Serieus goeie service die ik niet gewend ben van vorige providers. 2x een 8 omdat er ook een medewerker bij was die niet helemaal aan die 10 toekwam maar nog steeds heel goed. Het was een heel complex probleem en er werd veel moeite gedaan om het te verhelpen.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hans Schuurbiers
|
Gewoon goed.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ben douma
|
Was snel geholpen met nieuwe telefoon nummer te veranderen
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Pelle
|
Abonnement is in gegaan, maar een simkaart heb ik niet ontvangen.
Dus waardeloos!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Tom Oostra
|
*** bij buiten bundel / Geen redelijke tegemoetkoming bij technische problemen Afgelopen maand heb ik door een nummerwissel die technische gezien niet goed verliep waardoor het 3 weken duurde en ik een week zonder goed werkend nummer zat. Door de hele toestand ben ik 1.250 MB buiten de 20gb databundel gegaan waarvoor 50+ €27,50 rekent. Ik heb de klantenservice gebeld die met €10 tegemoet wilde komen, maar verder niets. Let dus op: 1. Afzettingsprijs bij buitenbundel 2. Geen redeloos tegemoetkoming bij technische problemen die door 50+ zelf zijn veroorzaakt waardoor ik buiten bundel ben gegaan
108 Reviews Plaats review
Eric
|Serieus goeie service die ik niet gewend ben van vorige providers. 2x een 8 omdat er ook een medewerker bij was die niet helemaal aan die 10 toekwam maar nog steeds heel goed. Het was een heel complex probleem en er werd veel moeite gedaan om het te verhelpen.
Hans Schuurbiers
|Gewoon goed.
Ben douma
|Was snel geholpen met nieuwe telefoon nummer te veranderen
Pelle
|Abonnement is in gegaan, maar een simkaart heb ik niet ontvangen.
Dus waardeloos!
Tom Oostra
|*** bij buiten bundel / Geen redelijke tegemoetkoming bij technische problemen Afgelopen maand heb ik door een nummerwissel die technische gezien niet goed verliep waardoor het 3 weken duurde en ik een week zonder goed werkend nummer zat. Door de hele toestand ben ik 1.250 MB buiten de 20gb databundel gegaan waarvoor 50+ €27,50 rekent. Ik heb de klantenservice gebeld die met €10 tegemoet wilde komen, maar verder niets. Let dus op: 1. Afzettingsprijs bij buitenbundel 2. Geen redeloos tegemoetkoming bij technische problemen die door 50+ zelf zijn veroorzaakt waardoor ik buiten bundel ben gegaan