*** bij buiten bundel / Geen redelijke tegemoetkoming bij technische problemen Afgelopen maand heb ik door een nummerwissel die technische gezien niet goed verliep waardoor het 3 weken duurde en ik een week zonder goed werkend nummer zat. Door de hele toestand ben ik 1.250 MB buiten de 20gb databundel gegaan waarvoor 50+ €27,50 rekent. Ik heb de klantenservice gebeld die met €10 tegemoet wilde komen, maar verder niets. Let dus op: 1. Afzettingsprijs bij buitenbundel 2. Geen redeloos tegemoetkoming bij technische problemen die door 50+ zelf zijn veroorzaakt waardoor ik buiten bundel ben gegaan
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
ulpone
|
Vandaag gebeld naar helpdesk, binnen 5 minuten iemand aan de telefoon en zeer adequaat geholpen, het verbindings probleem (mvno type stond niet goed) was binnen "no time" opgelost.
De dame aan de telefoon heeft mij zeer deskundig geholpen.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
A. van Delden
|
Al enige tijd ontvang ik geen sms: zeer lastig als het gaat om toegezonden verificatiecodes als DigiD en ICS..
Blokkade door 50+?
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gieta
|
Ik ben voor de 2e keer zonder vooral een mededeling hierover afgesloten. Nu wordt als argument aangevoerd dat ik een bedrag can 5 euro niet vertaald zou hebben. Ze incasseren maandelijks dus hoezo niet betaald. In september 2024 ipv 5 euro is er 30 euro geïncasseerd. Ik heb gebeld hierover en heb het bedrag terug laten overboeken. Het heeft maanden geduurd voordat dit orde kwam. Steeds werd er van alles beloofd nu in orde vandaag nog wordt u gebeld. Kortom zeer klantonvriendelijk. Ze suggereren dat je jet heb betaald. En sluiten af ipv te kijken wat de fout is hie ontstaan ebz
Slecht heel slecht
Daarbjj rekenen ze zeer hoge tarieven indien j e alleen je app opent in het buitenland. Niks 50plus alleen ellende
104 Reviews Plaats review
Tom Oostra
|*** bij buiten bundel / Geen redelijke tegemoetkoming bij technische problemen Afgelopen maand heb ik door een nummerwissel die technische gezien niet goed verliep waardoor het 3 weken duurde en ik een week zonder goed werkend nummer zat. Door de hele toestand ben ik 1.250 MB buiten de 20gb databundel gegaan waarvoor 50+ €27,50 rekent. Ik heb de klantenservice gebeld die met €10 tegemoet wilde komen, maar verder niets. Let dus op: 1. Afzettingsprijs bij buitenbundel 2. Geen redeloos tegemoetkoming bij technische problemen die door 50+ zelf zijn veroorzaakt waardoor ik buiten bundel ben gegaan
ulpone
|Vandaag gebeld naar helpdesk, binnen 5 minuten iemand aan de telefoon en zeer adequaat geholpen, het verbindings probleem (mvno type stond niet goed) was binnen "no time" opgelost.
De dame aan de telefoon heeft mij zeer deskundig geholpen.
A. van Delden
|Al enige tijd ontvang ik geen sms: zeer lastig als het gaat om toegezonden verificatiecodes als DigiD en ICS..
Blokkade door 50+?
50plusmobiel
|Gieta
|Ik ben voor de 2e keer zonder vooral een mededeling hierover afgesloten. Nu wordt als argument aangevoerd dat ik een bedrag can 5 euro niet vertaald zou hebben. Ze incasseren maandelijks dus hoezo niet betaald. In september 2024 ipv 5 euro is er 30 euro geïncasseerd. Ik heb gebeld hierover en heb het bedrag terug laten overboeken. Het heeft maanden geduurd voordat dit orde kwam. Steeds werd er van alles beloofd nu in orde vandaag nog wordt u gebeld. Kortom zeer klantonvriendelijk. Ze suggereren dat je jet heb betaald. En sluiten af ipv te kijken wat de fout is hie ontstaan ebz
Slecht heel slecht
Daarbjj rekenen ze zeer hoge tarieven indien j e alleen je app opent in het buitenland. Niks 50plus alleen ellende
50plusmobiel
|marcel
|Zeer goed en vakkundig geholpen door medewerker
50plusmobiel
|