Ik ben voor de 2e keer zonder vooral een mededeling hierover afgesloten. Nu wordt als argument aangevoerd dat ik een bedrag can 5 euro niet vertaald zou hebben. Ze incasseren maandelijks dus hoezo niet betaald. In september 2024 ipv 5 euro is er 30 euro geïncasseerd. Ik heb gebeld hierover en heb het bedrag terug laten overboeken. Het heeft maanden geduurd voordat dit orde kwam. Steeds werd er van alles beloofd nu in orde vandaag nog wordt u gebeld. Kortom zeer klantonvriendelijk. Ze suggereren dat je jet heb betaald. En sluiten af ipv te kijken wat de fout is hie ontstaan ebz
Slecht heel slecht
Daarbjj rekenen ze zeer hoge tarieven indien j e alleen je app opent in het buitenland. Niks 50plus alleen ellende
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
marcel
|
Zeer goed en vakkundig geholpen door medewerker
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Feth
|
They are charging 50 euros for 120 MB of usage abroad. There is no acceptable justification for this amount. All they are doing is ***.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ben Streppel
|
4 maand zeer slechte data verbinding volgens info 50+ alles nagelopen geen resultaat nieuwe simkaart gekregen bellen voor overzetting na 1x verbinding verbroken opnieuw gebeld 50+ kon deze niet overzetten doorgegeven aan technische afdeling deze zullen kontakt opnemen via mail als het lukymet de nieuwe simkaart in aftzal er al vast een nieuwe simkaart opgestuurd worden
Dus wordt vervolgd
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
B Groenwold
|
Er worden meerdere verlengingen aangeboden, echter men wil niet de juiste aanpassen. Zéér slecht luisterende medewerkers klantenservice.
101 Reviews Plaats review
Gieta
|Ik ben voor de 2e keer zonder vooral een mededeling hierover afgesloten. Nu wordt als argument aangevoerd dat ik een bedrag can 5 euro niet vertaald zou hebben. Ze incasseren maandelijks dus hoezo niet betaald. In september 2024 ipv 5 euro is er 30 euro geïncasseerd. Ik heb gebeld hierover en heb het bedrag terug laten overboeken. Het heeft maanden geduurd voordat dit orde kwam. Steeds werd er van alles beloofd nu in orde vandaag nog wordt u gebeld. Kortom zeer klantonvriendelijk. Ze suggereren dat je jet heb betaald. En sluiten af ipv te kijken wat de fout is hie ontstaan ebz
Slecht heel slecht
Daarbjj rekenen ze zeer hoge tarieven indien j e alleen je app opent in het buitenland. Niks 50plus alleen ellende
marcel
|Zeer goed en vakkundig geholpen door medewerker
50plusmobiel
|Feth
|They are charging 50 euros for 120 MB of usage abroad. There is no acceptable justification for this amount. All they are doing is ***.
50plusmobiel
|Ben Streppel
|4 maand zeer slechte data verbinding volgens info 50+ alles nagelopen geen resultaat nieuwe simkaart gekregen bellen voor overzetting na 1x verbinding verbroken opnieuw gebeld 50+ kon deze niet overzetten doorgegeven aan technische afdeling deze zullen kontakt opnemen via mail als het lukymet de nieuwe simkaart in aftzal er al vast een nieuwe simkaart opgestuurd worden
Dus wordt vervolgd
50plusmobiel
|B Groenwold
|Er worden meerdere verlengingen aangeboden, echter men wil niet de juiste aanpassen. Zéér slecht luisterende medewerkers klantenservice.
50plusmobiel
|