4 maand zeer slechte data verbinding volgens info 50+ alles nagelopen geen resultaat nieuwe simkaart gekregen bellen voor overzetting na 1x verbinding verbroken opnieuw gebeld 50+ kon deze niet overzetten doorgegeven aan technische afdeling deze zullen kontakt opnemen via mail als het lukymet de nieuwe simkaart in aftzal er al vast een nieuwe simkaart opgestuurd worden
Dus wordt vervolgd
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
B Groenwold
|
Er worden meerdere verlengingen aangeboden, echter men wil niet de juiste aanpassen. Zéér slecht luisterende medewerkers klantenservice.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Carla
|
Heel fijn geholpen aan de telefoon.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Joke
|
Na aanmelding abonnement voor mijn man waren we erg tevreden zodat onze dochter ook overstapte naar 50+ mobiel.
En nu 2 maanden later na het gebruik van deze provider zijn wij zo tevreden dat ikzelf ook ben over gestapt naar 50+ .
Als je vragen hebt of abonnement wilt gaat dit telefonisch zeer goed. Ieder die wij gesproken hebben was goed met helpen en inschrijven. Wij vinden het een fijne ervaring en goede prestaties.
Joke
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Harry van Raak
|
Samengevat krijg ik het advies: wij komen er niet uit. Zoek maar een andere provider. De vraag was: waarom werkt het sms verkeer niet met mijn leverancier.
98 Reviews Plaats review
Ben Streppel
|4 maand zeer slechte data verbinding volgens info 50+ alles nagelopen geen resultaat nieuwe simkaart gekregen bellen voor overzetting na 1x verbinding verbroken opnieuw gebeld 50+ kon deze niet overzetten doorgegeven aan technische afdeling deze zullen kontakt opnemen via mail als het lukymet de nieuwe simkaart in aftzal er al vast een nieuwe simkaart opgestuurd worden
Dus wordt vervolgd
B Groenwold
|Er worden meerdere verlengingen aangeboden, echter men wil niet de juiste aanpassen. Zéér slecht luisterende medewerkers klantenservice.
Carla
|Heel fijn geholpen aan de telefoon.
Joke
|Na aanmelding abonnement voor mijn man waren we erg tevreden zodat onze dochter ook overstapte naar 50+ mobiel.
En nu 2 maanden later na het gebruik van deze provider zijn wij zo tevreden dat ikzelf ook ben over gestapt naar 50+ .
Als je vragen hebt of abonnement wilt gaat dit telefonisch zeer goed. Ieder die wij gesproken hebben was goed met helpen en inschrijven. Wij vinden het een fijne ervaring en goede prestaties.
Joke
Harry van Raak
|Samengevat krijg ik het advies: wij komen er niet uit. Zoek maar een andere provider. De vraag was: waarom werkt het sms verkeer niet met mijn leverancier.