Prima kwaliteit en snelle levering Vorige week heb ik via de groupon-actie een foto op aluminium besteld bij Print-Things. Binnen 4 werkdagen, vandaag om 12.30 uur, had ik de bestelling al binnen.
De foto is prima van kwaliteit en de kleuren zijn ook goed. Niets anders dan lof.
Het is jammer dat alleen negatieve ervaringen worden gemeld en weinig tot geen positieve. Mensen klagen veel, maar als er iets goed is, hoor je bijna niemand.
9.0
0
1
Dolf Kreutzelman
|
Zeer slechte levering en service We hebben twee weken geleden 2 canvasdoeken besteld bij Print Things. De eerste zending wilde men in een beschadigde doos afleveren, wij hebben, mede op advies van de pakketshop van de vervoerder, dit geweigerd. Vervolgens heef Print Things een doek opnieuw verzonden maar abusievelijk dit canvasdoek in Enschede afgeleverd in plaats van in Zeeland. Toen wij hierover een opmerking maakte kregen we het advies om dit zelf maar met de vervoerder op te lossen, Print Things was niet voornemens om dit voor ons op te lossen. Echt te gek voor woorden! Kortom een erg slecht internetbedrijf, wel geld incasseren maar leveren.........
0.5
0
1
RudolfdHartogh
|
Gebrekkige kwaliteit, slechte tegemoetkoming Een foto op hout laten afdrukken; best een leuk idee dacht ik.
Vervolgens een foto uitgezocht, welke afkomstig was van de fotograaf, en deze laten verwerken tot foto op hout.
Op aanraden van een vriendelijke medewerkster heb ik hem laten afdrukken in Sephia en werd mij ook verteld dat de kleur wit niet afgedrukt zou worden. Prima, geen probleem.
Alleen jammer dat het eindproduct ook de kleur zwart hier en daar was vergeten af te drukken.
Zodoende contact opgenomen met de klantenservice, die het beleid "niet goed, geld terug hanteren". Kleine lettertjes natuurlijk eerst gelezen en dit leek me een typisch gevalletje van een productiefoutje; kan gebeuren, geen probleem.
In alle vriendelijkheid het probleem uiteengezet met duidelijke foto's en voorgelegd aan Print Things. Na een dag werd ik teruggebeld: "Sorry meneer, maar op de foto is de kleur zwart ook al niet goed te zien".
Oke, de kleur zwart was dan misschien niet pikzwart, maar op de originele foto was die wel aanwezig en op de foto op hout was de kleur helemaal verdwenen hier en daar.
Daar ik geen zin had in een welles-nietes discussie vroeg ik de meneer vriendelijk mij een passende oplossing te bieden. Het antwoord?
"Voor de helft van de prijs mag u hem opnieuw laten afdrukken (alsnog €34,-), maar we kunnen alsnog niet garanderen dat het dit keer wel beter wordt".
- "Daar komen dan nog wel de verwerkings- en verzendkosten bij" -
In mijn opinie geen passende oplossing en ook niet volgens de belofte "niet goed, geld terug".
Maar goed, ik had geen zin in verdere discussie en heb meneer vriendelijk bedankt en mijn (dure) verlies genomen.
Jammer, want ik had gehoopt op een betere service.
3.5
0
1
Betientje
|
Betina Vandaag de eerste aluminium plaat binnen gekregen van een drie-luik. De andere twee moeten nog komen maar dit resultaat is zo mooi en zo boven verwachting. Echt ontzettend gaaf. Ik kan niet wachten tot ik de volgende prints binnen krijg.
10
0
1
Corry
|
Corry van Gennip Afgelopen woensdag een bestelling geplaatst bij Print Things. Eerst nog met de klantenservice gebeld, om te vragen of alles op tijd voor de kerst zou zijn. Vrijdag was mijn pakketje al verzonden en net gekregen van de post. Ziet er super uit hoor.
8 Reviews Plaats review
Marijke1958
|Prima kwaliteit en snelle levering
Vorige week heb ik via de groupon-actie een foto op aluminium besteld bij Print-Things. Binnen 4 werkdagen, vandaag om 12.30 uur, had ik de bestelling al binnen.
De foto is prima van kwaliteit en de kleuren zijn ook goed. Niets anders dan lof.
Het is jammer dat alleen negatieve ervaringen worden gemeld en weinig tot geen positieve. Mensen klagen veel, maar als er iets goed is, hoor je bijna niemand.
Dolf Kreutzelman
|Zeer slechte levering en service
We hebben twee weken geleden 2 canvasdoeken besteld bij Print Things. De eerste zending wilde men in een beschadigde doos afleveren, wij hebben, mede op advies van de pakketshop van de vervoerder, dit geweigerd. Vervolgens heef Print Things een doek opnieuw verzonden maar abusievelijk dit canvasdoek in Enschede afgeleverd in plaats van in Zeeland. Toen wij hierover een opmerking maakte kregen we het advies om dit zelf maar met de vervoerder op te lossen, Print Things was niet voornemens om dit voor ons op te lossen. Echt te gek voor woorden! Kortom een erg slecht internetbedrijf, wel geld incasseren maar leveren.........
RudolfdHartogh
|Gebrekkige kwaliteit, slechte tegemoetkoming
Een foto op hout laten afdrukken; best een leuk idee dacht ik.
Vervolgens een foto uitgezocht, welke afkomstig was van de fotograaf, en deze laten verwerken tot foto op hout.
Op aanraden van een vriendelijke medewerkster heb ik hem laten afdrukken in Sephia en werd mij ook verteld dat de kleur wit niet afgedrukt zou worden. Prima, geen probleem.
Alleen jammer dat het eindproduct ook de kleur zwart hier en daar was vergeten af te drukken.
Zodoende contact opgenomen met de klantenservice, die het beleid "niet goed, geld terug hanteren". Kleine lettertjes natuurlijk eerst gelezen en dit leek me een typisch gevalletje van een productiefoutje; kan gebeuren, geen probleem.
In alle vriendelijkheid het probleem uiteengezet met duidelijke foto's en voorgelegd aan Print Things. Na een dag werd ik teruggebeld: "Sorry meneer, maar op de foto is de kleur zwart ook al niet goed te zien".
Oke, de kleur zwart was dan misschien niet pikzwart, maar op de originele foto was die wel aanwezig en op de foto op hout was de kleur helemaal verdwenen hier en daar.
Daar ik geen zin had in een welles-nietes discussie vroeg ik de meneer vriendelijk mij een passende oplossing te bieden. Het antwoord?
"Voor de helft van de prijs mag u hem opnieuw laten afdrukken (alsnog €34,-), maar we kunnen alsnog niet garanderen dat het dit keer wel beter wordt".
- "Daar komen dan nog wel de verwerkings- en verzendkosten bij" -
In mijn opinie geen passende oplossing en ook niet volgens de belofte "niet goed, geld terug".
Maar goed, ik had geen zin in verdere discussie en heb meneer vriendelijk bedankt en mijn (dure) verlies genomen.
Jammer, want ik had gehoopt op een betere service.
Betientje
|Betina
Vandaag de eerste aluminium plaat binnen gekregen van een drie-luik. De andere twee moeten nog komen maar dit resultaat is zo mooi en zo boven verwachting. Echt ontzettend gaaf. Ik kan niet wachten tot ik de volgende prints binnen krijg.
Corry
|Corry van Gennip
Afgelopen woensdag een bestelling geplaatst bij Print Things. Eerst nog met de klantenservice gebeld, om te vragen of alles op tijd voor de kerst zou zijn. Vrijdag was mijn pakketje al verzonden en net gekregen van de post. Ziet er super uit hoor.