Klantgericht vriendelijk komt afspraken 100% na duidelijke prijsafspraken goede service.Komen met mededeling/vraag als bij beurt iets vreemds wordt aangetroffen geen extra werk zonder vooraf overleg.
8.0
De informatieverstrekking
Het nakomen van beloftes
Prijs/kwaliteit verhouding
De service van de medewerkers
Klant van Autobedrijf Rida B.V.
|
Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn slecht. De service ook in de garantieperiode werd pas geleverd na vele malen aandringen, vele telefoontjes en aanhoudendheid van mijn kant. Uiteindelijk werd wel gerepareerd. Het voldeed volstrekt niet aan de standaard, de servicekwaliteit en de norm die ik gewend was bij mijn vorige dealer, garage Poppe van volkswagen waar ik jarenlang sublieme service conform de norm die men kan verwachten heb genoten.
3 Reviews Plaats review
Joh. de Rijcke
|Prima service. Jaap is perfect klantvriendelijk!
Appeltje
|Klantgericht vriendelijk komt afspraken 100% na duidelijke prijsafspraken goede service.Komen met mededeling/vraag als bij beurt iets vreemds wordt aangetroffen geen extra werk zonder vooraf overleg.
Klant van Autobedrijf Rida B.V.
|Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn slecht. De service ook in de garantieperiode werd pas geleverd na vele malen aandringen, vele telefoontjes en aanhoudendheid van mijn kant. Uiteindelijk werd wel gerepareerd. Het voldeed volstrekt niet aan de standaard, de servicekwaliteit en de norm die ik gewend was bij mijn vorige dealer, garage Poppe van volkswagen waar ik jarenlang sublieme service conform de norm die men kan verwachten heb genoten.