Het aanbod is goed maar de service van de medewerkers is beneden alle peil
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Leo
|
De provider was altijd goed,maar ne ze uit laarbeek vertrekken (beloven) ze dat je alles krijgt als eerst en ook gaat betelen.maar dat is natuurlijk. Niet waar kon een kind nog uitrekenen dat je werd besotemieterd ze geven het door aan de kpn en die trekt je eronder dus men word van 2 kanten genaait.ik denk dat wat de kpn meer steeld van ons dat het gedeeld word met ons brabandnet dus ze krijgen geld over onze rug
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Joop
|
Waar zal ik beginnen… Toen ON hier in Eindhoven (Tongelre) werd aangelegd, kreeg ik de mogelijkheid om mee in te stappen. Ik heb toen de Klantenservice gezegd dat ik graag zou overstappen, mits ON anders met bestaande klanten zou omspringen dan UPC. Ik heb toen specifiek genoemd dat aanbiedingen voor nieuwe klanten wat mij betreft ook zouden moeten gelden voor bestaande klanten. UPC had destijds namelijk de praktijk om nieuwe leden allerlei voordelen te geven (variërend van lagere prijzen, via gratis uitbreiding van het standaardpakket tot gratis producten zoals tv’s, recorders en laptops), waarbij de bestaande klanten uitgesloten werden van deelname. Er is me toen gegarandeerd dat ON beslist niet zo met hun bestaande klanten zouden omspringen; men zou bestaande klanten minstens net zo goed behandelen als nieuwe klanten. Dat blijkt dus een pertinente leugen te zijn geweest. Nieuwe klanten krijgen voor hetzelfde tarief interactieve televisie; ik betaal dus voor analoge tv hetzelfde – en al jarenlang. Toen ik aangaf dat ik dat niet netjes vind en dat ik eigenlijk wel een mooie aanbieding verwachtte als ik interactieve tv zou afnemen, werd ik gebeld door een man die de indruk wekte (minstens) senior verkoper te zijn. Dat bleek achteraf niet te kloppen; hij had geen enkele onderhandelingsruimte. Ik kreeg de ‘aanbieding’ om de eerste 3 maanden slechts € 39 te betalen – de standaard aanbieding. Door mij aan te schaffen infrastructuur zou ik ook zelf moeten betalen. De Amino-box zou ik gratis krijgen; wel zou ik de verzendkosten à € 10 moeten betalen. Op zich al belachelijk: een pakketje binnen Nederland via PostNL kost € 6,95 dus zelfs hier moet winst op worden gemaakt. Na een paar dagen bedenktijd toch maar besloten om interactieve tv af te gaan nemen – als dat hetzelfde kost, zou je gek zijn als je dat niet doet, toch? Na anderhalve week wachten had ik nog steeds geen Amino-box, maar wel een brief met daarin een overzicht van de veranderde diensten en de ingangsdatum van interactieve tv. Dat bleek diezelfde dag te zijn. Op zich mooi natuurlijk, maar je hebt wel een Amino-box nodig. Ik belde de Klantenservice en kreeg te horen dat het heel vreemd was dat ik nog geen box had ontvangen. Wist ik het wel zeker? Ik had er immers maar 1 besteld. Dit wekte bij mij de indruk dat het meisje dacht dat ik probeerde om een tweede box gratis te krijgen. Na haar gezegd te hebben dat ik zwaar teleurgesteld was, beloofde ze ervoor te zorgen dat ik die week nog een box zou ontvangen. Ik stelde een ultimatum: als ik die box niet binnen twee dagen in huis zou hebben, zouden de rapen gaar zijn. Ik had de box na 2 dagen thuis. Ik heb de installatie vandaag (17/6) gedaan. Simpele installatie, kan niet mislukken. Totdat bleek dat de bediening van de Amino-box het niet doet. Klantenservice gebeld; melding aan laten maken. De box zou maandag pas worden verstuurd. Weer de telefonist ingelicht dat ik al een lijstje van teleurstellingen heb inmiddels. Ik heb hem gevraagd of de bediening ergens op te halen is – dat blijkt niet zo te zijn. Toen maar weer gevraagd om te worden doorverbonden met een manager; ik ben er klaar mee. De telefonist zei letterlijk dat hij me niet ging doorverbinden met een manager, want die zou toch niks anders kunnen zeggen. In een vorig gesprek (dat gesprek met die senior-verkoper) is gezegd dat ON, KPN en nog een paar aanbieders allemaal onder dezelfde paraplu hangen. Dat betekent dus dat er geen alternatief is – we hebben dit soort wanprestatie dus maar te slikken. Gelukkig is er internet – ik ben benieuwd of slechte recensies op het net wel effect hebben…
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
donkey
|
Weinig problemen met deze provider
9.0
Jess
|
Er zijn wel eens wat problemen met het internet, maar over het algemeen ben ik wel tevreden.
30 Reviews Plaats review
Rud
|Het aanbod is goed maar de service van de medewerkers is beneden alle peil
Leo
|De provider was altijd goed,maar ne ze uit laarbeek vertrekken (beloven) ze dat je alles krijgt als eerst en ook gaat betelen.maar dat is natuurlijk. Niet waar kon een kind nog uitrekenen dat je werd besotemieterd ze geven het door aan de kpn en die trekt je eronder dus men word van 2 kanten genaait.ik denk dat wat de kpn meer steeld van ons dat het gedeeld word met ons brabandnet dus ze krijgen geld over onze rug
Joop
|Waar zal ik beginnen… Toen ON hier in Eindhoven (Tongelre) werd aangelegd, kreeg ik de mogelijkheid om mee in te stappen. Ik heb toen de Klantenservice gezegd dat ik graag zou overstappen, mits ON anders met bestaande klanten zou omspringen dan UPC. Ik heb toen specifiek genoemd dat aanbiedingen voor nieuwe klanten wat mij betreft ook zouden moeten gelden voor bestaande klanten. UPC had destijds namelijk de praktijk om nieuwe leden allerlei voordelen te geven (variërend van lagere prijzen, via gratis uitbreiding van het standaardpakket tot gratis producten zoals tv’s, recorders en laptops), waarbij de bestaande klanten uitgesloten werden van deelname. Er is me toen gegarandeerd dat ON beslist niet zo met hun bestaande klanten zouden omspringen; men zou bestaande klanten minstens net zo goed behandelen als nieuwe klanten. Dat blijkt dus een pertinente leugen te zijn geweest. Nieuwe klanten krijgen voor hetzelfde tarief interactieve televisie; ik betaal dus voor analoge tv hetzelfde – en al jarenlang. Toen ik aangaf dat ik dat niet netjes vind en dat ik eigenlijk wel een mooie aanbieding verwachtte als ik interactieve tv zou afnemen, werd ik gebeld door een man die de indruk wekte (minstens) senior verkoper te zijn. Dat bleek achteraf niet te kloppen; hij had geen enkele onderhandelingsruimte. Ik kreeg de ‘aanbieding’ om de eerste 3 maanden slechts € 39 te betalen – de standaard aanbieding. Door mij aan te schaffen infrastructuur zou ik ook zelf moeten betalen. De Amino-box zou ik gratis krijgen; wel zou ik de verzendkosten à € 10 moeten betalen. Op zich al belachelijk: een pakketje binnen Nederland via PostNL kost € 6,95 dus zelfs hier moet winst op worden gemaakt. Na een paar dagen bedenktijd toch maar besloten om interactieve tv af te gaan nemen – als dat hetzelfde kost, zou je gek zijn als je dat niet doet, toch? Na anderhalve week wachten had ik nog steeds geen Amino-box, maar wel een brief met daarin een overzicht van de veranderde diensten en de ingangsdatum van interactieve tv. Dat bleek diezelfde dag te zijn. Op zich mooi natuurlijk, maar je hebt wel een Amino-box nodig. Ik belde de Klantenservice en kreeg te horen dat het heel vreemd was dat ik nog geen box had ontvangen. Wist ik het wel zeker? Ik had er immers maar 1 besteld. Dit wekte bij mij de indruk dat het meisje dacht dat ik probeerde om een tweede box gratis te krijgen. Na haar gezegd te hebben dat ik zwaar teleurgesteld was, beloofde ze ervoor te zorgen dat ik die week nog een box zou ontvangen. Ik stelde een ultimatum: als ik die box niet binnen twee dagen in huis zou hebben, zouden de rapen gaar zijn. Ik had de box na 2 dagen thuis. Ik heb de installatie vandaag (17/6) gedaan. Simpele installatie, kan niet mislukken. Totdat bleek dat de bediening van de Amino-box het niet doet. Klantenservice gebeld; melding aan laten maken. De box zou maandag pas worden verstuurd. Weer de telefonist ingelicht dat ik al een lijstje van teleurstellingen heb inmiddels. Ik heb hem gevraagd of de bediening ergens op te halen is – dat blijkt niet zo te zijn. Toen maar weer gevraagd om te worden doorverbonden met een manager; ik ben er klaar mee. De telefonist zei letterlijk dat hij me niet ging doorverbinden met een manager, want die zou toch niks anders kunnen zeggen. In een vorig gesprek (dat gesprek met die senior-verkoper) is gezegd dat ON, KPN en nog een paar aanbieders allemaal onder dezelfde paraplu hangen. Dat betekent dus dat er geen alternatief is – we hebben dit soort wanprestatie dus maar te slikken. Gelukkig is er internet – ik ben benieuwd of slechte recensies op het net wel effect hebben…
donkey
|Weinig problemen met deze provider
bron: opiness
Jess
|Er zijn wel eens wat problemen met het internet, maar over het algemeen ben ik wel tevreden.
bron: opiness