Lening van mijn ex uiteindelijk af betaald. 15 jaar later zit ik nog met een onterechte BKR. In middels heb een nieuw gezin met 3 kinderen. Nu word mijn nieuw gezin ook kapot gemaakt door deze bank die machtsmisbruik maar al te graag toe past. ***
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Carola
|
Diverse malen contact gehad om termijn bedrag te verlagen ivm minder uren gaan werken.
Wordt niet meegedacht en wordt niet geholpen.
Als je belt duurt het ruim 30 min voordat iemand je te woord kan staan.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Richard
|
Vandaag eindelijk bericht van ribank gehad over een vordering die ik bij ribank heb ( helaas moest mijn bewindvoerder eerst wel via mail vragen of er nog iemand wakker is) mijn bewindvoerder heeft een meer dan redelijk voorstel gedaan voor finale kwijting vandaag na een jaar antwoord gehad dat ze hier niet mee accoord gaan. Tegen voorstel was 400€ per maand. Hoe ontzettend achterlijk is dat volk wat daar werkt. Echt een hersen lose actie. Aangezien de vordering al 5 jaar oud is is het recht op vorderen vervallen. Wat dus betekend dat ze nu met lege handen staan. Want ik hoef en ga met deze idiote mensen niet meer in gesprek. Ik heb nog nooit zon achterlijke organisatie mee gemaakt. Helaas licht dit niet aan de niet te berijken directie. Maar het personeel die hun macht misbruiken. Wat gewoon dom is als vorderen niet lukt
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Nina
|
Ik ontvang nu al meer dan een jaar sms berichten van Ribank. Geen idee waar ze mijn nummer vandaan hebben gehaald. Nog nooit heb ik iets te maken gehad met Ribank. In de berichten benoemen zij dat ik een betalingsachterstand heb. Ook staat er een link bij, namelijk: www.ribank.nl/ideal. Ik doe hier voor de rest niets mee, maar het lijkt een valstrik. Voor de rest gebeurt er niets maar het is erg irritant om telkens van deze rare berichten te krijgen. De berichten krijg ik uit naam van Ribank, maar er staat geen mobielnummer bij.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Chantal de jongh
|
Wij wilde een nieuwe keuken. Alles geregeld en ribank zou het financieeren. Netjes betaling regeling. Elke maand auto incasso. Maar als wij ze belde of mailde voor een overzicht kwam hier nooit een reactie op. 2 maanden geleden weer gebeld en na continu in de wacht staan paar keer opnieuw moeten bellen. Kostte het 1.5 uur voor ik überhaupt iemand aan de lijn kreeg. Gevraagd wat het totaal bedrag is wat ze nog moeten krijgen omdat ik dat in 1 x wilde betalen. Dat heb ik dus ook gedaan en ik ontving een brief dat het klaar was en afgemeld zou worden bij BKR. Echter krijgen we nu steeds sms'jes, mails dat er een achterstand is. Weer gebeld en je wordt onvriendelijk te woord gestaan. Weer wordt gezegd Ik stuur u een overzicht. Maar weer krijg ik de brief dat alles betaald is en we afgemeld worden. Krijg ik vanmorgen een e-mail dat er een achterstand is.. Weer bellen weer zo'n hork aan de lijn die me niet wilt laten uitpraten. Weer gevraagd om een overzicht maar meneer wilt niks meer zeggen tegen mij. Begrijpt de frustratie niet. Zojuist maar een klacht naar ze gestuurd. Echt nooit meer ribank en ik adviseer iedereen om niet met hun in zee te gaan. Schandelijk hoe je behandeld wordt. ....
31 Reviews Plaats review
Richard
|Lening van mijn ex uiteindelijk af betaald. 15 jaar later zit ik nog met een onterechte BKR. In middels heb een nieuw gezin met 3 kinderen. Nu word mijn nieuw gezin ook kapot gemaakt door deze bank die machtsmisbruik maar al te graag toe past. ***
Carola
|Diverse malen contact gehad om termijn bedrag te verlagen ivm minder uren gaan werken.
Wordt niet meegedacht en wordt niet geholpen.
Als je belt duurt het ruim 30 min voordat iemand je te woord kan staan.
Richard
|Vandaag eindelijk bericht van ribank gehad over een vordering die ik bij ribank heb ( helaas moest mijn bewindvoerder eerst wel via mail vragen of er nog iemand wakker is) mijn bewindvoerder heeft een meer dan redelijk voorstel gedaan voor finale kwijting vandaag na een jaar antwoord gehad dat ze hier niet mee accoord gaan. Tegen voorstel was 400€ per maand. Hoe ontzettend achterlijk is dat volk wat daar werkt. Echt een hersen lose actie. Aangezien de vordering al 5 jaar oud is is het recht op vorderen vervallen. Wat dus betekend dat ze nu met lege handen staan. Want ik hoef en ga met deze idiote mensen niet meer in gesprek. Ik heb nog nooit zon achterlijke organisatie mee gemaakt. Helaas licht dit niet aan de niet te berijken directie. Maar het personeel die hun macht misbruiken. Wat gewoon dom is als vorderen niet lukt
Nina
|Ik ontvang nu al meer dan een jaar sms berichten van Ribank. Geen idee waar ze mijn nummer vandaan hebben gehaald. Nog nooit heb ik iets te maken gehad met Ribank. In de berichten benoemen zij dat ik een betalingsachterstand heb. Ook staat er een link bij, namelijk: www.ribank.nl/ideal. Ik doe hier voor de rest niets mee, maar het lijkt een valstrik. Voor de rest gebeurt er niets maar het is erg irritant om telkens van deze rare berichten te krijgen. De berichten krijg ik uit naam van Ribank, maar er staat geen mobielnummer bij.
Chantal de jongh
|Wij wilde een nieuwe keuken. Alles geregeld en ribank zou het financieeren. Netjes betaling regeling. Elke maand auto incasso. Maar als wij ze belde of mailde voor een overzicht kwam hier nooit een reactie op. 2 maanden geleden weer gebeld en na continu in de wacht staan paar keer opnieuw moeten bellen. Kostte het 1.5 uur voor ik überhaupt iemand aan de lijn kreeg. Gevraagd wat het totaal bedrag is wat ze nog moeten krijgen omdat ik dat in 1 x wilde betalen. Dat heb ik dus ook gedaan en ik ontving een brief dat het klaar was en afgemeld zou worden bij BKR. Echter krijgen we nu steeds sms'jes, mails dat er een achterstand is. Weer gebeld en je wordt onvriendelijk te woord gestaan. Weer wordt gezegd Ik stuur u een overzicht. Maar weer krijg ik de brief dat alles betaald is en we afgemeld worden. Krijg ik vanmorgen een e-mail dat er een achterstand is.. Weer bellen weer zo'n hork aan de lijn die me niet wilt laten uitpraten. Weer gevraagd om een overzicht maar meneer wilt niks meer zeggen tegen mij. Begrijpt de frustratie niet. Zojuist maar een klacht naar ze gestuurd. Echt nooit meer ribank en ik adviseer iedereen om niet met hun in zee te gaan. Schandelijk hoe je behandeld wordt. ....