Luisteren kunnen ze hier niet Ik had een tweeweeks-abonnement genomen louter en alleen omdat de volkskrant er (mede) verantwoordelijk voor is dat het bedrijf van mijn vrouw (samen met 1200 andere hulpverleners) ten onder is gegaan, door zeer éénzijdige berichtgeving te publiceren is hierdoor nl. een ongelofelijk fout beeld ontstaan van deze zelfstandigen.
Ik dacht nl. dat alles wat ik terug kan pakken van ze misschien hiervan de pijn iets verzacht. (niet gelukt overigens) en omdat je een tablet kon winnen, alleen hoor je medewerkers van het callcenter daar nooit over wanneer ze je een abonnement proberen aan te smeren na de proefperiode. Op het moment dat ik werd gebeld heb ik de situatie haarfijn uitgelegd en gezegd hoe een enorme rancune ik eigenlijk voel voor de volkskrant en nooit een cent te willen uitgeven aan een krant die verantwoordelijk is voor het verlies van 1200 banen met zeer grote gevolgen voor de mensen die hulp zochten en die daardoor niet meer kregen. Toch vraagt de persoon in kwestie na afloop of ik het toch niet wil proberen. HOE DOM BEN JE?
Het ergste is nog nadat mij toegezegd is niet meer te worden gebeld de volkskrant mijn weer belt na een week, mijn vrouw neemt op en krijgt alle herinneringen weer boven, nogmaal.. HOE DOM BEN JE DAN?
4.0
0
1
Annedebree
|
Kwaliteitskrant Momenteel heb ik nrc.next omdat ik daar wat sneller doorheen kom en dat abonnement ook wat goedkoper was.
Echter, ik heb jarenlang met veel plezier de Volkskrant gelezen. Durf wel te zeggen dat ik dat één van de beste kranten van Nederland vind.
7.0
0
1
Trendbox Panel
|
Zeer slechte service en bezorging nrc next de reactesnelheid traag en slechte oplossingen krant te vaak niet bezorgd
3.5
0
1
Trendbox Panel
|
Zeer onklantvriendelijk Mijn zaterdagkrant was niet bezorgd dus dit wilde ik melden zodat ik de krant nabezorgd kon krijgen. Telefonisch contact gezocht met de Volkskrant. Ik kreeg een stem computer, na drie keer blijkbaar onverstaanbaar geweest te zijn kreeg ik een dame aan de lijn. Ik vertelde mijn klacht en dat ik graag een krant nabezorgd zou krijgen...'Dat gaat niet gebeuren' was het letterlijke antwoord. ?? Hoezo en wat voor antwoord is dat. Niet, goh wat vervelend voor u, nee 'dat gaat niet gebeuren'. Mijn abonnement werd met een dag verlengd maar de krant van vandaag kreeg ik niet meer. Nabezorgen was afgeschaft per februari. Ik heb een weekend abonnement, dit betekent dat ik alleen op zaterdag een krant krijg. Komt ie niet, dan wil ik hem nabezorgd krijgen (helemaal als ik voor 10 uur bel). Het kan uiteraard gebeuren dat iemand ziek is of iets dergelijks, maar dan kan je ook vriendelijk te woord gestaan worden door iemand die begrip toont en zegt dat ze haar best gaat doen. Ook al is de boodschap daarna nog negatief dan heb je als klant in iedergeval het gevoel dat je service krijgt. De dame in kwestie was zo onbeschoft en zo onvriendelijk. Zeker geen opsteker voor de Volkskrant. Mijn abonnement heb ik opgezegd en ben overgestapt naar een andere krant.
4.0
0
1
Trendbox Panel
|
Mooi aanbod van de volkskrant voor studenten. Ik ben erg tevreden over het studentenaanbod wat ik laatst heb afgesloten via internet. De volkskrant voor 15 euro per maand (50% korting voor studenten) Een zeer mooi aanbod zou ik zeggen. Misschien zouden ze het nog goedkoper moeten maken voor studenten want hierdoor raakt onze jeugd nog beter opgeleid.
6 Reviews Plaats review
Goliath
|Luisteren kunnen ze hier niet
Ik had een tweeweeks-abonnement genomen louter en alleen omdat de volkskrant er (mede) verantwoordelijk voor is dat het bedrijf van mijn vrouw (samen met 1200 andere hulpverleners) ten onder is gegaan, door zeer éénzijdige berichtgeving te publiceren is hierdoor nl. een ongelofelijk fout beeld ontstaan van deze zelfstandigen.
Ik dacht nl. dat alles wat ik terug kan pakken van ze misschien hiervan de pijn iets verzacht. (niet gelukt overigens) en omdat je een tablet kon winnen, alleen hoor je medewerkers van het callcenter daar nooit over wanneer ze je een abonnement proberen aan te smeren na de proefperiode. Op het moment dat ik werd gebeld heb ik de situatie haarfijn uitgelegd en gezegd hoe een enorme rancune ik eigenlijk voel voor de volkskrant en nooit een cent te willen uitgeven aan een krant die verantwoordelijk is voor het verlies van 1200 banen met zeer grote gevolgen voor de mensen die hulp zochten en die daardoor niet meer kregen. Toch vraagt de persoon in kwestie na afloop of ik het toch niet wil proberen. HOE DOM BEN JE?
Het ergste is nog nadat mij toegezegd is niet meer te worden gebeld de volkskrant mijn weer belt na een week, mijn vrouw neemt op en krijgt alle herinneringen weer boven, nogmaal.. HOE DOM BEN JE DAN?
Annedebree
|Kwaliteitskrant
Momenteel heb ik nrc.next omdat ik daar wat sneller doorheen kom en dat abonnement ook wat goedkoper was.
Echter, ik heb jarenlang met veel plezier de Volkskrant gelezen. Durf wel te zeggen dat ik dat één van de beste kranten van Nederland vind.
Trendbox Panel
|Zeer slechte service en bezorging nrc next de reactesnelheid traag en slechte oplossingen krant te vaak niet bezorgd
Trendbox Panel
|Zeer onklantvriendelijk
Mijn zaterdagkrant was niet bezorgd dus dit wilde ik melden zodat ik de krant nabezorgd kon krijgen. Telefonisch contact gezocht met de Volkskrant. Ik kreeg een stem computer, na drie keer blijkbaar onverstaanbaar geweest te zijn kreeg ik een dame aan de lijn. Ik vertelde mijn klacht en dat ik graag een krant nabezorgd zou krijgen...'Dat gaat niet gebeuren' was het letterlijke antwoord. ?? Hoezo en wat voor antwoord is dat. Niet, goh wat vervelend voor u, nee 'dat gaat niet gebeuren'. Mijn abonnement werd met een dag verlengd maar de krant van vandaag kreeg ik niet meer. Nabezorgen was afgeschaft per februari. Ik heb een weekend abonnement, dit betekent dat ik alleen op zaterdag een krant krijg. Komt ie niet, dan wil ik hem nabezorgd krijgen (helemaal als ik voor 10 uur bel). Het kan uiteraard gebeuren dat iemand ziek is of iets dergelijks, maar dan kan je ook vriendelijk te woord gestaan worden door iemand die begrip toont en zegt dat ze haar best gaat doen. Ook al is de boodschap daarna nog negatief dan heb je als klant in iedergeval het gevoel dat je service krijgt. De dame in kwestie was zo onbeschoft en zo onvriendelijk. Zeker geen opsteker voor de Volkskrant. Mijn abonnement heb ik opgezegd en ben overgestapt naar een andere krant.
Trendbox Panel
|Mooi aanbod van de volkskrant voor studenten.
Ik ben erg tevreden over het studentenaanbod wat ik laatst heb afgesloten via internet. De volkskrant voor 15 euro per maand (50% korting voor studenten) Een zeer mooi aanbod zou ik zeggen. Misschien zouden ze het nog goedkoper moeten maken voor studenten want hierdoor raakt onze jeugd nog beter opgeleid.