De bereidheid om zo spoedig als mogelijk jouw probleem met je auto op te lossen spat er vanaf. En niet met een air van "wij weten wel wat goed voor u(w auto) is" maar kiezend voor het overleg. Als klant kun je je alleen maar als zeer gelijkwaardig behandeld voelen, als je bij dit bedrijf aan de balie staat. Vriendelijke mensen die ook onderling een goede sfeer uitstralen. Soms zou je bijna willen dat je auto iets mankeert. Het is namelijk geen straf om bij Bochane langs te moeten gaan.
8.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Hendrik
|
Begin dit jaar bij Bochane Nijmegen mijn Megane gekocht, door miscommunicatie bij Bochane zelf, heeft de aflevering bijna een complete dag geduurt en ben ik tussentijds maar naar huis gereden en eind vd dag weer terug. een afstand van 50 km enkele reis en 45 minuten enkele reis. Geen nieuwe matten erin, boekje niet afgestempeld, nauwelijks een kwart gevulde tank en geen bloemetje of zo. Na melding geen reactie hier op gekregen.
De auto gekocht met 12 maanden Renault Top garantie twv 755 euro.
Deze maand naar Bochane geweest voor een APK, inmiddels 18.000 km gereden,daar naar toe met de gedachte, alles wat daar gevonden wordt, kan mooi nog binnen de garantie verholpen worden. Uitslag 2 gloeibougies en een draagarm die vervangen moeten worden voor ongeveer 400 euro, want valt niet onder de TOP garantie. Na gesprek met de verkoper kreeg ik een coulance regeling, korting op de onderdelen. Nu zou ik 374 euro moeten betalen.
Offerte aangevraagd bij de Renault dealer in mijn woonplaats, en wat denk je, voor dezelfde werkzaamheden, zonder korting, 352 euro!
Bochane bedankt.
5.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Gijs
|
onderhoud en reparatie primamaar geen diesel huurauto waar wel om was gevraagd
8.0
De informatieverstrekking
Het nakomen van beloftes
De service van de medewerkers
Spetter
|
jarenlang vaste klant en nog nooit teleurgesteld in de service en de kwaliteit van zowel advies als geleverde diensten
5 Reviews Plaats review
Geert Ariaans
|De bereidheid om zo spoedig als mogelijk jouw probleem met je auto op te lossen spat er vanaf. En niet met een air van "wij weten wel wat goed voor u(w auto) is" maar kiezend voor het overleg. Als klant kun je je alleen maar als zeer gelijkwaardig behandeld voelen, als je bij dit bedrijf aan de balie staat. Vriendelijke mensen die ook onderling een goede sfeer uitstralen. Soms zou je bijna willen dat je auto iets mankeert. Het is namelijk geen straf om bij Bochane langs te moeten gaan.
Hendrik
|Begin dit jaar bij Bochane Nijmegen mijn Megane gekocht, door miscommunicatie bij Bochane zelf, heeft de aflevering bijna een complete dag geduurt en ben ik tussentijds maar naar huis gereden en eind vd dag weer terug. een afstand van 50 km enkele reis en 45 minuten enkele reis. Geen nieuwe matten erin, boekje niet afgestempeld, nauwelijks een kwart gevulde tank en geen bloemetje of zo. Na melding geen reactie hier op gekregen.
De auto gekocht met 12 maanden Renault Top garantie twv 755 euro.
Deze maand naar Bochane geweest voor een APK, inmiddels 18.000 km gereden,daar naar toe met de gedachte, alles wat daar gevonden wordt, kan mooi nog binnen de garantie verholpen worden. Uitslag 2 gloeibougies en een draagarm die vervangen moeten worden voor ongeveer 400 euro, want valt niet onder de TOP garantie. Na gesprek met de verkoper kreeg ik een coulance regeling, korting op de onderdelen. Nu zou ik 374 euro moeten betalen.
Offerte aangevraagd bij de Renault dealer in mijn woonplaats, en wat denk je, voor dezelfde werkzaamheden, zonder korting, 352 euro!
Bochane bedankt.
Gijs
|onderhoud en reparatie primamaar geen diesel huurauto waar wel om was gevraagd
Spetter
|jarenlang vaste klant en nog nooit teleurgesteld in de service en de kwaliteit van zowel advies als geleverde diensten
Jacq
|eerlijk geven fouten toe en lossen het correct op