Deze auto een Ford Transit (Ford Transit Tourneo 81 KW 2006 81-TN-KL) is de laatse 2 jaar wel 6 keer bij deze dealer geweest voor reparatie van de versnellingsbak.
Bij het achteruitrijden schiet de het voertuig uit de versnelling.
deze reparaties zijn al uitgevoerd zonder resultaat:
Kabels afgesteld
Kabels vernieuwd
schakelmechanisme in de bak vernieuwd
Pookvergrendeling vernieuwd
Nog steeds is het probleem niet verholpen.
3.0
De klantgerichtheid
De service
De prijs
De uitstraling
De communicatie
Klant van Ford Oldenzaal B.V.
|
Ik ben teleurgesteld in Ford Oldenzaal. Het verschil in prijs vond ik vreemd tussen Enschede en Oldenzaal. Over de 200 euro via Ford, Oldenzaal 175 euro en Enschede 150 euro voor eerste beurt.
Verschil tussen de beurten is een wasbeurt. Ik had een afspraak met Oldenzaal dat de beurt voor 150 euro gedaan zou worden. De medewerker zei nog jeeh wat is deze auto vies, je kent hem morgen niet weer. De auto was totaal niet schoongemaakt, bij navraag werd er aan mij gevraagd wie dit beloofd zou hebben, maar het zit standaard bij een beurt. Dit voelde zooooo oneerlijk, dat ik dacht "wat hebben ze nog meer vergeten"
1.0
De klantgerichtheid
De communicatie
De prijs
De service
Klant van Ford Oldenzaal B.V.
|
Vriendelijk, professioneel en op tijd
10
De prijs
De service
De klantgerichtheid
De communicatie
De uitstraling
Klant van Ford Oldenzaal B.V.
|
goede ervaring met aflevering en informatie aangeschafte nieuwe auto. Ook de eerste beurt correct afgewerkt. Waren overigens ook geen problemen.
9.0
De service
De prijs
De klantgerichtheid
De communicatie
Klant van Ford Oldenzaal B.V.
|
Altijd behulpzaam, zeer flexibel, betrouwbaar en netjes. Afspraken zijn gemakkelijk te maken en evt. te verzetten.
42 Reviews Plaats review
Klant van Ford Oldenzaal B.V.
|Deze auto een Ford Transit (Ford Transit Tourneo 81 KW 2006 81-TN-KL) is de laatse 2 jaar wel 6 keer bij deze dealer geweest voor reparatie van de versnellingsbak.
Bij het achteruitrijden schiet de het voertuig uit de versnelling.
deze reparaties zijn al uitgevoerd zonder resultaat:
Kabels afgesteld
Kabels vernieuwd
schakelmechanisme in de bak vernieuwd
Pookvergrendeling vernieuwd
Nog steeds is het probleem niet verholpen.
Klant van Ford Oldenzaal B.V.
|Ik ben teleurgesteld in Ford Oldenzaal. Het verschil in prijs vond ik vreemd tussen Enschede en Oldenzaal. Over de 200 euro via Ford, Oldenzaal 175 euro en Enschede 150 euro voor eerste beurt.
Verschil tussen de beurten is een wasbeurt. Ik had een afspraak met Oldenzaal dat de beurt voor 150 euro gedaan zou worden. De medewerker zei nog jeeh wat is deze auto vies, je kent hem morgen niet weer. De auto was totaal niet schoongemaakt, bij navraag werd er aan mij gevraagd wie dit beloofd zou hebben, maar het zit standaard bij een beurt. Dit voelde zooooo oneerlijk, dat ik dacht "wat hebben ze nog meer vergeten"
Klant van Ford Oldenzaal B.V.
|Vriendelijk, professioneel en op tijd
Klant van Ford Oldenzaal B.V.
|goede ervaring met aflevering en informatie aangeschafte nieuwe auto. Ook de eerste beurt correct afgewerkt. Waren overigens ook geen problemen.
Klant van Ford Oldenzaal B.V.
|Altijd behulpzaam, zeer flexibel, betrouwbaar en netjes. Afspraken zijn gemakkelijk te maken en evt. te verzetten.