Sinds een tijd is de levering vd krant 1 groot drama , standaard krijg je iedere dag mail dat de levering vertraagd is maar ik wil gewoon volgens afspraak mijn krant voor 7 uur in de ochtend in de bus.
Als je vanwege deze wanprestatie je abonnement wilt opzeggen verschuilen ze zich achter het contract en kan dit pas ontbonden worden na de laatste dag. Zij komen hun afspraken niet na !!!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Dekkers
|
Heb in dec abonnement genomen voor 3 jaar met de belofte dat hij ook op de camping zouden krijgen.
Verschillende keren hebben hem daar niet gehad. Dan wijzen ze je de regels dat daar niet altijd goed bezorgt word.
Dat hebben ze niet gezegd toen we het abonnement afsloten.
Dan krijgen we tot 31 aug jaren op de camping en dan kun je hem helemaal niet meer krijgen op de campings e hotels.
Telefonisch zijn ze niet te bereiken want je krijgt een computer die verstaat je niet ik heb 4 keer een adres gekregen waar ik helemaal niet woon dus die doet ze eigen ding maar wat ik wil lukt niet.
Mails worden ook slecht beantwoord en als ik vraag of ze mij bellen doen ze dat ook niet.
Van het abonnement afkomen lukt ook niet wat een slecht georganiseerd bedrijf zeg nooooit meer de telegraaf
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marco Verduin
|
Heb een abonnement bij de Telegraaf. Al meer dan een jaar is het kommer en kwel tav de bezorging. De laatste maanden is het helemaal dramatisch. De krant komt meer niet dan wel. Wat mij helemaal steekt is dat de Telegraaf dit niet accuraat oppakt. Steeds weer de mededeling dat het abonnement doorloopt of dat het verrekend zal worden. Wat heb ik daar aan?! Ook de mededeling dat ik de krant toch ook digitaal kan lezen, slaat nergens op. De krant is namelijk bestemd voor iemand van bijna 80 die helemaal geen Internet heeft. Telegraaf, schaam je! Het is echt schandalig hoe jullie met klanten omgaan. Iets extra's doen om de klant te compenseren voor alle tijd, kosten en frustratie die dit geeft heeft opgeleverd, doen jullie niet meer aan. Ik dacht toch echt dat jullie een dalend ledenaantal hadden... Hoe zou dat nou komen?
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Yvonne
|
De krant zelf wil ik niks van zeggen, maar de bezorging is waardeloos. Deze week voor de derde keer geen krant ontvangen. En als je dat doorgeeft krijg je iedere keer hetzelfde verhaal. Het spijt ons blablabla.. we verrekenen het gemiste nummer blablabla, we zullen er alles aan doen blablabla... En vervolgens gebeurt er niks.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Annie Deinum
|
Conflict over een teruggestuurd jaarboek met afgiftebewijs post nl en toch uiteindelijk een deurwaarder op de stoep. Klatenservice werkt volledig langs elkaar heen, er zijn meerdere afdelingen maar die hebben schijnbaar geen contact met elkaar. Maak je met de ene een afspraak na de kwestie uitgelegd te hebben stuurt de andere een incasso. Uiteindelijk, na 6 maanden touwtrekkerij hoorde ik niets meer, telefonische navraag leverde op dat alles in orde was. Een excuus was zeker op zijn plaats geweest.
10 Reviews Plaats review
Just
|Sinds een tijd is de levering vd krant 1 groot drama , standaard krijg je iedere dag mail dat de levering vertraagd is maar ik wil gewoon volgens afspraak mijn krant voor 7 uur in de ochtend in de bus.
Als je vanwege deze wanprestatie je abonnement wilt opzeggen verschuilen ze zich achter het contract en kan dit pas ontbonden worden na de laatste dag. Zij komen hun afspraken niet na !!!!!
Dekkers
|Heb in dec abonnement genomen voor 3 jaar met de belofte dat hij ook op de camping zouden krijgen.
Verschillende keren hebben hem daar niet gehad. Dan wijzen ze je de regels dat daar niet altijd goed bezorgt word.
Dat hebben ze niet gezegd toen we het abonnement afsloten.
Dan krijgen we tot 31 aug jaren op de camping en dan kun je hem helemaal niet meer krijgen op de campings e hotels.
Telefonisch zijn ze niet te bereiken want je krijgt een computer die verstaat je niet ik heb 4 keer een adres gekregen waar ik helemaal niet woon dus die doet ze eigen ding maar wat ik wil lukt niet.
Mails worden ook slecht beantwoord en als ik vraag of ze mij bellen doen ze dat ook niet.
Van het abonnement afkomen lukt ook niet wat een slecht georganiseerd bedrijf zeg nooooit meer de telegraaf
Marco Verduin
|Heb een abonnement bij de Telegraaf. Al meer dan een jaar is het kommer en kwel tav de bezorging. De laatste maanden is het helemaal dramatisch. De krant komt meer niet dan wel. Wat mij helemaal steekt is dat de Telegraaf dit niet accuraat oppakt. Steeds weer de mededeling dat het abonnement doorloopt of dat het verrekend zal worden. Wat heb ik daar aan?! Ook de mededeling dat ik de krant toch ook digitaal kan lezen, slaat nergens op. De krant is namelijk bestemd voor iemand van bijna 80 die helemaal geen Internet heeft. Telegraaf, schaam je! Het is echt schandalig hoe jullie met klanten omgaan. Iets extra's doen om de klant te compenseren voor alle tijd, kosten en frustratie die dit geeft heeft opgeleverd, doen jullie niet meer aan. Ik dacht toch echt dat jullie een dalend ledenaantal hadden... Hoe zou dat nou komen?
Yvonne
|De krant zelf wil ik niks van zeggen, maar de bezorging is waardeloos. Deze week voor de derde keer geen krant ontvangen. En als je dat doorgeeft krijg je iedere keer hetzelfde verhaal. Het spijt ons blablabla.. we verrekenen het gemiste nummer blablabla, we zullen er alles aan doen blablabla... En vervolgens gebeurt er niks.
Annie Deinum
|Conflict over een teruggestuurd jaarboek met afgiftebewijs post nl en toch uiteindelijk een deurwaarder op de stoep. Klatenservice werkt volledig langs elkaar heen, er zijn meerdere afdelingen maar die hebben schijnbaar geen contact met elkaar. Maak je met de ene een afspraak na de kwestie uitgelegd te hebben stuurt de andere een incasso. Uiteindelijk, na 6 maanden touwtrekkerij hoorde ik niets meer, telefonische navraag leverde op dat alles in orde was. Een excuus was zeker op zijn plaats geweest.