Ik heb er al 3 auto's gekocht en ik ben dik tevreden!
10
De prijs
De uitstraling
De communicatie
De klantgerichtheid
De service
Klant van Autobedrijf Hyundai Terneuzen
|
Goed, netjes behandeld door de verkoper. We kregen er zelfs nog een flesje wijn bij.
9.0
De uitstraling
De communicatie
De klantgerichtheid
De service
De prijs
Klant van Autobedrijf Hyundai Terneuzen
|
Ik heb er een paar weken geleden mijn auto gekocht. Laatst hoorde ik een wiellager. Even terug geweest en een afspraak gemaakt om het in orde te maken. Ondertussen is het netjes opgelost, prima.
8.0
De uitstraling
De nazorg
De klantgerichtheid van de medewerker
De prijsstelling
De kwaliteit van de informatie
Klant van Autobedrijf Hyundai Terneuzen
|
Goede ervaring, alleen jammer dat in mijn geval de auto niet 100% was nagekeken.
Klep dashboardkastje defect, sluiting armleuning (voorin) niet meer aanwezig, twee kleine lakschades met al corrosie!. Dit verwacht je niet van een autobedrijf die in zijn slogan heeft staan "Als u gaat voor kwaliteit en betrouwbaarheid"
Klep dashboardkastje is na contact hersteld.
Toch verwacht je dit niet van een occasion die in de showroom staat!
7.0
De kwaliteit van de informatie
De prijsstelling
De uitstraling
De klantgerichtheid van de medewerker
De nazorg
Klant van Autobedrijf Hyundai Terneuzen
|
Heb een paar maanden geleden mijn Volvo met garantie gekocht bij het Mobiliteitshuis. Nu ging onlangs mijn airco kapot en na overleg kon ik deze bij de dealer in mijn woonplaats laten repareren. Naar mijn idee gewoon top, heb het al eens anders meegemaakt.
8 Reviews Plaats review
Klant van Autobedrijf Hyundai Terneuzen
|Ik heb er al 3 auto's gekocht en ik ben dik tevreden!
Klant van Autobedrijf Hyundai Terneuzen
|Goed, netjes behandeld door de verkoper. We kregen er zelfs nog een flesje wijn bij.
Klant van Autobedrijf Hyundai Terneuzen
|Ik heb er een paar weken geleden mijn auto gekocht. Laatst hoorde ik een wiellager. Even terug geweest en een afspraak gemaakt om het in orde te maken. Ondertussen is het netjes opgelost, prima.
Klant van Autobedrijf Hyundai Terneuzen
|Goede ervaring, alleen jammer dat in mijn geval de auto niet 100% was nagekeken.
Klep dashboardkastje defect, sluiting armleuning (voorin) niet meer aanwezig, twee kleine lakschades met al corrosie!. Dit verwacht je niet van een autobedrijf die in zijn slogan heeft staan "Als u gaat voor kwaliteit en betrouwbaarheid"
Klep dashboardkastje is na contact hersteld.
Toch verwacht je dit niet van een occasion die in de showroom staat!
Klant van Autobedrijf Hyundai Terneuzen
|Heb een paar maanden geleden mijn Volvo met garantie gekocht bij het Mobiliteitshuis. Nu ging onlangs mijn airco kapot en na overleg kon ik deze bij de dealer in mijn woonplaats laten repareren. Naar mijn idee gewoon top, heb het al eens anders meegemaakt.