slecht bedrijf met slechte service. Een buurvrouw van mij 97 jaar heeft een telefoonstoring vandaag. Vanochtend heb ik pretium gebeld om dit vandaag op te lossen omdat mijn buurvrouw afhankelijk is van het alarmeringsysteem. Maar pretium werkt niet mee in geen enkel opzicht. Zeggen op zijn vroegst morgenmiddag een monteur te kunnen sturen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ruud
|
Bijzondere ervaring. Na overlijden van mijn moeder dienden diverse abonnementen te worden opgezegd dat verliep in alle ruim 10 gevallen soepel via telefoon met uitzondering van Pretium. Die wensten een overlijdensakte en een schriftelijk verzoek via een postbusadres (geen antwoordnummer). Geen enkele empathie. Ik heb gemeld dat ik verder niets zal ondernemen. Incassorekening is opgeheven en er is niemand waar een claim neergelegd kan worden.....
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jeroen
|
Mijn schoonvader is overleden en wij schreven een brief dat we het wilde opzeggen Weer een rekening Wij bellen Kregen we te horen dat we hadden moet schrijven opheffen Maandjes stelen.. I*** Juist ook omdat mijn schoonvader was overleden Ze konden ook Zien dat er niet meer gebeld was!!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan
|
Na de nodige brieven over en weer eindelijk het telefoon abonnement bij pretium beëindigd.
vervolgens wordt er zonder opgaaf van reden €25,-- afgeschreven, dit uiteraard gestorneerd waarop prompt een bief komt met een dreiging met een incasso bureau! wordt vervolgd.
nu alleen nog van het hieraan gelieerde privilege af zien te komen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Wil vorstenbosch
|
Privileges jaren geld van mijn rekening geschreven laten niets van zich horen. Ben nu bezich via een Advocaat met een civiele rechtzaak, moeten ze maar voor de rechter hun uitleg geven. Tot dan!!
79 Reviews Plaats review
Hoekman
|slecht bedrijf met slechte service. Een buurvrouw van mij 97 jaar heeft een telefoonstoring vandaag. Vanochtend heb ik pretium gebeld om dit vandaag op te lossen omdat mijn buurvrouw afhankelijk is van het alarmeringsysteem. Maar pretium werkt niet mee in geen enkel opzicht. Zeggen op zijn vroegst morgenmiddag een monteur te kunnen sturen.
Ruud
|Bijzondere ervaring. Na overlijden van mijn moeder dienden diverse abonnementen te worden opgezegd dat verliep in alle ruim 10 gevallen soepel via telefoon met uitzondering van Pretium. Die wensten een overlijdensakte en een schriftelijk verzoek via een postbusadres (geen antwoordnummer). Geen enkele empathie. Ik heb gemeld dat ik verder niets zal ondernemen. Incassorekening is opgeheven en er is niemand waar een claim neergelegd kan worden.....
Jeroen
|Mijn schoonvader is overleden en wij schreven een brief dat we het wilde opzeggen Weer een rekening Wij bellen Kregen we te horen dat we hadden moet schrijven opheffen Maandjes stelen.. I*** Juist ook omdat mijn schoonvader was overleden Ze konden ook Zien dat er niet meer gebeld was!!!
Jan
|Na de nodige brieven over en weer eindelijk het telefoon abonnement bij pretium beëindigd.
vervolgens wordt er zonder opgaaf van reden €25,-- afgeschreven, dit uiteraard gestorneerd waarop prompt een bief komt met een dreiging met een incasso bureau! wordt vervolgd.
nu alleen nog van het hieraan gelieerde privilege af zien te komen.
Wil vorstenbosch
|Privileges jaren geld van mijn rekening geschreven laten niets van zich horen. Ben nu bezich via een Advocaat met een civiele rechtzaak, moeten ze maar voor de rechter hun uitleg geven. Tot dan!!