Ik ben reeds 35 jaar VW rijder en heb in die periode verschillende VW's gereden, zoals polo, golf, golf sportsvan en een aantal passat's. De laatste VW die ik had was een Golf sportsvan. In okt 2022 heeft deze auto een grote beurt gehad +APK. Voor 2023 heb ik auto Poppe gebeld (Terneuzen), met de vraag welk onderhoud hij nu nodig had. Naast de APK werd mij een inspectiepunten rapport aanbevolen. Dit heb ik laten uitvoeren, alles in het onderhoudsboelkje vermeld. In maart moest de Golf voor een maand naar Spanje. Ik heb toen preventief een zomer/winter check laten uitvoeren bij Poppe Terneuzen. Ik had op bijgevoegde mail (die in het bezit is van Poppe Terneuzen), geschreven dat de auto links achter een brommend geluid maakte. Toen ik s'avonds de auto kwam ophalen zei men dat ze niets konden vinden. De week voor vertrek ben ik nogmaals naar Poppe Terneuzen gereden met de klacht over lawaai links achteraan de auto. Poppe had echter geen tijd om te kijken, want er waren zieken en de onderdelen die nodig zouden zijn bij een eventuele reparatie zouden wellicht niet voorradig zijn. De auto is naar Spanje gegaan. Op de terugweg bij Parijs, begon er een schurend geluid. Eenmaal in Terneuzen aangekomen heb ik niet meer met de auto gereden. Omdat ik Poppe Terneuzen 2x de kans heb gegeven, die ze niet hebben aangepakt, besloot ik naar een andere garage te gaan voor reparatie. Daar bleek dat mijn linker remklauw kapot was en dast mijn remblokken en schijven zowel links als rechts staal op staal was. De reparatie was een kleine 1000,- euro. Ik ben terug gegaan naar Poppe Terneuzen, heb nogmaals de situatie uitgelegd en heb gevraagd om een tegemoetkoming in de kosten van de reparatie die bij de andere garage was uitgevoerd. Niet voor de remklauw, maar voor de blokken en de schijven. Toen ik Poppe er op wees dat ik op mail had gemeld dat de auto geluid maakte links achter, verweet men mij (als niet techneut zijnde) dat in mijn mail "een brommend geluid stond" in plaats van een "schurend geluid". Na maanden wachten heb ik uiteindelijk een antwoord gehad van een medewerker van de werkplaatsreceptie dat er niets tegemoet gekomen wordt. Zo behandeld Poppe Terneuzen trouwe klanten. Ik heb er geen woorden voor. Ik verzoek dan ook om niet met deze garage in zee te gaan. Ze zijn niet betrouwbaar en hebben geen empathie voor hun vaste klanten. (er werd mij een aanbod gedaan voor 25% op de volgende onderhoudsbeurt, maar Poppe Terneuzen nu kennende zou in zo'n geval bijzondere reparaties gevonden worden waardoor er alsnog een flink bedrag betaald moet worden, dat is dus geen financiele tegemoetkoming, want die kosten zijn niet controleerbaar). Ik heb afscheid genomen als klant van Auto Poppe en VW.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Auto Poppe B.V.
|
Positief, goede service en fijne klantgerichtheid.
2 Reviews Plaats review
Pollé
|Ik ben reeds 35 jaar VW rijder en heb in die periode verschillende VW's gereden, zoals polo, golf, golf sportsvan en een aantal passat's. De laatste VW die ik had was een Golf sportsvan. In okt 2022 heeft deze auto een grote beurt gehad +APK. Voor 2023 heb ik auto Poppe gebeld (Terneuzen), met de vraag welk onderhoud hij nu nodig had. Naast de APK werd mij een inspectiepunten rapport aanbevolen. Dit heb ik laten uitvoeren, alles in het onderhoudsboelkje vermeld. In maart moest de Golf voor een maand naar Spanje. Ik heb toen preventief een zomer/winter check laten uitvoeren bij Poppe Terneuzen. Ik had op bijgevoegde mail (die in het bezit is van Poppe Terneuzen), geschreven dat de auto links achter een brommend geluid maakte. Toen ik s'avonds de auto kwam ophalen zei men dat ze niets konden vinden. De week voor vertrek ben ik nogmaals naar Poppe Terneuzen gereden met de klacht over lawaai links achteraan de auto. Poppe had echter geen tijd om te kijken, want er waren zieken en de onderdelen die nodig zouden zijn bij een eventuele reparatie zouden wellicht niet voorradig zijn. De auto is naar Spanje gegaan. Op de terugweg bij Parijs, begon er een schurend geluid. Eenmaal in Terneuzen aangekomen heb ik niet meer met de auto gereden. Omdat ik Poppe Terneuzen 2x de kans heb gegeven, die ze niet hebben aangepakt, besloot ik naar een andere garage te gaan voor reparatie. Daar bleek dat mijn linker remklauw kapot was en dast mijn remblokken en schijven zowel links als rechts staal op staal was. De reparatie was een kleine 1000,- euro. Ik ben terug gegaan naar Poppe Terneuzen, heb nogmaals de situatie uitgelegd en heb gevraagd om een tegemoetkoming in de kosten van de reparatie die bij de andere garage was uitgevoerd. Niet voor de remklauw, maar voor de blokken en de schijven. Toen ik Poppe er op wees dat ik op mail had gemeld dat de auto geluid maakte links achter, verweet men mij (als niet techneut zijnde) dat in mijn mail "een brommend geluid stond" in plaats van een "schurend geluid". Na maanden wachten heb ik uiteindelijk een antwoord gehad van een medewerker van de werkplaatsreceptie dat er niets tegemoet gekomen wordt. Zo behandeld Poppe Terneuzen trouwe klanten. Ik heb er geen woorden voor. Ik verzoek dan ook om niet met deze garage in zee te gaan. Ze zijn niet betrouwbaar en hebben geen empathie voor hun vaste klanten. (er werd mij een aanbod gedaan voor 25% op de volgende onderhoudsbeurt, maar Poppe Terneuzen nu kennende zou in zo'n geval bijzondere reparaties gevonden worden waardoor er alsnog een flink bedrag betaald moet worden, dat is dus geen financiele tegemoetkoming, want die kosten zijn niet controleerbaar). Ik heb afscheid genomen als klant van Auto Poppe en VW.
Klant van Auto Poppe B.V.
|Positief, goede service en fijne klantgerichtheid.