abonnement via telefoon voor 1 jaar afgesloten. na een jaar blijkt dit plots 3 jaar te zijn? Bewijs hebben ze niet, maar factureren gewoon door??? hoe kan dit anno 2021???
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Tiemar
|
Krant wordt regelmatig niet bezorgd. Meerdere malen per week inmiddels. Klachtenprocedure geeft aan dat je om nabezorging kunt vragen is nog nooit opgevolgd helaas.
Bij bellen blijft het hangen op dat met de bezorger wordt overlegd. Vraag om compensatie ivm kopen krant geen reactie. Speelt elk jaar weer een paar keer.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Peter Bevers
|
Rotterdam, 16 juni 2019 Sinds Zaterdag, 1 juni 2019 heb ik een abonnement op het NRC. Digitaal en een papieren krant op Zaterdag. Tot nu nog geen papieren krant ontvangen, ondanks allerlei beloften. Ook komen ze afspraken over nabezorging niet na. Met recht een k**krant dus.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
R van Raalte
|
Gevraagd een jaarabonnement als een cadeau, dus niet langer dan 1 jaar.
We komen er echter niet vanaf, NRC gaat gewoon door met het abonnement.
Doen net of je een voortdurend abonnement hebt genomen.
Lijkt op colportage vroeger met encyclopedieën langs de deur, je kan het ook oplichting noemen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
NRC staat voor kwaliteit maar laat ook de eindjes los het is een dure krant. De krant werd bj ons zeer egregeld niet bezorgd of nabezorgd ondanks de vele klachten die we hadden doorgegeven. Uiteindelijk heb ik een persoon aan de telefoon gekregen en geen spraakcomputer (wat zeer klantonvriendelijk is): klachten nogmaals doorgegeven waarna een onderzoek qua bezorging is gestart. Uiteindelijk bleef de bezorging niet optimaal: toen ik nogmaals belde was het antwoord op mijn vraag of er een compensatie was: "...er was geen compensatie en als ik dat wilde hebben dan mnoest ik maar naar een andere krant overstappen". Dat was een antwoord wat ik niet verwacht had na 25 jaar abonnee. Blijkbaar zijn bestaande klanten niet veel waard
10 Reviews Plaats review
RM
|abonnement via telefoon voor 1 jaar afgesloten. na een jaar blijkt dit plots 3 jaar te zijn? Bewijs hebben ze niet, maar factureren gewoon door??? hoe kan dit anno 2021???
Tiemar
|Krant wordt regelmatig niet bezorgd. Meerdere malen per week inmiddels. Klachtenprocedure geeft aan dat je om nabezorging kunt vragen is nog nooit opgevolgd helaas.
Bij bellen blijft het hangen op dat met de bezorger wordt overlegd. Vraag om compensatie ivm kopen krant geen reactie. Speelt elk jaar weer een paar keer.
Peter Bevers
|Rotterdam, 16 juni 2019 Sinds Zaterdag, 1 juni 2019 heb ik een abonnement op het NRC. Digitaal en een papieren krant op Zaterdag. Tot nu nog geen papieren krant ontvangen, ondanks allerlei beloften. Ook komen ze afspraken over nabezorging niet na. Met recht een k**krant dus.
R van Raalte
|Gevraagd een jaarabonnement als een cadeau, dus niet langer dan 1 jaar.
We komen er echter niet vanaf, NRC gaat gewoon door met het abonnement.
Doen net of je een voortdurend abonnement hebt genomen.
Lijkt op colportage vroeger met encyclopedieën langs de deur, je kan het ook oplichting noemen.
Trendbox Panel
|NRC staat voor kwaliteit maar laat ook de eindjes los
het is een dure krant. De krant werd bj ons zeer egregeld niet bezorgd of nabezorgd ondanks de vele klachten die we hadden doorgegeven. Uiteindelijk heb ik een persoon aan de telefoon gekregen en geen spraakcomputer (wat zeer klantonvriendelijk is): klachten nogmaals doorgegeven waarna een onderzoek qua bezorging is gestart. Uiteindelijk bleef de bezorging niet optimaal: toen ik nogmaals belde was het antwoord op mijn vraag of er een compensatie was: "...er was geen compensatie en als ik dat wilde hebben dan mnoest ik maar naar een andere krant overstappen". Dat was een antwoord wat ik niet verwacht had na 25 jaar abonnee. Blijkbaar zijn bestaande klanten niet veel waard