Er was iets niet goed gegaan met leveren maar met wat geduld en goede communicatie is alles zeer netjes verholpen. Ik ben uiterst tevreden. bedankt heren
10
Personeel
Service
Klant van Morgana Veenendaal
|
Gewoon erg netjes en vlot geholpen wat uiteindelijk tot veel lekkerder slapen heeft geleid, zie ook mijn uitgebreidere review op Google. Uitermate tevreden dus, ook over de service achteraf. Assortiment heb ik op 7 gezet, want daar heb ik niet echt een beeld bij, we gingen vrij snel voor het Ergosleep systeem.
Algemene aanbiedingen hebben we niet echt naar gekeken, er zat wel korting op ons systeem, dat was mooi. Prijs-kwaliteit kunnen we (nog) niet echt beoordelen, het voelt als goede kwaliteit, maar het is ook een verschrikkelijk duur systeem, vandaar de twee keer een 7.
Twee kleine verbeterpuntjes: De adviseur die ons heeft geholpen, Peter dacht ik, gaf aan dat het matras belangrijker is dan de lattenbodem, terwijl heel veel andere fabrikanten zeggen dat juist het matras bepalend is en niet de lattenbodem. Verder gaf hij ook aan dat het beter is om eerst het dekbed even op het bed te laten liggen in plaats van het gelijk open te slaan (na het slapen). We hebben zelf niet uitgebreid doorgevraagd, maar het zou misschien goed zijn om beide zaken wat uitgebreider toe te lichten, de reden waarom dat zo is, voelt namelijk wat tegenstrijdig.
Maar, zoals ik al zei, dat zijn echt hele kleine verbeterpuntjes, doet niets af aan de zeer positieve ervaring.
10
Personeel
Service
Klant van Morgana Veenendaal
|
Wij moesten nieuwe matrassen hebben en zijn hierbij door Peter Verrij uiterst vriendelijk en deskundig geholpen. Ook na de aankoop zijn wij erg prettig, kundig en snel door Peter geholpen. Bij een volgende aankoop zullen wij zeker terugkomen.
10
Personeel
Service
Klant van Morgana Veenendaal
|
Erg vriendelijk geholpen en erg blij met mijn aankoop.
8.2
Personeel
Service
Klant van Morgana Veenendaal
|
Betere voorlichting over het hoofdbord. Kon nu niet naar boven en moest weer terug wat extra geld kostte.
743 Reviews Plaats review
Klant van Morgana Veenendaal
|Er was iets niet goed gegaan met leveren maar met wat geduld en goede communicatie is alles zeer netjes verholpen. Ik ben uiterst tevreden. bedankt heren
Klant van Morgana Veenendaal
|Gewoon erg netjes en vlot geholpen wat uiteindelijk tot veel lekkerder slapen heeft geleid, zie ook mijn uitgebreidere review op Google. Uitermate tevreden dus, ook over de service achteraf. Assortiment heb ik op 7 gezet, want daar heb ik niet echt een beeld bij, we gingen vrij snel voor het Ergosleep systeem.
Algemene aanbiedingen hebben we niet echt naar gekeken, er zat wel korting op ons systeem, dat was mooi. Prijs-kwaliteit kunnen we (nog) niet echt beoordelen, het voelt als goede kwaliteit, maar het is ook een verschrikkelijk duur systeem, vandaar de twee keer een 7.
Twee kleine verbeterpuntjes: De adviseur die ons heeft geholpen, Peter dacht ik, gaf aan dat het matras belangrijker is dan de lattenbodem, terwijl heel veel andere fabrikanten zeggen dat juist het matras bepalend is en niet de lattenbodem. Verder gaf hij ook aan dat het beter is om eerst het dekbed even op het bed te laten liggen in plaats van het gelijk open te slaan (na het slapen). We hebben zelf niet uitgebreid doorgevraagd, maar het zou misschien goed zijn om beide zaken wat uitgebreider toe te lichten, de reden waarom dat zo is, voelt namelijk wat tegenstrijdig.
Maar, zoals ik al zei, dat zijn echt hele kleine verbeterpuntjes, doet niets af aan de zeer positieve ervaring.
Klant van Morgana Veenendaal
|Wij moesten nieuwe matrassen hebben en zijn hierbij door Peter Verrij uiterst vriendelijk en deskundig geholpen. Ook na de aankoop zijn wij erg prettig, kundig en snel door Peter geholpen. Bij een volgende aankoop zullen wij zeker terugkomen.
Klant van Morgana Veenendaal
|Erg vriendelijk geholpen en erg blij met mijn aankoop.
Klant van Morgana Veenendaal
|Betere voorlichting over het hoofdbord. Kon nu niet naar boven en moest weer terug wat extra geld kostte.