een werkbezoek in het buitenland, in Spanje, moest ik met pijnklachten op de borst naar de eerste hulp. De ervaring was vreemd, omdat ik nauwelijks Spaans sprak en heel bang was. Ik moest daarna de rekening indienen bij OHRA, een soort groene kaart aanvragen. Ik had er nog nooit van gehoord. Ik heb een mail gestuurd. Deze kreeg ik terug, en moest ik naar een andere afdeling sturen. Na een paar weken kreeg ik het in huis. Dat verliep langzaam, maar minder moeilijk dan ik had verwacht, omdat ik ze niet had gebeld om toestemming te vragen voor zorg in het buitenland.
Klant van OHRA Reisverzekering
|Goede service indienen notas buitenland via mijn mobiel!!
Klant van OHRA Reisverzekering
|Ik ben al 23 jaar verzekerd bij OHRA geloof ik, ook een doorlopende reisverzekering, lijfrentepolis maar eigenlijk nooit geen contact. Een keer vanwege diefstal in het buitenland en toen kreeg ik te horen dat ik nalatig geweest was. Dus echt positief ben ik niet maar ik ben te laks om van verzekeraar te veranderen.
Jack van den Ameele
|OHRA, klantvriendelijke verzekeraar
Al enkele decennia klant bij OHRA en hier ook al mijn verzekeringen ondergebracht. Dat levert op jaarbasis een leuke pakketkorting op. De keren dat ik gebruik maak van en aanspraak maak op een van mijn verzekeringen valt mij de klantvriendelijkheid steeds weer op. Geen gedoe, geen rompslomp, geen sores, maar eenvoud, directheid en duidelijkheid. Ik heb de indruk dat men met mij meedenkt als klant van OHRA en dat men dat zo wil houden. Daarin zijn ze erg sterk, getuige mijn langdurige relatie. Tot volle tevredenheid, zelfs meer dan dat. Ik let niet op de afzonderlijke prijzen, er zal ongetwijfeld per verzekering een goedkoper alternatief zijn, maar overall en in mijn klantbeleving: perfect.