Bedrijf is inderdaad failliet.
Het is heel naar, maar de kans dat je je geld nog terugziet is heel klein.
Je kunt wel contact opnemen met de curator (advocaat die het faillissement regelt).
Hopelijk kun je daar via internet achterkomen.
Wij hebben hier een bankstel gekocht en gelukkig nog wel geleverd gekregen. Ook toen waren ze al failliet. We hebben niks aanbetaald. Dus toen het bankstel bij ons binnen stond en goed was gekeurd hebben we pas betaald.
Garantietechnisch misschien niet heel handig, maar we hadden geen zin om weer opnieuw te gaan zoeken en dan weer tig weken te moeten wachten.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Salihi
|
1525 euro betaald voor een kast en hanglampen. Er is mij verteld door de eigenaar zelf dat ik de producten binnen 2 weken zou ontvangen. Na 2 weken gebeld en te horen gekregen dat het 6 weken word. En inmiddels is de zaak failliet en ik heb mij spullen waar ik 1525 euro voor betaald heb nooit gekregen. Wat kan ik doen?? Is er iemand met hetzelfde probleem?
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Silvia
|
Wat een verschrikkelijk onaangenaam bedrijf is dat. Medewerkers zijn ronduit onbeschoft. Zeer slechte kwaliteit/ prijs verhouding. Lounge bank gekocht waar vanaf de dag van levering alleen maar problemen mee zijn geweest. Hoes zat een weeffout in van ongeveer 15 cm. Vervolgens gaat 3 jaar na aanschaf vd bank de stof scheuren op de naad. Je krijgt geen poot aan de grond wanneer je dit bespreekbaar maakt. Echt een ***
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mo Dekker
|
Maximale wachttijd van de bank was 14 weken. Inmiddels 20 weken later nog steeds geen bank. Ik zou al drie keer teruggebeld worden met de status van de bank maar ook dat is helaas te veel gevraagd. Iedere week moet ik zelf contact opnemen om te horen dat ze geen idee hebben wanneer de bank bij hen binnenkomt. Vorige week dan toch eindelijk een antwoord gekregen, namelijk binnen 14 dagen. Maar ook dit klopt voor geen meter. Ze hebben zojuist beloofd dat de eigenar morgen voor 12h gaat bellen. Ik ben benieuwd of gaat gebeuren. Hele slechte service.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sabrina
|
Wat een ongelofelijke waardeloze tent. Geen communicatie, wij hebben 7 maanden moeten wachten op onze eettafel. Toen hij eindelijk gebracht werd bleek hij 25 cm te lang te zijn. Geen consessies, geen enkele communicatie vanuit de winkel. Echt bestel hier niets, niet doen! het is 1 drama.
11 Reviews Plaats review
Niels Claassens
|Bedrijf is inderdaad failliet.
Het is heel naar, maar de kans dat je je geld nog terugziet is heel klein.
Je kunt wel contact opnemen met de curator (advocaat die het faillissement regelt).
Hopelijk kun je daar via internet achterkomen.
Wij hebben hier een bankstel gekocht en gelukkig nog wel geleverd gekregen. Ook toen waren ze al failliet. We hebben niks aanbetaald. Dus toen het bankstel bij ons binnen stond en goed was gekeurd hebben we pas betaald.
Garantietechnisch misschien niet heel handig, maar we hadden geen zin om weer opnieuw te gaan zoeken en dan weer tig weken te moeten wachten.
Salihi
|1525 euro betaald voor een kast en hanglampen. Er is mij verteld door de eigenaar zelf dat ik de producten binnen 2 weken zou ontvangen. Na 2 weken gebeld en te horen gekregen dat het 6 weken word. En inmiddels is de zaak failliet en ik heb mij spullen waar ik 1525 euro voor betaald heb nooit gekregen. Wat kan ik doen?? Is er iemand met hetzelfde probleem?
Silvia
|Wat een verschrikkelijk onaangenaam bedrijf is dat. Medewerkers zijn ronduit onbeschoft. Zeer slechte kwaliteit/ prijs verhouding. Lounge bank gekocht waar vanaf de dag van levering alleen maar problemen mee zijn geweest. Hoes zat een weeffout in van ongeveer 15 cm. Vervolgens gaat 3 jaar na aanschaf vd bank de stof scheuren op de naad. Je krijgt geen poot aan de grond wanneer je dit bespreekbaar maakt. Echt een ***
Mo Dekker
|Maximale wachttijd van de bank was 14 weken. Inmiddels 20 weken later nog steeds geen bank. Ik zou al drie keer teruggebeld worden met de status van de bank maar ook dat is helaas te veel gevraagd. Iedere week moet ik zelf contact opnemen om te horen dat ze geen idee hebben wanneer de bank bij hen binnenkomt. Vorige week dan toch eindelijk een antwoord gekregen, namelijk binnen 14 dagen. Maar ook dit klopt voor geen meter. Ze hebben zojuist beloofd dat de eigenar morgen voor 12h gaat bellen. Ik ben benieuwd of gaat gebeuren. Hele slechte service.
Tamara Ruys
|Sabrina
|Wat een ongelofelijke waardeloze tent. Geen communicatie, wij hebben 7 maanden moeten wachten op onze eettafel. Toen hij eindelijk gebracht werd bleek hij 25 cm te lang te zijn. Geen consessies, geen enkele communicatie vanuit de winkel. Echt bestel hier niets, niet doen! het is 1 drama.