Vandaag mijn nieuwe Yaris opgehaald nadat ik een duidelijke en goeie afspraken met de verkoper had gemaakt over de inruil van mijn oude en de aanschaf van de nieuwe Yaris.
Uiterst tevreden over de afhandeling van zaken.
8.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Ferdi
|
Zeer ontevreden met de service van Peterman/Lexus Enschede.
Twaalf maanden geleden werd ik aangeraden nieuwe banden te laten
plaatsen op
mijn Lexus GS300h i.v.m. slijtage. Hier ging ik mee akkoord en vroeg om
advies welke
banden ik dan wel moest plaatsten, ik rijd maximaal 10.000 per jaar. Er
werden mij Michelin
banden aangeraden van € 1.200. Ik vertrouwde op hun advies, kennis en
kunde en heb deze banden genomen.
Nu een jaar later en 10.000km later (voornamelijk binnen de bebouwde
kom, weinig snelweg kilometers) krijg ik een telefoontje van Peterman
Enschede; ''uw banden zijn versleten meneer en kunnen niet door de
apk''.
Ik was stomverbaasd, hoe kan een band bij 10.000km en na een jaar
versleten zijn? Het antwoord was, u heeft wellicht
te hard gereden, waarop in aangaf dat het totaal niet het geval is,
notabene is deze auto geen snelheidsduivel
(de snelheid vergelijkbaar met een Prius), maar dat terzijde.
Hierop heb ik gebeld met een bekende bandenspecialist, zij gaven dat dit
type band op zijn minst, ongeacht rijstijl met deze auto,
tussen de 25 a 35.000 km mee moet gaan. De kans was groot dat Peterman
de auto niet had uitgelijnd en derhalve sprake is geweest
van slijtage. Dit heb ik uitgelegd aan de medewerker en hij beaamde dit,
maar zijn antwoord was teleurstellend '' wij kunnen niet bij
alle auto's kijken of ze uitgelijnd zijn''. Op de vraag waarom je er dan
banden eronder zet twv 1.200 Euro met de kennis dat ze kunnen
slijten als de banden niet uitgelijnd zijn kon hij geen antwoord
opgeven. De medewerker legde uit dat hij ook bij zijn Audi RS zijn
banden
elke jaar moest wisselen, maar dat was voor mijn niet relevant. Een Audi
RS is een sportwagen mijn auto is een ''trage'' sedan.
Mijn Lexus gaat helaas binnenkort weg, dankzij Peterman/Lexus Enschede,
op zich een hele goede auto. De service bij Peterman/Lexus Enschede
laat te wensen over en de dichtbijzijnde Louwman is zeker een uur rijden
voor mij. Ik zal voor één van de Duitse drie gaan, via kennissen heb
ik begrepen dat je daar als klant zijnde echt serieus wordt genomen en
niet beticht wordt van iets wat je niet hebt gedaan; te hard rijden, te
hard
door de bocht etc. Ik heb dit niet gedaan en kan het ook niet doen met
deze auto.
Tip; op basis van mijn ervaring adviseer ik klanten met een Lexus hun
onderhoud niet te doen bij Peterman, ze vragen overal de
hoofdprijs voor en het lijkt alsof ze nooit een Lexus van dichtbij
hebben gezien. Mocht je een Lexus kopen, en is deze
aan onderhoud toe, maak er een dagje uit van en ga naar Lexus Breda,
waar ik zeer goede ervaringen mee heb en de auto heb
gekocht.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Anand
|
Kocht onlangs een Yaris en eigen auto ingeleverd. Kon online een goede deal maken. Was wel een eind rijden van Hoofddorp maar de koffie stond al klaar. Wat een positieve indruk kreeg van Thijs en zijn collega die mij hebben geholpen. Uiterst deskundig en namen de tijd voor een praatje. Een hele fijne ervaring en ook het positieve gevoel dat ik waar kreeg voor mijn geld. Hartelijk dank en tot de volgende keer.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Fred
|
Ondanks een review geplaatst over Autobedrijf Peterman Oldenzaal.
Nadat er een redelijk goed gesprek is geweest met de heer Peterman is probleem vakkundig en netjes opgelost zoals het hoort.
Natuurlijk zit er een verschil in mening maar als autobedrijf is het netjes opgelost.
Autobedrijf Peterman bedankt dat het op deze manier toch is opgelost.
8.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Fred
|
Lost communicatie problemen zeer slecht op naar aanschaf bijna nieuwe auto gekocht via tussenpersoon.
7 Reviews Plaats review
A.Deen
|Vandaag mijn nieuwe Yaris opgehaald nadat ik een duidelijke en goeie afspraken met de verkoper had gemaakt over de inruil van mijn oude en de aanschaf van de nieuwe Yaris.
Uiterst tevreden over de afhandeling van zaken.
Ferdi
|Zeer ontevreden met de service van Peterman/Lexus Enschede.
Twaalf maanden geleden werd ik aangeraden nieuwe banden te laten
plaatsen op
mijn Lexus GS300h i.v.m. slijtage. Hier ging ik mee akkoord en vroeg om
advies welke
banden ik dan wel moest plaatsten, ik rijd maximaal 10.000 per jaar. Er
werden mij Michelin
banden aangeraden van € 1.200. Ik vertrouwde op hun advies, kennis en
kunde en heb deze banden genomen.
Nu een jaar later en 10.000km later (voornamelijk binnen de bebouwde
kom, weinig snelweg kilometers) krijg ik een telefoontje van Peterman
Enschede; ''uw banden zijn versleten meneer en kunnen niet door de
apk''.
Ik was stomverbaasd, hoe kan een band bij 10.000km en na een jaar
versleten zijn? Het antwoord was, u heeft wellicht
te hard gereden, waarop in aangaf dat het totaal niet het geval is,
notabene is deze auto geen snelheidsduivel
(de snelheid vergelijkbaar met een Prius), maar dat terzijde.
Hierop heb ik gebeld met een bekende bandenspecialist, zij gaven dat dit
type band op zijn minst, ongeacht rijstijl met deze auto,
tussen de 25 a 35.000 km mee moet gaan. De kans was groot dat Peterman
de auto niet had uitgelijnd en derhalve sprake is geweest
van slijtage. Dit heb ik uitgelegd aan de medewerker en hij beaamde dit,
maar zijn antwoord was teleurstellend '' wij kunnen niet bij
alle auto's kijken of ze uitgelijnd zijn''. Op de vraag waarom je er dan
banden eronder zet twv 1.200 Euro met de kennis dat ze kunnen
slijten als de banden niet uitgelijnd zijn kon hij geen antwoord
opgeven. De medewerker legde uit dat hij ook bij zijn Audi RS zijn
banden
elke jaar moest wisselen, maar dat was voor mijn niet relevant. Een Audi
RS is een sportwagen mijn auto is een ''trage'' sedan.
Mijn Lexus gaat helaas binnenkort weg, dankzij Peterman/Lexus Enschede,
op zich een hele goede auto. De service bij Peterman/Lexus Enschede
laat te wensen over en de dichtbijzijnde Louwman is zeker een uur rijden
voor mij. Ik zal voor één van de Duitse drie gaan, via kennissen heb
ik begrepen dat je daar als klant zijnde echt serieus wordt genomen en
niet beticht wordt van iets wat je niet hebt gedaan; te hard rijden, te
hard
door de bocht etc. Ik heb dit niet gedaan en kan het ook niet doen met
deze auto.
Tip; op basis van mijn ervaring adviseer ik klanten met een Lexus hun
onderhoud niet te doen bij Peterman, ze vragen overal de
hoofdprijs voor en het lijkt alsof ze nooit een Lexus van dichtbij
hebben gezien. Mocht je een Lexus kopen, en is deze
aan onderhoud toe, maak er een dagje uit van en ga naar Lexus Breda,
waar ik zeer goede ervaringen mee heb en de auto heb
gekocht.
Anand
|Kocht onlangs een Yaris en eigen auto ingeleverd. Kon online een goede deal maken. Was wel een eind rijden van Hoofddorp maar de koffie stond al klaar. Wat een positieve indruk kreeg van Thijs en zijn collega die mij hebben geholpen. Uiterst deskundig en namen de tijd voor een praatje. Een hele fijne ervaring en ook het positieve gevoel dat ik waar kreeg voor mijn geld. Hartelijk dank en tot de volgende keer.
Fred
|Ondanks een review geplaatst over Autobedrijf Peterman Oldenzaal.
Nadat er een redelijk goed gesprek is geweest met de heer Peterman is probleem vakkundig en netjes opgelost zoals het hoort.
Natuurlijk zit er een verschil in mening maar als autobedrijf is het netjes opgelost.
Autobedrijf Peterman bedankt dat het op deze manier toch is opgelost.
Fred
|Lost communicatie problemen zeer slecht op naar aanschaf bijna nieuwe auto gekocht via tussenpersoon.