Excdellent quality for decent price. No hassle, but as expected
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Patricia
|
Sinds de overname door KPN geen verschil. Prijzen zijn nog steeds scherp. Wel duurde het 2 dagen voordat ik antwoord kreeg op mijn email.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Karin
|
Besteld met nummerbehoud. Nummer werd overgezet zoals het hoort. In Nederland is het netwerk top, in het buitenland moet je er soms zelf voor zorgen dat je op het beste beschikbare netwerk terechtkomt. Een extra databundel bijkopen is geen probleem, prijs was hetzelfde als bij mijn vorige provider.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jelle
|
Geen klachten, gewoon zoals het hoort. Goed mobiel bereik en omdat ik mijn verbruik zelf in gaten hou, altijd hetzelfde bedrag per maand. Geen klachten dus over de klantenservice kan ik niet zoveel zeggen
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
S.
|
Zowel klant van Sim Only als YouFone Thuis.
Erg ontevreden over Sim Only. Bereik is niet altijd goed binnen, vooral in het buitenland binnen de EU een drama. Onmogelijk internet bij te kopen via de app als data op is (want met dataplafond gaat alles uit, zelfs de app).
Klantenservice erg slecht: kijken juist plezier te halen uit het feit dat jouw probleem niet opgelost gaat worden. Veel spijt van de overstap!
3073 Reviews Plaats review
tristan
|Excdellent quality for decent price. No hassle, but as expected
Patricia
|Sinds de overname door KPN geen verschil. Prijzen zijn nog steeds scherp. Wel duurde het 2 dagen voordat ik antwoord kreeg op mijn email.
Karin
|Besteld met nummerbehoud. Nummer werd overgezet zoals het hoort. In Nederland is het netwerk top, in het buitenland moet je er soms zelf voor zorgen dat je op het beste beschikbare netwerk terechtkomt. Een extra databundel bijkopen is geen probleem, prijs was hetzelfde als bij mijn vorige provider.
Jelle
|Geen klachten, gewoon zoals het hoort. Goed mobiel bereik en omdat ik mijn verbruik zelf in gaten hou, altijd hetzelfde bedrag per maand. Geen klachten dus over de klantenservice kan ik niet zoveel zeggen
S.
|Zowel klant van Sim Only als YouFone Thuis.
Erg ontevreden over Sim Only. Bereik is niet altijd goed binnen, vooral in het buitenland binnen de EU een drama. Onmogelijk internet bij te kopen via de app als data op is (want met dataplafond gaat alles uit, zelfs de app).
Klantenservice erg slecht: kijken juist plezier te halen uit het feit dat jouw probleem niet opgelost gaat worden. Veel spijt van de overstap!